Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

as fi vrut sa stiu , daca se poate, adica daca stie careva ,cati km poate duce, fara reparatie capitala

 

 

bafta si asfalt uscat

 

daca prinzi una fara mai stiu io ce defecte de fabrica, cu carte de serviz reala, deci cu schimburi facute dupa carte si folosita la touring, nu la endureala (ma rog ...) - poate si cu sarcini de bun simt, io ma risc sa zic ca setul (sau ansamble de cutie - ca de fapt restul sunt in oarecare masura consumabile) se schimba la 250.000-300.000 dar de altu fel, orice motor cu tendinte de tourer in conditiile astea - bate catre nr asta de km.

nota bene - situatia ideala, stii tu :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ai primit aici un RASPUNS

 

 

ce inseamna pt tine reparatie capitala?? cam ce raspuns speri sa obtii? care model te intereseaza, ca sunt 3 generatii

 

pui o intrebare care sincer mi se pare absurda. Eu am de gand sa o tin pana la batranete, dar nu imi fac griji ca are nevoie de reparatie capitala.

 

daca o iei si vrei sa faci turul lumii cu ea, o pui la punct inainte de plecare.

 

astept o lamurire de la tine ca m-ai facut curios ce urmaresti cu intrebarea asta :love:

daca prinzi una fara mai stiu io ce defecte de fabrica, cu carte de serviz reala, deci cu schimburi facute dupa carte si folosita la touring, nu la endureala (ma rog ...) - poate si cu sarcini de bun simt, io ma risc sa zic ca setul (sau ansamble de cutie - ca de fapt restul sunt in oarecare masura consumabile) se schimba la 250.000-300.000 dar de altu fel, orice motor cu tendinte de tourer in conditiile astea - bate catre nr asta de km.

nota bene - situatia ideala, stii tu :love:

Nu am fost atent si am trecut peste postul lui fotok. Cand am zis reparatie capitala, ma refeream la tot ce tine de motor, mai putin consumabile. Oricum, din posturile colegilor fotok si ishmael m-am lamurit.

Merci.

Bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am fost atent si am trecut peste postul lui fotok. Cand am zis reparatie capitala, ma refeream la tot ce tine de motor, mai putin consumabile. Oricum, din posturile colegilor fotok si ishmael m-am lamurit.

Merci.

Bafta si asfalt uscat.

Mariuse, daca ma intrebai iti puteam da si eu acelasi raspuns !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mariuse, daca ma intrebai iti puteam da si eu acelasi raspuns !

 

sincer, vroiam mai multe pareri, pe a ta o stiam, asa ca singurul loc unde puteam intreba, era aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti (1Bandit si Raider ) cei cu care ma-am intalnit azi , eu dupa ce ne-am despartit am plecat la sighisoara dupa fumeie. Am mers si incolo si inapoi cu halogenele aprinse...cand am ajuns acasa, am dus bagajele sus si ma intorc la mobra...dau o cheie...si ioc. Baterie = O

 

Repede am stins tot ce consuma si am ami incercat odata. A avut un feeling de a intoarce cei 850 ccm....dar fara sperante. Halogenele mi-au supt ...curentul bine inteles:P

 

Bateria era descarcata oricum, dar motoru porneste la sfert de cheie si pe rece. Acum intrebare pt cei care se pricep:

 

Consumu este mai mare decat ce produce alternatoru? Sau bateria e varza si acum au fost ultimele picaturi?

 

In 20 minute pornesc inca o turitza de 30 km unde o sa merg doar cu faru scurt sa vad daca mi se reancarca sa porneasca maine dimineata. Daca nu tre sa il dau jos si incarcat k lumea la priza.

 

No ma duc sa bag ceva palinca pe gatlej ca asa nu mai merre :love:

 

Uichend placut pentru toti si sa ne vedem sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as fi vrut sa stiu , daca se poate, adica daca stie careva ,cati km poate duce, fara reparatie capitala

 

 

bafta si asfalt uscat

Salutare orka ,bine ai venit pe forum !!!! am ieu un raspuns pentru tine,cumpara momra mea si aflii :love: pentru tine mai las din pret :love: ca iest din orasul meu,si iest prieten cu cumnatul meu .

