dr_dejavu Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Arata ok si pretul pare decent, nu cunosc piata... dar nu ma pot abtine sa nu comentez treaba cu numarul de km Si daca s-ar da o data pese cap cifra zecilor de mii si nu e mult din '92. E totusi un touring cat de cat. === Un TDM pus la munca... Esti dilau bueii!! Cum sa faci asa ceva? TDm`u e un animal cu simtz al umorului.. Vai`s`amar! Haodeti mai la o "Horinca" proaspata... sa nu fiu singurul care gusta. (Cavaleru ii zice otrava) "Oferta valabila in limita stocului disponibil" Hai.. Noroi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Haodeti mai la o "Horinca" proaspata... sa nu fiu singurul care gusta. (Cavaleru ii zice otrava) "Oferta valabila in limita stocului disponibil" Hai.. Noroi! Sa intelegem ca ai obtinut creditul de la banca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 faina intalnirea. ma oftic ca nu am putut venii. In uichend (sambata duminica luni) am fost o tura frumoasa prin Padis cu Irratila (super TNR) si Lewique (Transalp) ...deci urmatoarea intalnire a TDM-istilor merita facuta akolo. Eu anul acesta am fost cam prin toata tara dar am ramas socat de frumusetea Padisului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hicea_mihai Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Salutare lume .. Cum dnzo pot sa verific uleiul la motor. ma tot invart pe langa el si nu vad nimic. Yamaha TDM 850 an 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 Salutare lume ..Cum dnzo pot sa verific uleiul la motor. ma tot invart pe langa el si nu vad nimic. Yamaha TDM 850 an 2000. vezi ca in dreapta, pe blocul motor, ai o fereastra de vizitare/vizualizare, dar e destul de greu de vazut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 faina intalnirea. ma oftic ca nu am putut venii. In uichend (sambata duminica luni) am fost o tura frumoasa prin Padis cu Irratila (super TNR) si Lewique (Transalp) ...deci urmatoarea intalnire a TDM-istilor merita facuta akolo. Eu anul acesta am fost cam prin toata tara dar am ramas socat de frumusetea Padisului. Floriane, ti-am zis ca e super misto in Padis, mai ales daca ai ocazia sa strabati si pesterile, cum am avut-o eu. Ma bucur ca ti-a placut, iar la anu' vom trage o tura prin Apuseni, daca vom fi sanatosi. Numai bine Mesaj completat Cateva poze de anul trecut, din Padis: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hicea_mihai Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 vezi ca in dreapta, pe blocul motor, ai o fereastra de vizitare/vizualizare, dar e destul de greu de vazut Multu.... Si acum urmaritoarea intrebare .. cam ce uleie folositi voi pt TDM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 motul 5100 10w40 sau 15w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 io inteleg ca is multe pagini, da cauta si tu pa topic dupa "ulei" si se mai restrangposturile. de asemenea, se gasesc si manualele de servis care contin recomandarile de fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Nu pentru credite am dorit sa discutam cu D`soarele alea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hicea_mihai Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 io inteleg ca is multe pagini, da cauta si tu pa topic dupa "ulei" si se mai restrangposturile.de asemenea, se gasesc si manualele de servis care contin recomandarile de fabrica. Ok .. Mersi mult pentru ajutor . Am sa incerc sa-mi restrang posturile ... sunt foarte multe ale mele (47 la numar ) fata de ale tale 1590 . Nu am cuvinte , esti de mare ajutor PRETENE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Ok .. Mersi mult pentru ajutor .Am sa incerc sa-mi restrang posturile ... sunt foarte multe ale mele (47 la numar ) fata de ale tale 1590 . Nu am cuvinte , esti de mare ajutor PRETENE. termina cu rautatile ca nu e cazul hai sa-ti zic: eu am cumparat TDM-ul in mai, anul acesta mi-a luat 3 zile dar am citit toate (pe atunci 162) paginile, pentru ca am considerat ca nimeni nu e obligat sa caute informatiile in locul meu acuma, revenind la uleiele noastre, pretene, treaba cu fereastra de vizitare a uleiului a fost simpla, raspunsul era unul singur dar cu uleiele e mai complicat, pentru ca sunt foarte multe variante eu am facut astfel: l-am intrebat pe fostul proprietar ce ulei a bagat si am urmarit comportamentul