radu_tdm_tm Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 Are cineva idee cam cat costa tot setul de grafica (stickerele) pentru 3vd, si de unde fac rost de asa ceva?Tocmai mi-am vopsit carenele si as avea nevoie de abtibilduri... eu le-am facut acuma toata motocicleta cu sigla cu tot la 100 ron. am sa revin cu poze sa vezi cum arata. Mesaj completat astea sint. le face pe ce culoare vrei. nu poate sa le faca in degradeu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 domnule nu aici este problema, am motocicleta de trei ani, astazi ma duc la ea sa o pornesc si o sa va spun ce sa intamplat.am aparut si eu pe aici si m-ati luat la tachinat apropo a iesit cineva cu mobra? Nu e tachinat, am patit-o si eu Cred ca nu exista motociclist sa nu o fi patit o data Si da, am iesit, de doua zile merg cu mtocicleta la serviciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Februarie 27, 2010 Share Postat Februarie 27, 2010 test Mesaj completat test Mesaj completat am rezolvat cu pornirea dar am gasit alta belea. carcasa de la termonstat este formata din doua piese si intre ele se afla o garnitura, am lasat mobra pornita si cand m-am intors pierdea mult antigel pe acolo. unde gasesc o garnitura si capacul de la carcasa termonstatului? nu prea ma pricep la denumirea pieselor. motocicleta mea este din 91. numai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Aici ai atasat parturile (si preturile la vremea aceea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 testMesaj completat test Mesaj completat am rezolvat cu pornirea dar am gasit alta belea. carcasa de la termonstat este formata din doua piese si intre ele se afla o garnitura, am lasat mobra pornita si cand m-am intors pierdea mult antigel pe acolo. unde gasesc o garnitura si capacul de la carcasa termonstatului? nu prea ma pricep la denumirea pieselor. motocicleta mea este din 91. numai bine... problema asta o rezolvi simplu cu pasta de garnitura, nu mai stiu exact cum ii zice. am dat azi o fuga in targ si mi-am gasit urmatoarele proiectoare, bec h3 de 55w, din pacate nu am reusit sa gasesc un h3 pe led. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 eu le-am facut acuma toata motocicleta cu sigla cu tot la 100 ron.am sa revin cu poze sa vezi cum arata. Mesaj completat astea sint. le face pe ce culoare vrei. nu poate sa le faca in degradeu. Mersi mult Radu. Cred ca o sa raman la modelul vechi (din 1991). Cel din 1995 este mai complicat de realizat... Acum ma gandes ce culori sa aleg. Rosu (linia groasa de jos) cu alb (linia subtire de sus) iar scrisul sa fienegru (twin) sirosu (850) iar in fundal sa se vada culoarea carenei. Poti te rog sa imi trimiti formatul la scara? Asfalt uscat la toti. Mesaj completat Mersi mult Radu.Cred ca o sa raman la modelul vechi (din 1991). Cel din 1995 este mai complicat de realizat... Acum ma gandes ce culori sa aleg. Rosu (linia groasa de jos) cu alb (linia subtire de sus) iar scrisul sa fienegru (twin) sirosu (850) iar in fundal sa se vada culoarea carenei. Poti te rog sa imi trimiti formatul la scara? Asfalt uscat la toti. PS: Modelul mes este cu grafica din '95 dar sincer nu imi place, voua care va place cel mai mult, sau ce combinatie de culori ati pune pe culoarea gri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Salurare TDM -istii !!!! am reusit sa pornesc mombra ....hurra hurra , nu trebuie sa spun cum am bucurat ca am auzit sunetul de la tdm !!!!! nu am putut sa ma abtin si am iesit un pic la strada, vai ce bine a fost ,dar inca nu pot sa ma plimb cu iel saracul arata cam naspa trebuie s-al vobsesc , mi e rusine sa plimb asa . Sper ca pot stange bani s-al vopsesc adica am gasit pe cineva vopseste cu 250 de ron + vopsea , cred ca nu e mult ?! pun o poza sa vedeti momra mea , nu are carena pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Stai