flavius.corhei Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 bujiile de care am pomenit mai inainte si-au gasit propietari Apropo de bujii, cine se pricepe sa isi dea cu parerea, as avea nevoie si de a doua opinie... Din ce cauza credeti voi ca bujiile mele se innegresc in halul asta? Ele sunt cele recomandate: ngk dpr8ea9. E adevarat ca mai mult a stat pe relanti pornit in garaj iarna asta, decat in mers. Deci nu au fost folosite in plaja optima... Am un amestec prea bogat, sau am problema la scanteie in sensul ca nu da suficient curent spre bujii? Acuma sincer, un pont: dimineata cand pornesc motorul si e rece miroase a benzina, nu stiu daca e normal. Si consumul mers constant 90 km/h in treapta 5 era de 5,7%. Mie personal mi se pare cam mare. Asfalt uscat la toti, ca vine primavara. Flavius. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 prea multa benzina. trebuie sa mai reglezi amestecul. eventual cobori cuiele pontou o treapta. mersul la relanti nu e deloc recomandat. mai bine o lasi nepornita decat sa o chinui asa. de aici pot rezulta bujii negre 3. Bujie care fura curent (uscata sau uda) - uscata (negru mat, cu funingine) sau uda (negru lucios, lipicioasa). Poate avea mai multe cauze. Depozitele de carbon apar atunci cand bujia nu da scanteie corect si le arde. Amestecul (benzina/aer) prea bogat, socul blocat, problema electrica, mers mult timp in regimuri de turatii joase, plaja de temperaturi a bujiei prea joasa. Toate acestea ar trebui verificate. Bujia.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Daca cobor cuiele intra mai putina benzina, sau mai putin amestec(benzina+aer)? Ma gandeam sa destrang suruburile de aer 4 ture complete in loc de 3 cat e recomandat, si las cuiele asa cum sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 intra mai putina benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Barboge daca ai nevoie de semnalizari , atunci ia in considerare linkul propus de Cristian72 , fiindca cele care ti-am oferit nu mai sunt de vanzare (s-a razgandit poprietarul ) Nu-i nimic, se mai intampla. Multumesc si pentru link, dar nu-mi dau seama daca mai este valabil. Anuntul a fost si aici dat, zeromotoshop era userul care l-a postat. Am incercat sa iau legatura cu el inca din decembrie, dar nu am reusit. Mai incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 inca o observatie, lui flavius ii porneste fara soc in orice conditii ... cati alti posesori de 3vd (si 4tx) mai sunt in aceasta situatie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Exact, si cand trag socul tinde sa se opreasca motorul... Mesaj completat Baieti, aveti idee cu ce sa dau pe suportul scaritelor spate ca sa fie ca noi? Sa incerc cu un prevent sau ceva similar ? Mesaj completat Aluminiul in timp oxideaza, si nu vreau sa le vopsesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Exact,si cand trag socul tinde sa se opreasca motorul... Mesaj completat Baieti, aveti idee cu ce sa dau pe suportul scaritelor spate ca sa fie ca noi? Sa incerc cu un prevent sau ceva similar ? Mesaj completat Aluminiul in timp oxideaza, si nu vreau sa le vopsesc. Le freci cu o pasta abraziva si o carpa moale. Eu am luat de la praktiker un polish petru metale si croame. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 inca o observatie, lui flavius ii porneste fara soc in orice conditii ... E clar Clapetele/supapele de soc Eu le-am schimbat anul trecut Ele se afla in locatia din poza de mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 @ Korben. zi-mi si mie de unde le-ai comandat ca vreau si eu sa le schimb, ca urmeaza acum in primavara o curatare si reglare a carburatoarelor si am de gand sa schimb si astea preventiv. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Cavalere, ca tot am vorbit la telefon, cu asa ceva m-am pregatit pentru Bike on Ice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 foarte tare rockere. se vede ca ai avut de lucru nu gluma au iesit bestial! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Chiar cu lanturi? Las`o mai moale.. Nu vom avea parte de zapada.. Cred ca de data asta te`ai chinuit degeaba Rockere Sa`ti tii telefonul la indemana! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Rockere, mi se pare mie sau cauciucurile tale sunt mai late de 150 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 nu flavius, are metzler karoo T de 150/70 -17 dimensiunea normala de la TDM. poate parea mai mare datorita crampoanelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 (editat) nu flavius, are metzler karoo T de 150/70 -17 dimensiunea normala de la TDM. poate parea mai mare datorita crampoanelor Asa este Mesaj completat Chiar cu lanturi?Las`o mai moale.. Nu vom avea parte de zapada.. Cred ca de data asta te`ai chinuit degeaba Rockere Sa`ti tii telefonul la indemana! Asfalt uscat! Zoly, acum o saptamana cand le-am facut, era inca destula zapada, insa in ultimul timp s-a topit. Asa ca o sa le am pentru anii viitori de Bike on Ice, nu se strica si nici nu cer de mancare Ne auzim la telefon, daca vei veni de sambata. Numai bine Editat Februarie 19, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 