ishmael Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 pai daca se poate beton pe plaja din vama veche, se poate oriunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 a pornit si motorul meu, cum ma asteptam baterie de vina. De acum sper sa am timp cat mai mult sa ma plimb cu el, pt. asta e problema tuturor cred, timpul. Una peste alta am vazut la Louis niste finale interesante, in poza. In trebarea este se pot monta oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 nu stiu daca se pot monta, arata ok, dar cum suna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Eeeh.. nici o problema.. Maneta de frana ma intereseaza pe mine..A mea e rupta... dar am lipit`o si mai tzine.. @ Mdeci? Ce ziceti de Transalpina pe la mijlocul lui Septembrie? :> @ pai ne intelegem atunci cu totii... ca mie de fapt imi trebuie maneta de ambreiaj e mare bataie pe manetele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 ba deci daca costa 10 euro bucata va intelegeam, da asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 aseara cand am bagat cheia in contact am observat ca se misca destul de tare cand am bagat un ochi atent am observat ca unu dintre suruburi nu mai era .... am pus un inlocuitor si inca unu de rezerva in trusa de scule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Sunt pe final cu toate reparatiile la moto.. Saptamana viitoare va pun si poze, cum arata noua TDM`isca.. @ Dak va e frica de transalpina.. Haideti mai aproape de noi.. "Padis".. Pentru cfei care cunosc.. nu`i o noutate..Eu nu am fost decat o singura data.. ne`o prins ploaia. si ne`am intors. @ Korben???? Ai tu vreo propunere mai buna? Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 oriunde merg bani sa am. Am o problema grava, de cand am coborat acele si implicit am saracit amestecu, mi se incalzeste exagerat de tare motorul si cadru si nu mai sta constant la relanti. carburie sun curatate si sincronizate. lantul de distributie e oki. tin sa cred ca acea coborare a acelor a creat acest deranj in intreg ansablul. vineri ma duc la un prienten la un atelier ca sa fac carburile la loc. dati-mi un sfat. exista un surub pentru reglat amestecu de unde pot sa reduc cantitatea de aer care intra in carb? ca as incerca sa mai rotesc un pic de el sa mai tai din aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 io nu stiu ce legatura ar putea avea ... alte pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 (editat) altceva nu are ce sa fie ca de atunci a aparut simptomu asta .... Editat August 12, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 si acul de temperatura iti urca mai sus ca de obicei ? sau nu iti porneste termostatu unde pornea inainte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 ba da. la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 voila, temperatura e totaia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 si atunci de ce a inceput sa se balbaie asa dupa ce am umblat la carburatoare , cand am coborat acele?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 acum cateva zile imi rodeam eu unghiile gandindu-ma de la ce ar putea sa fie scartaitul de la roata din spate. m-a costat 30 ron si am aflat ca se frecau cauciucurile alea de camasa de fier. dar mecanicu nu mi-a desfacut etrierul, ci a dat roata jos cu el la pozitie. a procedat corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 si atunci de ce a inceput sa se balbaie asa dupa ce am umblat la carburatoare , cand am coborat acele?? pai acuma hotareste-te care ii problema : se incalzeste motorul mai tare de cand ai coborat acele , sau se balbaie de cand ai coborat acele. balbaitul este relantiu inegal ? raspuns intarziat la acceleratie ? coborat din ture la acceleratie brusca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 deci dupa ce merg prin oras 5-10 minute, incepe sa se balbaie cand sta la relantiu. scade si creste turatia foarte variat nu are un tipar... se balbaie de cand am umblat la ace. raspunde intarziat sau moare motoru cand plec de la semafor, iar ca sa evit asta trebuie sa o turez pe la 3000 rpm ca sa pot pleca de pe loc. inainte plecam numai din ambreiaj si apoi dadeam gaz. acum cand se incalzeste si se