linistit, ca nu arata asa naspa fara carene. Important e ca ai mai avut baterie si a pornit. Cu vopsitul, cadrul l-am vopsit eu, am iesit la 100 ron (deh, manopera gratis) Pentru carene am dat la meserias 200 ron, dar e la oferta ca am vopsit si o masina la el luna asta. :-) Unde ai tinut-o la hibernat, in garaj ? Ai luat ceva jos de pe ea(baterie) si ai pus aditiv in rezervor, sau ??? PS: Care stie unde este RCA cel mai ieftin? Saptamana viitoare vreau sa ies si eu cu motoru la plimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Stai linistit, ca nu arata asa naspa fara carene. Important e ca ai mai avut baterie si a pornit.Cu vopsitul, cadrul l-am vopsit eu, am iesit la 100 ron (deh, manopera gratis) Pentru carene am dat la meserias 200 ron, dar e la oferta ca am vopsit si o masina la el luna asta. :-) Unde ai tinut-o la hibernat, in garaj ? Ai luat ceva jos de pe ea(baterie) si ai pus aditiv in rezervor, sau ??? PS: Care stie unde este RCA cel mai ieftin? Saptamana viitoare vreau sa ies si eu cu motoru la plimbare. Din pacate nu am garaj am tinut la parintii la casa sub balcon dar balconu ie asa de mare ca incapa o masina mai mica Bateria l-am pus la incarcat putin am scimbat bujiile si am dat un pic benzina la carburator cu o siringa si pornea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Shaua la TDM900 nu mi se pare rea deloc. Secretul este sa te imbraci cu niste pantaloni care nu fac cute sub tine cand te asezi pe sha. Are niste muchii foarte abrupte, care pun presiune in zona de contact cu picioarele. De problema asta se plang multi si pe Carpe TDM si unii au rotunjit sau au taiat un pic din muchiile alea. De asemenea, personal prefer o sa un pic mai lata si mai moale (dar nu cu mult mai moale). Nu e o sea rea, dar nu e nici de stat toata ziua pe ea. Azi am facut 620+ Km in 10 ore de stat in sha. Am purtat pantaloni moto (nu blugi sau altceva). Nu am avut nici cel mai mic disconfort. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Aici ai atasat parturile (si preturile la vremea aceea) multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 si eu si eu !!!! am profitat duminica de putinul soare din B sa mesteresc putin la motor. i-am pus bateria proaspat incarcata si intr-un final a pornit... impinsa. am tinut-o afara toata iarna, asa ca m-am bucurat foarte tare ieri chestia e ca i-am scos antigelu peste iarna si acuma cum fac s-o umplu ? ca nu trage din rezervoru ala de sub sa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 ieri am montat si eu 2 semnalizari de suzuki pe a mea si am pus tobele stok vopsite in negru incepe sa capete forma de TDM. A mea porneste frumos de tot. Acum ca vine primavara caut sponsor pentru un schimb de ulei:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 mi-am luat bujii noi. astept si eu niste zile cu soare sa scap de benzina din camerele cilindrilor. poate corup un vecin cu garaj sa mi-l imprumute 2 zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Modelul mes este cu grafica din '95 dar sincer nu imi place, voua care va place cel mai mult, sau ce combinatie de culori ati pune pe culoarea gri? Apropo de postul 4116, nimeni nimic ? Nu va dati cu parerea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Ce ulei folositi la TDM 900??? Indicativul si marca. