_Blade_ Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Ce ulei folositi la TDM 900??? Indicativul si marca. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Apropo de postul 4116, nimeni nimic ? Nu va dati cu parerea ? ala visinu sau ala negru. Mesaj completat Ce ulei folositi la TDM 900??? Indicativul si marca. mersi la 850-ul meu am folosit motul 10w40, apoi 15w50 (s-a simtit un pic diferit, mai rau) si acum am un bidon de valvoline 10w40 luat la recomandarea lui linx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 stiti pe unde gasesc si eu dezmembrari moto ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 pe forum la rubrica vanzari piese SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 chestia e ca i-am scos antigelu peste iarna si acuma cum fac s-o umplu ? ca nu trage din rezervoru ala de sub sa... In mod normal are si un buson pe unde torni direct in radiator. Cel putin la mea e. Acum, daca e normal sau nu sa nu-ti traga deloc din rezervor, asta nu stiu. Ce ulei folositi la TDM 900??? Indicativul si marca. Eu folosesc ce i-am recomandat si Cavalerului, Valvoline Durablend 4T 10W-40 (semisintetic), pe care il schimb cam la 6000 - 8000 km facute 90% la drum intins. Legat de intervalul de schimb, nu stiu daca e nevoie, dar cheltuiala e prea mica si ma simt mai bine sa stiu ca-l schimb la timp (fata de 10.000 cat e dat in carte). Ca vascozitate nu am folosit decat 10W-40 pana acum. Am mai incercat Motul 7100 10W-40 (sintetic), de care insa nu am fost multumit. Sunt destul de convins ca imi antrena placutele de ambreiaj mai puternic, treaba asta simtindu-se cand schimbam vitezele, agata, croncanea. Inainte nu facea, dupa nu a mai facut. Momentan am un Valvoline Synpower 10W-40 (sintetic) de care nu am apucat sa ma lamuresc. La mine cel putin e chestie mai mult de cutie decat de motor... nu stiu de ce, dar acolo simt daca e sau nu ceva in neregula cu uleiul. TDMul, inclusiv cel de 900 nu e o motocicleta pretentioasa la ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 si eu si eu !!!!am profitat duminica de putinul soare din B sa mesteresc putin la motor. i-am pus bateria proaspat incarcata si intr-un final a pornit... impinsa. am tinut-o afara toata iarna, asa ca m-am bucurat foarte tare ieri chestia e ca i-am scos antigelu peste iarna si acuma cum fac s-o umplu ? ca nu trage din rezervoru ala de sub sa... Trebuie sa bagi amestec 50% antigel si 50% apa distilata IN RADIATOR, nu in vasul de expansiune. Vasul de expansiune este doar o rezerva in functie de cat se dilata/contracta (sper ca nu zic o prostie) amestecul. Uita-te in manual, eu mi-am curatat sistemul de racire anul trecut si am urmat pasii din manual. 100% garantat. Dar logic, asa ar fi. @ Cavaleru, mersi ala visiniu imi place si mie, urmeaza sa caut o firma sa imi fac acel set de grafica.. @ Cavaleru & LinX, am schimbat si eu anul trecut in plin sezon uleiul cu liqui moly 20w50 racing (asta era mai ieftin ca eram f. strantorat atunci) si am facut cu el max. 3000km. Credeti ca ar trebui sa il schimb iar? Mi personal se pare aiurea, asta inseamna ca si la masina la fiecare inceput de sezon (daca nu folosesti masina iarna) sa schimbi uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 flavius mai bine renunti la abtipilde si iti schimbi uleiul, plus ca ce ai tu acum este prea vascos pentru temperaturile de afara. mai bine schimbi cu un 10w40 care iti va asigura o ungere corecta. vb cu linx ca el vinde uleiuri vezi ce oferta iti face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 de pe la 5 pana la 40 de grade temperatura externa la pornire, manualu zice 20w-50 (la fel cum zice de la -10 grade la 30, 10w-40) ... manualu de fabrica 1996. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Trebuie sa recunosc ca sunt foarte multumit de motor. A pornit toata iarna din prima, iar cumnatul meu la calarit destul de mult iarna asta. Si trebuie sa va spun ca motorul a stat la Bod, unde este mult mai frig ca la Bucuresti. Fotok, stai linistit ca motorul a incaput pe maini bune si e intretinut cum trebuie. Am ramas uimit ca a pornit fara probleme pe friguri foarte mari. Nu mai stiu ce ulei ai zis ca i-ai pus tu, ca sa pun si eu tot acelasi soi. In rest, excelent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 azi a fost foarte cald...ma uit sa vad daca nu cumva mai am asigurare...poate o scot putin la plimbare Salutare TDM-isti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Ce ulei folositi la TDM 900??? Indicativul si marca. mersi Eu la 850 Repsol 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 ce credeti Heidenau K60 e prea enduro pt. mine , daca nu umblu mult off .... sa zicem 80% on 20 % off (soft) Trebuie sa schimb guma fata , si isi foarte nehotarat....... si stau cam prost si cu banii... altfel sigur as lua Sirac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 daca nu te grabesti si mai astepti ceva timp sa reusesc sa o montez la mine pe mobra si o sa iti zic impresii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Care stie cum se porneste motorul dupa ce i-ai curatat carburatoarele si nu ai benzina deloc in ele? Am dat la automat si nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) ce credeti Heidenau K60 e prea enduro pt. mine , daca nu umblu mult off .... sa zicem 80% on 20 % off (soft)Trebuie sa schimb guma fata , si isi foarte nehotarat....... si stau cam prost si cu banii... altfel sigur as lua Sirac O poti monta linistit, caci e o guma buna, plus ca se comporta foarte bine pe asfalt. Are un prieten de-al meu montata pe Transalp si e foarte multumit de ea. Recomand aceasta anvelopa tuturor, mai ales celor care nu prea stau asa bine cu "cascavalul", pret/calitate excelent. Editat Martie 2, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) Care stie cum se porneste motorul dupa ce i-ai curatat carburatoarele si nu ai benzina deloc in ele?Am dat la automat si nimic... De obicei se baga cam 5 ml de benzina in fiecare din carburatoare si ar trebui sa porneasca usor, de obicei dupa ce a stat mult peste iarna cam asa se porneste daca sa evaporat benzina din carburatoare, si cand schimbi bujiile se poate baga in gaurile lor tot cam atata benzina numai cat sa faca explozie motorul si sa-si traga el singur, asta ca sa nu-l chinui, ca daca ai benzina in rezervor oricum va porni dar mai greu si se cam chinuie, basca faptul ca daca nu ai bateria buna s-ar putea sa-ti moara si aia !!! Altfel, Salutari tuturor Fratilor TDM-isti, m-am intors si eu, ieri nu m-am mai putut abtine si mi-am pornit calu, am dat o talpa scurta asa de vreo 200 de km, doar de dragu mersului cu motoru, si pe la Miercurea Ciuc mi-au zis prietenii "ca-s plecat cu sorcova", cand eu eram de fapt cu motoruu ce-i drept a fost un pic rece dar nu drastic, frigul nu l-am simtit decat pe la gat, ca de, nu mi-am luat cagula. Cavalere pina la urma cat ai dat pe Heidenau ? Fotok, daca ti-ai pus calu la punct ar fi timpul sa ne calci una nu crezi ?? Editat Martie 2, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 am luat haidenau doar pe fata si am dat 180 de lei pe el. si 390 lei pt ala de sapte care este metzer karoo T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 am schimbat si eu anul trecut in plin sezon uleiul cu liqui moly 20w50 racing (asta era mai ieftin ca eram f. strantorat atunci) si am facut cu el max. 3000km. Credeti ca ar trebui sa il schimb iar? Mi personal se pare aiurea, asta inseamna ca si la masina la fiecare inceput de sezon (daca nu folosesti masina iarna) sa schimbi uleiul. Ca si marca, stiu ca sunt uleiuri bune desi nu am auzit nimic de gama lor moto. Nu ar fi o idee rea sa-l schimbi, dar nu neaparat pentru ca e inceput de sezon (chestia ca daca sta 3 luni oxideaza etc. nu am intalnit-o in nici un manual sau document tehnic), ci