gms245 Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Am gasit aici zicand un nene faptul ca arcurile de la diafragmele carburatoarelor la tedemeu sunt mai moi decat ar trebui. Cum influenteaza carburatorul / amestecul si implicit arderea acest fapt? Aveti idei? P.S. Sarbatori Fericite si La Multi Ani cu veselie alaturi de mobrele noastre dragi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Craciun fericit si imbelsugat alaturi de cei dragi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Sarbatori fericite si tot ce va doriti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 24, 2011 Share Postat Decembrie 24, 2011 Craciun fericit, sanatate si asfalt cat mai cald! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 (editat) Sarbatori fericite!!!! Din cauza sarmalelor uitati ce efecte secundare pot aparea http://www.youtube.com/watch?v=MDSGTP3oitU&list=UUnZtMpfifz3XIEgctS3xJ8Q&index=1&feature=plcp Editat Decembrie 25, 2011 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 foarte misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 25, 2011 Share Postat Decembrie 25, 2011 Sarbatori fericite!!!! Din cauza sarmalelor uitati ce efecte secundare pot aparea Bravo, Florian! Visez la ziua cand te voi vizita si vom face o sedinta video pentru africana mea Craciun fericit tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 merci te astept cu mare placere. E soper interesant sa faci videouri sau sedinte pentru motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefancst Postat Decembrie 26, 2011 Share Postat Decembrie 26, 2011 Sarbatori fericite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 Sarbatori fericite. Vrei sa spui "Buon Natale!" ...Anche a te! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 27, 2011 Share Postat Decembrie 27, 2011 (editat) Azi mi-a venit cheia dinamometrica. Trebuie sa spun ca, incercand-o la 28nm trebuie sa tragi destul de tare de ea. O probez dupa sarbatori si revin cu detalii. Editat Decembrie 27, 2011 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Am gasit aici zicand un nene faptul ca arcurile de la diafragmele carburatoarelor la tedemeu sunt mai moi decat ar trebui. Cum influenteaza carburatorul / amestecul si implicit arderea acest fapt? Aveti idei? daca o sa cauti in cele cateva sute de pagini ale acestui topic sunt convins ca vei gasi tot ce cauti ai nevoie doar de rabdare pe de alta parte, judeca si tu: membranele vacuumatice controleaza direct ridicarea obturatorului de aer (dupa clapeta de acceleratie) si a acului de dozaj eu am jonglat un pic cu acele arcuri, le-am comprimat, dar efectul a fost nul nu cred ca nenea ala e mai destept decat producatorii japonezi de carburatoare Azi mi-a venit cheia dinamometrica. Trebuie sa spun ca, incercand-o la 28nm trebuie sa tragi destul de tare de ea. O probez dupa sarbatori si revin cu detalii. si eu am cheie dinamometrica mare (43 - 210 Nm) si nu prea am ce face cu ea la motocicleta ar trebui una in gama 5 - 50 Nm, sunt multe suruburi mici pe care le poti rupe daca strangi "cu simt" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 (editat) Azi mi-am montat spoilerele la handguard-uri. Am mers cu mobra prin oras fara manusi, dar cu manerele incalzite pornite. Cinstit, ma asteptam la o protectie mai buna... Speriat de patania lui Cava, am dat fuga si-am mai cumparat un litru de ulei Castrol sa mai completez si io. Cred c-am pus un pic cam mult. E peste semnul de maxim. Mi-a consumat 0,7 litri la 2100 km. Hmmm, sau ceva mai putin ca atunci cand a pus OttoMan uleiul, nu era la nivelul maxim. Era undeva peste jumatatea distantei dintre min si max. Editat Decembrie 28, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 daca o sa cauti in cele cateva sute de pagini ale acestui topic sunt convins ca vei gasi tot ce cauti ai nevoie doar de rabdare pe de alta parte, judeca si tu: membranele vacuumatice controleaza direct ridicarea obturatorului de aer (dupa clapeta