switch Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 (editat) Citeam si eu pe aici pentru ca m-ar pasiona pe viitor un TDM. @yamahaia - daca pacanitul ala e constant cat timp apesi starterul atunci.... poate fi asociat cu o baterie mult prea slaba. Daca ai cum, ia pe cineva cu masina si niste cabluri, leaga bateriile in paralel (+ la + si - masina la sasiul mobrei). Vezi sa fie motorul masinii oprit si da-i la demaror; daca invarte, bateria e dusa. Daca nu, posibil sa fie electromotorul, insa nu sunt sigur. Oricum, nu incerca prea mult daca nu o ia - nu e sanatos pornitul la cabluri... Daca e un parait simplu, verifica sigurantele si releele. Posibil sa fie dus ceva pe acolo. Mai grav e daca ai vreun scurt undeva pe instalatia electrica. Editat August 6, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Chestii pe care le-am mai descoperit pe pielea proprie (4TX) si care poate or sa ii scuteasca pe altii de experimente: - rulmentul ala 63/22 de la foaie se duce foarte repede daca e lantul prea strins. - 4cm joc la lantz (inca regulamentar dupa manual) = lant prea intins daca mergi cu pasager si bagaje sau daca atarni mai mult la cintar. Bascula are cursa destul de lunga, suspensia pe spate e moale si trebuie lasat lantul cu joc suficient. - procedura de verificare a jocului la lantz e destul de imbecila si neclara. In primul rind Haynes zice cu motocicleta pe cricul lateral, iar in manualul de service Yamaha scrie sa o tii verticala. Banuiala mea e ca varianta Yamaha e aia corecta (pe cricul lateral e prea descarcata motocicleta si cind o tii verticala se intinde prea tare lantul, adica daca il reglezi la 4.5cm risti sa ai surprize daca mergi cu mobra incarcata zdravan). Partea proasta la varianta Yamaha e ca iti mai trebuie un om ca sa tina mobra dreapta. Merge si cu pietricele sub cricul lateral pina la verticala, dar risti sa o scapi pe partea cealalta cind te foiesti pe linga ea si tot reglezi roata. - conteaza extrem de mult sa gasesti punctul cel mai intins al lantului, acolo reglezi jocul, sint variatii relativ mari intre zonele lantului. - roata trebuie potrivita foarte precis in bascula, ochiometric poti sa ai impresia ca e potrivita perfect la liniutele de pe bascula, dar cind o rotesti sa nu se roteasca foarte liber. O diferenta foarte mica la ax se transforma intr-o abatere suficient de mare la discul de frana ca sa mearga putin infranata, nu mult, dar se simte si in comportamentul mobrei si in temperatura la discul de frana si la roata cu totul. Trebe verificata roata sa se invarta foarte liber (mai ales cei fara cric central care din comoditate poate se iau doar dupa ochi). Ce voiam de fapt sa zic e ca unele chestii aparent minore si reglate 'ca la carte' pot sa devina suparatoare si merita 'investigate' in cazul problemelor la rulare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 mda...azi ii scot bateria de tot sa vad ce e cu ea...nu ma mai incurc cu redresor sau incarcat de la alt motor, oricum trebuie sa vad in ce stare e si sa ii mai curat contactele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Bafta la scos bateria... Stii k trebuie sa demontezi carenele si rezervorul.... Te va tzine un pic... Dar nu te dezamagi.. O sa ai rutina dupa cateva faze de genu Iti recomand sa iei o bricheta de masina, si sa legi direct la baterie, ii de folos la multe, si poti incarca de acolo bateria dak o mai patzesti la fel. Asfalt uscat dupa reparare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 probabil bateria trebuie schimbata. paraitul ala il face si la mine cand e moarta bateria, ori e redresoru busit. paraitul asta de la chstia asta vine si vine de undeva de sub outele tale cand stai pe sha, nu am identificat de unde dar e clar ca nu ai baterie!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Chestii pe care le-am mai descoperit pe pielea proprie (4TX) si care poate or sa ii scuteasca pe altii de experimente:- procedura de verificare a jocului la lantz e destul de imbecila si neclara. In primul rind Haynes zice cu motocicleta pe cricul lateral, iar in manualul de service Yamaha scrie sa o tii verticala. Banuiala mea e ca varianta Yamaha e aia corecta (pe cricul lateral e prea descarcata motocicleta si cind o tii verticala se intinde prea tare lantul, adica daca il reglezi la 4.5cm risti sa ai surprize daca mergi cu mobra incarcata zdravan). Varianta castigatoare e de fapt cu 3 persoane: doua pe mobra si una la controlul lantului Nu da gres niciodata Esenta este alinierea celor 3 axe: Axul pinionului de atac, axul basculei si axul rotii spate Aia e intinderea maxima a lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Varianta castigatoare e de fapt cu 3 persoane: doua pe mobra si una la controlul lantuluiNu da gres niciodata Esenta este alinierea celor 3 axe: Axul pinionului de atac, axul basculei si axul rotii spate Aia e intinderea maxima a lantului Clar ca aia e intinderea maxima, dar n-o sa mai functioneze jocul de 4-5 indicat de manual, si incarcata cu un pasager sau doi tre sa ajungi tot la baza de date personala cind reglezi jocul, aia pe incercari Ideea era ca teoria din manual nu prea se pupa cu practica, mai ales in .ro -- afara poate TDM-ul o fi mobra de strada si merge si cu lantul mai sport, da' acilea e mobra mai mult de teren la cit se batzaie bascula in gropi. Cea mai buna varianta de reglaj ramine tot aia stramoseasca - ne adaptam la situatie