pentru ca manualul de service recomanda schimbul la 6000km sau 6 luni. Mai bine ii pui un ulei rezonabil ca pret (dar corespunzator) si il schimbi la timp. de pe la 5 pana la 40 de grade temperatura externa la pornire, manualu zice 20w-50 (la fel cum zice de la -10 grade la 30, 10w-40) ... manualu de fabrica 1996. De ce dezinformezi? (Manualul de service Yamaha, TDM850 '96) Si cam asta e povestea la toate. Deci cu 10W-40 mergi si la peste 40 de grade temperatura mediului. Exista si alti factori... uzura, mers in oras etc, dar de foarte multe ori 10W-40 isi face treaba foarte bine, tot anul. Desigur, nu strica sa incercati si uleiuri un pic mai vascoase in special pe timp de vara, mai ales daca va consuma ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) pardon, eroare de paralaxa ... drept e ca nu e primul post pe tema asta (al meu) si au fost si poze atasate, deci nu ma simt vinovat cu nimic. linxule ce oloiuri ai momentan pe stoc la ce preturi ? 15w-40/50 20w-50 Editat Martie 2, 2010 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Cavalere, de unde naiba ai luat cauciucurile la preturile alea? Ca eu tot caut si nu gasesc decat scumpe. In primul rand nu am gasit K60 la dimensiunile din carte si ceea ce am gasit aveau preturi mult mai mari. Astept sa-mi dai pontul. Multumiri in avans si berea ulterior. Hai sa ne vedem sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Dragi prieteni TeDeMisti, nu mai rezist tentatiei de a ma urca pe mobra. Azi am luat ulei 15w 50 motul, am dat plasticele la lipit...si sper ca undeva saptamana viitoare sa pot sa o duc la RAR si pe urma inmatricularea. @1bandit: daca era mobra gata si cu numar pe ea...ce ma mai dadeam si eu. trebuie sa imi fac rost de un cauciuc fata....cred ca va fi tot metzeller. Se comporta bine si pe off si pe on. Mesaj completat @barboge : 15w 50 motul am bagat totdeauna si mi-a placut ....deci asta bag si in mobra noua. Daca ti-am spus ca mobra e tzais:) doar a fost reglata de mecanicul oficial Wildhogs sper sa o regleze si pe aceasta la fel de bine si si nu am probleme. Mecanicul nostru recomanda repsol 15 50 ...dar am ce am eu cu motul:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 linxule ce oloiuri ai momentan pe stoc la ce preturi ? 15w-40/50 20w-50 REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 Lei MOTUL 5100 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 135 Lei VALVOLINE Durablend 4T 20W-50 / 1 L (semisint.) - 30 Lei (doar ptr TDMisti) Filtru Mann - 15 lei (idem) 15W-40 am multe, dar nu pentru moto. Deci grija cu vascozitatea asta... (Curierul e in jur de 20 de lei cu plata prin banca sau vreo 35 cu plata ramburs.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Cavalere, de unde naiba ai luat cauciucurile la preturile alea? Ca eu tot caut si nu gasesc decat scumpe. In primul rand nu am gasit K60 la dimensiunile din carte si ceea ce am gasit aveau preturi mult mai mari. Astept sa-mi dai pontul. Multumiri in avans si berea ulterior. Hai sa ne vedem sanatosi! deci cauciuc karoo T de la romi3 de pe forum si Heidenau k60 (asta este de spate si e tubetype) de la heidenau.ro avand in vedere ca inca nu am montat cauciucele nu va pot oferi un feedback dar sper ca duminica seara sa va transmit cateva impresii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 LeiMOTUL 5100 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 135 Lei VALVOLINE Durablend 4T 20W-50 / 1 L (semisint.) - 30 Lei (doar ptr TDMisti) Filtru Mann - 15 lei (idem) LinXule, acuma chiar m-ai suparat Ti-e chiar atat de greu sa scrii la semnatura ca vinzi uleiuri? Bine ca eu cumpar de aici la pret mai mare Am pus MOTUL 5100 10W40 / 4 litri / 170 lei Phutui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 da toata lumea stie ca Linx e baiatu cu uleiurile vezi Nicule daca nu intrebi tdm-istii intai ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.