Cavaleru Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 adica Barboge. sunt de la heavy duties? suportu cat costa? nu sunt de la heavy duties , sunt home made. uite te pe site la HD sa vezi acolo exact cum arata. in primavara imi iau si eu daca sunt sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atimoto Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 salutare am nevoie de radiator racire pt un supertenere '89....si eventual carena dreapta... daca stiti asa ceva , anuntati-ma va rog cu un P.M. sau la nr 0726316580 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 (editat) Eu am achizitionat genti laterale de goretex foarte,foarte meseriase si de capacitate mare.Si mai ales la un super pret,sunt mega multumit...am sa pun poze.Si un set de suruburi colorate ptr carene.iiihhaaaa,investitia continua.... Editat Octombrie 20, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 am si eu un set de genti laterale MOTODETAIL de 3 ani...sunt super misto, dar diferenta intre ele si coburile laterale....e mare! Coburile au 45 l bucata se monteaza si se demonteaza foarte usor sunt inchise si " teoretic" cand intrii intr-un bar, restaurant, benzinarie....pt 10 -minute parca stau mai linistit (dar nu foarte).....oricum incerc sa pun motoru sa il pot vedea. sunt mai rezistente la apa...se curata mai usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
idsorin Postat Octombrie 21, 2010 Share Postat Octombrie 21, 2010 salutare tuturor stie cineva ce dimensiuni au semeringurile de furca la 3vd /1995 sint cumva /se potrivesc 43*55*10,5/12 adica ariete 036 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 furca de 3vd este de 41 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian CT Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 Salutare, are cineva vreo idee, se poate face/cumpara crash bar pt 4tx care sa protejeze si carenele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 22, 2010 Share Postat Octombrie 22, 2010 da, dejavu face asa id pe forum dr_dejavu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 furca de 3vd este de 41 la cele din 95 deja e de 43....daca stiu eu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Azi am vazut un TDM 3VD la Real Sagului, Timisoara . Am oprit si eu langa el, am dat o fuga prin magazin, dar nu am dat de posesor. Poate data viitoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 azi eu am visat cu ochii deschis. am vazut nisip si piramide. si ma traznit o idee naspa. eu, TDM-ul si egiptul. De mic vreau sa ajung acolo sa vad piramidele live. tata a fost pe vremea lu impuscatu cand ii invatam pe egipteni cum se construieste. Oare care o fi cea mai scurta ruta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Azi am vazut un TDM 3VD la Real Sagului, Timisoara . Am oprit si eu langa el, am dat o fuga prin magazin, dar nu am dat de posesor. Poate data viitoare... Eu nu eram.Ce combinatie de culori avea??Mai este un baiat TJ asa e cunoscut e ca si al meu argintiu cu rosu...cine stie si mai stiu vreo 1 sau 2pe negru cu albastru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 de Korben nu stiti nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 korben o fi la plimbare. nu pierde timpul la tastatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 de Korben nu stiti nimic? Am fost plecat in concediu, in Ungaria Am plecat sambata, nu era venit mandatul postal ca mergeam dupa coletul cu placute . Mesaj completat korben o fi la plimbare. nu pierde timpul la tastatura Asa e Mai nou ies cu un prieten, posesor de BMW1200GS Adventure Nu am precizat asta ca sa ma dau mare, ci ca sa va anunt ca TDM face fata cu brio, pe asfalt, unei motociclete in care inginerii germani au bagat tot ce emai nou si mai modern si mai bun si mai cum vreti voi Offroad nu am incercat si nici nu cred ca voi incerca cu Metzeler Roadtec Z6 Stiu ca e criza, stiu ca toate sunt scumpe, dar ascultati sfatul meu: NU dati banii pe anvelope second-hand, oricat de tentant ar fi Inainte de a cumpara Metzelerurile, am avut nevoie de o guma spate, repede si ieftin Stiam ca trebuie sa imi vina noile anvelope, asa ca am pus mana rapid pe un Michelin Anakee (spate) care mai avea o ultima zvacnire de viata in el Pe fata nu am schimbat-o pentru ca aparent era buna Error! Tocmai cea de fata imi facea probleme Era Michelin PilotRoad 2, care e o anvelopa duala, adica trenul de rulare pentru linie dreapta e mai dur decat cel pt curbe Asa ca anvelopa se uzeaza "triunghiular", cu efecte foarte neplacute in curbele luate in forta Ei, cu noile anvelope (foarte "la moda" pe touringuri in vest) iau curbele in moduri pe care alta data le vedeam doar in filme Si va spun eu: TDM-ul "stie" sa ia curbe Trebuie doar sa ai sange in c o a i e (scuzati expresia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Azi a fost prima data cand am atins cu scaritele de asfalt. Si nu oricum, ci de față cu politia. Veneam de la Cluj si ma dadeam pe curbe lejer intre Sighisoara si Rupea. Dupa o curba ca oricare alta vad doi politisti pe marginea drumului. Ma sperii de ei (Politie pe serpentine? Cine s-ar fi asteptat?) si pun frana fix in mijlocul curbei. Forta centrifuga dispare si ma trezesc polizand asfaltul cu scarita. Fac un haaarrrssssttt in timp ce treceam prin dreptul primului politist, al doilea ma aude (era cu spatele) si imi face semn s-o las mai moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Korben cred ca mai conteaza si stilul de mers. daca esti genul care duce motocicleta la limita pe curbe clar ai nevoie de cele mai bune anvelope. daca esti ca mine, praf la datul pe curbe si le iei