Cavaleru Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Si pe mine ma intereseaza! Imi dai vreo recomandare? pai nu o s-o fac eu. e peste puterea mea de intelegere. o sa-mi comand un set de pastilede ajustaj cu diferite marimi si poate semeringurile de la supape si daca o sa mai fie bani ii schimb si lantul de distributie si cele 2 patine plus arcul de la intinzator. fac asta pt ca la 50.000km tre sa reglezi jocul supapelor, al meu are vreo 60.000km asa ca merita facuta traba asta. revin maine cu preturi pt piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 cumpar top case monokey capacitate mare ..... si eu dar de unde ? merge si de capacitate maricica spre suficienta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 intrebare sa ma lamuresc masurata bateria cum ar trebui sa fie: in relanti mai putin sau mai mult decat in turatie (5000 sa zicem), cu si fara consumatori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) Masuratorile se fac asa: intai pui boltmetrul pe baterie si il tii acolo. Apoi: - cu contactul oprit masori bateria -- la 12.2 e descarcata, la 12.6 e full - cu motorul pornit la relanti si consumatori normali (faza scurta), trebuie sa ai minim 12.5V - cu motorul turat la cuplu (cu faza scurta cu tot), nu trebuie sa depasesti 14.5 V (depinde aici; la mine poate ajunge in 15.5V si e normal), iar daca e mai putin de 13V e naspa. Asta e varianta babeasca. Majoritatea japonezelor sunt proiectate sa aiba tensiunea reglata intre 13.5V si 15.5V, indiferent de incarcare si turatie. Scrie in manual Editat Iulie 27, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Masuratorile se fac asa: intai pui boltmetrul pe baterie si il tii acolo. Apoi: - cu contactul oprit masori bateria -- la 12.2 e descarcata, la 12.6 e full - cu motorul pornit la relanti si consumatori normali (faza scurta), trebuie sa ai minim 12.5V - cu motorul turat la cuplu (cu faza scurta cu tot), nu trebuie sa depasesti 14.5 V (depinde aici; la mine poate ajunge in 15.5V si e normal), iar daca e mai putin de 13V e naspa. Asta e varianta babeasca. Majoritatea japonezelor sunt proiectate sa aiba tensiunea reglata intre 13.5V si 15.5V, indiferent de incarcare si turatie. Scrie in manual motorul turat la cuplu (ce cuplu?) inca ceva e ok ca in turatie fara consumatori sa am o tensiune mai mica decat in relanti? (de exemplu in relanti am 14,03 iar inturatie scade la 13,8). In schimb cu faza lunga si semnalizare in relanti scade undeva la 12,6 iar in turatie creste la 13,5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 @switch @cavalerul Mii de multumiri pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Stie cineva daca e normal ca la un TDM de 850 dupa ce ai curatat carburatoare ai facut nivelul acelor mai mic ptr un consum mai mic si dupa ce le-ai sincronizat daca tragi gazu pe loc de 3-4 ori pana spre capat sa scoata fum negruu,negru???? astept un raspuns ...merci ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 tot timpu face asa?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) motorul turat la cuplu (ce cuplu?) inca ceva e ok ca in turatie fara consumatori sa am o tensiune mai mica decat in relanti? (de exemplu in relanti am 14,03 iar inturatie scade la 13,8). In schimb cu faza lunga si semnalizare in relanti scade undeva la 12,6 iar in turatie creste la 13,5. Turatia de cuplu maxim. Toate masuratorile se fac cu consumatori normali (becuri pozitie, becuri bord, faza scurta). Cel putin cele cu motorul pornit. Suna perfect normal ce zici tu acolo. Tensiunea scade odata cu cresterea numarului de W consumati de instalatie. La mine la domi, cand semnalizez la relanti palpaie luminile de bord vag de tot. Consumul de 90W (consumatori normali) + 45W semnalizari e prea mare pentru ca alternatorul de 180W de pe domi sa faca fatza la turatii f joase (relanti). 13.8 este o valoare ideala pentru tensiunea pe instalatie. Alternatoarele de masina (sau de boxer) asa scot, indiferent de turatie. Din ce zici tu acolo, iti functioneaza foarte bine regulatorul. Mesaj completat Stie cineva daca e normal ca la un TDM de 850 dupa ce ai curatat carburatoare ai facut nivelul acelor mai mic ptr un consum mai mic si dupa ce le-ai sincronizat daca tragi gazu pe loc de 3-4 ori pana spre capat sa scoata fum negruu,negru???? astept un raspuns ...merci ... Daca tragi ca ghiolbanu pana intra in limitare, normal ca scoate fum negru.... Editat Iulie 27, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 pai nu o s-o fac eu. e peste puterea mea de intelegere. Intrebam de Nenea meseriasu', uns de oloiuri negre. Bineinteles ca tu nu ai fata ori maini de mecanico.os Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 da ok doar ca am scos o bujie sa vad ce si cum si e cam neagraa ....deci??? si aia cum e eu stiu ca nu e