Cavaleru Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 dupa cum va povestisem mai acum ceva pagini mi-am facut parbrizu pe din doua. dati-mi si mie niste idei cum sa fac un parbriz nou mai inalt. am 2 buc din alea standar si nu imi plac si nici nu sunt pactice la drum lung. macar la piept si cap sa fi protejat de vant ca la picioare ciuciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 cauta-ti un atelier de grafica unde se infoliaza, fa-ti parbrizul tu "cu flexu" din cate bucati vrei, poxipoleaza-l, finiseazal cu o freza cu pasla (sa fie suprafata fara damburi si imperfectiuni) si du-l la infoliat in folie opaca (in culoarea motorului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 eu mi-am luat un parbriz mai inalt, si am constatat ca aerul este deviat la fel. adica pieptul protejat, si vantul fix in casca...deci banuiesc ca trebuie ales nu numai pe inaltime, ci si pe marca. degeaba este mai inalt daca are acelasi efect cu al unuia standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 la mine probabil e chestie de inaltime si la altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Are cineva parbriz inalt original Yamaha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 ala din arad o plecat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Are cineva parbriz inalt original Yamaha? Vezi ca ptr TDM900 sunt doua "inalte": - Touring Screen (+80mm) - 107 euro - Touring Screen (+145mm) - 125 euro (Preturile le-am luat de la Motodynamics prin noiembrie) Ala de 145+ ar trebui sa fie destul de eficient dar mm... aspectul... La 850 am vazut la mai multi un parbriz care e cam intre cele doua de la 900, ca inaltime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Am dat peste poza asta pe net. Cei care stiu ce inseamna WP isi pot imagina plusul de performanta survenit in urma inlocuirii socului original. mosicule, fratele tau mai mare[adica ieu] a si mers pe motoreta asta , e bengoasa cu spume.....am facut neste serpentine....are wp si pe fata........si atti a dat-o la un pret destul de mic........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 chiar prea mic pentru la ce bani erau suspensiile alea in total Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 unde gasesc o bucata de plexiglas numai buna de facut un parbriz?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 da n-ai zis ca ai 2 parbrize ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 (editat) da n-ai zis ca ai 2 parbrize ? ba dar sunt alea originale cu gaura aia pe mijloc in ele. d-aia nu le pot folosi Editat Ianuarie 20, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 chiar prea mic pentru la ce bani erau suspensiile alea in total Care e treaba cu suspensiile astea? Sau ma rog, astea mai de renume in general. In ce consta diferenta, obiectiv vorbind, amortizeaza mai bine, sunt mai rezistente in timp? unde gasesc o bucata de plexiglas numai buna de facut un parbriz?? Nu fac misto, un amic si-a facut dintr-un capac de wc, pentru un CBR mai vechi. Cand l-am vazut nici nu l-am remarcat, fiind vopsit negru tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 tare faza cu capacu de wc. suspensii aftermarket - parformetz parts - arcuri speciale adaptate la anumite chestii (mai tari, mai moi, mai colorate ) dar si amortizorul reglabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Salutare domnilor, de cateva zile am intrat si eu in clubul vostru, al tdm-istilor. Sunt fericitul posesor al unui 3VD din '94, adus din Italia. Ma bucur enorm ca am reusit sa-mi achizitionez unul , zilele urmatoare am sa-i pun numar provizoriu, iar luna viitoare am sa-l inmatriculez definitiv. Va salut cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Care e treaba cu suspensiile astea? Sau ma rog, astea mai de renume in general. In ce consta diferenta, obiectiv vorbind, amortizeaza mai bine, sunt mai rezistente in timp? Nu fac misto, un amic si-a facut dintr-un capac de wc, pentru un CBR mai vechi. Cand l-am vazut nici nu l-am remarcat, fiind vopsit negru tot. eu as vrea totusi sa fie ceva transparent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Salutare domnilor, de cateva zile am intrat si eu in clubul vostru, al tdm-istilor. Sunt fericitul posesor al unui 3VD din '94, adus din Italia.Ma bucur enorm ca am reusit sa-mi