LinX Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Una peste alta, TDM nu este motocicleta pentru incepatori, asta e clar. Nimeni nu poate sustine chestia asta. E adevarat ca e mai putin periculoasa decat un supersport si nimeni nu zice ca nu poate fi stapanita, dar nici mie nu mi se pare normal sa incepi pe un motor asa de mare (si ca masa, si ca putere). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 TDM-ul e inselatoare pentru incepatori si prin faptul ca e deosebit de confortabila, nu prea iti dai seama cind prinzi viteza, 80 la ora in oras ii prinzi imediat si nu iti dai seama deloc cu cit mergi pina nu te uiti la vitezometru. In ce priveste comportamentul liniar, ca incepator nu m-as culca pe o ureche, mai ales la ture mici. Are putere destula ca sa primesti prea multa inca de jos. Daca mai sint si ceva probleme de carburatie - filtru de aer infundat, probleme cu bujiile, etc - e foarte probabil sa devina si mai brutala. off-topic despre monocilindre: e adevarat ca au cuplu mare, dar ai un feedback mult mai bun de la motor, il simti in permanenta ce are de gand. In afara de asta cursa "de zi cu zi" (2/3 din total) a mansonului de acceleratie te duce cam de la 0 la 80-90, deci ai o dozare mult mai fina decat la o mobra facuta pentru viteze mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 Bravo Stege! Imi place foarte mult ce ai scris si iti dau dreptate. Pacat ca sunt putini cei ce asculta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 a fost spus totul atat de frumos, elaborat si concis de ante-scriitorii mei, dar imi expun si eu orizontul intelectual - care incet incet se transforma intr`un punct de vedere > io cred ca nu ma suiam pe tdm sa incep pe el nici daca eram de 250 de kile si 3 metri. <bine, probabil puteam sa gasesc ceva mai mare de waka, da asa am fost acoperit din toate punctele de vedere ...> in functie de gabarit si mai ales posibilitati si/sau nevoi, te indrepti spre o anumita clasa de care nu te mai desparti, in rest e fain de incercat, mers, vazut, adunat experienta, da toate cu cap ... adica carpe diem, da fa cumva sa fie cat mai multe ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 16, 2008 Share Postat Decembrie 16, 2008 eu unul am inceput direct pe TDm nu mi-a fost frica decat de greutatea lui, inca sunt intreg bine mersi si ma bucur de km in plus pe zi ce trece. majoritatea sunt facuti in bucuresti dar aici apar de 15 ori mai multe pericole pe drum decat pe drumurile extraorasenesti. pericolul nu zace in puterea motocicletei. tot ce conteaza este capacitatea pilotului de a gestiona resursele ei si de a anticipa pericolele iminente. pana la urma mersul prudent te salveaza de vizite intutile la ortopedie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 invatati sa folositi greutatea motocicletei in favoarea voastra, si o sa vi se para minunata. pana acum nu am intalnit motoreta sa nu pot merge cu ea, si pe care sa nu o pot ridica de jos. am ridicat africana singur, tdm singur, iar mai jos de ele nu mai zic... nu inseamna ca le-am tavalit eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 invatati sa folositi greutatea motocicletei in favoarea voastra, si o sa vi se para minunata. pana acum nu am intalnit motoreta sa nu pot merge cu ea, si pe care sa nu o pot ridica de jos. am ridicat africana singur, tdm singur, iar mai jos de ele nu mai zic... nu inseamna ca le-am tavalit eu... zi mie care e tehnica pt tdm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 E adevarat Stege, am mers cu multe moto, inclusiv cu ZZR400, si ramin la afirmatiile mele. Tot ce e sport te indeamna la viteza si te surprinde la caracteristicile motorului in turatie. Eu stiu ca TDM nu e neaparat pentru incepatori, dar liniaritatea motorului iarta mult mai multe decit la alte moto. Si mie mi se pare normal sa incepi cu ceva mai mic si usor, dar nu toata lumea reuseste sa se abtina sa guste puterea direct. Personal, referitor la putere, pot spune ca nici motorul de TDM nu-mi ajunge la Super Tenere. Si nu vorbesc de viteza, pentru ca nu pot depasi 140km/h din cauza cauciucurilor de enduro pe care le am. Cu greutatea fiecare se lupta cum poate. Eu personal nu as incaleca NICIODATA pe o motocicleta pe care sa n-o pot ridica de jos. Punct. Ca fapt divers, am ridicat Super Tenere-ul cu toate bagajele pe ea (si erau alea din turul tarii) (cind mi s-a rupt cricul). Dar eu merg la sala si fac in mod constant indreptari cu 200kg. Ca tehnica de ridicare...daca nu are moto niste minere la spate si un ghidon destul de larg, e cam greu. Daca ai forta in brate si spate solid, o ridici stind cu fata la ea (de miner si de ghidon). Daca esti mai slab, te intorci cu spatele si folosesti muschii picioarelor. Era pe undeva un tutorial pe-aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 18, 2008 Share Postat Decembrie 18, 2008 tehnica de ridicat? pur si simplu o apuc de ghidon, de unul de manerele din spate, si sus cu ea...cu spatele nu am incercat, caci nu este cazul. nu am muschi, dar am tehnica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 Poate intereseaza pe cineva... Am vazut ieri in Metro - Baneasa o macheta TDM 850 modelul 1996-2001 din plastic de aprox. 