LinX Postat Decembrie 25, 2008 Share Postat Decembrie 25, 2008 la dreacu...am uitat sa precizez : MANELARII NU AU VOIE SA POSTEZE AICI. ) Ma intreb totusi cum de a ajuns aici. Bafta la vanzare, desi probabil va trebui sa astepti pana la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 26, 2008 Share Postat Decembrie 26, 2008 stimati tdm-isti, din varii motive ma gandesc sa imi vand motoreta. nu sunt hotarat 100%, si nu ma intrebati de ce as da-o.va rog recomndati-mi un pret corect ptr ea, tinand cont de starea ei pe care o sa o descriu, si piesele extra ce vor intra in pachet. an: 1991 culoare: negru km: 72.289 (eu am luat-o PERSONAL din Italia, cu cca 56.000 in bord acum un an) placute fata schimbate, ulei schimbat, antigel schimbat, bujii schimbate acum 2 sapt, semeringuri furca schimbate,cauciuc fata uzat cca 75%, spate cca 50%. extra: xenon pe un far, priza de 12V cu fir de cca 2m lungime, becuri semnal spate cu led-uri, top-case Kappa, parbriz touring. defecte: urechile de pe telescoape ce sustin aripa sunt rupte, dar sudate, carenele au lipsa suruburile deoarece in urma demontarii/montarii s-au stricat bucsele de cauciuc in care se infiletau suruburile respective, carena stg are zgariata vopseaua, tobele sunt gaurite de rugina, si in vreo 2 locuri le-am peecit dar fara rezultat. la pachet cu motoreta intra: 2 codite spate, din care una are si stopul si manerele pasagerului 2 radiatoare, din care unul are si ventilatorul si cadrul radiatorului 2 termostate 1 releu semnalizare si unul de nu stiu ce... 1 sistem complet franare fata, si un etrier spate cu placute NOI 1 robinet benzina cu tot cu pompa care este atasata de rezervor 1 telescop complet dreapta 2 axe cu came SH 1 capac pompa ulei 1 cric lateral 1 melc de kilometraj 1 schimbator de viteze cu tijele aferente o instalatie electrica de 4TX o punga cu surubele... comenzile electrice de pe ghidon (stg+dr) o aripa de culoare rosie, caci cea originala este sparta, si parca atat...daca am omis ceva, o sa revin. 1 kit de lant DID X-ring nou, si inca un lant X-ring nou identic cu cel din kit. si ca sa nu fiu ipocrit, marturisesc ca "am dat" in ea de ceva ori, adica am dus-o in rosu, dar nu am exagerat omorand-o. mersul meu normal este intre 120-140kph. nu scoate fum verde, rosu, orange, alb, samd... viteza ei maxima este de 210, mai mult nu am avut rabdare, caci oricum nu stiu daca mai castigam 10-15 kph... consumul cel mai mic a fost de 5% la o medie de 100 kph. am trusa de scule originala, si manualul original in italiana, adica cel din fabrica. toate piesele sunt cumparate ca rezerva, asta ca sa nu se inteleaga ca fac afaceri cu motorete trosnite... si cireasa de pe tort...are claxon de Kawasaki Ninja... astept sugestii de preturi, tinand cont ca pretul pe net este intre 1000-1500 euro. Salutare madcox, eu intentionez sa-mi achizitionez un 3vd prin ian.-feb., si sunt dispus sa dau pe unul pana in 1500 euro, inmatriculat sau neinmatriculat Daca cadem de acord la un pret pana atunci, am sa-l cumpar pe al tau, daca nu, eu tot am sa-mi cumpar un tdm, ca-mi plac foarte mult, chiar daca mai am un chopper si o honda cb. Te salut cu respect, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Decembrie 31, 2008 Share Postat Decembrie 31, 2008 Sunt de acord aici. M-a depasit @Thomas intr-o zi prin oras si oricat m-am chinuit sa ma iau cu el la intrecere n-am reusit sa-l prind in urma decat sporadic si asta pe liniile drepte unde puterea TDM-ului e un avantaj...dar atit. Si Thomas are o Pegaso Strada de "numai" 47 de cai. De ce va tot ginditi voi la animale de-astea? Heh, acum stiu si eu cine era cu TDM-ul ala la semafor la Apaca Si on-topic - in oras diferenta o face un motor ingust, inalt, manevrabil si de cuplu. Pe autostrada e clar ca acest motor nu va rezista cot la cot cu vitezanele sau touringurile la viteze >170. Insa din nou pe serpentinele din munti va fi cot la cot sau chiar le va bate. Mai depinde si de "chilot" , asta e clar. Un an nou cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 9, 2009 