Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

poate sa tot fie mai ieftin decat unu original yamaha, dar daca ai deja unul functional yamaha si nu vrei numa upgrade, 497 de euro + transport +vama (+probabil 10% comision de aia ca suntem in romania si avem si noi distribuitor national) nu stiu daca e tot una ca si cheltuiala la o mobra de ~ 2000-3000 de euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...si daca inseamna ceva pentru tine Rockere, eu cu KTM-ul te inteleg perfect. Cand orice urma decenta de drum se termina si ceilalti se opresc, eu imi continui drumul linistit! :baldy: Ma rog, de obicei eu sunt cel care-i cara in spate pe ceilalti ca sa vada si ei castelul sau ruina, etc

:( La asta m-am referit si eu, de aceea am pregatit-o asa :cheers:

Mesaj completat

@ ishmael, ce barba ti-ai tras :(

 

 

Nu de alta, caci nici eu nu sunt mai breaz :) post-25487-1264516533_thumb.jpg

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, nu incetezi sa ma uimesti!

Cum dracu sa nu fie relevanti kilometrii???

Poate ai vrut sa spui ca nu sunt relevanti daca s-a umblat la kilometraj, ceea ce e altceva

 

 

hai ca stii ce am vrut sa zic.

 

km se masluiesc cel mai usor la mobrele astea vechi.

 

cat despre motorul de TDM e buletproof :(

Mesaj completat

Nu de alta, caci nici eu nu sunt mai breaz :cheers: post-25487-1264516533_thumb.jpg

 

 

ooooo sarumana parinte! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vulture daca te hotarasti la 4tx, uitete putin la mine in semnatura, poate te scutesc de un drum de italia :cheers:

 

un sumar despre probleme generice : (evident exista si mobre-exceptie)

 

mananca ulei

mananca baterie

scartaie a 3-a

isi roade acele din tuburile emulsoare (de cate ori apuc sa zic cuvintele astea in viata :( ) - din cauza vibratiilor - pentru ca are carburatoare in cap (downdraught)

standard nu are cric central (si nu prea ai variante accesibile)

Io am bagat ulei 20w50 de la liqui moly si am completat o singura data spre sfarsitul verii.

Ishmael, ce barba ai frate ! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu de alta, caci nici eu nu sunt mai breaz :lol: post-25487-1264516533_thumb.jpg

 

 

Fara suparare, nu comentez figura, ca nu se cade, dar umbra este bestiala!

Nu este nici o ironie in afirmatia mea, mai ales ca vine de la unul care poarta barba din ianuarie 1988, si nu oricum, ci in toate actele personale. Cei care au incercat, la vremea respectiva, stiu cat de greu era sa obtii buletin cu barba pe timpul lui Ceausescu...

 

La intalnirea de anul acesta primiti si "intrusi"? Nu de alta, dar tot citesc pe aici si imi place gasca voastra. Numai ca trebuie sa aveti grija cu mine, imbat pe careva si ma intorc cu un transplant de motor :lol: , ca tare mi-ar place un 850! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu de alta, caci nici eu nu sunt mai breaz :D post-25487-1264516533_thumb.jpg

 

 

 

Fara suparare, nu comentez figura, ca nu se cade, dar umbra este bestiala!

Nu este nici o ironie in afirmatia mea, mai ales ca vine de la unul care poarta barba din ianuarie 1988, si nu oricum, ci in toate actele personale. Cei care au incercat, la vremea respectiva, stiu cat de greu era sa obtii buletin cu barba pe timpul lui Ceausescu...