motorului din moment ce nu consuma ulei si imi place cum merge, la schimb voi folosi acelasi tip de ulei, respectiv Putoline 15W50 depinde foarte mult cat este de uzat motorul, simeringuri de supape etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 As mai adauga ca 15W-50, in mod normal, nu prea este un ulei de timp mai rece sau pentru distante scurte. Din cauza acelui 15, care inseamna o vascozitate la rece mai mare decat a unui 10W-40, ulei mult mai uzual de altfel. Deci daca il schimbi acum, incearca un 10W-40 sau cel mult 10W-50 (diferenta exista practic, dar e f. mica; la rece, adica la pornire), semisintetic ca sintetic nu are rost. Si sa il schimbi la timp, in functie si de regimul de mers. Dar cum ziceau si colegii, chestiile astea s-au tot discutat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Ok .. Mersi mult pentru ajutor .Am sa incerc sa-mi restrang posturile ... sunt foarte multe ale mele (47 la numar ) fata de ale tale 1590 . Nu am cuvinte , esti de mare ajutor PRETENE. uite ce vroia sa zica ismael... 8 pagini in care apare cuvantul ulei /index.php?...ulei&st=175 mai simplu decat sa citesti 300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 (editat) Ok .. Mersi mult pentru ajutor .Am sa incerc sa-mi restrang posturile ... sunt foarte multe ale mele (47 la numar ) fata de ale tale 1590 . Nu am cuvinte , esti de mare ajutor PRETENE. vezi ca te intinzi. da pe o tenta mai prietenoasa, am senzatia ca nu ai inteles pe deplin ce am zis... sub toate posturile in stanga jos ai un camp in care scrie ENTER KEYWORDS. scrie in dumnealui ULEI si apasa pe "search topic" de langa. atunci iti vor aparea toate posturile in care s-a mentionat cuvantul "ulei". pe langa asta, in primele 20 (sper sa nu mint) pagini ai linkuri catre manuale de servis postate pe internet (descarcabile format pdf) unde ai specificatiile de fabrica pentru uleiurile care trebuiesc folosite. in speranta ca m-am facut mai clar si nu te vei simti (la fel de) atacat, EDIT : nu am mai reincarcat pagina si nu am vazut garla de raspunsuri. mersi pentru clarificari Linx-ule. @hicea_mihai te-ai lamurit ? Editat Octombrie 14, 2009 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hicea_mihai Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 As mai adauga ca 15W-50, in mod normal, nu prea este un ulei de timp mai rece sau pentru distante scurte. Din cauza acelui 15, care inseamna o vascozitate la rece mai mare decat a unui 10W-40, ulei mult mai uzual de altfel. Deci daca il schimbi acum, incearca un 10W-40 sau cel mult 10W-50 (diferenta exista practic, dar e f. mica; la rece, adica la pornire), semisintetic ca sintetic nu are rost. Si sa il schimbi la timp, in functie si de regimul de mers. Dar cum ziceau si colegii, chestiile astea s-au tot discutat Multu multu ... pentru informatii, am ales CASTROL GRAND-PRIX 10W-40 SONDER-EDITION , sper sa nu am probleme cu el. Problema e ca acum am reusit sa vad si eu clar unde este gemuletul de vizitare al uleiului dar nu am reusit sa vad ulei trecand peste limita minima (motorul la rece bineinteles ,dar cred ca nu am pus eu motorul in echilibru ,mi-era frica sa nu cada pe mine pentru ca standeru de la moto vechi nu potriveste la dihania asta paroasa.) Mesaj completat vezi ca te intinzi.da pe o tenta mai prietenoasa, am senzatia ca nu ai inteles pe deplin ce am zis... sub toate posturile in stanga jos ai un camp in care scrie ENTER KEYWORDS. scrie in dumnealui ULEI si apasa pe "search topic" de langa. atunci iti vor aparea toate posturile in care s-a mentionat cuvantul "ulei". pe langa asta, in primele 20 (sper sa nu mint) pagini ai linkuri catre manuale de servis postate pe internet (descarcabile format pdf) unde ai specificatiile de fabrica pentru uleiurile care trebuiesc folosite. in speranta ca m-am facut mai clar si nu te vei simti (la fel de) atacat, EDIT : nu am mai reincarcat pagina si nu am vazut garla de raspunsuri. mersi pentru clarificari Linx-ule. @hicea_mihai te-ai lamurit ? Prin zona pe la mine nu prea mai sunt TDM-isti cu care mai pot schimba o parere o opinie si mai intreb si eu pe aici cand mai prind 5 minute libere de la servici si chiar nu am timp sa citesc toate posturile de asta am pus si intrebari simple, respectiv: Unde se poate verifica uleiul ? Si ce tip de ulei? Simplu si necesita din partea unui cunoscator 2 minute ,si nu 5 posturi inutile . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Simplu si necesita din partea unui cunoscator 2 minute ,si nu 5 posturi inutile . Ouch, asta doare ...si cum stabilim care posturi sunt inutile? Vezi tu, pretene, daca ti-ai face timp 5 minute pe zi ca sa citesti topicul, nu ai putea sa nu observi ca este unul dintre cele mai prietenoase si civilizate de pe forum Desigur, mai sunt si exceptii, dar care nu fac altceva decat sa confirme regula Adevarul e ca Ishmael e mai guraliv de felul lui, dar nu l-am mai iubi daca ar fi altfel Ultima oara cand am vrut sa-l bat a fugit A fugit dupa mine, sa ma prinda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 sa stii maihai ca citirea intregului topic ti-ar aduce destule informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 (editat) ... despre intalnirile noastre (Glumesc, desigur.) ( Partial...) Editat Octombrie 15, 2009 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 (editat) uleiu la tedem nu se verifica la rece. da drumu la motor, lasal sa mearga 5-10 minute la relantiu (asta daca nu is -grade afara) - eventual poti sa te joci, de plictiseala cu acceleratia pana la 2000 dupaia te uiti sa vezi nivelul. daca tot nu e peste minim, completeaza. cand ai bagat ulei, cat ulei ai bagat? in litre. ps: nu mai insist cu "CITESTE PRIMELE PAGINI CA ACOLO GASESTI MANUALELE DE SERVICE cu raspunsuri la toate intrebarile tale de pana acum", pentru ca ca tu oricum preferi sa iti folosesti cele 5 minute de net la lucru pentru a intra in polemici si a arunca cu acuze. Editat Octombrie 15, 2009 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 uleiu la tedem nu se verifica la rece. Ba mai mult, as putea zice eu Cam la toate motocicletele se verifica la cald, habar nu am de ce Gabi, iar te-a batut nevasta si te razbuni pe noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 hai sa mai postez cateva poze cu TDM-ul meu si cu noua achizitie un topcase.Am o nelamurire va rog: am pornit motorul dupa 10 zile, inteleg ca o fo frig, ca a pornit putin mai greu, nu foarte, dar nu mi-a placut ca "puscau"/paraiau tobele.Chiar si lasat cateva minute (5-7) tot mai paraiau din cand in cand si la plecare simteam cum smuceste. Ce sa fie? Bujiile sunt noi, bateria la fel....restul sunt asa cum a fost luat motorul, nu am umblat deloc la el. Gata pun pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Ba mai mult, as putea zice eu Cam la toate motocicletele se verifica la cald, habar nu am de ce Gabi, iar te-a batut nevasta si te razbuni pe noi? asa asa f ute-ma la cap de parca io as fi scos`o : [...] dar nu am reusit sa vad ulei trecand peste limita minima (motorul la rece bineinteles ,dar cred ca nu am pus eu motorul in echilibru [...] cazul 1 : daca "cam"`u ala a fost pus pentru a adauga sarcasm postului (iote ca a mai incaput) : am sa incep sa caut intre manuale de service, pana gasesc una la care se verifica la rece, pa cric (stiu io ca am vazut undeva) cazu 2 : e pe bune, si atunci esti si tu de acord cu mine ca la tdm nu se face la rece, din moment ce exista la care se face. - qed si da, m-a batut nevasta, da nu a mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 : am pornit motorul dupa 10 zile, inteleg ca o fo frig, ca a pornit putin mai greu, nu foarte, dar nu mi-a placut ca "puscau"/paraiau tobele.Chiar si lasat cateva minute (5-7) tot mai paraiau din cand in cand si la plecare simteam cum smuceste. Ce sa fie? Bujiile sunt noi, bateria la fel....restul sunt asa cum a fost luat motorul, nu am umblat deloc la el. Condens in carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 (editat) hai sa mai postez cateva poze cu TDM-ul meu si cu noua achizitie un topcase.Am o nelamurire va rog: am pornit motorul dupa 10 zile, inteleg ca o fo frig, ca a pornit putin mai greu, nu foarte, dar nu mi-a placut ca "puscau"/paraiau tobele.Chiar si lasat cateva minute (5-7) tot mai paraiau din cand in cand si la plecare simteam cum smuceste. Ce sa fie? Bujiile sunt noi, bateria la fel....restul sunt asa cum a fost luat motorul, nu am umblat deloc la el. Gata pun pozele. cum adica paraiau?? pt treaba cu smucitu poate fi necesara o curatare si sincronizare a carburatoarelor. Editat Octombrie 15, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.