12-13 cm, la 12 lei. M-a surprins sa vad asa ceva printre alte machete ale unor modele sport. Bineinteles, nu e ceva extraordinar, dar reproduce destule detalii si arata decent. Nu cred ca o s-o cumpere cineva prea curand, pentru ca avea furca fata rupta. Se poate lipi usor cu superglue insa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 si la real este . model Maisto. da nu stiu exact daca e 3vd, 4tx, sau 900, sau medie aritmetica a celor 3 ... E ROSHU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Decembrie 19, 2008 Share Postat Decembrie 19, 2008 4tx este, ca tot rosie (ma rog, mai mult maro) era si asta. Uite-o si aici, dar cam scumpa http://cgi.ebay.co.uk/Maisto-1:18-YAMAHA-T...bayphotohosting Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 am rascolit azi tot raftul de la real dar fara succes. numai sportive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 eu o am. este singura macheta japoneza. restul sunt bmw-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 Domnilor, vreau TDM , sper sa reusesc incurand sa-mi achizitionez si eu unul, Am sa va anunt cand am sa ma alatur si eu gastii voastre Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Decembrie 23, 2008 Share Postat Decembrie 23, 2008 vezi ca ti-am dat add pe mess. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 stimati tdm-isti, din varii motive ma gandesc sa imi vand motoreta. nu sunt hotarat 100%, si nu ma intrebati de ce as da-o. va rog recomndati-mi un pret corect ptr ea, tinand cont de starea ei pe care o sa o descriu, si piesele extra ce vor intra in pachet. an: 1991 culoare: negru km: 72.289 (eu am luat-o PERSONAL din Italia, cu cca 56.000 in bord acum un an) placute fata schimbate, ulei schimbat, antigel schimbat, bujii schimbate acum 2 sapt, semeringuri furca schimbate,cauciuc fata uzat cca 75%, spate cca 50%. extra: xenon pe un far, priza de 12V cu fir de cca 2m lungime, becuri semnal spate cu led-uri, top-case Kappa, parbriz touring. defecte: urechile de pe telescoape ce sustin aripa sunt rupte, dar sudate, carenele au lipsa suruburile deoarece in urma demontarii/montarii s-au stricat bucsele de cauciuc in care se infiletau suruburile respective, carena stg are zgariata vopseaua, tobele sunt gaurite de rugina, si in vreo 2 locuri le-am peecit dar fara rezultat. la pachet cu motoreta intra: 2 codite spate, din care una are si stopul si manerele pasagerului 2 radiatoare, din care unul are si ventilatorul si cadrul radiatorului 2 termostate 1 releu semnalizare si unul de nu stiu ce... 1 sistem complet franare fata, si un etrier spate cu placute NOI 1 robinet benzina cu tot cu pompa care este atasata de rezervor 1 telescop complet dreapta 2 axe cu came SH 1 capac pompa ulei 1 cric lateral 1 melc de kilometraj 1 schimbator de viteze cu tijele aferente o instalatie electrica de 4TX o punga cu surubele... comenzile electrice de pe ghidon (stg+dr) o aripa de culoare rosie, caci cea originala este sparta, si parca atat...daca am omis ceva, o sa revin. 1 kit de lant DID X-ring nou, si inca un lant X-ring nou identic cu cel din kit. si ca sa nu fiu ipocrit, marturisesc ca "am dat" in ea de ceva ori, adica am dus-o in rosu, dar nu am exagerat omorand-o. mersul meu normal este intre 120-140kph. nu scoate fum verde, rosu, orange, alb, samd... viteza ei maxima este de 210, mai mult nu am avut rabdare, caci oricum nu stiu daca mai castigam 10-15 kph... consumul cel mai mic a fost de 5% la o medie de 100 kph. am trusa de scule originala, si manualul original in italiana, adica cel din fabrica. toate piesele sunt cumparate ca rezerva, asta ca sa nu se inteleaga ca fac afaceri cu motorete trosnite... si cireasa de pe tort...are claxon de Kawasaki Ninja... astept sugestii de preturi, tinand cont ca pretul pe net este intre 1000-1500 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi.p Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 iti dau 50 de euro ! dar esti amabil sa o aduci tu la garaj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 iti dau 50 de euro ! dar esti amabil sa o aduci tu la garaj ? la dreacu...am uitat sa precizez : MANELARII NU AU VOIE SA POSTEZE AICI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 vb cu @rocker ) el vrea 3vd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 la dreacu...am uitat sa precizez : MANELARII NU AU VOIE SA POSTEZE AICI. ) Ma