Mesaj completat

Baieti (1Bandit si Raider ) cei cu care ma-am intalnit azi , eu dupa ce ne-am despartit am plecat la sighisoara dupa fumeie. Am mers si incolo si inapoi cu halogenele aprinse...cand am ajuns acasa, am dus bagajele sus si ma intorc la mobra...dau o cheie...si ioc. Baterie = O

 

Repede am stins tot ce consuma si am ami incercat odata. A avut un feeling de a intoarce cei 850 ccm....dar fara sperante. Halogenele mi-au supt ...curentul bine inteles:P

 

Bateria era descarcata oricum, dar motoru porneste la sfert de cheie si pe rece. Acum intrebare pt cei care se pricep:

 

Consumu este mai mare decat ce produce alternatoru? Sau bateria e varza si acum au fost ultimele picaturi?

 

In 20 minute pornesc inca o turitza de 30 km unde o sa merg doar cu faru scurt sa vad daca mi se reancarca sa porneasca maine dimineata. Daca nu tre sa il dau jos si incarcat k lumea la priza.

 

No ma duc sa bag ceva palinca pe gatlej ca asa nu mai merre :love:

 

Uichend placut pentru toti si sa ne vedem sanatosi.

Salut fotok asa am despartit de tine ca nici nam multumit pentru cafea ( KOSZI TESO ),pacat ca nu ai venit cu noi pana la Miercurea Ciuc ne a invitat Szile la clubul lui la o bere bineanteles fara alcohol,am ramas plat cand am auzit ca an clubul acea 131 persoana sant . Am ajuns bine si noi la Sfantu acum mergem cu 1bantit si fetele la o bere,numai bine.

Asfalt uscat baietii.!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumu este mai mare decat ce produce alternatoru? Sau bateria e varza si acum au fost ultimele picaturi?

 

Salut,

 

Probabil ca e mai mare consumul.

Azi am montat priza de 12V legata la beculetu din fata de pozitie. Am constatat ca la relanti, cu faza lunga pornita, tensiunea e de vreo 12.8V parca. Doar cand turez motorul ajunge pe la 14V aprox. Probabil si tie ti s-a descarcat - poate ai avut si motorul oprit (am citit pe fuga).

Tot legat de priza mea cu releu: acum, beculetul de pozitie nu se mai aprinde. Probabil din cauza releului, ca am masurat tensiunea la contactele becului si e ok. Dar nu ma deranjeaza asta, ca tot merg cu faza scurta aprinsa.

@Cavaleru: o idee pentru incarcat bateria prin priza cu releu e... sa desfac firele ce le-am legat la pozitia din fata, si sa le conectez la un circuit exterior pe 12V, care sa tina releul setat. Oricum personal prefer sa am probleme cu montat/demontat bateria o data la 1-2 ani, in caz de ceva descarcare, decat sa mi'-o descarce careva, sau sa umble copiii (nu ai mei, ca nu am) cand se uita la motocicleta, in lipsa mea.Cine stie ce idei le vin: sa bage degetul, sa scuipe, etc :love:

 

In alta ordine de idei, am calculat un consum, si a iesit binisor, zic eu: 138km, 8.7L. Media: 6.3L. As zice un consum mixt: am mers prin oras in mare parte (aprox 80km), si vreo 50km la o plimbare prin satele vecine (max vreo 90km/h). Pe la 3000rpm am 80km/h pe ceas, in a5a.

 

O alta constatare: daca o semnalizare clipeste mai des decat cealalta si sunt semnalizari identice stanga-drapta, atunci un bec e ars. Am descoperit azi, ca un bec din spate e ars. Deh, cand stau pe motor, e incomod sa verific daca merg semnalizarile in spate :love:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare orka ,bine ai venit pe forum !!!! am ieu un raspuns pentru tine,cumpara momra mea si aflii :love: pentru tine mai las din pret :love: ca iest din orasul meu,si iest prieten cu cumnatul meu .

