Leaveyou Postat Noiembrie 5, 2011 Share Postat Noiembrie 5, 2011 u Salutare , poate ma ajuti si pe mine cu urmatoarea problema :am un TDM 850 4 TX din 96 caruia i-am stricat motorul ...a se citi calat... .In fine am gasit un motor ptr inlocuire dar are an de fabricatie 2000 si tare nu as vrea sa il cumpar si sa nu se potriveasca . poti sa imi spui daca pot sa il montez pe cadrul meu sau daca sunt diferente intre ele... multam si raman dator ptr orice sfat sau informatie Motoarele sunt la fel. Instalatiile electrice difera un pic(modelele de dupa 1999). Si io zic, cum spunea si Cava, ca poti sa-l inlocuiesti pe al tau cu unul din 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitru Postat Noiembrie 6, 2011 Share Postat Noiembrie 6, 2011 Neata baieti , multam frumos de ajutor mi-ati luat o mare piatra de pe inima caci am gasit motorul destul de greu si il cumpar cu tot restul motocicletei si este destul de piperat . Multam si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Foloseste cineva ulei 15-50 de la motul? daca da, as vrea sa stiu cum sta cu consumul de ulei, auzisem pe aici pe cineva ca , cu uleiul motul ii consuma spre deloc.., as vrea sa incerc uleiul asta sezonul viitor, dar daca nu e adevarat si consuma mult, m-am dus dreaku ca e cam scump! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Foloseste cineva ulei 15-50 de la motul? daca da, as vrea sa stiu cum sta cu consumul de ulei, auzisem pe aici pe cineva ca , cu uleiul motul ii consuma spre deloc.., as vrea sa incerc uleiul asta sezonul viitor, dar daca nu e adevarat si consuma mult, m-am dus dreaku ca e cam scump! Jeane, io am folosit Motul si am fost extrem de multumit. Mi-a consumat 1 litru la 8000 km. Ideea e, insa, ca nu am pus 15W50, ci 10W40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Foloseste cineva ulei 15-50 de la motul? daca da, as vrea sa stiu cum sta cu consumul de ulei, auzisem pe aici pe cineva ca , cu uleiul motul ii consuma spre deloc.., as vrea sa incerc uleiul asta sezonul viitor, dar daca nu e adevarat si consuma mult, m-am dus dreaku ca e cam scump! eu am foslosit si 10w40 si 15w50, nu mi-a consumat niciodata. dar la mine nu consuma de loc ulei fiind 3vd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Noiembrie 7, 2011 Share Postat Noiembrie 7, 2011 Foloseste cineva ulei 15-50 de la motul? daca da, as vrea sa stiu cum sta cu consumul de ulei, auzisem pe aici pe cineva ca , cu uleiul motul ii consuma spre deloc.., as vrea sa incerc uleiul asta sezonul viitor, dar daca nu e adevarat si consuma mult, m-am dus dreaku ca e cam scump! Salut. Eu am folosit 15-50 de la Motul si 15-50 de la Motorex, ambele full sintetic. Consumul a fost nesemnificativ....100 ml la mia de km. Cutia de viteze lucra foarte frumos, ambreiajul la fel. Regret maxim ideea de a baga Repsol (chiar si pt final de sezon...1000-2000 de km). Multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Regret maxim ideea de a baga Repsol (chiar si pt final de sezon...1000-2000 de km). Stii ce e ciudat? la Africa Twin e exact invers: cu Repsol 10W40 merge excelent Deci se confirma ca fiecare motocicleta are uleiul ei Cand am cumparat TDM-ul avea Putoline 15W50 si mergea foarte bine Apoi am pus 10W40 numaistiudecare si nu a mai mers asa de bine (asa mi s-a parut mie) Acum in TDM e 10W40 Yamalube si e OK, adica tot asa de tare cloncane la schimbarea vitezelor si tot asa NU consuma ulei Concluzia mea e ca fiecare trebuie sa isi gaseasca uleiul care crede ca ii place, cu conditia ca si producatorii si importatorii sa fie consecventi A, nu uitati de http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 salut,la 4tx am folosit :motul ,castrol,motorex ,repsol.ultimul schimb repsol de care nu sunt multumit, la toate am avut consum de ulei semnificativ. mai incerc yamalube ,daca e ok raman la el daca nu, revin la motul15w50, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Noiembrie 8, 2011 Share Postat Noiembrie 8, 2011 Mie cu Repsol, tot 15-50, ce-i drept semi sintetic, cutia de viteze parca agata la fiecare schimbare de treapta, plus ca motorul suna altfel....m-a facut sa demontez degeaba intinzatorul de lant de distributie (proaspat schimbat), sa vad daca e totul ok acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 9, 2011 Share Postat Noiembrie 9, 2011 mai incerc yamalube , Yamalube cica ar fi de fapt Castrol... Hmm, cine mai poate sti care ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Ieri mi-am montat manere incalzite. Saito. De la Louis.183 lei. Mi se par ok. E drept ca nici nu-i frig afara ca sa le simt ca fiind indispensabile. Da' vine el si frigul! In alta ordine de idei, nu prea sunt multumit de comportamentul pneului Heidenau K76 pe vreme cum e acum, ceva mai rece. Nu mai are aceeasi aderenta. O fi bine sa mai las in jos din presiune? Rockere, tu ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Eu zic sa schimbi gumele Aderenta unui K76 (dupa cateva mii de km) e similara cu a unui Tourance dupa 25.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Ieri mi-am montat manere incalzite. Saito. De la Louis.183 lei. Mi se par ok. E drept ca nici nu-i frig afara ca sa le simt ca fiind indispensabile. Da' vine el si frigul! In alta ordine de idei, nu prea sunt multumit de comportamentul pneului Heidenau K76 pe vreme cum e acum, ceva mai rece. Nu mai are aceeasi aderenta. O fi bine sa mai las in jos din presiune? Rockere, tu ce zici? cat ai acum 2.5? pune un 2.2, in felul asta spatele se va incalzi mai rapid si va avea o aderenta mai buna. eu la karoo merg cu 1.7 si nu am treaba.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 10, 2011 Share Postat Noiembrie 10, 2011 Eu zic sa schimbi gumele Aderenta unui K76 (dupa cateva mii de km) e similara cu a unui Tourance dupa 25.000km. Hmm...tind sa-ti dau dreptate. Comportamentul pneului imi genereaza impresia de cauciuc intarit, lipsit de elasticitate. Am fost foarte multumit de Metzeler...Cred ca o sa incerc si un Michelin. Pana atunci o sa fac ceea ce a zis si Cava : o sa mai scad olecuta presiunea sa vedem cum se comporta K76. Am acum 2,5. O sa vad daca un 2,3 il ajuta sa se incalzeasca mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Hmm...tind sa-ti dau dreptate. Comportamentul pneului imi genereaza impresia de cauciuc intarit, lipsit de elasticitate. Am fost foarte multumit de Metzeler...Cred ca o sa incerc si un Michelin. Pana atunci o sa fac ceea ce a zis si Cava : o sa mai scad olecuta presiunea sa vedem cum se comporta K76. Am acum 2,5. O sa vad daca un 2,3 il ajuta sa se incalzeasca mai bine. Mie la presiuni mici imi danseaza/vibreaza/vobleaza... cu tot cu mama ei de furca telelever. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Azi am dat presiunea in jos si e mult mai bine! E drept ca nici n-am franat ca disperatu', da' parca mi-a lasat impresia unei aderenta mai bune. Mai mergem asa sa vedem ce si cum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Foloseste cineva ulei 15-50 de la motul? daca da, as vrea sa stiu cum sta cu consumul de ulei, auzisem pe aici pe cineva ca , cu uleiul motul ii consuma spre deloc.., as vrea sa incerc uleiul asta sezonul viitor, dar daca nu e adevarat si consuma mult, m-am dus dreaku ca e cam scump! eu folosesc 15 50 de la MOTUL si consuma max 1 litru la 8000 km. Am masurat la 3 schimburi si am avut drumuri sin in oras si expeditii prin 10 tari unde viteza de croaziera era de 100-120 !!! Consum la fel !!! Deci Motul rulezzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 eu folosesc 15 50 de la MOTUL si consuma max 1 litru la 8000 km. Am masurat la 3 schimburi si am avut drumuri sin in oras si expeditii prin 10 tari unde viteza de croaziera era de 100-120 !!! Consum la fel !!! Deci Motul rulezzz la 3 vd ai consumul asta de ulei ? la mine ,3vd din 91 nici gram . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Azi am dat presiunea in jos si e mult mai bine! E drept ca nici n-am franat ca disperatu', da' parca mi-a lasat impresia unei aderenta mai bune. Mai mergem asa sa vedem ce si cum! ma bucur sa aud asta la 3 vd ai consumul asta de ulei ? la mine ,3vd din 91 nici gram . mai conteaza si fostii proprietari cum au mers cu ele si cum le-au ingrijit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 (editat) Stie cineva cat tine rezerva la TDM900? Teoretic ar fi cam 80 Km, dar a testat cineva practic cat tine? Ieri mi-am uitat banii acasa si am reusit performanta de 72 Km pe rezerva, cu mare morcov as putea spune, dar am ajuns calare. Am mers cu 70-90 Km/h in trena unei dube, ghemuit, fara accelerari bruste si subturat. Editat Noiembrie 12, 2011 de Marius '95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Stie cineva cat tine rezerva la TDM900? Teoretic ar fi cam 80 Km, dar a testat cineva practic cat tine? Ieri mi-am uitat banii acasa si am reusit performanta de 72 Km pe rezerva, cu mare morcov as putea spune, dar am ajuns calare. Am mers cu 70-90 Km/h in trena unei dube, ghemuit, fara accelerari bruste si subturat. pai sunt 3,5l avand in vedere consumul de 4.2 eu zic ca te-ai scos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 salut,la 4tx am folosit :motul ,castrol,motorex ,repsol.ultimul schimb repsol de care nu sunt multumit, la toate am avut consum de ulei semnificativ. mai incerc yamalube ,daca e ok raman la el daca nu, revin la motul15w50, Daca toate sunt la fel, adica si Motul-ul din ce inteleg, de ce revii la Motul, doar pt ca e mai scump?! eu folosesc 15 50 de la MOTUL si consuma max 1 litru la 8000 km. Am masurat la 3 schimburi si am avut drumuri sin in oras si expeditii prin 10 tari unde viteza de croaziera era de 100-120 !!! Consum la fel !!! Deci Motul rulezzz Mda, incurajator, ce sa zic.., insa tu inteleg ca ai 3vd-ul, si cica asta nu consuma ca e mai smecher de la mama fabrica!sunt foarte nemultumit de ce imi ofera furca.., ce drekului, mai baieti, parca nici la Nipru nu aveam asa voblaj cand luam o denivelare, pe viraj, cu cotul taras pe asfalt! Iarna asta, furca e prioritatea number one! Aveti vreo idee cum ii dau de cap, e vreo smecherie la setare, ceva?. Si DA, m-am hotarat la Motul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sarpente Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 cu ce faci cinste s a afli secretul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 adica acelasi consum de ulei.La mers mai sportiv(turatii inalte) am un consum de aprox.200ml\1000km,la mers lejer (pana in 5000ture) aprox120ml\1000km.iar motivele pentru care revin la motul: cutie si motor mai silentioase ,nu se inegreste asa repede,si nu face spuma. in legatura cu voblajul,am avut si eu problema asta dar am rezolvat-o prin echilibrarea rotilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 in legatura cu voblajul,am avut si eu problema asta dar am rezolvat-o prin echilibrarea rotilor. ...iar io, pentru ca nu s-a putut prin echilibrarea rotii fata (ca era foarte echilibrata!) am rezolvat-o prin schimbarea pneului fata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.