Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

as verifica si cu alta baterie inainte sa fac comanda, si eventual matzaraia sa nu fie vreun scurt. Nu prea am auzit de probleme cu releul la 4tx.

 

 

Scurt nu poate fi.

Dar ar putea sa fie vorba si de o baterie cu un picior in groapa...

Chiar daca e infernal sa dai bateria jos, parca as face miscarea asta inainte de comandarea unui releu. Sau, mai bine, o verificare a releului (eventual pe alta mobra).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator CristiBoroi

Alte simptome:

- oprit motorul dupa ce ajung la destinatie. daca vreau sa-l pornesc iar intr-un interval de sa zicem 2 minute, bateria e aproape moarta. datorita faptului ca motorul e cald, reuseste sa invarta o singura data si porneste.

- ieri trag socul, o pornesc si dupa un scurt timp aprind faza lunga. brusc imi cade turatia pe la 6-700rpm. opresc faza lunga, revine si turatia. plec cu ea la drum, merge impecabil, revin acasa si ma joc iar la lumini insa de data asta totul e normal. bateria imi indica 12,7V cu motorul nepornit.

Mesaj completat

Chiar daca e infernal sa dai bateria jos,

Ieri am incercat eu si Allvlad sa scoatem bateria de pe mobra lui, desfacand si pompa de frana. Nici vorba sa o scoatem. Zici ca s-a nascut acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria imi indica 12,7V cu motorul nepornit.

 

Bateria este buna

Verifica/curata mufa releului

Eu am avut recent surprize la contactele de curent alternativ (de regula sunt cele 3 fire albe)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scurt nu poate fi.

Dar ar putea sa fie vorba si de o baterie cu un picior in groapa...

Chiar daca e infernal sa dai bateria jos, parca as face miscarea asta inainte de comandarea unui releu. Sau, mai bine, o verificare a releului (eventual pe alta mobra).

 

 

1. n-a zis nimeni sa se scoata bateria veche. Se ia o baterie oarecare de capacitate asemanatoare, se decupleaza bateria veche de la contactele de sub sa, si se leaga aia noua cu niste clesti si un cablu GROS si in mintile lui. Se verifica tensiunea si aia e. Dureaza 2 minute cu tot cu admiratul peisajului.

 

 

2. scurt-circuitul si oxidarile/contactele imperfecte sint printre cele mai cretinoide si mai greu de diagnosticat defectiuni. La Tenere imi mergea la un moment dat semnalizarea aleator cind avea ea chef. Era un cablu de la baterie carpit tiganeste de vreun fost proprietar si facea scurt intermitent in functie de cum stateam eu pe sa :wacko:

 

Iar bateria de pe 4tx daca e verificata in cutia ei o data la cinspe ani, cine stie in ce stare sint bornele. Ca bonus se pot gasi diversi carcalaci, eu am in chirie o familie de paianjeni pe care ii deranjez in fiecare iarna :laugh: le place tare mult in aripioarele din capacul cutiei.

 

Ideea era simpla, inainte sa dau x euro pe o piesa noua as verifica intai prin toate mijloacele daca intr-adevar e nevoie de ea sau nu. Nu intotdeauna primul diagnostic e ala corect. Cel mai nasol scenariu e ala cind vine piesa si nu se rezolva nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. n-a zis nimeni sa se scoata bateria veche. Se ia o baterie oarecare de capacitate asemanatoare, se decupleaza bateria veche de la contactele de sub sa, si se leaga aia noua cu niste clesti si un cablu GROS si in mintile lui. Se verifica tensiunea si aia e. Dureaza 2 minute cu tot cu admiratul peisajului.

 

 

2. scurt-circuitul si oxidarile/contactele imperfecte sint printre cele mai cretinoide si mai greu de diagnosticat defectiuni. La Tenere imi mergea la un moment dat semnalizarea aleator cind avea ea chef. Era un cablu de la baterie carpit tiganeste de vreun fost proprietar si facea scurt intermitent in functie de cum stateam eu pe sa :(

 

Iar bateria de pe 4tx daca e verificata in cutia ei o data la cinspe ani, cine stie in ce stare sint bornele. Ca bonus se pot gasi diversi carcalaci, eu am in chirie o familie de paianjeni pe care ii deranjez in fiecare iarna :D le place tare mult in aripioarele din capacul cutiei.

 

Ideea era simpla, inainte sa dau x euro pe o piesa noua as verifica intai prin toate mijloacele daca intr-adevar e nevoie de ea sau nu. Nu intotdeauna primul diagnostic e ala corect. Cel mai nasol scenariu e ala cind vine piesa si nu se rezolva nimic.