 

Pai tie ti-am facut o data o oferta si ai refuzat-o, te-ai mai gandit?, daca da, da-mi un tel si discutam, eu unul inca sunt interesat.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Probabil ca e mai mare consumul.

Azi am montat priza de 12V legata la beculetu din fata de pozitie. Am constatat ca la relanti, cu faza lunga pornita, tensiunea e de vreo 12.8V parca. Doar cand turez motorul ajunge pe la 14V aprox. Probabil si tie ti s-a descarcat - poate ai avut si motorul oprit (am citit pe fuga).

Tot legat de priza mea cu releu: acum, beculetul de pozitie nu se mai aprinde. Probabil din cauza releului, ca am masurat tensiunea la contactele becului si e ok. Dar nu ma deranjeaza asta, ca tot merg cu faza scurta aprinsa.

@Cavaleru: o idee pentru incarcat bateria prin priza cu releu e... sa desfac firele ce le-am legat la pozitia din fata, si sa le conectez la un circuit exterior pe 12V, care sa tina releul setat. Oricum personal prefer sa am probleme cu montat/demontat bateria o data la 1-2 ani, in caz de ceva descarcare, decat sa mi'-o descarce careva, sau sa umble copiii (nu ai mei, ca nu am) cand se uita la motocicleta, in lipsa mea.Cine stie ce idei le vin: sa bage degetul, sa scuipe, etc :love:

 

In alta ordine de idei, am calculat un consum, si a iesit binisor, zic eu: 138km, 8.7L. Media: 6.3L. As zice un consum mixt: am mers prin oras in mare parte (aprox 80km), si vreo 50km la o plimbare prin satele vecine (max vreo 90km/h). Pe la 3000rpm am 80km/h pe ceas, in a5a.

 

O alta constatare: daca o semnalizare clipeste mai des decat cealalta si sunt semnalizari identice stanga-drapta, atunci un bec e ars. Am descoperit azi, ca un bec din spate e ars. Deh, cand stau pe motor, e incomod sa verific daca merg semnalizarile in spate :love:.

dane scuze pentru interventie aseara am pus si eu o bricheta si buton de avarii. bricheta am legato direct la baterie

printr-o siguranta cind nu vreau s-o folosesc scot siguranta si nu are ce sa se intimple. dar la firu de pozitie este cam slaba legatura sau ai pus bricheta pentru dizain. eu am pompa de umflat saltele la 12v. si vorba lui cavaleru ai

posibilitatea de a incarca bateria fara a demonta toate cele. asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tie ti-am facut o data o oferta si ai refuzat-o, te-ai mai gandit?, daca da, da-mi un tel si discutam, eu unul inca sunt interesat.

 

Bafta

 

Sincer sa fiu mie place motorul tau com arata dar la schimb nu vreau,daca pot vreau asemenea ca a meu dar mai nou si de aia vreau chesh.Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti (1Bandit si Raider ) cei cu care ma-am intalnit azi , eu dupa ce ne-am despartit am plecat la sighisoara dupa fumeie. Am mers si incolo si inapoi cu halogenele aprinse...cand am ajuns acasa, am dus bagajele sus si ma intorc la mobra...dau o cheie...si ioc. Baterie = O

 

Repede am stins tot ce consuma si am ami incercat odata. A avut un feeling de a intoarce cei 850 ccm....dar fara sperante. Halogenele mi-au supt ...curentul bine inteles:P

 

Bateria era descarcata oricum, dar motoru porneste la sfert de cheie si pe rece. Acum intrebare pt cei care se pricep:

 

Consumu este mai mare decat ce produce alternatoru? Sau bateria e varza si acum au fost ultimele picaturi?

 

In 20 minute pornesc inca o turitza de 30 km unde o sa merg doar cu faru scurt sa vad daca mi se reancarca sa porneasca maine dimineata. Daca nu tre sa il dau jos si incarcat k lumea la priza.

