Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Si pe mine ma intereseaza! Imi dai vreo recomandare?

pai nu o s-o fac eu. e peste puterea mea de intelegere. o sa-mi comand un set de pastilede ajustaj cu diferite marimi si poate semeringurile de la supape si daca o sa mai fie bani ii schimb si lantul de distributie si cele 2 patine plus arcul de la intinzator.

 

fac asta pt ca la 50.000km tre sa reglezi jocul supapelor, al meu are vreo 60.000km asa ca merita facuta traba asta.

 

revin maine cu preturi pt piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Masuratorile se fac asa: intai pui boltmetrul pe baterie si il tii acolo. Apoi:

 

- cu contactul oprit masori bateria -- la 12.2 e descarcata, la 12.6 e full

- cu motorul pornit la relanti si consumatori normali (faza scurta), trebuie sa ai minim 12.5V

- cu motorul turat la cuplu (cu faza scurta cu tot), nu trebuie sa depasesti 14.5 V (depinde aici; la mine poate ajunge in 15.5V si e normal), iar daca e mai putin de 13V e naspa.

 

Asta e varianta babeasca. Majoritatea japonezelor sunt proiectate sa aiba tensiunea reglata intre 13.5V si 15.5V, indiferent de incarcare si turatie. Scrie in manual ;)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masuratorile se fac asa: intai pui boltmetrul pe baterie si il tii acolo. Apoi:

 

- cu contactul oprit masori bateria -- la 12.2 e descarcata, la 12.6 e full

- cu motorul pornit la relanti si consumatori normali (faza scurta), trebuie sa ai minim 12.5V

- cu motorul turat la cuplu (cu faza scurta cu tot), nu trebuie sa depasesti 14.5 V (depinde aici; la mine poate ajunge in 15.5V si e normal), iar daca e mai putin de 13V e naspa.

 

Asta e varianta babeasca. Majoritatea japonezelor sunt proiectate sa aiba tensiunea reglata intre 13.5V si 15.5V, indiferent de incarcare si turatie. Scrie in manual ;)

motorul turat la cuplu (ce cuplu?)

 

inca ceva e ok ca in turatie fara consumatori sa am o tensiune mai mica decat in relanti? (de exemplu in relanti am 14,03 iar inturatie scade la 13,8). In schimb cu faza lunga si semnalizare in relanti scade undeva la 12,6 iar in turatie creste la 13,5.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca e normal ca la un TDM de 850 dupa ce ai curatat carburatoare ai facut nivelul acelor mai mic ptr un consum mai mic si dupa ce le-ai sincronizat daca tragi gazu pe loc de 3-4 ori pana spre capat sa scoata fum negruu,negru????

 

 

 

astept un raspuns ...merci ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul turat la cuplu (ce cuplu?)

 

inca ceva e ok ca in turatie fara consumatori sa am o tensiune mai mica decat in relanti? (de exemplu in relanti am 14,03 iar inturatie scade la 13,8). In schimb cu faza lunga si semnalizare in relanti scade undeva la 12,6 iar in turatie creste la 13,5.

Turatia de cuplu maxim.

 

Toate masuratorile se fac cu consumatori normali (becuri pozitie, becuri bord, faza scurta). Cel putin cele cu motorul pornit.

 

Suna perfect normal ce zici tu acolo. Tensiunea scade odata cu cresterea numarului de W consumati de instalatie. La mine la domi, cand semnalizez la relanti palpaie luminile de bord vag de tot. Consumul de 90W (consumatori normali) + 45W semnalizari e prea mare pentru ca alternatorul de 180W de pe domi sa faca fatza la turatii f joase (relanti).

 

13.8 este o valoare ideala pentru tensiunea pe instalatie. Alternatoarele de masina (sau de boxer) asa scot, indiferent de turatie. Din ce zici tu acolo, iti functioneaza foarte bine regulatorul.

Mesaj completat

Stie cineva daca e normal ca la un TDM de 850 dupa ce ai curatat carburatoare ai facut nivelul acelor mai mic ptr un consum mai mic si dupa ce le-ai sincronizat daca tragi gazu pe loc de 3-4 ori pana spre capat sa scoata fum negruu,negru????

 

 

 

astept un raspuns ...merci ...

Daca tragi ca ghiolbanu pana intra in limitare, normal ca scoate fum negru....

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu o s-o fac eu. e peste puterea mea de intelegere.