si mergem pe improvizatii si bun simtz tehnic. Bineinteles, care merge tot timpul solo n-are nevoie sa lase lantul cu jocul mai mare, afara doar daca n-are 2.10m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 tzo fost dor de mine ? dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Daca ajung prin vest poate ne vedem la o bere, habar n-am pe unde o sa plec in vacanta, dar sint sanse sa ajung prin zona. Sau daca ai drum prin Bucuresti, da un semn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Daca ajung prin vest poate ne vedem la o bere, habar n-am pe unde o sa plec in vacanta, dar sint sanse sa ajung prin zona. Sau daca ai drum prin Bucuresti, da un semn hai in thassos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) Pai chiar m-a intrebat recent gagica daca nu merem prin Grecia dar din pacate nu e malai si nici timp anul asta. Da' na, n-au intrat zilele-n sac Anu' asta il fac in tzara... ma duc pe capul rudelor, ca si-asa sint raspandite peste tot. Editat August 7, 2009 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 pai asa e ieftin ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 Sa vedetzi un TDm pregatit 4 Adventures`.. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=158911 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 foarte fain, superb chiar. da acuma o nota de rautate, regulator de 35 de amperi fara oala de magnetou` custom e egal 0, magnetii scot vreo 300w daca tin eu bine minte, adica 300/12=25. (asta daca nu cumva mai intervin ceva formule sclipitoare de coeficient la puterile nominale, reactive, aparente sau ce mama dracului imi mai chinuie mie electronicile de putere). voltmetru arata foarte "rugged" , eu lucrez la o varianta mai soft, cu leduri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 deci regulatorula ala care e de 35 amperi, ce face de fapt? da mai multa putere pentru toate a duce mai multe chestii care consuma curent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 curentul il da generatorul, care in cazul tedemeului e magnetou. de la dracia asta pleaca trifazic, trece prin regulator/rectifier care il face curent continuu. ce ziceam si mai inainte : puterea maxima degeaba ti`o stie transforma regulatorul mai bengos, daca lui la randul sau nu ii debiteaza suficient generatoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chatuiesc Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 Salutare crea cineva sa isi schimbe tdm-ul. daca da am un cb 500 care il dau la schimb, /index.php?...p;#entry1895794 Cine e interesat sa dea pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 (editat) am mesterit un pic in week end si mi-am reparta sforicelel de la topcase si am pus si prinderi pt bagaje aditionale Mesaj completat Salutare crea cineva sa isi schimbe tdm-ul. daca da am un cb 500 care il dau la schimb, /index.php?...p;#entry1895794 Cine e interesat sa dea pm. nu cred ce cineva dispus sa renunte la tdm pentru CB500 Editat August 9, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 salutare la toata lumea! Vin cu o mare rugaminte. Unde pot gasi o maneta de frana pentru o yamaha TDM 850 an de fabricatie 1998? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 eu presupun ca cea mai ieftina/rapida varianta (evident discutam strict piesa, fara livrare) e la www.romimoto-piese.ro cod piesa : 730.41.08 la 36 lei. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 eu presupun ca cea mai ieftina/rapida varianta (evident discutam strict piesa, fara livrare) e la www.romimoto-piese.ro cod piesa : 730.41.08 la 36 lei. bafta. multumesc frumos. Mesaj completat eu presupun ca cea mai ieftina/rapida varianta (evident discutam strict piesa, fara livrare) e la www.romimoto-piese.ro cod piesa : 730.41.08 la 36 lei. bafta. multumesc frumos. Mesaj completat eu presupun ca cea mai ieftina/rapida varianta (evident discutam strict piesa, fara livrare) e la www.romimoto-piese.ro cod piesa : 730.41.08 la 36 lei. bafta. multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 romi o trimite si cu posta deci iei ieftin la transport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 10, 2009 Share Postat August 10, 2009 mda...s-ar parea ca motorul meu e ca un cal salbatic. am reusit azi sa rup capatul de cablu care intra in fisa dreapta..probabil era pe cale sa se rupa.Pozitia e foarte grea si cred ca in timp miscarile de a intra in bujie au facut asta. Asa ca maine va fi urcata pe platforma si dusa la un service.Acolo ii vor pune un "robot" care sa o porneasca, pentru ca nici cu bateria mea incarcata nu avrut, asta pana sa rup de tot fisa. Ma enervez ca i-am scos numere rosii si acu sunt presat de timp. E mai bine in service asa am timp sa vad ce mai trebuie la ea, impreuna cu alti baieti. E greu cu meseriasi dar ce sa fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 off ciudate probleme nenicule .... cablu ala care intra in fisa din cate stiu eu se insurubeaza intr-un filet. ca si eu am ramas in mana cu unu dar l-am pus la loc s a mers. problema e ca ai tras defir in loc sa tragi de fisa. nu inteleg cum nu mai merge dintr-o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 nu stiu, cu bateria mea nu vrea, baietii m-au chemat la ei sa-l vada daca porneste cu "robotul" si atunci vor sti sigur daca e din baterie. Vor verifica si scanteia la bujii etc. Ei au timp mai mult ca mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.