Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a pornit si motorul meu, cum ma asteptam baterie de vina. De acum sper sa am timp cat mai mult sa ma plimb cu el, pt. asta e problema tuturor cred, timpul.

 

Una peste alta am vazut la Louis niste finale interesante, in poza. In trebarea este se pot monta oare?

post-5848-1250048707_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eeeh.. nici o problema.. ;)

 

Maneta de frana ma intereseaza pe mine..A mea e rupta... dar am lipit`o si mai tzine..

 

@ Mdeci? Ce ziceti de Transalpina pe la mijlocul lui Septembrie? :> @

 

 

pai ne intelegem atunci cu totii... ca mie de fapt imi trebuie maneta de ambreiaj

e mare bataie pe manetele astea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara cand am bagat cheia in contact am observat ca se misca destul de tare

 

cand am bagat un ochi atent am observat ca unu dintre suruburi nu mai era ....

 

am pus un inlocuitor si inca unu de rezerva in trusa de scule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe final cu toate reparatiile la moto.. Saptamana viitoare va pun si poze, cum arata noua TDM`isca.. ;)

 

@ Dak va e frica de transalpina.. Haideti mai aproape de noi.. "Padis".. ;)

Pentru cfei care cunosc.. nu`i o noutate..Eu nu am fost decat o singura data.. ne`o prins ploaia. si ne`am intors.

 

@ Korben???? Ai tu vreo propunere mai buna?

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oriunde merg bani sa am.

 

Am o problema grava, de cand am coborat acele si implicit am saracit amestecu, mi se incalzeste exagerat de tare motorul si cadru si nu mai sta constant la relanti.

 

carburie sun curatate si sincronizate. lantul de distributie e oki. tin sa cred ca acea coborare a acelor a creat acest deranj in intreg ansablul.

 

vineri ma duc la un prienten la un atelier ca sa fac carburile la loc.

 

dati-mi un sfat. exista un surub pentru reglat amestecu de unde pot sa reduc cantitatea de aer care intra in carb?

 

ca as incerca sa mai rotesc un pic de el sa mai tai din aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum cateva zile imi rodeam eu unghiile gandindu-ma de la ce ar putea sa fie scartaitul de la roata din spate.

m-a costat 30 ron si am aflat ca se frecau cauciucurile alea de camasa de fier.

dar mecanicu nu mi-a desfacut etrierul, ci a dat roata jos cu el la pozitie. a procedat corect?

 

post-47165-1250147758_thumb.jpg post-47165-1250147813_thumb.jpg post-47165-1250147847_thumb.jpg

 

post-47165-1250147880_thumb.jpg post-47165-1250147903_thumb.jpg post-47165-1250147946_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si atunci de ce a inceput sa se balbaie asa dupa ce am umblat la carburatoare , cand am coborat acele??

 

pai acuma hotareste-te care ii problema : se incalzeste motorul mai tare de cand ai coborat acele , sau se balbaie de cand ai coborat acele.

 

balbaitul este relantiu inegal ? raspuns intarziat la acceleratie ? coborat din ture la acceleratie brusca ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci dupa ce merg prin oras 5-10 minute, incepe sa se balbaie cand sta la relantiu. scade si creste turatia foarte variat nu are un tipar...

 

se balbaie de cand am umblat la ace.

 

raspunde intarziat sau moare motoru cand plec de la semafor, iar ca sa evit asta trebuie sa o turez pe la 3000 rpm ca sa pot pleca de pe loc. inainte plecam numai din ambreiaj si apoi dadeam gaz. acum cand se incalzeste si se balbaie cand plec motoru tinde sa se opreasca daca nu il turez tare..

 

cam asta e problema, sa ma bag iar la carburi sa mut acele la loc, sunt convins ca de la asta e problema ....

 

pacat ca o sa creasca iar consumu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum cateva zile imi rodeam eu unghiile gandindu-ma de la ce ar putea sa fie scartaitul de la roata din spate.

m-a costat 30 ron si am aflat ca se frecau cauciucurile alea de camasa de fier.

dar mecanicu nu mi-a desfacut etrierul, ci a dat roata jos cu el la pozitie. a procedat corect?

 

E ok, etrierul nu-l slabesti decat cand reglezi lantul si misti roata mai in fatza sau mai in spate, daca o lasi tot in pozitia in care era n-ai nici o treaba.

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da! Are surub de reglare a amestecului. Nu sunt vizibile. Trebuie sa scoti bateria, si cutiutza aia din plastic, in care intra bateria pentru a ajunge la suruburile de amestec. Daca cautzi un pic in cartea de service o sa gaseti k suruburile astea se regleaza in felul urmator: Insurubezi ambele la maxim, adik pana unde poti, si dessurubezi doua rotatii complete (pentru cei mai slabi : 2x360*).

 

Un sfat! Dak umbli la amestec, fa si sicronizare.

 

Spor!

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simt nevoia sa va impartasesc experienta mea de weekendu asta... si anume un drum pe care l-am facut bucuresti - ploiesti - bran - sibiu - pitesti - bucuresti

si maine m-as mai duce o data. drumurile foarte bune ( cu foarte mici portiuni mai slabe), culoarul rucar-bran cel mai misto drum pe care am mers ( peisaje suberpe si curbe si serpentine.... minunat ! )

am intalnit un TDM-ist de brasov ( salut zoly !)

neaparat sa incercati tuica de bran.

singurul lucru de care imi rau e ca am mers prea repede (aveam o viteza printre noi).

asa ca abia astept sa iesim noi o data.

apropo... asta mica a mea a implinit 31k de km... si nu pot sa-mi stapanesc o lacrima...

hai noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravos faina tura ,am bagt si eu in week-end una mai serioasa (tura) pe care as repeta=o si maine , asfalt bun ptr. motorul de sub mine km de linii drepte si serpentine sa atingi cu ceasul de la mana.

A fost : Brasov -Tg Secuiesc -Onesti- Comanseti- spre Miecurea ciuc prin Ghimes Faget - aproape de tusnad la Cozmeni faci stanga spre Tg Sec (de vis abia daca am vazut 3 masini ) si acasa .

e bina sa auzi ca se mai plimba lumea si pe soselele patriei nu doar pe forum cautand sa modifice in bine sau rau o motocicleta foarte buna (sau poate asa am nimerit-o eu) careia ii faci plinul sai bagi lejer 400 km si ulei sa nu sara de 7000 ar fii bine (eu am schimbat cam la cifra asta si uleiu cred ca mergea pana la 10000 )

hai salut

mtorul are 69000 km si am schimbat doar discurile de frana fata spate, lichide si alte consumabile

Editat de Leonardsen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ajutor va rog.

 

maine ma duc la RAR cine stie ce acte mai am nevoie inafara de: contract vanzare-cumparare cu italianul, cartea de identitate si certif. de proprietate?

ca

E cumparata din Italia si neinmatriculata inca? In cazul asta de unde CiV? Da oricum, da cu search-ul la "Acte, legislatie..." ca sigur gasesti acolo ce cauti. Ce pot sa adaug e sa te asiguri ca anvelopele sunt la dimensiunea specificata in acte.

 

LE - Btw, ce liniste e pe-aci de cand a plecat Calavaleru' :cheers:

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...