 

La intalnirea de anul acesta primiti si "intrusi"? Nu de alta, dar tot citesc pe aici si imi place gasca voastra. Numai ca trebuie sa aveti grija cu mine, imbat pe careva si ma intorc cu un transplant de motor :lol: , ca tare mi-ar place un 850! :lol:

Mersi fain :lol: Asa sunt eu, barbos :D

Cat despre intrunirile tdm-istilor, poti sa vii linistit, mai ales ca la prima intrunire, am avut si un ST printre noi, prieten bun de altfel. Poate pana atunci va avea si ST-ul tau o inima de TDM, ca si cel al lui Cristi-mic.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si o ultima intrebare: cum mai e cu piesele de yamaha! Pe vremea chopperului meu yamaha, piesele veneau in trei luni! :lol:

 

 

pana acu nu am fost nevoit sa comand decat un releu de incarcare care a sosit in 3 zile de la romi3 :lol:

 

a si niste tampoane de cauciuc care au venit repede 1 saptamna de la kedo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si o ultima intrebare: cum mai e cu piesele de yamaha! Pe vremea chopperului meu yamaha, piesele veneau in trei luni! :lol:

Eu de comandat piese pt mobra, am luat doar un kit de lant nou, care a sosit intr-o saptamana din Germania de la Louis. Kitul a fost comandat tot prin romi3 din Cluj. sunt de parere ca orice piesa ai comanda pt TDM, sunt sigur ca nu vor fi probleme cu achizitionatul si transportul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa va arat filmuletele din tura noastra Fagaras altfel decat in realitate :lol:

 

Cum nu stiu cum se pun filmele ce nu sunt pe youtube...dau 2 linkuri pe care merita sa intrati.

 

http://wildhogsmc.ning.com/video/wildhogs-fogaras-part-1

 

http://wildhogsmc.ning.com/video/wildhogs-fogaras-part2

 

Sa speram ca toate filmele si fotografiile facute de Wildhogs (adica noi), vor fi postate pe www.wildhogs.ro si daca adminul nostru nu ar fi lenes...90% ar fi online :lol:

 

Dar va promit ca vom face materiale pentru a satisface toate cerintele. La sectiunea prietenii nostrii dorim sa postam aventurile voastre, aventuriel prietenilor nostrii, cu o scurta descriere care va da link catre alte adrese daca le aveti postate deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lantu e ala cumparat cand ti-ai luat mobra?

 

did x ring ? era inchis sau e d-ala care trebuie nituit? sau e cu siguranta??

Cavalere, dupa ce am luat mobra acum un an, am mai mers cu vechiul lant circa 1500 km, iar apoi am luat unul nou marca Regina, la pretul de 520 lei. Lantul fiind inchis (intreg), a necesitat inclusiv demontarea basculei pt. al monta. Merge brici, am cu el 15 mii de km pana in prezent, iar uzura lui inca nu a ajuns la jumatate. Eu presupun ca va tine circa 25-30 mii km. Voi vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat sa va arat filmuletele din tura noastra Fagaras altfel decat in realitate :lol:

 

Cum nu stiu cum se pun filmele ce nu sunt pe youtube...dau 2 linkuri pe care merita sa intrati.

 

http://wildhogsmc.ning.com/video/wildhogs-fogaras-part-1

 

http://wildhogsmc.ning.com/video/wildhogs-fogaras-part2

 

Sa speram ca toate filmele si fotografiile facute de Wildhogs (adica noi), vor fi postate pe www.wildhogs.ro si daca adminul nostru nu ar fi lenes...90% ar fi online :lol:

 

Dar va promit ca vom face materiale pentru a satisface toate cerintele. La sectiunea prietenii nostrii dorim sa postam aventurile voastre, aventuriel prietenilor nostrii, cu o scurta descriere care va da link catre alte adrese daca le aveti postate deja.

 

Super tare filmele !!!!!!! Fotok :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

did x ring ? era inchis sau e d-ala care trebuie nituit? sau e cu siguranta??

La motoare de peste 250 cmc nu se pune lant deschis (de fapt nici nu se fabrica)

Mesaj completat

 

 

Am o za blocata la lant. Lantul are cam 18.000km. Ce curs de actiune este recomadat sa adopt?