 

Intrebam de Nenea meseriasu', uns de oloiuri negre. Bineinteles ca tu nu ai fata ori maini de mecanico.os ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jurnal de bord, data stelara azi, pentru cine va repeta operatia. Am schimbat lantul final. Piulita pinionului de atac e de 32, se calca frana spate si se desface cu o tubulara, nu trebuie doua persoane. Pentru amortizor trebuie chei de 14 sau 17, ori tubulare scurte ca alea lungi nu intra, ori inelare. Pentru axul basculei trebuie o tubulara de 22. Pe rulmentii mei din bascula codul era IKO TA2428Z - banuiesc ca sint identici, n-am citit decat unul.

 

Intrebare: stie cineva ce rulmenti sint in roata fatza si in jug ? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: stie cineva ce rulmenti sint in roata fatza si in jug ? ;)

 

FATA 6303-2RS /1XSTANGA,1XDREAPTA

SPATE 6203-2RS/2XSTANGA, 1XDREAPTA SIIII 1X 63/22RS in cupla pinion scump

nu stiu in jug, nu am catalogul kedo la mine, mai sapam...

 

2RS inseamna acele capace din plastic de la rulment

Mesaj completat

si in jug ? :laugh:

Citez(copiez) de la cristimic (Raileanu, Sanatate sa ai!)

Jug: rulmenti conici, cod Louis 10051202, cod Kedo 90015, dimensiuni 30x55x17, respectiv 25x47x15.

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FATA 6303-2RS /1XSTANGA,1XDREAPTA

 

Saru'mana boierule :laugh:

 

P-aia de la roata spate i-am schimbat acu un an, am documentat procesul acilishea pe topic la vremea respectiva cu coduri de rulmenti, preturi, etc.

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ok doar ca am scos o bujie sa vad ce si cum si e cam neagraa ....deci???

si aia cum e eu stiu ca nu e ok ...

bujiile le mai innegreste si daca mergi mult prin oras...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bujiile le mai innegreste si daca mergi mult prin oras...

 

 

 

aha am inteles adevaru ca electrodu in sinea lui era curat doar pe imprejurimi ea negruu ....sti cumva care e smenu cu acele alea din carburatoare de la membrane ...cu nivelu cu coboritu cica daca le cobori manca mai putin ....merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha am inteles adevaru ca electrodu in sinea lui era curat doar pe imprejurimi ea negruu ....sti cumva care e smenu cu acele alea din carburatoare de la membrane ...cu nivelu cu coboritu cica daca le cobori manca mai putin ....merci.

 

 

da, muti sigurata aia spe capatul acului si va consuma mai putin. la mine papa sub 5% la drum intins. singura pierdere ar fi ca nu prea mai are explozia de putere de la 3500rpm

 

dar pot trai fara. ramane suficienta putere pentru depasiri in ultima treapta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am desfacut carburatoarele spalat sincronizat etc si e la penultima treapta...e ok asa?ce zici sau sa o pun la ultima treapta???merci de suport... ;) .

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai am desfacut carburatoarele spalat sincronizat etc si e la penultima treapta...e ok asa?ce zici sau sa o pun la ultima treapta???merci de suport... ;) .

 

pai intai setezi acele si apoi faci sincronizarea. Sincronizarea e ultima etapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am schimbat placutele de frana pe fata. Cand le-am dat jos pe alea vechi, aveau pe partea dinspre pistonase niste placute de otel. Acestea se dadeau jos de pe placutele de frana. Trebuia oare sa le pun pe placutele noi? Se potrivesc si pe astea noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve GUYS !!!

Am si eu nevoie de ajutorul vostru :

Vreau sa schimb speedul pe YAMAHA TDM 900 (SH)

Intrebare : La ce ma sfatuiti sa ma uit cand o cumpar?

Are un specific motorul asta (ma refer uzura) ?

 

 

Multumesc anticipat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve GUYS !!!

Am si eu nevoie de ajutorul vostru :

Vreau sa schimb speedul pe YAMAHA TDM 900 (SH)

Intrebare : La ce ma sfatuiti sa ma uit cand o cumpar?

Are un specific motorul asta (ma refer uzura) ?

 

 

Multumesc anticipat !!!

 

TDM-ul de 900 nu prea are defecte specifice modelului. tre sa verifici chestiile uzuale ca la orice mobra SH.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daaa normal am facut curatirea reglarea acelor montat la loc si dupa sincronizat ......care e faza cu iridium chear merita invastitia ...respect.

NU

Ai fost corigent la limba romana sau scrii asa la misto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...