Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Unde pot gasi o maneta de frana pentru o yamaha TDM 850 an de fabricatie 1998?

;)

Sal. Daca nu te grabesti, in cateva zile s-ar putea am eu una de vanzare. Astept sa-mi soseasca un set nou, dupa care cred ca o sa ma despart de maneta originala. Bineinteles, sub pretul pietei daca e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

SAL.

s-ar parea ca scartaitul ala de cauciuc care il aud la butucul spate e de la damperii de cauciuc si sfatul mecanicului e sa-i ung putin si totul o sa fie ca nou.

nu prea imi dau eu seama cum ajung aia sa se frece incat sa scartaie, ca practic ar trebui sa fie capsulati acolo nu ?

dar ma bucur ca nu o sa ma coste pielea, si zilele astea... in service cu ea ;)

 

o maneta de frana mi-ar cam prinde si mie bine, ca am reusit sa ciuntesc una

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dumperii aiai vin intre metale. nu pricep cum scartaie.

 

ridici moto pe cricu central. dai roata jos si apoi se desface in 2 ;) si gata vezi dumperii. asa mi s-a explicat si mie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut la toata lumea......am si eu o problema...am schimbat uleiul si se pare ca am scos din mobra 1.1 litru si am bagat la loc decat 2.2 litri...iar in manual scrie ca ar trebui sa intre 3.6 cu filtru de ulei schimbat......nu stiu unde este problema sau greseala......am lasat-o 15 min sa mearga, dupa schimbul de ulei ...poate, poate mai pot baga dar nimic, numai scade nivelul de ulei de la vizor, este full......si ce vreau sa va mai intreb este daca citirea uleiul se face cu motorul oprit sau pornit....multumesc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are 2 busoane de golire. unu pe stanga si unu pe dreapta sub scut.

 

citirea uleiului: pornesti motoru, il lasi sa mearga 3-4 minute, il opresti, apoi astepti 2 -3 minute si abia apoi verifici poti lungi perioadele astea cu 2 minute ca sa respecti ce zice la manual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ fein:

 

Uleiul se lasa jos din 2 suruburi... Astea vei gasi dak te uitzi prin manualul de service..

Pornesti motorul, lasi cateva minute sa mearga in relantiu.. Opresti, mai stai vreo 2 minute si apoi citesti nivelul de ulei cu joja desfiletata. (Asa scrie in cartea de service.)

 

@Linx..

 

Ce culoare are maneta aia?

mi`ar trebui mie.. siii.. Am rezolvat problema la Transilvania..... Scrisoarea ai primit? ;)

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce culoare are maneta aia?

mi`ar trebui mie.. siii.. Am rezolvat problema la Transilvania..... Scrisoarea ai primit? ;)

Asfalt uscat!

Inca nu am primit, dar merci anticipat. / Manetele (ca ar fi si aia de frana) sunt "standard", argintii... dar ca sa fiu corect, ar trebui sa-i dau "prioritate" lui viezuresiret, ca m-a intrebat de ele pe PM ;) . Oricum, sa-mi vina mai intai astea negre pe care le-am cumparat si vb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eeeh.. nici o problema.. ;)

 

Maneta de frana ma intereseaza pe mine..A mea e rupta... dar am lipit`o si mai tzine..

 

@ Mdeci? Ce ziceti de Transalpina pe la mijlocul lui Septembrie? :> @

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult pentru ajutor......am incalzit si am facut intocmai, numa' ca am desfacut decat 1 surub......nu 2.......asa ca am facut totul praf......asta e ...la urmatorul schimb stiu .... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi bine sa faci schimbul cum trebuie de ulei chiar daca inseamna o cheltuiala mai mare, e mai bine decat sa schimb mai tarziu chestii prin motor.

 

@dejavu, as vreao transalpina dar nu cred ca o sa am bani de ea in septembrie ...

 

nu promit dar voi face tot posibilul sa fiu acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Mdeci? Ce ziceti de Transalpina pe la mijlocul lui Septembrie? :> @

Hm.. frumos drumul, dar in ceea ce ma priveste cu 900-ele nu prea merge pe-acolo. Mai mult ca sigur m-as intoarce cu evacuarile facute ferfelita ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@korben: dc nenicule? ce are? daca s-au descurcat aia cu sport turing nu ne descurcam noi?

 

@Linx: nu te mai plange atat. ;)

 

 

oricum se asfalteaza si e foarte probabil sa fie deja nivelata o parte din ea, chiar daca nu asfaltata.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a pornit si motorul meu, cum ma asteptam baterie de vina. De acum sper sa am timp cat mai mult sa ma plimb cu el, pt. asta e problema tuturor cred, timpul.

 

Una peste alta am vazut la Louis niste finale interesante, in poza. In trebarea este se pot monta oare?

post-5848-1250048707_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eeeh.. nici o problema.. ;)

 

Maneta de frana ma intereseaza pe mine..A mea e rupta... dar am lipit`o si mai tzine..

 

@ Mdeci? Ce ziceti de Transalpina pe la mijlocul lui Septembrie? :> @

 

 

pai ne intelegem atunci cu totii... ca mie de fapt imi trebuie maneta de ambreiaj

e mare bataie pe manetele astea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara cand am bagat cheia in contact am observat ca se misca destul de tare

 

cand am bagat un ochi atent am observat ca unu dintre suruburi nu mai era ....

 

am pus un inlocuitor si inca unu de rezerva in trusa de scule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe final cu toate reparatiile la moto.. Saptamana viitoare va pun si poze, cum arata noua TDM`isca.. ;)

 

@ Dak va e frica de transalpina.. Haideti mai aproape de noi.. "Padis".. ;)

Pentru cfei care cunosc.. nu`i o noutate..Eu nu am fost decat o singura data.. ne`o prins ploaia. si ne`am intors.

 

@ Korben???? Ai tu vreo propunere mai buna?

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oriunde merg bani sa am.

 

Am o problema grava, de cand am coborat acele si implicit am saracit amestecu, mi se incalzeste exagerat de tare motorul si cadru si nu mai sta constant la relanti.

 

carburie sun curatate si sincronizate. lantul de distributie e oki. tin sa cred ca acea coborare a acelor a creat acest deranj in intreg ansablul.

 

vineri ma duc la un prienten la un atelier ca sa fac carburile la loc.

 

dati-mi un sfat. exista un surub pentru reglat amestecu de unde pot sa reduc cantitatea de aer care intra in carb?

 

ca as incerca sa mai rotesc un pic de el sa mai tai din aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...