nu flavius, are metzler karoo T de 150/70 -17 dimensiunea normala de la TDM. poate parea mai mare datorita crampoanelor Dar cauciuc de 160 ar merge, sau freaca ? Are cineva mai lat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Dar cauciuc de 160 ar merge, sau freaca ? Are cineva mai lat ? merge dar sa nu bage ITP-istul de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 (editat) Salutare... Long time no ride. Asa ca m-am decis sa duc moto la reparat, desi inca nu am primit dauna de la asigurari. Nu se poate sa vina primavara si eu sa merg cu masina. Incep cu: Tanar, fara vicii, caut: a ) radiator de TDM (cel mai probabil fara ventilator). @Cavaleru , parca tu aveai ceva. Se pot cere detalii (aici sau pm)? Pret, link daca exista, etc. b ) carena laterala dreapta. Stiu ca nu prea are lumea asa ceva, dar incerc. E ok si zgariata, crapata, partial sparta... Sau daca imi imprumuta cineva una ca sa fac o "copie" pe undeva. Ride safe. Editat Februarie 20, 2010 de v1n3ri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 am radiator si ventilatorul de la el. dam un search pe ebay sa vedem acolo un pret si iti dau niste poze cu el si apoi discutam Mesaj completat http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trk...-All-Categories ai nevoie si de cadrul lui sau daor de radiatoru propriu zis? ia numaru meu si discutam la telefon 0722905025 Mesaj completat poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanHelsing Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 vand tdm din 97 detalii aici.... /index.php?...0&start=230 Mesaj completat Salutare... Long time no ride. Asa ca m-am decis sa duc moto la reparat, desi inca nu am primit dauna de la asigurari. Nu se poate sa vina primavara si eu sa merg cu masina. Incep cu: Tanar, fara vicii, caut: a ) radiator de TDM (cel mai probabil fara ventilator). @Cavaleru , parca tu aveai ceva. Se pot cere detalii (aici sau pm)? Pret, link daca exista, etc. b ) carena laterala dreapta. Stiu ca nu prea are lumea asa ceva, dar incerc. E ok si zgariata, crapata, partial sparta... Sau daca imi imprumuta cineva una ca sa fac o "copie" pe undeva. Ride safe. Am eu o carena da nu imi mai amintesc daca e de dreapta sau stanga... poate ma duc saptamana asta la garaj si te anunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Donrares Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Salaut!! Sunt Rares din Zalau si as dori niste sfaturi daca se poate: eu am avut un Kawasaki EN 500 si l-am vandut si dupa mai multe calcule sfaturi am ajuns sa ma gandesc sa-mi i-au o Yamaha tdm. Mi se pare foarte draguta, acceptabila la pret si cred ca si comoda..Cum te simti dupa un drum de 200 km intr-o zi??? Astept niste raspunsuri daca se poate!!! Hai vara hai!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Salaut!! Sunt Rares din Zalau si as dori niste sfaturi daca se poate: eu am avut un Kawasaki EN 500 si l-am vandut si dupa mai multe calcule sfaturi am ajuns sa ma gandesc sa-mi i-au o Yamaha tdm. Mi se pare foarte draguta, acceptabila la pret si cred ca si comoda..Cum te simti dupa un drum de 200 km intr-o zi??? Astept niste raspunsuri daca se poate!!! Hai vara hai!!!!!!!! Salut, 200km nu prea ii simti, cu o pauza scurta intre fiecare suta de km mergi toata ziua daca ai chef. Spor la achizitie ! @rockeru: bune lanturile alea, si arata foarte misto, da un feedback pe forum te rog dupa ce iesi cu ele cum se comporta. M-a interesat si pe mine ideea cind era zapada mare. In alta ordine de idei, mi-am rezolvat niste nelamuriri legate de pornirea motorului cu cabluri electrice de la o alta baterie. Data fiind pozitia cretina a bateriei la 4tx, am avut nevoie de-a lungul timpului sa-i dau curent de la alta baterie/motocicleta/etc, incercari esuate de fiecare data. Electromotorul nu avea nici o intentie sa o ia din loc. Am incercat cu vreo 4 perechi de cabluri, si ale mele si ale altora, si de la o baterie de masina, si de la un alt tdm pornit, zero rezultate ! Concluzia la care am ajuns e ca electromotorul de tdm, cel putin ala de 4tx, suge o cantitate imbecila de curent la pornire si ai nevoie de un cablu suficient de gros ca sa nu pierzi amperii pe drum. Asa incat am cumparat un cablu de neam prost cu sectiunea firelor cam cit degetul mic, i-am tras niste crocodili si a functionat perfect. Poate se mai loveste careva de problema asta si il scapa experienta mea de niste frustrari inutile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 man asta e problema generala legata de cablurile care sa gasesc in comert. ori ti le faci singur ori sa ai unele de pe vremea lui ceasca cand se faceau cu simt de raspundere. @donrares: am facut bucuresti thasos dintr-o bucata cu 3 sau 4 pauze. a doua zi eram din nou calare. pilotu sta bine. pasagerul are tendinta sa vina peste tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 pilotu sta bine. pasagerul are tendinta sa vina peste tine Ca la orice motocicleta, de altfel Problema e la pasager, nu la motocicleta Eu am transportat pasager motociclist si crede-ma ca ca nici nu l-am simtit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.