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Apropo de postul 4116, nimeni nimic ? Nu va dati cu parerea ? ala visinu sau ala negru. Mesaj completat Ce ulei folositi la TDM 900??? Indicativul si marca. mersi la 850-ul meu am folosit motul 10w40, apoi 15w50 (s-a simtit un pic diferit, mai rau) si acum am un bidon de valvoline 10w40 luat la recomandarea lui linx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 stiti pe unde gasesc si eu dezmembrari moto ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 pe forum la rubrica vanzari piese SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 chestia e ca i-am scos antigelu peste iarna si acuma cum fac s-o umplu ? ca nu trage din rezervoru ala de sub sa... In mod normal are si un buson pe unde torni direct in radiator. Cel putin la mea e. Acum, daca e normal sau nu sa nu-ti traga deloc din rezervor, asta nu stiu. Ce ulei folositi la TDM 900??? Indicativul si marca. Eu folosesc ce i-am recomandat si Cavalerului, Valvoline Durablend 4T 10W-40 (semisintetic), pe care il schimb cam la 6000 - 8000 km facute 90% la drum intins. Legat de intervalul de schimb, nu stiu daca e nevoie, dar cheltuiala e prea mica si ma simt mai bine sa stiu ca-l schimb la timp (fata de 10.000 cat e dat in carte). Ca vascozitate nu am folosit decat 10W-40 pana acum. Am mai incercat Motul 7100 10W-40 (sintetic), de care insa nu am fost multumit. Sunt destul de convins ca imi antrena placutele de ambreiaj mai puternic, treaba asta simtindu-se cand schimbam vitezele, agata, croncanea. Inainte nu facea, dupa nu a mai facut. Momentan am un Valvoline Synpower 10W-40 (sintetic) de care nu am apucat sa ma lamuresc. La mine cel putin e chestie mai mult de cutie decat de motor... nu stiu de ce, dar acolo simt daca e sau nu ceva in neregula cu uleiul. TDMul, inclusiv cel de 900 nu e o motocicleta pretentioasa la ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 si eu si eu !!!!am profitat duminica de putinul soare din B sa mesteresc putin la motor. i-am pus bateria proaspat incarcata si intr-un final a pornit... impinsa. am tinut-o afara toata iarna, asa ca m-am bucurat foarte tare ieri chestia e ca i-am scos antigelu peste iarna si acuma cum fac s-o umplu ? ca nu trage din rezervoru ala de sub sa... Trebuie sa bagi amestec 50% antigel si 50% apa distilata IN RADIATOR, nu in vasul de expansiune. Vasul de expansiune este doar o rezerva in functie de cat se dilata/contracta (sper ca nu zic o prostie) amestecul. Uita-te in manual, eu mi-am curatat sistemul de racire anul trecut si am urmat pasii din manual. 100% garantat. Dar logic, asa ar fi. @ Cavaleru, mersi ala visiniu imi place si mie, urmeaza sa caut o firma sa imi fac acel set de grafica.. @ Cavaleru & LinX, am schimbat si eu anul trecut in plin sezon uleiul cu liqui moly 20w50 racing (asta era mai ieftin ca eram f. strantorat atunci) si am facut cu el max. 3000km. Credeti ca ar trebui sa il schimb iar? Mi personal se pare aiurea, asta inseamna ca si la masina la fiecare inceput de sezon (daca nu folosesti masina iarna) sa schimbi uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 flavius mai bine renunti la abtipilde si iti schimbi uleiul, plus ca ce ai tu acum este prea vascos pentru temperaturile de afara. mai bine schimbi cu un 10w40 care iti va asigura o ungere corecta. vb cu linx ca el vinde uleiuri vezi ce oferta iti face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 de pe la 5 pana la 40 de grade temperatura externa la pornire, manualu zice 20w-50 (la fel cum zice de la -10 grade la 30, 10w-40) ... manualu de fabrica 1996. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Trebuie sa recunosc ca sunt foarte multumit de motor. A pornit toata iarna din prima, iar cumnatul meu la calarit destul de mult iarna asta. Si trebuie sa va spun ca motorul a stat la Bod, unde este mult mai frig ca la Bucuresti. Fotok, stai linistit ca motorul a incaput pe maini bune si e intretinut cum trebuie. Am ramas uimit ca a pornit fara probleme pe friguri foarte mari. Nu mai stiu ce ulei ai zis ca i-ai pus tu, ca sa pun si eu tot acelasi soi. In rest, excelent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 azi a fost foarte cald...ma uit sa vad daca nu cumva mai am asigurare...poate o scot putin la plimbare Salutare TDM-isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.