Share Postat Ianuarie 9, 2009 La multi ani la toata lumea! La cat mai multi km pe drumuri pitoresti si lipsiti de evenimente neplacute! Vreau sa pregatesc totul pentru la primavara de pe-acum si incerc sa aflu ce pot face pentru a mari garda la sol a motocicletei. Credeti ca un kit de inaltare a seii (http://www.bikefarmmv.de/EN/extreme-tail-riser/index.php) ajuta in privinta asta, cel putin pentru partea din spate? M-am uitat si pe site-ul lor si am cautat pe net, insa am inteles ca aceste kituri servesc in principal altor scopuri, precum schimbarea ciclisticii, aspect mai agresiv etc. Ma gandesc ca ar fi logic sa ridice si imbinarea suspensiei cu bascula (nu stiu cum se numeste, dar partea aceea e cea mai coborata), nu doar saua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 10, 2009 Share Postat Ianuarie 10, 2009 Cred ca cel mai simplu si mai sanatos e sa faci un scut solid sub motor. Altfel risti sa modifici prea tare setarile de fabrica si implicit comportamentul rutier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 Partea proasta e ca ar atinge mai degraba undeva pe spate, nu la tevile de esapament. Oricum mi se pare prea coborata de spate (nici nu stiu daca e normal... are cam 11 cm garda cu 90 kg pe ea), ghidonul destul de inalt... nu m-ar deranja deloc daca as ridica-o cu 2 cm macar. Si n-as vrea nici sa-i intaresc suspensia prea mult si de-asta ma gandeam la kitul de inaltare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexandra Postat Ianuarie 11, 2009 Share Postat Ianuarie 11, 2009 pentru cei care au nevoie, vand Suporti pentru Coburi laterali si Top-case- Noi, cumparate de la Louis Viena- model Yamaha TDM 900A pentru detalii 0731630010/ 0744380790 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Am 2 motorete de vanzare . Un suzuki gs 500 si un TDM din 92. AMbele sunt de vanzare. Pentru informatii si poze (pozele nu sunt speciale pt vanzare)inca nu am facut. contact pe id flory_k (motociclism.ro nu merge tot timpul) precizez : nu sunt dealer de motorete. TDM este al tovarasului meu dar nu stie limba romana. bine....))) ...da bere stie sa bea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 12, 2009 Share Postat Ianuarie 12, 2009 Am 2 motorete de vanzare . Un suzuki gs 500 si un TDM din 92. AMbele sunt de vanzare. Pentru informatii si poze (pozele nu sunt speciale pt vanzare)inca nu am facut. contact pe id flory_k (motociclism.ro nu merge tot timpul) precizez : nu sunt dealer de motorete. TDM este al tovarasului meu dar nu stie limba romana. bine....))) ...da bere stie sa bea. Salutare ti-am dat PM si add pe mess, vorbim Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 13, 2009 Share Postat Ianuarie 13, 2009 Pentru filtru poti incerca si la Yamaha pentru ca nu au preturi mari; pe mine m-a costat 7,5 euro (tva inclus). Garniturile presupun ca sunt incluse, inca nu mi l-au adus. Pe youtube un tip desface cutia unui Champion (ptr TDM900) si are si ala 2 garnituri incluse, deci probabil ca mai toate au ( ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 ulei pune "medium" de la motul sau depinde pe unde te dai. eu am zis ca ala este cel mai bun compromis... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 14, 2009 Share Postat Ianuarie 14, 2009 (editat) Careva stie ce drac de ulei de furca sa cumpar? Tre schimbat pt la primavara impreuna cu semeringuri si nu stiu ce sa cumpar!!! De asemenea nu stiu de unde sa cumpar filtru de ulei pt a mea, care sa aiba incluse cele 2 garnituri de cauciuc (una mica si una mare) 4tx din 2000. Multam fain! Vezi aici de ulei de furca...