Cavaleru Postat Decembrie 15, 2011 Share Postat Decembrie 15, 2011 n-am zis ca e pret fix pun diseara poze cu cutiile, ms PS cel mai ieftin set este 480 euro de la HD cluj. si necesita deplasarea cu motoru pana acolo.... eu zic ca pretul meu e unul decent. oricum sunt deschi la propuneri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 Ce-mi plac mie negocierile astea cu "e criza" si alte d'astea. In conditiile in care un set nou e 700e, oamenii vor mocca setu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) misto tobele. de la vick? cum le-ai prins si dc nu ai eliminat si toba aia intemediara? da sunt de la VICK si sunt prinse asa: sa taiat toba originala exact la sudare, sa facut un nou guler sau cum dracu se numeste (chestia aceea bolt on) pt ca prinderea e cu 3 suruburi. dar am facut noi pt ca intrarea de la vick era de 50 mm.iar cea originala de vreo 30mm. sa sudat placa bolt on pe teava de esapament ce vine de la toba intermediara si sau strans suruburile. De ce e bine asa? Pt ca oricand pot sa imi fac un Y pe bolt on ul de la vick si sa scot tobaintermediara doar prin desurubarea a 6 suruburi + 2 de la toba intermediara. De ce nu am scos pe cea intermediara? Mie imi ajunge zgomotul produs si asa. La un moment dat si asa simt ca imi suna tobele in casca de cade plexidu Pentru doritorii de senzatii tari recomand exterminarea tobei intermediare. Eu sunt mai pasnic ps: masa maxima autorizata = mobra + orice pe ea! Teoretic motocicletele nu sunt fabricate pentru a fi trenuri de marfa:) Am schimbat tobele sa sune un pic mai tare ca si orginalele - adica sa sune mai barbateste si pentru estetica. Cele originale se gaurisera de la rugina si arata ca draku in persoana, adica sunt negre si urate ))))) Editat Decembrie 16, 2011 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 (editat) Astazi, avand ceva timp liber, m-am apucat sa fac cate ceva la motor. Am schimbat lichidul de frana (fata / spate), ocazie cu care am observat ca pistonasul spate de pe interior nu lucreaza, cred ca e blocat. Intreb si eu: daca il demontez va trebui sa-i schimb garniturile sau e suficient doar sa-l deblochez si sa-l curat? Cand am dat jos bateria am observat releul de pornire (sau cum se cheama) topit la un colt (foto). Trebuie sa ma astept ca va pica sau a fost folosit pana s-a topit dar totul e ok? Probleme nu face... Editat Decembrie 16, 2011 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 16, 2011 Share Postat Decembrie 16, 2011 izolir mult in jurul releului si l-ai rezolvat si fixeazal bine pe suport. legat de pistonas, daca scoti cu atentie si le introduci la loc cu si mai multa atentie, folosind mult lichid de frana nu o sa ai probleme. si nu va necesita inlocuirea graniturilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 (editat) Am inteles. Multumesc mult. E valabila metoda de curatare a etrierului asa cum se arata in videoclipul urmator? http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&list=PLEC7DEC4790084652&v=6638mnFkgAE#t=292s Editat Decembrie 17, 2011 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 17, 2011 Share Postat Decembrie 17, 2011 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 pentru ca TDM-ul meu a fost cuminte anu asta, Mos Craciun i-a adus cadoul mai devreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Frumos. Sa le folosesti cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Am inteles. Multumesc mult. E valabila metoda de curatare a etrierului asa cum se arata in videoclipul urmator? Nu m-am prins, cu ce solutie a curatat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Apa cu sapun (sau ceva asemanator). http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&list=PLEC7DEC4790084652&v=6638mnFkgAE#t=26s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 dupa asta tre sa dai cu spray de frane sa indepartezi orice alt reziduu, mai ales pe discuri sa dai. e la piese auto 15 lei si are vreo 400-500ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ce spuneti, se merita o cheie dinamometrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ce spuneti, se merita o cheie dinamometrica? Daca ai de gand sa lucrezi mai mult si "in profunzime" pe cont propriu, merita. E important sa ai bine stransa, de pilda, piulita de la pinionul de atac (cateva persoane de aici stiu la ce ma refer)! Iar pretul nu-i mare deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ce spuneti, se merita o cheie dinamometrica? la pretul asta merita. Asa cum zice si liviu sunt unele chestii pe care e bine sa le strangi la cuplu trecu in manual. si suruburile de la filtru de ulei pot pune probleme ca filetu e din aluminiu si tre sa nu strangi prea tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 (editat) Bun, dar asta are cuplu de la 28 la 210nm, mai raman unele suruburi sensibile de strans manual. Ideala ar fi o cheie cu o plaja intre 0 si 200 nm dar este foarte scumpa. P.S. Am dat comanda. Editat Decembrie 19, 2011 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 sa ne spui cum ti se pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 (editat) Bun, dar asta are cuplu de la 28 la 210nm, mai raman unele suruburi sensibile de strans manual. Ideala ar fi o cheie cu o plaja intre 0 si 200 nm dar este foarte scumpa. Cred ca sub 28 Nm poti sa te bazezi pe mainile proprii si bun simt. Strangi si tu intr-o limita rezonabila si gata, chiar daca nu o sa fie exact la specificatiile din cartea tehnica (pe principiul sanatos "las' ca merge asa" ). Pericolul sa pocneasca ceva sau sa distrugi un filet e la cuplurile mari, unde e nevoie sa fortezi si nu prea stii cat de tare ai fortat. Editat Decembrie 19, 2011 de Solon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 sa ne spui cum ti se pare O sa va tin la curent. Cred ca sub 28 Nm poti sa te bazezi pe mainile proprii si bun simt. Strangi si tu intr-o limita rezonabila si gata, chiar daca nu o sa fie exact la specificatiile din cartea tehnica (pe principiul sanatos "las' ca merge asa" ). Pericolul sa pocneasca ceva sau sa distrugi un filet e la cuplurile mari, unde e nevoie sa fortezi si nu prea stii cat de tare ai fortat. Ai dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ferenc zice cam asa: prinzi cheia de la ca[patul scurt cu trei degete si strangi usor. Cam atat e 25 nm. Eu am incercat pe cheia lui reglata sa vad cam cand clantane si chiar ca nu strangi aproape deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) Asta va fi metoda de strangere pe care o voi adopta pentru cupluri mai mici de 28nm. (la fel cum a spus si Solon). O parere va rog: http://www.tdm.moto-...?f=12&t=17#p324 Editat Decembrie 21, 2011 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Pai daca ai bujiile albe, asta ii semn ca nu e reglat bine. Oricum consumul e jenant de mic. Regleaza-i amestecul corect si nu o sa mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Stiu ca este mic, dar vazand ca incep rateurile dupa ce se incalzeste ma gandeam si la jocul supapelor. Parca nu mai am rabdare pana la primavara... Din pacate sunt fortat sa astept pentru ca trebuie sa se adune si hartiile in portofel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 of of, vezi , eu am scos acumulatorul si incerc sa nu ma uit la emisiuni cu motoare poate rezist pana la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.