Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Partea proasta e ca ar atinge mai degraba undeva pe spate, nu la tevile de esapament. Oricum mi se pare prea coborata de spate (nici nu stiu daca e normal... are cam 11 cm garda cu 90 kg pe ea), ghidonul destul de inalt... nu m-ar deranja deloc daca as ridica-o cu 2 cm macar. Si n-as vrea nici sa-i intaresc suspensia prea mult si de-asta ma gandeam la kitul de inaltare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am 2 motorete de vanzare . Un suzuki gs 500 si un TDM din 92. AMbele sunt de vanzare. Pentru informatii si poze (pozele nu sunt speciale pt vanzare)inca nu am facut. contact pe id flory_k (motociclism.ro nu merge tot timpul)

 

precizez : nu sunt dealer de motorete. TDM este al tovarasului meu dar nu stie limba romana. :) bine....:D))) :blbl: ...da bere stie sa bea. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 2 motorete de vanzare . Un suzuki gs 500 si un TDM din 92. AMbele sunt de vanzare. Pentru informatii si poze (pozele nu sunt speciale pt vanzare)inca nu am facut. contact pe id flory_k (motociclism.ro nu merge tot timpul)

 

precizez : nu sunt dealer de motorete. TDM este al tovarasului meu dar nu stie limba romana. :D bine....:banana:))) :D ...da bere stie sa bea. :blbl:

Salutare ti-am dat PM si add pe mess, vorbim

Numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru filtru poti incerca si la Yamaha pentru ca nu au preturi mari; pe mine m-a costat 7,5 euro (tva inclus). Garniturile presupun ca sunt incluse, inca nu mi l-au adus. Pe youtube un tip desface cutia unui Champion (ptr TDM900) si are si ala 2 garnituri incluse, deci probabil ca mai toate au (

)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Careva stie ce drac de ulei de furca sa cumpar? Tre schimbat pt la primavara impreuna cu semeringuri si nu stiu ce sa cumpar!!! De asemenea nu stiu de unde sa cumpar filtru de ulei pt a mea, care sa aiba incluse cele 2 garnituri de cauciuc (una mica si una mare)

 

4tx din 2000.

 

Multam fain!

 

 

Vezi aici de ulei de furca...+ multe alte chestii bune de stiut.

 

http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=FORK

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Heh, acum stiu si eu cine era cu TDM-ul ala la semafor la Apaca :P

 

Si on-topic - in oras diferenta o face un motor ingust, inalt, manevrabil si de cuplu. Pe autostrada e clar ca acest motor nu va rezista cot la cot cu vitezanele sau touringurile la viteze >170. Insa din nou pe serpentinele din munti va fi cot la cot sau chiar le va bate. Mai depinde si de "chilot" , asta e clar.

 

Un an nou cu bine.

Cunosc bine comportamentul mono 650 si plusurile si minusurile, ideea mea era ca exista motoare mai prietenoase si mai adecvate anumitor situatii decat animalele mari. Nu inteleg de ce se repede toata lumea la 900-1000-1200 cmc cand un mono de 650 cu exceptia autostrazii se descurca excelent, plus ca-i mai usor de condus in general. Asta e, sa-si ia fiecare ce vrea, din partea mea bafta maxima si sa ne vedem sanatosi pe drumuri! :lol:

 

La multi ani si sanatate multa! :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt fericitul posesor a 2 motoare. Un GS 500 si un TDM 850. Pana acum m-am dat doar cu GS500 (11000 km in 4 luni), dar nu asta e important. Intre timp m-am urcat pe multe motoare, unele mai mari altele mai mici de diferiti cai putere. TDM ma sperie sincer. E singurul moto pe care imi este frica. Am mers cu Ninja parca eram cu bicicleta. Stiu ca trebuie turatii mari la sportive. Dar ce poate face TDM ....sigur nu e pentru incepatori. Imi iau un Transalp si anu acesta raman inca la 50 cai. Mie imi ajung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt fericitul posesor a 2 motoare. Un GS 500 si un TDM 850. Pana acum m-am dat doar cu GS500 (11000 km in 4 luni), dar nu asta e important. Intre timp m-am urcat pe multe motoare, unele mai mari altele mai mici de diferiti cai putere. TDM ma sperie sincer. E singurul moto pe care imi este frica. Am mers cu Ninja parca eram cu bicicleta. Stiu ca trebuie turatii mari la sportive. Dar ce poate face TDM ....sigur nu e pentru incepatori. Imi iau un Transalp si anu acesta raman inca la 50 cai. Mie imi ajung.

 

 

ninja mai bland ca TDM-ul?? nu am mers cu o sportiva dar am fost pasager pe cateva.

 

ce te sperie la TDM??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca nu avea putere mare in ture mici....sau...eram eu mai indraznet....drak stie. TDM in schimb ma impresionat de la ture mici. Posibil sa ne imprietenim...numai sa vina caldura. Daca nu il dau pana in martie il tine. E un motor prea frumos :lol: Imi mai dati sfaturi, si o sa ma descurc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu vanzarea de tdm 4tx (si reabonare la topic, mama lui de forum).

2700 de euro negociabil. pentru cei care stiu pe cineva care vrea un tdm, nu ezitati.

 

am sa pun si anunt da acuma e la doctor pentru pregatirea de sezon :lol: nix poze deocamdata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu vanzarea de tdm 4tx (si reabonare la topic, mama lui de forum).

2700 de euro negociabil. pentru cei care stiu pe cineva care vrea un tdm, nu ezitati.

 

am sa pun si anunt da acuma e la doctor pentru pregatirea de sezon :crack: nix poze deocamdata

Urmeaza un 900? :lol:

 

Bafta la vanzare :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog o parere cat s epoate la obiect...Am un TDM ...cel din poza. Prietenii mei au Transalpuri, toti. Pot sa merg cu ei in ture off road? Merita sa vand TDM si sa iau Transalp?

 

Eventual stiti pe cineva care ar face schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost luat cu bani imprumut (nimic stresant, de la parinti) in speranta vinderii Kawaski`ului la un moment dat, moment care intarzie sa apara.

Vreau sa il vand pentru a recupera din bani,si sa dau inapoi de acolo ce nu e al meu.

Se da la pret bun.

Probabil ca nu raman multa vreme fara motor, enduro-touring, TDM !

 

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum va povestisem mai acum ceva pagini mi-am facut parbrizu pe din doua. dati-mi si mie niste idei cum sa fac un parbriz nou mai inalt. am 2 buc din alea standar si nu imi plac si nici nu sunt pactice la drum lung. macar la piept si cap sa fi protejat de vant ca la picioare ciuciu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta-ti un atelier de grafica unde se infoliaza, fa-ti parbrizul tu "cu flexu" din cate bucati vrei, poxipoleaza-l, finiseazal cu o freza cu pasla (sa fie suprafata fara damburi si imperfectiuni) si du-l la infoliat in folie opaca (in culoarea motorului)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat un parbriz mai inalt, si am constatat ca aerul este deviat la fel. adica pieptul protejat, si vantul fix in casca...deci banuiesc ca trebuie ales nu numai pe inaltime, ci si pe marca. degeaba este mai inalt daca are acelasi efect cu al unuia standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...