 

Datorita unor operatiuni de intretinere gresite (gen spalat lant cu diluant) X-Ringul sau O-Ringul (care sunt din acel cauciuc din care sunt confectionate simeringurile) s-a deteriorat, permitand intrarea apei, deci acea zala e ruginita in interior, implicit blocata

 

Lantul e compromis, dar nu e dramatic

Problema e ca se va uza foarte repede si se va intinde

Iti spun din proprie experienta, nu sunt povesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

did x ring ? era inchis sau e d-ala care trebuie nituit? sau e cu siguranta??

Vezi, ca idee, ca sunt doua variante cu X-ringuri: VM (sau ZVM) si ZVM2 (Xring^2), care are e mai scump si putin mai rezistent. Cateva informatii aici:

 

http://www.didchain.com/specs.htm

http://www.didchain.com/yamahapage2.htm

http://didchain.com/xring1.htm

 

Am o za blocata la lant. Lantul are cam 18.000km. Ce curs de actiune este recomadat sa adopt?

 

Cum zicea si Korben, e semn ca trebuie schimbat. Am aceeasi problema cu 2, 3 zale. Doar ca al meu are (aproape sigur) un pic peste 40.000 :lol:. Chiar nu ai ce sa-i faci, am incercat toate metodele de degripare posibile, mai putin sa-l tin intr-un vas cu benzina, chestie care nu stiu cat de bine i-ar prinde. Bine nu o sa se mai miste zalele alea niciodata, cel putin daca e cum e al meu. Se poate merge cu el, dar nu stiu ptr cat timp. La mine problema era mai veche si am ignorat-o destul de multi km (mii km). Anul asta, in 20k km cred ca am spalat lantul de 2 ori, maxim 3, ceea ce nu e un lucru prea bun. De asemenea nu cred ca e un lucru bun sa freci lantul cu peria... o sa sa aplic toate "concluziile" astea pe viitorul lant care va trebui sa mi-l iau. Si mai e problema Scottoilerului, o sa incerc sa obtin un ulei de vascozitate medie, care nici sa devina cleios in primavara / toamna, dar nici sa curga de pe lant, cum era cazul la tine.

 

Lantul original la TDM900 si posibil si la 4TX era D.I.D. 525HV (Super Heavy Duty O'Ring Chain Kit Chain Kit Length), care acum nu se mai produce si ar putea fi inlocuit cu DID 525ZVM2 sau varianta mai populara 525VM2 (X-ring "clasic"). Primul e vreo 8,5 mil, iar al doilea aproape 7, kit cu foaie/pionion incluse. Sunt destul de scumpe lanturile ptr TDM900. Ca multe altele de fapt...

 

Mai sunt variante ceva mai ieftine de la Regina sau RK.

 

===

 

Acum, intrebare de 1000 puncte: Care e cel mai ieftin & bun spray de curatat lantul pe care l-ati folosit? Stiu stiu, o sa-mi ziceti de motorina, de kerosen etc. dar va intreb de spray. La mine a fost Nigrin la vreo 11 lei /400ml, din BricoStore sau Praktiker, dar nu se mai gasesc de mult. Iar Procycle mi s-au parut slabe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia-ti kettenmax si nu vor mai fi solutii slabe. (evident procycle va fi MAI slab ca restu) :lol:

Am si nu-s multumit; l-am folosit si cu solutia originala si cu motorina su cu spray... cu de toate. Dupa cum spuneam, nu vreau sa mai folosesc sisteme de "periere" a lantului. Este foarte logic ca acea perie sa impinga mizerii in garniturile lantului si nu mai vreau asta. O sa fie situatii in care fara o perie nu o sa se poata, dar putin si cu grija. Ca sa nu mai zic cum se umple de jeg si de ulei Kettenmax-ul ala. Daca il vrea cineva, ii fac un pret bun. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lantu se spala la weekend / 1 data la 2 weekenduri. (amu daca o stat in garaj tata saptamana nu) sau la 500 ? de km ... acuma presupun ca se cade si zilnic daca faci numa endureala. - si atunci ajunge linistit si procycle

 

iar kettenmaxul (periile) se pot in schimb degresa cu ce iti vine la indemana :lol:.

prin constructie nu imping jegul inauntru, e calculat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...