balbaie cand plec motoru tinde sa se opreasca daca nu il turez tare.. cam asta e problema, sa ma bag iar la carburi sa mut acele la loc, sunt convins ca de la asta e problema .... pacat ca o sa creasca iar consumu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 (editat) acum cateva zile imi rodeam eu unghiile gandindu-ma de la ce ar putea sa fie scartaitul de la roata din spate.m-a costat 30 ron si am aflat ca se frecau cauciucurile alea de camasa de fier. dar mecanicu nu mi-a desfacut etrierul, ci a dat roata jos cu el la pozitie. a procedat corect? E ok, etrierul nu-l slabesti decat cand reglezi lantul si misti roata mai in fatza sau mai in spate, daca o lasi tot in pozitia in care era n-ai nici o treaba. Editat August 13, 2009 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 ai pus si filtru de benzina recent ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 nu dar carburatoarele sunt proaspat curatate si spalate Mesaj completat tot nu mi-a zis nimeni daca e surub de reglare a amestecului .... stie careva?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat August 16, 2009 Share Postat August 16, 2009 Da! Are surub de reglare a amestecului. Nu sunt vizibile. Trebuie sa scoti bateria, si cutiutza aia din plastic, in care intra bateria pentru a ajunge la suruburile de amestec. Daca cautzi un pic in cartea de service o sa gaseti k suruburile astea se regleaza in felul urmator: Insurubezi ambele la maxim, adik pana unde poti, si dessurubezi doua rotatii complete (pentru cei mai slabi : 2x360*). Un sfat! Dak umbli la amestec, fa si sicronizare. Spor! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat August 17, 2009 Share Postat August 17, 2009 simt nevoia sa va impartasesc experienta mea de weekendu asta... si anume un drum pe care l-am facut bucuresti - ploiesti - bran - sibiu - pitesti - bucuresti si maine m-as mai duce o data. drumurile foarte bune ( cu foarte mici portiuni mai slabe), culoarul rucar-bran cel mai misto drum pe care am mers ( peisaje suberpe si curbe si serpentine.... minunat ! ) am intalnit un TDM-ist de brasov ( salut zoly !) neaparat sa incercati tuica de bran. singurul lucru de care imi rau e ca am mers prea repede (aveam o viteza printre noi). asa ca abia astept sa iesim noi o data. apropo... asta mica a mea a implinit 31k de km... si nu pot sa-mi stapanesc o lacrima... hai noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leonardsen Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 (editat) bravos faina tura ,am bagt si eu in week-end una mai serioasa (tura) pe care as repeta=o si maine , asfalt bun ptr. motorul de sub mine km de linii drepte si serpentine sa atingi cu ceasul de la mana. A fost : Brasov -Tg Secuiesc -Onesti- Comanseti- spre Miecurea ciuc prin Ghimes Faget - aproape de tusnad la Cozmeni faci stanga spre Tg Sec (de vis abia daca am vazut 3 masini ) si acasa . e bina sa auzi ca se mai plimba lumea si pe soselele patriei nu doar pe forum cautand sa modifice in bine sau rau o motocicleta foarte buna (sau poate asa am nimerit-o eu) careia ii faci plinul sai bagi lejer 400 km si ulei sa nu sara de 7000 ar fii bine (eu am schimbat cam la cifra asta si uleiu cred ca mergea pana la 10000 ) hai salut mtorul are 69000 km si am schimbat doar discurile de frana fata spate, lichide si alte consumabile Editat August 18, 2009 de Leonardsen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 ajutor va rog. maine ma duc la RAR cine stie ce acte mai am nevoie inafara de: contract vanzare-cumparare cu italianul, cartea de identitate si certif. de proprietate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 (editat) ajutor va rog. maine ma duc la RAR cine stie ce acte mai am nevoie inafara de: contract vanzare-cumparare cu italianul, cartea de identitate si certif. de proprietate? caE cumparata din Italia si neinmatriculata inca? In cazul asta de unde CiV? Da oricum, da cu search-ul la "Acte, legislatie..." ca sigur gasesti acolo ce cauti. Ce pot sa adaug e sa te asiguri ca anvelopele sunt la dimensiunea specificata in acte. LE - Btw, ce liniste e pe-aci de cand a plecat Calavaleru' Editat August 18, 2009 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.