intreb totusi cum de a ajuns aici. Bafta la vanzare, desi probabil va trebui sa astepti pana la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 stimati tdm-isti, din varii motive ma gandesc sa imi vand motoreta. nu sunt hotarat 100%, si nu ma intrebati de ce as da-o.va rog recomndati-mi un pret corect ptr ea, tinand cont de starea ei pe care o sa o descriu, si piesele extra ce vor intra in pachet. an: 1991 culoare: negru km: 72.289 (eu am luat-o PERSONAL din Italia, cu cca 56.000 in bord acum un an) placute fata schimbate, ulei schimbat, antigel schimbat, bujii schimbate acum 2 sapt, semeringuri furca schimbate,cauciuc fata uzat cca 75%, spate cca 50%. extra: xenon pe un far, priza de 12V cu fir de cca 2m lungime, becuri semnal spate cu led-uri, top-case Kappa, parbriz touring. defecte: urechile de pe telescoape ce sustin aripa sunt rupte, dar sudate, carenele au lipsa suruburile deoarece in urma demontarii/montarii s-au stricat bucsele de cauciuc in care se infiletau suruburile respective, carena stg are zgariata vopseaua, tobele sunt gaurite de rugina, si in vreo 2 locuri le-am peecit dar fara rezultat. la pachet cu motoreta intra: 2 codite spate, din care una are si stopul si manerele pasagerului 2 radiatoare, din care unul are si ventilatorul si cadrul radiatorului 2 termostate 1 releu semnalizare si unul de nu stiu ce... 1 sistem complet franare fata, si un etrier spate cu placute NOI 1 robinet benzina cu tot cu pompa care este atasata de rezervor 1 telescop complet dreapta 2 axe cu came SH 1 capac pompa ulei 1 cric lateral 1 melc de kilometraj 1 schimbator de viteze cu tijele aferente o instalatie electrica de 4TX o punga cu surubele... comenzile electrice de pe ghidon (stg+dr) o aripa de culoare rosie, caci cea originala este sparta, si parca atat...daca am omis ceva, o sa revin. 1 kit de lant DID X-ring nou, si inca un lant X-ring nou identic cu cel din kit. si ca sa nu fiu ipocrit, marturisesc ca "am dat" in ea de ceva ori, adica am dus-o in rosu, dar nu am exagerat omorand-o. mersul meu normal este intre 120-140kph. nu scoate fum verde, rosu, orange, alb, samd... viteza ei maxima este de 210, mai mult nu am avut rabdare, caci oricum nu stiu daca mai castigam 10-15 kph... consumul cel mai mic a fost de 5% la o medie de 100 kph. am trusa de scule originala, si manualul original in italiana, adica cel din fabrica. toate piesele sunt cumparate ca rezerva, asta ca sa nu se inteleaga ca fac afaceri cu motorete trosnite... si cireasa de pe tort...are claxon de Kawasaki Ninja... astept sugestii de preturi, tinand cont ca pretul pe net este intre 1000-1500 euro. Salutare madcox, eu intentionez sa-mi achizitionez un 3vd prin ian.-feb., si sunt dispus sa dau pe unul pana in 1500 euro, inmatriculat sau neinmatriculat Daca cadem de acord la un pret pana atunci, am sa-l cumpar pe al tau, daca nu, eu tot am sa-mi cumpar un tdm, ca-mi plac foarte mult, chiar daca mai am un chopper si o honda cb. Te salut cu respect, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 Sunt de acord aici. M-a depasit @Thomas intr-o zi prin oras si oricat m-am chinuit sa ma iau cu el la intrecere n-am reusit sa-l prind in urma decat sporadic si asta pe liniile drepte unde puterea TDM-ului e un avantaj...dar atit. Si Thomas are o Pegaso Strada de "numai" 47 de cai. De ce va tot ginditi voi la animale de-astea? Heh, acum stiu si eu cine era cu TDM-ul ala la semafor la Apaca Si on-topic - in oras diferenta o face un motor ingust, inalt, manevrabil si de cuplu. Pe autostrada e clar ca acest motor nu va rezista cot la cot cu vitezanele sau touringurile la viteze >170. Insa din nou pe serpentinele din munti va fi cot la cot sau chiar le va bate. Mai depinde si de "chilot" , asta e clar. Un an nou cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 La multi ani la toata lumea! La cat mai multi km pe drumuri pitoresti si lipsiti de evenimente neplacute! Vreau sa pregatesc totul pentru la primavara de pe-acum si incerc sa aflu ce pot face pentru a mari garda la sol a motocicletei. Credeti ca un kit de inaltare a seii (http://www.bikefarmmv.de/EN/extreme-tail-riser/index.php) ajuta in privinta asta, cel putin pentru partea din spate? M-am uitat si pe site-ul lor si am cautat pe net, insa am inteles ca aceste kituri servesc in principal altor scopuri, precum schimbarea ciclisticii, aspect mai agresiv etc. Ma gandesc ca ar fi logic sa ridice si imbinarea suspensiei cu bascula (nu stiu cum se numeste, dar partea aceea e cea mai coborata), nu doar saua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Cred ca cel mai simplu si mai sanatos e sa faci un scut solid sub motor. Altfel risti sa modifici prea tare setarile de fabrica si implicit comportamentul rutier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.