de acceleratie) si a acului de dozaj eu am jonglat un pic cu acele arcuri, le-am comprimat, dar efectul a fost nul nu cred ca nenea ala e mai destept decat producatorii japonezi de carburatoare si eu am cheie dinamometrica mare (43 - 210 Nm) si nu prea am ce face cu ea la motocicleta ar trebui una in gama 5 - 50 Nm, sunt multe suruburi mici pe care le poti rupe daca strangi "cu simt" Crede-ma ca am citit forumul asta cap/coada inainte cu cateva saptamani de a-mi cumpara motorul si mai apoi, din nou, vreo 600 de pagini cautand ceva anume (ceea ce am si gasit ) si nu tin minte sa fi vazut ceva despre arcurile de la membrane. Oricum, era doar de curiozitate, nimic mai mult, nu ma apuc eu de modificat ... In legatura cu cheia ... am luat-o in primul rand pentru pret si daca, cu timpul, gasesc una mai mica la un pret convenabil o sa cumpar si asa ceva, dar nu e urgent pentru ca nu sunt chiar novice la surubaraie. Speriat de patania lui Cava, am dat fuga si-am mai cumparat un litru de ulei Castrol sa mai completez si io. Cred c-am pus un pic cam mult. E peste semnul de maxim. Mi-a consumat 0,7 litri la 2100 km. Hmmm, sau ceva mai putin ca atunci cand a pus OttoMan uleiul, nu era la nivelul maxim. Era undeva peste jumatatea distantei dintre min si max. Ce a patit Cavaleru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Ce a patit Cavaleru? Pai a avut probleme cu uleiul...i-a cam disparut din motor. El nu era obisnuit ca mobra sa-i consume si a ramas fara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Nasol, sper ca motorul nu a patit nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 (editat) Nasol, sper ca motorul nu a patit nimic. Mda...asta urma sa afle ieri sau azi cand schimba uleiul... Parerea mea e ca nu a fost afectat motorul, dupa zgomotele pe care spunea ca le auzea. Dar vom afla, in curand... Editat Decembrie 28, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Pai a avut probleme cu uleiul...i-a cam disparut din motor. El nu era obisnuit ca mobra sa-i consume si a ramas fara... Prostii aia de japonezi au pus acolo o joja pentru verificarea nivelului de ulei Nici eu nu il verific prea des, dar la 1000-1500 km tot o fac, ca nu se stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Prostii aia de japonezi au pus acolo o joja pentru verificarea nivelului de ulei Nici eu nu il verific prea des, dar la 1000-1500 km tot o fac, ca nu se stie nu stiam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 nu stiam So, care e statusu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 So, care e statusu? se va afla la primavara. momentan moto sta bine mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 nu stiam Ma Cristi, nu vreau sa te acuz de pomana, dar acuma serios, tu mai ai capacul original (cu joja) la rezervorul de ulei? Parca pierdusesi ceva la un moment dat, dar nu mai stiu ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Ma Cristi, nu vreau sa te acuz de pomana, dar acuma serios, tu mai ai capacul original (cu joja) la rezervorul de ulei? Parca pierdusesi ceva la un moment dat, dar nu mai stiu ce capacul de la rezervorul de lichid de racire. Motorul de TDM foloseste maxim 2l de ulei pt ungerea motorului, mi-a spus cineva care se pricepe. momentan nu e cazul sa ma alarmez. voi vedea evolutia pe parcursul anului viitor daca va aparea consum de ulei sau alte probleme. din pacate ceea ce s-a intamplat acum nu mi s-a intamplat in veci. motorul meu nu a consumat niciodata ulei, pana la acest castrol, din pacate nu m-a dus capul sa-l verific fiind full sintetic. asta e. raul e facut, acum sa vedem daca tragem ponoasele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Posibil sa-l fi "mancat" pentru ca a fost mai subtire? Ce indicative a avut uleiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Posibil sa-l fi "mancat" pentru ca a fost mai subtire? Ce indicative a avut uleiul? la fel ca in carte 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.