 

No ma duc sa bag ceva palinca pe gatlej ca asa nu mai merre :love:

 

Uichend placut pentru toti si sa ne vedem sanatosi.

 

 

verifica si tu incarcarea dupa ce reincarci bateria

Mesaj completat

O alta constatare: daca o semnalizare clipeste mai des decat cealalta si sunt semnalizari identice stanga-drapta, atunci un bec e ars. Am descoperit azi, ca un bec din spate e ars. Deh, cand stau pe motor, e incomod sa verific daca merg semnalizarile in spate :love:.

 

sau un bec nu merge!

Mesaj completat

un mic filmulet legat de minunatele noastre carburatoare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fotok, tii minte cand am zis eu ca am consumul mare si nu-mi incarca acumulatorul ? E din cauza asta mi-am pus Led-urile alea, ajunge sa mergi si cu ambele faruri aprinse pe faza scurta si incarcarea e egala cu consumul, deci nu se incarca acumulatorul (nou fiind) si am incarcarea buna . Pentru reflectoare e bine sa puneti led-uri speciale pentru faruri si veti avea un consum minim cu efect maxim, e adevarat ca sunt mai scumpe dar merita. Pentru semnalizari , daca nu sunt becurile care au fost prevazute din constructie si au consumul mai mic , oricum vor clipi mai des chiar daca nu e ars nici unul, e valabil si pentru semnalizarile cu led-uri.

cu mici modificari se pot pune si pe farurile principale am vazut la cineva de 20 de wati leduri si m-au uimit ce putere au (acum vreau sa-mi comand si eu). Aici gasiti de care led-uri vreti : Led-uri de mare putere

Mesaj completat

Am mai gasit ceva , o comparatie intre Xenoane si Led-uri, mie mi se pare ca este incomparabil mult mai puternica lumina farurilor cu Led decat cealalta :Comparatie HID vs LED

Editat de 1Bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fotok, tii minte cand am zis eu ca am consumul mare si nu-mi incarca acumulatorul ? E din cauza asta mi-am pus Led-urile alea, ajunge sa mergi si cu ambele faruri aprinse pe faza scurta si incarcarea e egala cu consumul, deci nu se incarca acumulatorul (nou fiind) si am incarcarea buna . Pentru reflectoare e bine sa puneti led-uri speciale pentru faruri si veti avea un consum minim cu efect maxim, e adevarat ca sunt mai scumpe dar merita. Pentru semnalizari , daca nu sunt becurile care au fost prevazute din constructie si au consumul mai mic , oricum vor clipi mai des chiar daca nu e ars nici unul, e valabil si pentru semnalizarile cu led-uri.
cu mici modificari se pot pune si pe farurile principale am vazut la cineva de 20 de wati leduri si m-au uimit ce putere au (acum vreau sa-mi comand si eu). Aici gasiti de care led-uri vreti : Led-uri de mare putere

Mesaj completat

Am mai gasit ceva , o comparatie intre Xenoane si Led-uri, mie mi se pare ca este incomparabil mult mai puternica lumina farurilor cu Led decat cealalta :Comparatie HID vs LED

 

 

deci nu exista sa mergi cu mobra si sa nu iti incarce, mai ales sa fie bateria noua.

 

asa ca exista 2 bube: scurt pe instalatie, sau , cel mai grav, cum a fost la mine, releu de incarcare stricat.

 

cu voltmetru arata ca incarca perfect dar dupa ce statea mobra 2-3 saptamani nu mai aveam baterie. Am inlocuit releul si de atunci nu am mai avut astfel de probleme

 

am patit chiar si dupa ce mergeam prin oras. mi s-a oprit motorul, nu mai aveam baterie sa-l reporneasca si trebuia sa-l imping ca sa porneasca.

 

deci pt astia care aveti presupuse probleme de incarcare trebuie sa luati in considerare un nou releu de incarcare.

 

gasiti aici Releu de incarcare unul mai mare si mai bine construit decat cel original.

