Korben Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Am inteles. Multumesc mult. E valabila metoda de curatare a etrierului asa cum se arata in videoclipul urmator? Nu m-am prins, cu ce solutie a curatat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 Apa cu sapun (sau ceva asemanator). http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&list=PLEC7DEC4790084652&v=6638mnFkgAE#t=26s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 18, 2011 Share Postat Decembrie 18, 2011 dupa asta tre sa dai cu spray de frane sa indepartezi orice alt reziduu, mai ales pe discuri sa dai. e la piese auto 15 lei si are vreo 400-500ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ce spuneti, se merita o cheie dinamometrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ce spuneti, se merita o cheie dinamometrica? Daca ai de gand sa lucrezi mai mult si "in profunzime" pe cont propriu, merita. E important sa ai bine stransa, de pilda, piulita de la pinionul de atac (cateva persoane de aici stiu la ce ma refer)! Iar pretul nu-i mare deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ce spuneti, se merita o cheie dinamometrica? la pretul asta merita. Asa cum zice si liviu sunt unele chestii pe care e bine sa le strangi la cuplu trecu in manual. si suruburile de la filtru de ulei pot pune probleme ca filetu e din aluminiu si tre sa nu strangi prea tare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 (editat) Bun, dar asta are cuplu de la 28 la 210nm, mai raman unele suruburi sensibile de strans manual. Ideala ar fi o cheie cu o plaja intre 0 si 200 nm dar este foarte scumpa. P.S. Am dat comanda. Editat Decembrie 19, 2011 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 sa ne spui cum ti se pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 (editat) Bun, dar asta are cuplu de la 28 la 210nm, mai raman unele suruburi sensibile de strans manual. Ideala ar fi o cheie cu o plaja intre 0 si 200 nm dar este foarte scumpa. Cred ca sub 28 Nm poti sa te bazezi pe mainile proprii si bun simt. Strangi si tu intr-o limita rezonabila si gata, chiar daca nu o sa fie exact la specificatiile din cartea tehnica (pe principiul sanatos "las' ca merge asa" ). Pericolul sa pocneasca ceva sau sa distrugi un filet e la cuplurile mari, unde e nevoie sa fortezi si nu prea stii cat de tare ai fortat. Editat Decembrie 19, 2011 de Solon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 sa ne spui cum ti se pare O sa va tin la curent. Cred ca sub 28 Nm poti sa te bazezi pe mainile proprii si bun simt. Strangi si tu intr-o limita rezonabila si gata, chiar daca nu o sa fie exact la specificatiile din cartea tehnica (pe principiul sanatos "las' ca merge asa" ). Pericolul sa pocneasca ceva sau sa distrugi un filet e la cuplurile mari, unde e nevoie sa fortezi si nu prea stii cat de tare ai fortat. Ai dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 19, 2011 Share Postat Decembrie 19, 2011 Ferenc zice cam asa: prinzi cheia de la ca[patul scurt cu trei degete si strangi usor. Cam atat e 25 nm. Eu am incercat pe cheia lui reglata sa vad cam cand clantane si chiar ca nu strangi aproape deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) Asta va fi metoda de strangere pe care o voi adopta pentru cupluri mai mici de 28nm. (la fel cum a spus si Solon). O parere va rog: http://www.tdm.moto-...?f=12&t=17#p324 Editat Decembrie 21, 2011 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Pai daca ai bujiile albe, asta ii semn ca nu e reglat bine. Oricum consumul e jenant de mic. Regleaza-i amestecul corect si nu o sa mai ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Stiu ca este mic, dar vazand ca incep rateurile dupa ce se incalzeste ma gandeam si la jocul supapelor. Parca nu mai am rabdare pana la primavara... Din pacate sunt fortat sa astept pentru ca trebuie sa se adune si hartiile in portofel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 of of, vezi , eu am scos acumulatorul si incerc sa nu ma uit la emisiuni cu motoare poate rezist pana la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 of of, vezi , eu am scos acumulatorul si incerc sa nu ma uit la emisiuni cu motoare poate rezist pana la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 si eu sunt cu rezervorul si bateria date jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 (editat) Eu am demontat plasticaraie, faruri, bord, rezervor (facut plinul si pus deoparte), maneta ambreiaj, frana, chestiile de pe ghidon (curatat si lubrifiat cablurile cu aceasta ocazie), filtru de aer, acumulator, cutie acumulator, etc. Numarul nou nout, fara gauri de prindere, sta, impreuna cu certificatul de inmatriculare si asigurarea pe 1 an, intr-un plic de naylon pe birou, farurile (carora le-am schimbat becurile) sunt pe sifonier impreuna cu plasticaraia, bordul a fost demontat, curatat, curatat contacte, schimbat becurile arse si se odihneste de asemenea pe dulap. Acumulatorul l-am depozitat pe hol intre florile lu' mama si spre disperarea ei. Toate astea, dar absolut toate, au fost facute pentru a nu-mi veni idei idioate pana in primavara. Oricum... bine nu-mi e Editat Decembrie 21, 2011 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 Io n-am facut niciuna din operatiile astea! Ba dimpotriva, mi-au venit spoilerele pentru handguard-uri (Rockerul stie!) si caut un pic de timp liber sa le montez si sa mai trag o tura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 21, 2011 Share Postat Decembrie 21, 2011 in week-end sper sa fac un schimb de ulei si filtru si sa scot animala la plimbare de craciun. da stiu ca e 24 dec no me importa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 al meu e bagat intr-o camera, sub cheie, dar e gata de drum oricand, nici eu nu-l las sa hiberneze iarna asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 hmmm...la ce vreme e afara, nu cred ca ma mai aventurez la montarea spoilerelor. Daca ies, ies cu ea asa cum e. Ce zici Cavalere? Iesi la colind cu mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 22, 2011 Share Postat Decembrie 22, 2011 tre sa fac schimbul de ulei. mobra e la munca, cred, sper sambata dimineata s-o fac. dar sa am masina gata ca sa pot sa ma car pana acolo cu echipament si restu de rahaturi... eu vreau ca n-am stare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 al meu e bagat intr-o camera, sub cheie, dar e gata de drum oricand, nici eu nu-l las sa hiberneze iarna asta Pe unde tii bestia, la Cluj sau la Leordeni? Ca daca o tii la Leordeni, poate ne vedem la tura "infrigurata"... Eu am de gand sa ies si nu prea am gasit curajosi pt vremea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Decembrie 23, 2011 Share Postat Decembrie 23, 2011 Pe unde tii bestia, la Cluj sau la Leordeni? Ca daca o tii la Leordeni, poate ne vedem la tura "infrigurata"... Eu am de gand sa ies si nu prea am gasit curajosi pt vremea asta. la cluj, eu sunt la leordeni acum dar fara mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.