+ multe alte chestii bune de stiut. http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=FORK Editat Ianuarie 14, 2009 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Heh, acum stiu si eu cine era cu TDM-ul ala la semafor la Apaca Si on-topic - in oras diferenta o face un motor ingust, inalt, manevrabil si de cuplu. Pe autostrada e clar ca acest motor nu va rezista cot la cot cu vitezanele sau touringurile la viteze >170. Insa din nou pe serpentinele din munti va fi cot la cot sau chiar le va bate. Mai depinde si de "chilot" , asta e clar. Un an nou cu bine. Cunosc bine comportamentul mono 650 si plusurile si minusurile, ideea mea era ca exista motoare mai prietenoase si mai adecvate anumitor situatii decat animalele mari. Nu inteleg de ce se repede toata lumea la 900-1000-1200 cmc cand un mono de 650 cu exceptia autostrazii se descurca excelent, plus ca-i mai usor de condus in general. Asta e, sa-si ia fiecare ce vrea, din partea mea bafta maxima si sa ne vedem sanatosi pe drumuri! La multi ani si sanatate multa! :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Sunt fericitul posesor a 2 motoare. Un GS 500 si un TDM 850. Pana acum m-am dat doar cu GS500 (11000 km in 4 luni), dar nu asta e important. Intre timp m-am urcat pe multe motoare, unele mai mari altele mai mici de diferiti cai putere. TDM ma sperie sincer. E singurul moto pe care imi este frica. Am mers cu Ninja parca eram cu bicicleta. Stiu ca trebuie turatii mari la sportive. Dar ce poate face TDM ....sigur nu e pentru incepatori. Imi iau un Transalp si anu acesta raman inca la 50 cai. Mie imi ajung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Sunt fericitul posesor a 2 motoare. Un GS 500 si un TDM 850. Pana acum m-am dat doar cu GS500 (11000 km in 4 luni), dar nu asta e important. Intre timp m-am urcat pe multe motoare, unele mai mari altele mai mici de diferiti cai putere. TDM ma sperie sincer. E singurul moto pe care imi este frica. Am mers cu Ninja parca eram cu bicicleta. Stiu ca trebuie turatii mari la sportive. Dar ce poate face TDM ....sigur nu e pentru incepatori. Imi iau un Transalp si anu acesta raman inca la 50 cai. Mie imi ajung. ninja mai bland ca TDM-ul?? nu am mers cu o sportiva dar am fost pasager pe cateva. ce te sperie la TDM?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 Parca nu avea putere mare in ture mici....sau...eram eu mai indraznet....drak stie. TDM in schimb ma impresionat de la ture mici. Posibil sa ne imprietenim...numai sa vina caldura. Daca nu il dau pana in martie il tine. E un motor prea frumos Imi mai dati sfaturi, si o sa ma descurc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 15, 2009 Share Postat Ianuarie 15, 2009 revin cu vanzarea de tdm 4tx (si reabonare la topic, mama lui de forum). 2700 de euro negociabil. pentru cei care stiu pe cineva care vrea un tdm, nu ezitati. am sa pun si anunt da acuma e la doctor pentru pregatirea de sezon nix poze deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Ianuarie 16, 2009 Share Postat Ianuarie 16, 2009 revin cu vanzarea de tdm 4tx (si reabonare la topic, mama lui de forum). 2700 de euro negociabil. pentru cei care stiu pe cineva care vrea un tdm, nu ezitati. am sa pun si anunt da acuma e la doctor pentru pregatirea de sezon nix poze deocamdata Urmeaza un 900? Bafta la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Va rog o parere cat s epoate la obiect...Am un TDM ...cel din poza. Prietenii mei au Transalpuri, toti. Pot sa merg cu ei in ture off road? Merita sa vand TDM si sa iau Transalp? Eventual stiti pe cineva care ar face schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Daca iei Transalp vechi, da. Daca vrei Transalp-ul nou (2008+), mai bine pastrezi TDM-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 de ce vinzi tdm-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 Daca iei Transalp vechi, da. Daca vrei Transalp-ul nou (2008+), mai bine pastrezi TDM-ul. scuze, da ! de ce vinzi tdm-ul? eu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 da, tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 18, 2009 Share Postat Ianuarie 18, 2009 A fost luat cu bani imprumut (nimic stresant, de la parinti) in speranta vinderii Kawaski`ului la un moment dat, moment care intarzie sa apara. Vreau sa il vand pentru a recupera din bani,si sa dau inapoi de acolo ce nu e al meu. Se da la pret bun. Probabil ca nu raman multa vreme fara motor, enduro-touring, TDM ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.