Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:haha: Eu am demontat plasticaraie, faruri, bord, rezervor (facut plinul si pus deoparte), maneta ambreiaj, frana, chestiile de pe ghidon (curatat si lubrifiat cablurile cu aceasta ocazie), filtru de aer, acumulator, cutie acumulator, etc. Numarul nou nout, fara gauri de prindere, sta, impreuna cu certificatul de inmatriculare si asigurarea pe 1 an, intr-un plic de naylon pe birou, farurile (carora le-am schimbat becurile) sunt pe sifonier impreuna cu plasticaraia, bordul a fost demontat, curatat, curatat contacte, schimbat becurile arse si se odihneste de asemenea pe dulap. Acumulatorul l-am depozitat pe hol intre florile lu' mama si spre disperarea ei.

Toate astea, dar absolut toate, au fost facute pentru a nu-mi veni idei idioate pana in primavara. Oricum... bine nu-mi e :-L

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tre sa fac schimbul de ulei. mobra e la munca, cred, sper sambata dimineata s-o fac. dar sa am masina gata ca sa pot sa ma car pana acolo cu echipament si restu de rahaturi...

 

eu vreau ca n-am stare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu e bagat intr-o camera, sub cheie, dar e gata de drum oricand, nici eu nu-l las sa hiberneze :) iarna asta

 

Pe unde tii bestia, la Cluj sau la Leordeni? Ca daca o tii la Leordeni, poate ne vedem la tura "infrigurata"... Eu am de gand sa ies si nu prea am gasit curajosi pt vremea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe unde tii bestia, la Cluj sau la Leordeni? Ca daca o tii la Leordeni, poate ne vedem la tura "infrigurata"... Eu am de gand sa ies si nu prea am gasit curajosi pt vremea asta.

la cluj, eu sunt la leordeni acum dar fara mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit aici zicand un nene faptul ca arcurile de la diafragmele carburatoarelor la tedemeu sunt mai moi decat ar trebui. Cum influenteaza carburatorul / amestecul si implicit arderea acest fapt? Aveti idei?

 

P.S. Sarbatori Fericite si La Multi Ani cu veselie alaturi de mobrele noastre dragi!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarbatori fericite!!!!

 

Din cauza sarmalelor uitati ce efecte secundare pot aparea :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=MDSGTP3oitU&list=UUnZtMpfifz3XIEgctS3xJ8Q&index=1&feature=plcp

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarbatori fericite!!!!

 

Din cauza sarmalelor uitati ce efecte secundare pot aparea :)

 

 

Bravo, Florian!

Visez la ziua cand te voi vizita si vom face o sedinta video pentru africana mea friday.gif

Craciun fericit tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-a venit cheia dinamometrica. Trebuie sa spun ca, incercand-o la 28nm trebuie sa tragi destul de tare de ea. O probez dupa sarbatori si revin cu detalii.

 

30ifhio.jpg

2d7hjj8.jpg

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit aici zicand un nene faptul ca arcurile de la diafragmele carburatoarelor la tedemeu sunt mai moi decat ar trebui. Cum influenteaza carburatorul / amestecul si implicit arderea acest fapt? Aveti idei?

 

daca o sa cauti in cele cateva sute de pagini ale acestui topic sunt convins ca vei gasi tot ce cauti :laugh:

ai nevoie doar de rabdare

pe de alta parte, judeca si tu: membranele vacuumatice controleaza direct ridicarea obturatorului de aer (dupa clapeta de acceleratie) si a acului de dozaj

eu am jonglat un pic cu acele arcuri, le-am comprimat, dar efectul a fost nul

nu cred ca nenea ala e mai destept decat producatorii japonezi de carburatoare

 

Azi mi-a venit cheia dinamometrica. Trebuie sa spun ca, incercand-o la 28nm trebuie sa tragi destul de tare de ea. O probez dupa sarbatori si revin cu detalii.2d7hjj8.jpg

 

si eu am cheie dinamometrica mare (43 - 210 Nm) si nu prea am ce face cu ea la motocicleta

ar trebui una in gama 5 - 50 Nm, sunt multe suruburi mici pe care le poti rupe daca strangi "cu simt"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am montat spoilerele la handguard-uri. Am mers cu mobra prin oras fara manusi, dar cu manerele incalzite pornite. Cinstit, ma asteptam la o protectie mai buna... :(

 

Speriat de patania lui Cava, am dat fuga si-am mai cumparat un litru de ulei Castrol sa mai completez si io. Cred c-am pus un pic cam mult. E peste semnul de maxim. Mi-a consumat 0,7 litri la 2100 km. Hmmm, sau ceva mai putin ca atunci cand a pus OttoMan uleiul, nu era la nivelul maxim. Era undeva peste jumatatea distantei dintre min si max.

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca o sa cauti in cele cateva sute de pagini ale acestui topic sunt convins ca vei gasi tot ce cauti :laugh:

ai nevoie doar de rabdare

pe de alta parte, judeca si tu: membranele vacuumatice controleaza direct ridicarea obturatorului de aer (dupa clapeta de acceleratie) si a acului de dozaj

eu am jonglat un pic cu acele arcuri, le-am comprimat, dar efectul a fost nul

nu cred ca nenea ala e mai destept decat producatorii japonezi de carburatoare

 

 

 

si eu am cheie dinamometrica mare (43 - 210 Nm) si nu prea am ce face cu ea la motocicleta

ar trebui una in gama 5 - 50 Nm, sunt multe suruburi mici pe care le poti rupe daca strangi "cu simt"

 

Crede-ma ca am citit forumul asta cap/coada inainte cu cateva saptamani de a-mi cumpara motorul si mai apoi, din nou, vreo 600 de pagini cautand ceva anume (ceea ce am si gasit :peace:) si nu tin minte sa fi vazut ceva despre arcurile de la membrane. Oricum, era doar de curiozitate, nimic mai mult, nu ma apuc eu de modificat :moron:...

 

In legatura cu cheia ... am luat-o in primul rand pentru pret si daca, cu timpul, gasesc una mai mica la un pret convenabil o sa cumpar si asa ceva, dar nu e urgent pentru ca nu sunt chiar novice la surubaraie.

 

Speriat de patania lui Cava, am dat fuga si-am mai cumparat un litru de ulei Castrol sa mai completez si io. Cred c-am pus un pic cam mult. E peste semnul de maxim. Mi-a consumat 0,7 litri la 2100 km. Hmmm, sau ceva mai putin ca atunci cand a pus OttoMan uleiul, nu era la nivelul maxim. Era undeva peste jumatatea distantei dintre min si max.

 

Ce a patit Cavaleru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...