ok ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Jurnal de bord, data stelara azi, pentru cine va repeta operatia. Am schimbat lantul final. Piulita pinionului de atac e de 32, se calca frana spate si se desface cu o tubulara, nu trebuie doua persoane. Pentru amortizor trebuie chei de 14 sau 17, ori tubulare scurte ca alea lungi nu intra, ori inelare. Pentru axul basculei trebuie o tubulara de 22. Pe rulmentii mei din bascula codul era IKO TA2428Z - banuiesc ca sint identici, n-am citit decat unul. Intrebare: stie cineva ce rulmenti sint in roata fatza si in jug ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) Intrebare: stie cineva ce rulmenti sint in roata fatza si in jug ? FATA 6303-2RS /1XSTANGA,1XDREAPTA SPATE 6203-2RS/2XSTANGA, 1XDREAPTA SIIII 1X 63/22RS in cupla pinion scump nu stiu in jug, nu am catalogul kedo la mine, mai sapam... 2RS inseamna acele capace din plastic de la rulment Mesaj completat si in jug ? Citez(copiez) de la cristimic (Raileanu, Sanatate sa ai!) Jug: rulmenti conici, cod Louis 10051202, cod Kedo 90015, dimensiuni 30x55x17, respectiv 25x47x15. Editat Iulie 27, 2010 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 FATA 6303-2RS /1XSTANGA,1XDREAPTA Saru'mana boierule P-aia de la roata spate i-am schimbat acu un an, am documentat procesul acilishea pe topic la vremea respectiva cu coduri de rulmenti, preturi, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 da ok doar ca am scos o bujie sa vad ce si cum si e cam neagraa ....deci???si aia cum e eu stiu ca nu e ok ... bujiile le mai innegreste si daca mergi mult prin oras... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 bujiile le mai innegreste si daca mergi mult prin oras... aha am inteles adevaru ca electrodu in sinea lui era curat doar pe imprejurimi ea negruu ....sti cumva care e smenu cu acele alea din carburatoare de la membrane ...cu nivelu cu coboritu cica daca le cobori manca mai putin ....merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 aha am inteles adevaru ca electrodu in sinea lui era curat doar pe imprejurimi ea negruu ....sti cumva care e smenu cu acele alea din carburatoare de la membrane ...cu nivelu cu coboritu cica daca le cobori manca mai putin ....merci. da, muti sigurata aia spe capatul acului si va consuma mai putin. la mine papa sub 5% la drum intins. singura pierdere ar fi ca nu prea mai are explozia de putere de la 3500rpm dar pot trai fara. ramane suficienta putere pentru depasiri in ultima treapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 (editat) pai am desfacut carburatoarele spalat sincronizat etc si e la penultima treapta...e ok asa?ce zici sau sa o pun la ultima treapta???merci de suport... . Editat Iulie 28, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 pai am desfacut carburatoarele spalat sincronizat etc si e la penultima treapta...e ok asa?ce zici sau sa o pun la ultima treapta???merci de suport... . pai intai setezi acele si apoi faci sincronizarea. Sincronizarea e ultima etapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Salutare. Am schimbat placutele de frana pe fata. Cand le-am dat jos pe alea vechi, aveau pe partea dinspre pistonase niste placute de otel. Acestea se dadeau jos de pe placutele de frana. Trebuia oare sa le pun pe placutele noi? Se potrivesc si pe astea noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepe75ro Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Salve GUYS !!! Am si eu nevoie de ajutorul vostru : Vreau sa schimb speedul pe YAMAHA TDM 900 (SH) Intrebare : La ce ma sfatuiti sa ma uit cand o cumpar? Are un specific motorul asta (ma refer uzura) ? Multumesc anticipat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Brake shims se cheama tablitele alea si se pun ca sa nu scartaie. Nu e obligatoriu sa scartaie fara ele, dar cica au si alte functii: http://auto.howstuffworks.com/auto-parts/b...rake-shims2.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Salve GUYS !!!Am si eu nevoie de ajutorul vostru : Vreau sa schimb speedul pe YAMAHA TDM 900 (SH) Intrebare : La ce ma sfatuiti sa ma uit cand o cumpar? Are un specific motorul asta (ma refer uzura) ? Multumesc anticipat !!! TDM-ul de 900 nu prea are defecte specifice modelului. tre sa verifici chestiile uzuale ca la orice mobra SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 pai daaa normal am facut curatirea reglarea acelor montat la loc si dupa sincronizat ......care e faza cu iridium chear merita invastitia ...respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 pai daaa normal am facut curatirea reglarea acelor montat la loc si dupa sincronizat ......care e faza cu iridium chear merita invastitia ...respect. NU Ai fost corigent la limba romana sau scrii asa la misto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.