achizitionez unul , zilele urmatoare am sa-i pun numar provizoriu, iar luna viitoare am sa-l inmatriculez definitiv. Va salut cu respect bienvenudo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Salutare domnilor, de cateva zile am intrat si eu in clubul vostru, al tdm-istilor. Sunt fericitul posesor al unui 3VD din '94, adus din Italia. Bine ai venit! / Cat te-a costat adusul din Italia? eu as vrea totusi sa fie ceva transparent. E vreo 83 euro cu transport cu tot, dar crezi ca merge sa "fabrici" unul? http://cgi.ebay.it/SPOILER-GIVI-YAMAHA-TDM...A1%7C240%3A1318 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Multumesc baieti pentru primire, motocicleta m-a costat cu tot cu transport pana in Sibiu, 1450 euro. Motocicleta merge foarte bine, avand pe bord 39 mii de km. Am reusit sa-i schimb deocamdata lichidul de racire, urmeaza uleiul si filtrul de ulei. Bateria si cauciucul spate sunt noi, iar cauciucul fata am sa-l schimb pe viitor avand acum o uzura de aproximativ 40-50 % Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Multumesc baieti pentru primire, motocicleta m-a costat cu tot cu transport pana in Sibiu, 1450 euro.Motocicleta merge foarte bine, avand pe bord 39 mii de km. Am reusit sa-i schimb deocamdata lichidul de racire, urmeaza uleiul si filtrul de ulei. Bateria si cauciucul spate sunt noi, iar cauciucul fata am sa-l schimb pe viitor avand acum o uzura de aproximativ 40-50 % sa o stapanesti sanatos cati ami multi km fara probleme. ai primit si ceva extrauri la ea?? oricum este super pret cu tot cu transport 3 mil si ceva pt un plastic este enorm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Multumesc baieti pentru primire, motocicleta m-a costat cu tot cu transport pana in Sibiu, 1450 euro.Motocicleta merge foarte bine, avand pe bord 39 mii de km. Am reusit sa-i schimb deocamdata lichidul de racire, urmeaza uleiul si filtrul de ulei. Bateria si cauciucul spate sunt noi, iar cauciucul fata am sa-l schimb pe viitor avand acum o uzura de aproximativ 40-50 % are rost sa mai dai 1 mil pe inmatriculare provizorie? oricum inca nu e de mers cu moto, acum depinde si cand te programeaza la rar. felicitari pentru achizitie si abia astept sa ne mai vedem si noi. nu inteleg de ce nu sunt poze!??! sa te vedem calare domn'le hai ca va zic tot eu. a luat-o de la noi, neinmatriculata. si ca extra un suport de topcase(oare si topcase??) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 are rost sa mai dai 1 mil pe inmatriculare provizorie? oricum inca nu e de mers cu moto, acum depinde si cand te programeaza la rar. felicitari pentru achizitie si abia astept sa ne mai vedem si noi. nu inteleg de ce nu sunt poze!??! sa te vedem calare domn'le hai ca va zic tot eu. a luat-o de la noi, neinmatriculata. si ca extra un suport de topcase(oare si topcase??) de la voi ?? care? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 (editat) are rost sa mai dai 1 mil pe inmatriculare provizorie? oricum inca nu e de mers cu moto, acum depinde si cand te programeaza la rar. felicitari pentru achizitie si abia astept sa ne mai vedem si noi. nu inteleg de ce nu sunt poze!??! sa te vedem calare domn'le hai ca va zic tot eu. a luat-o de la noi, neinmatriculata. si ca extra un suport de topcase(oare si topcase??) Salutare domnu Narcis, mersi mult pentru urare . Am sa-i pun totusi numere rosii, caci sa-l duc la RAR cu microbuzu sau cu o platforam, ma va costa cam 50-60 lei, iar numerele m-au costat cu tot cu taxele pentru circulatie provizorie, aproximativ 40 lei, bineanteles m-a costat 106 lei asigurarea pe 6 luni, care oricum trebuia s-o fac si la inmatricularea definitiva. Sper sa o inmatriculez si sa vina caldura, sa trag o fuga pana la tine in Tg. Mures, pana atunci numai bine si mai vorbim Motocicleta am cumparat-o cu suport de topcase si un topcase de 40 L Poze cu motoru am sa postez maine pe forum Editat Ianuarie 20, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 suspensii aftermarket - parformetz parts - arcuri speciale adaptate la anumite chestii (mai tari, mai moi, mai colorate ) dar si amortizorul reglabil. Pai sunt deja reglabile. Ce anume regleaza in plus la ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 telescopul ... pistonul ... cum sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.