 

 

Da, Florin, sunt de acord cu tine. Nu am scos bornele de la TDM si nu stiu cat de accesibila este zona (am vazut bateria in locul in care e si mi se pare a fi o adevarata aventura sa ajungi la ea). Daca se pot scoate contactele de la bateria veche, evident asa trebuie facut cum spui tu.

Pe de alta parte, sustin ca nu poate fi vorba de scurt pentru ca s-ar arde sigurantele daca ar fi asa ceva. La tine, la Tenere, era vorba, cred, de un contact imperfect. Sau de o legatura slaba (sau lipsa) la masa. Si io am avut la Virago o chestie d-asta. Fostul proprietar rupsese borna de + si facuse o gaura de 2 in ce ramasese din borna si bagase un surub de 2 care, evident se misca in toate partile si aveam momente cand nu facea contact si mi se oprea mobra.

@CristiBoroi : si io cred ca e bine sa verifici toate contactele (cum bine a spus si Korben Dallas) inainte de a comanda alt releu. Sau chiar sa schimbi releul cu altul de la o mobra similara (daca accesul la releu nu e la fel de dificil ca la baterie).

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Diseara ma apuc sa mesteresc la ea impreuna cu Allvlad. O sa postez pe forumul celalalt concluziile (in speranta ca nu rade nimeni de noi la cat de mecanici suntem).

Accesul la releu este foarte usor, acesta fiind prins in masca fata pe partea dreapta.

Mah, pana la urma din 2 tdm-uri io zic ca facem unul ok sau doua si mai defecte. Dar de facut tot facem ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diseara ma apuc sa mesteresc la ea impreuna cu Allvlad. O sa postez pe forumul celalalt concluziile (in speranta ca nu rade nimeni de noi la cat de mecanici suntem).

Accesul la releu este foarte usor, acesta fiind prins in masca fata pe partea dreapta.

Mah, pana la urma din 2 tdm-uri io zic ca facem unul ok sau doua si mai defecte. Dar de facut tot facem ceva.

 

Ceau Cristi daca tot umbli la releu fa te rog doua trei poze cu releul cu tot cu fire pe el si pune-le pe forum poate reusesc sa-mi fac o idee cum sa-l montez si eu pe al meu ma intereseaza unde vine firul de plus si daca are un fir de masa prins pe cadrul mobrei fa o poza cu el montat pe mobra te rog .Daca mai vrei nr de tel din TM da-mi un PM BAFTA .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

va saluta un fost chopperist actual posesor de TDM850 (1992).(doar de 4 zile).

Sper ca aici am sa gaesec tot ajutorul si toata intelegerea de care am nevoie.

Inainte de a scoate TDM-ul pe asfalt am zis sa ii fac o mica revizie acasa asta si datorata faptului ca anumite aspecte impuneau acest lucru.

Am verificat :

1. verificat inlocuit bujiile

2.verificat filtru de aer

3.curatat carburatoare verificare cu vacuumetru ... totul e ok :D (Multumesc Gory!)

4.placutele de frana sunt OK!

5. gume ok!

Totusi exista o mica problema ... fostul proprietar a schimbat uleiul in toamna dar la verificarea cu joja de ulei , cu motorul cald am vazut ca nivelul uleiului este peste limita superioara de pe joja cam cu 2 degete. Unde este greseala la mine la masuratoare sau la schimbul de ulei a fost pus mai mult decat era necesar?

Ma gandesc sa schimb si uleiul si filtrul de ulei dar imi poate spune careva ce cantitate de ulei se pune atunci cand se schimba si filtrul de ulei?

Poate ma ajuta careva si cu un contact de unde pot procura cateva piese (momentan caut maneta de ambreiaj) si acesorii (crash-bar, cutii de bagaje,).

 

"Va anunt, cu deosebita placere, ca TDM-ul meu a primit astzi un set de crash-bar de la Zoly!

Merci, Zoly!

ottoMan a fost primul care l-a vazut si s-a declarat multumit. Asa de multumit incat vrea sa-i ceara si el unul lui Zoly!

Eeee, ce zici Zoly?!"

Sunt si eu interesat ... niste poze si un pret ? se poate?

Astept raspuns aici sau P.M.

Multumesc tuturor :( !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iata si cateva imagini cu noua achizitie

 

Sa o stapanesti cu placere, pare ingrijita. Dar ai grija la indicativ cind cumperi ceva pentru ea, nu e 4TX cum ai la profil, e 3VD. Unele piese nu sint compatibile - ce tine de furca, bateria, etc.

:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
Totusi exista o mica problema ... fostul proprietar a schimbat uleiul in toamna dar la verificarea cu joja de ulei , cu motorul cald am vazut ca nivelul uleiului este peste limita superioara de pe joja cam cu 2 degete. Unde este greseala la mine la masuratoare sau la schimbul de ulei a fost pus mai mult decat era necesar?

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

Nivelul uleiului se verifica cu motocicleta la pozitie verticala. Daca ai prea mult oricum ti-l mananca motorul. Poti sa desfaci surubul ala de scurgere si sa lasi sa curga putin pana ajungi la nivelul dorit dar eu l-as lasa asa cum este. La modelul tau, manualul spune ca ai nevoie de 3,9l de ulei daca schimbi si filtrul. Apropos, rasfoieste si tu manualul ca este util. http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/viewforum.php?f=18

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu am rezolvat "problema" cu nivelul uleiului? :(

 

TDM850 are doua suruburi de golire a uleiului

Unul este in stanga, e destul de vizibil, si celalalt este in dreapta, in spatele filtrului de ulei

Daca fostul proprietar a omis acest aspect (o eroare destul de des intalnita la cei care nu sunt curiosi de manualul de service), motivul surplusului de ulei este evident

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Oglinda din stanga mi se invarte destul de usor mai ales cand depasesc o anumita viteza. Spuneti-mi si mie cum se strange si cu ce fel de scula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orisza Kes sunt oarecum socat de alegerea pe care ai facut-o. Tinand cont ca am salivat dupa Shadow VT700-ul tau, care fie vorba intre noi era o bijuterie, credeam ca o sa-ti iei H&D. Nu pot decat sa fiu multumit de faptul ca ai ales TDM-ul, dupa ce ai avut un motor deosebit. Sa-l stapanesti sanatos si iubit! Te asteptam la intrunire, pe tine si pe cei de la Valah M.C. Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! De cateva zile urmaresc forumul TDM-istilor si cred ca am gasit o rezolvare pentru consumul excesiv de ulei. (am atasat link-ul mai jos). Saptamana viitoare o sa achizitionez un TDM 850 din 2000 si ma framanta aceasta problema. Eu o sa o incerc .. va anunt daca iese ceva bun din asta :(

 

http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=OIL

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! De cateva zile urmaresc forumul TDM-istilor si cred ca am gasit o rezolvare pentru consumul excesiv de ulei. (am atasat link-ul mai jos). Saptamana viitoare o sa achizitionez un TDM 850 din 2000 si ma framanta aceasta problema. Eu o sa o incerc .. va anunt daca iese ceva bun din asta :(

 

http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=OIL

 

Asfalt uscat!

 

 

Daca nu ma insel io, s-a mai pus in atentia membrilor acest exemplu.

Sau l-am citit io in alta parte?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel io, s-a mai pus in atentia membrilor acest exemplu.

Sau l-am citit io in alta parte?!

 

Salut,

 

Nu stiu daca s-a pus .. am citit cam 30 - 35 pagini de la inceput si de la sfarsit pana la pag. 665. (aveam nevoie de pareri si detalii despre problemele tdm-ului).

Daca a fost postat inainte, a dat cineva reply dupa ce a facut schimbarea aceasta? Este valabila?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
Oglinda din stanga mi se invarte destul de usor mai ales cand depasesc o anumita viteza. Spuneti-mi si mie cum se strange si cu ce fel de scula.

Sa nu ma uitati si pe mine, ma scuzati. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie cu surplus de ulei, nu mizati pe faptul ca il mananca motorul.

 

In diferite ale motorului zone uleiul in surplus va face bule de aer si acestea este foarte posibil sa ajunga in sistemul de ungere si atunci ungerea nu mai are loc corect, presiunea in instalatie scazand din cauza aerului si are consecinta cea mai grava calarea motorului.

 

O sa va pun maine un articol scanat exact pe tema uleiului si a presiunii uleiului si diverse probleme ce pot aparea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, ca sa fiu sincer, nu stiu daca aici s-a scris. Cert este ca am citit mai demult acest material si mi-am zis ca, in cazul in care si al meu TDM va consuma ulei, voi avea grija si de acest aspect. Nu-s foarte convins ca poate fi repozitionat gresit acel simering, dar nu-i imposibil...

Oricum, materialul este interesant si, daca n-a fost postat aici, bravo lui SickBoy pentru ca l-a expus comunitatii noastre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oglinda din stanga mi se invarte destul de usor mai ales cand depasesc o anumita viteza. Spuneti-mi si mie cum se strange si cu ce fel de scula.

De unde se misca? de sus sau de jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...