 

eu trebuie sa montez un mic ventilator pe releul care il am ca este identic cu cel original. Acum imi pare rau ca nu l-am luat de la link-ul dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa lol, sau sa nu lol, aceasta-i intrebarea :wacko: sau "ce e rau si ce e bine, tu te-ntreaba si socoate"

 

Acum serios, am pus linkul pentru cei care si-or pune vreodata problema de atas la tdm, din diverse motive. Ca arata ca o cusca de iepuri pe roti nu e foarte relevant, altele sint treburile interesante acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa lol, sau sa nu lol, aceasta-i intrebarea :laugh: sau "ce e rau si ce e bine, tu te-ntreaba si socoate"

 

Acum serios, am pus linkul pentru cei care si-or pune vreodata problema de atas la tdm, din diverse motive. Ca arata ca o cusca de iepuri pe roti nu e foarte relevant, altele sint treburile interesante acolo.

 

 

nu mi-as pune asa ceva :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uite Rokere , asta poate cara mai mult decat tine !!! :wacko:

Mesaj completat

Ia uite Rokere , asta poate cara mai mult decat tine !!! :laugh:

Apropos, ia uite ce pantofiori i-am luat la caprita cu 150 ron:

post-37709-1271752463_thumb.jpg

post-37709-1271754059_thumb.jpg

post-37709-1271754159_thumb.jpg

post-37709-1271754186_thumb.jpg

post-37709-1271754204_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia uite Rokere , asta poate cara mai mult decat tine !!! :wacko:

Mesaj completat

 

Apropos, ia uite ce pantofiori i-am luat la caprita cu 150 ron:

 

 

150 ron????? ce dot are?

Mesaj completat

Acu' nu te simti obligat sa ne spui tot ce nu ti-ai pune pe motor :lol: nu de alta da uneori e pe linga subiect.

 

 

e dubios rau atasul la TDM, ce e interesant la ala din link-ul tau este faptul ca iti pastrezi capabilitatile de a te inclina pe viraje. ceea ce foarte bine. Spre deosebire de alte modele unde virajul il iei doar din ghidon fara sa inclini mobra. practic se comporta ca un ATV :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e dubios rau atasul la TDM, ce e interesant la ala din link-ul tau este faptul ca iti pastrezi capabilitatile de a te inclina pe viraje. ceea ce foarte bine. Spre deosebire de alte modele unde virajul il iei doar din ghidon fara sa inclini mobra. practic se comporta ca un ATV

 

Exact, omule. Ala zice acolo ca se monteaza in mai putin de 2 minute, ca nu trebuie sa schimbi cauciucul, uzura e cam la fel ca la solo, ca ii pui acoperis, etc.

 

Din diverse motive poate ai chef sa mergi cu atas si nu vrei sa mergi cu masina

- esti in varsta dar vrei sa mergi tot pe motor

- poate sa mearga si prietena pe motocicleta fara sa-i fie frica sa nu o scape

- vrei sa cari vreo dracie adica sa faci magar din calutz

- vrei sa mergi in 3 cu decapotabila :laugh:

 

...si or mai fi si alte motive, banuiesc ca atasistii le cunosc mult mai bine

.

Ca arata ciudat coaja aia de nuca si ca e prea mica nu e asa important, dar conteaza ca SE POATE MONTA PE TDM, in cazul in care vrea careva sa-si faca asa ceva. Faptul ca se monteaza / demonteaza repede si ca nu uzeaza roata doar pe mijloc ca trashcaletele alea de trike-uri mi se pare interesant :wacko: Sint curios unde o avea prinderile -- la 4TX individul spune ca se face pe comanda, spre deosebire de 3VD unde sugereaza ca le-ar face mai usor.

 

Bine, partea cu RAR-u in ro si cu omologarea e alta poveste :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

do. adica anul de fabricatie. e intr-o bulina scris de forma 0110 - unde 01 este saptamana si 10 este anul :wacko:

 

da de unde l-ai luat la pretu asta?

De la mecanicul lui Fotok din Vlahita, nu m-am uitat de an dar este cel mult de anu trecut dupa cum arata .Acu ii caut si perechea pe fata !

Editat de 1Bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...