incet si safe, nu mai influenteaza asa de mult anvelopa. Mesaj completat @marius'95 pai si pe franare motocicleta s-a aplecat mai mult pe curba , in loc sa se ridice? intreb ca nu prea imi mai aduc aminte cum se coporta vaca pe curbe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Surprinzator, nu? Motocicletele nu se ridica singure. Stii... gravitatia... Trebuie sa tragi de ghidon sau sa accelerezi ca sa se ridice. BTW, aproape de Tg. Mures mi s-a parut ca am vazut trecand pe contrasens un TDM850 rosu. Nu stiu sigur daca era TDM ca a trecut repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Am fost plecat in concediu, in Ungaria Am plecat sambata, nu era venit mandatul postal ca mergeam dupa coletul cu placute . Mesaj completat Ei, cu noile anvelope (foarte "la moda" pe touringuri in vest) iau curbele in moduri pe care alta data le vedeam doar in filme Si va spun eu: TDM-ul "stie" sa ia curbe Salut! Poate ca sunt mai eu mai greu de cap(e drept ca azi noapte am avut eveniment), dar mai spune o data care este optiunea de anvelope mult asteptata... Multumesc! P.S. La noi toti motociclistii se pregatesc de iernat. Mai vad cate un scuterist tremurand din cand in cand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Salut!Poate ca sunt mai eu mai greu de cap(e drept ca azi noapte am avut eveniment), dar mai spune o data care este optiunea de anvelope mult asteptata... Nu esti greu de cap, ci doar neatent In postul meu am scris "Offroad nu am incercat si nici nu cred ca voi incerca cu Metzeler Roadtec Z6" Acestea sunt anvelopele cu care "ma dau" acum Mesaj completat Korben cred ca mai conteaza si stilul de mers. daca esti genul care duce motocicleta la limita pe curbe clar ai nevoie de cele mai bune anvelope. Sunt genul care accelereaza in curbe, de aia am motocicleta (ma dau mare?) Nu trebuie sa te temi sa te inclini, ideea e sa ai control asupra motocicletei, si pentru asta ai nevoie de aderenta Dupa cum stiti cu totii, cauciucul isi pierde din elasticitate in timp, si implicit aderenta O anvelopa noua va fi intotdeauna mai buna decat una veche Veche, nu uzata In urma cu cateva luni ai pus o poza cu un Heidenau nou si inca o anvelopa veche, dar nefolosita Diferenta e vizibila cu ochiul liber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leonardsen Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 corect le zici , anul asta am pus si eu set nou de anvelope Pilot Road 2 ( am luat si eu ce a iesit pe locul 1 in testele nemtesti) fabricatie martie 2010 in zilele calduroase puneam mana pe ele cand ma opream erau lipicioase ca guma Turbo . au costat cat 4 anvelope de masina dar eu zic ca merita , evident fiind noi profilul mai rotund netocite inca te inclini mult mai repede ( m-am speriat un pic pana m-am obisnuit ). nu m-a interesat deloc mersul offroad cu motor de talia asta . salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Sincer nu cred ca un motor de 900 poate consuma 6 la suta in oras,mai ales ca orasul e aglomerat si etc...turati bla,bla....chiar si pe benzina....un 7-8 mai cred dar 6 nici cum. Cum adica "chiar si pe benzina"? Diesel ar fi consumat mai mult? Mie imi ia in jur de 7%, dar nu se poate generaliza... consumul urban e influentat de mai multi factori si variaza mai mult decat cel extern. Sunt convins ca se poate scoate un consum sub acest prag. Surprinzator, nu? Motocicletele nu se ridica singure. Stii... gravitatia... Trebuie sa tragi de ghidon sau sa accelerezi ca sa se ridice. Cavaleru cred ca se referea la tendinta mototcicletei de a se ridica de pe curba la franarea fata, fenomen pe care personal nu l-am simtit pana acum dar despre care i-am auzit pe multi motociclisti povestind. Nu trebuie sa te temi sa te inclini, ideea e sa ai control asupra motocicletei, si pentru asta ai nevoie de aderenta Din pacate, control total nu cred ca ai vreodata. Poate doar pe circuit... Uite de ex. cum m-am certat eu luna trecuta cu aderenta: In caz ca nu v-ati dat seama, sunt alge (!) de la apa care traversa soseaua. Evident ca "verdeata" nu se vedea din departare si nici nu cred ca le-ar fi trecut la multi prin cap ca era ceva mai mult decat o portiune de asfalt ud. --- Si astea-s de saptamana trecuta, cand neagra mea a "aniversat" 60K, intr-un loc cu adevarat special... litoralul din sudul Bulgariei: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 (editat) Adica chiar si pe benzina daca e motorul,indiferent de capacitate mai cred intr-un 7-8 %,dar 6% nu cred.in oras nici cele de 500 nu cred ca iau 6% .....si nu ma refer la cele pe injectie.In concluzie generalizam:masini ,motociclete sau motociclete,masini...dar vorbind de motocicletele cu capacitati mari pe carburator mie personal si e doar parerea mea nu cred intr-un 6%...desi in functie de mana si de calm este probabil.Ar trebui sa le scriem celor de la mythbusters. Editat Octombrie 25, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Adica chiar si pe benzina daca e motorul... Io tot nu pricep, ba mai mult sunt intrigat: pe ce altceva ar putea sa fie motorul ala ca sa consume mai mult, de zici "chiar si pe benzina"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 BTW, aproape de Tg. Mures mi s-a parut ca am vazut trecand pe contrasens un TDM850 rosu. Nu stiu sigur daca era TDM ca a trecut repede. Salutare Marius, TDM-ul rosu era al meu. Impreuna cu Fotok si Andrei Ganea, am tras o tura, ieri, pana la Tg. Mures. Cu noi te-ai intalnit pe drumul de Sighisoara si ne-am salutat. Te-am recunoscut si noi dupa mobra si casca ta rosie. Sa ne vedem si cu alte ocazii, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.