gms245 Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 Nasol, sper ca motorul nu a patit nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 28, 2011 Share Postat Decembrie 28, 2011 (editat) Nasol, sper ca motorul nu a patit nimic. Mda...asta urma sa afle ieri sau azi cand schimba uleiul... Parerea mea e ca nu a fost afectat motorul, dupa zgomotele pe care spunea ca le auzea. Dar vom afla, in curand... Editat Decembrie 28, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Pai a avut probleme cu uleiul...i-a cam disparut din motor. El nu era obisnuit ca mobra sa-i consume si a ramas fara... Prostii aia de japonezi au pus acolo o joja pentru verificarea nivelului de ulei Nici eu nu il verific prea des, dar la 1000-1500 km tot o fac, ca nu se stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Prostii aia de japonezi au pus acolo o joja pentru verificarea nivelului de ulei Nici eu nu il verific prea des, dar la 1000-1500 km tot o fac, ca nu se stie nu stiam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 nu stiam So, care e statusu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 So, care e statusu? se va afla la primavara. momentan moto sta bine mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 nu stiam Ma Cristi, nu vreau sa te acuz de pomana, dar acuma serios, tu mai ai capacul original (cu joja) la rezervorul de ulei? Parca pierdusesi ceva la un moment dat, dar nu mai stiu ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Ma Cristi, nu vreau sa te acuz de pomana, dar acuma serios, tu mai ai capacul original (cu joja) la rezervorul de ulei? Parca pierdusesi ceva la un moment dat, dar nu mai stiu ce capacul de la rezervorul de lichid de racire. Motorul de TDM foloseste maxim 2l de ulei pt ungerea motorului, mi-a spus cineva care se pricepe. momentan nu e cazul sa ma alarmez. voi vedea evolutia pe parcursul anului viitor daca va aparea consum de ulei sau alte probleme. din pacate ceea ce s-a intamplat acum nu mi s-a intamplat in veci. motorul meu nu a consumat niciodata ulei, pana la acest castrol, din pacate nu m-a dus capul sa-l verific fiind full sintetic. asta e. raul e facut, acum sa vedem daca tragem ponoasele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Posibil sa-l fi "mancat" pentru ca a fost mai subtire? Ce indicative a avut uleiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Posibil sa-l fi "mancat" pentru ca a fost mai subtire? Ce indicative a avut uleiul? la fel ca in carte 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 Eu pun 20w50, asa mi-a recomandat mecanicul de la Dual Tours, fiindca motorul e vechi, sa pun un ulei mai gros. Am pus Putoline. Mi-a cam mancat si mie, vreo 500 ml la mia de km, multisor mi se pare, vechiul proprietar spunea ca nu-i manca deloc, el folosea Motul (mai subtire - 5w30), nu stiu daca a papat cacao sau nu fostul owner, eu cred ca manca si inainte ulei, nu prea vad cata legatura poate sa aiba marca (calitatea)uleiului cu halitul lui, poate mai degraba vascozitatea. Culmea e ca dupa ce mi-a mancat multisor ulei fara sa-l verific, dupa aceea am inceput sa-l verific dupa fiecare cursa si mi-a mancat la 300 de km maxim 50 ml, dracu' sa mai inteleaga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 eu nu am avut probleme cu consumul pana nu am pus castrolul asta sintetic. am avut motul de 2 ori, valvoline de 2 ori... nu a consumat un gram... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 ... poate mai degraba vascozitatea... La asta ma refeream si eu. Ceva asemanator pateam la masina. Cand puneam 20W50 nu ma durea capul pana la urmatorul schimb, dar cand bagam 15W40 trebuia sa mai cumpar 1L pentru completat. @Cavaleru: pana acum foloseai tot 10W40? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 La asta ma refeream si eu. Ceva asemanator pateam la masina. Cand puneam 20W50 nu ma durea capul pana la urmatorul schimb, dar cand bagam 15W40 trebuia sa mai cumpar 1L pentru completat. @Cavaleru: pana acum foloseai tot 10W40? da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 mai copii, astia care avem mobre vechi...uitati povestea cu 40.000 km. ABSOLUT TOTI AVEM PESTE 100.000 KM in motoare. Nu mai puneti 10 40 pt ca avem UZURA !!! Minim 15 w. Mecanicii recomanda 15w xx la orice motor de motocicleta uzata. Nah da fiecare cu mobra lui decide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 mai copii, astia care avem mobre vechi...uitati povestea cu 40.000 km. ABSOLUT TOTI AVEM PESTE 100.000 KM in motoare. Nu mai puneti 10 40 pt ca avem UZURA !!! Minim 15 w. Mecanicii recomanda 15w xx la orice motor de motocicleta uzata. Nah da fiecare cu mobra lui decide La treaba cu km ai perfecta dreptate...parerea mea. E fumata povestea cu batranelul pt care motorul era prea greu si il tinea degeaba in garaj....plus ca cele mai multe motoare de la noi, sunt aduse din Italia, iar oamenii aia chiar merg. Eu nu am avut sezon sub 10000 km. Daca inmultesc asta cu varsta motorului, rezulta 150000. Cum sa mai mearga saracu motor cu uleiul din carte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 bah ce nu intelegeti 4 schimburi de ulei x 6000km sunt 24.000km in care n-a consumat niciodata, nu am completat niciodata. nu ma mai contrati la chestia asta. uleiul ala castrol sintetic a fost de rahat. sambata imi pun altul si vedem in primavara daca sunt probleme sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 29, 2011 Share Postat Decembrie 29, 2011 La treaba cu km ai perfecta dreptate...parerea mea. E fumata povestea cu batranelul pt care motorul era prea greu si il tinea degeaba in garaj....plus ca cele mai multe motoare de la noi, sunt aduse din Italia, iar oamenii aia chiar merg. Eu nu am avut sezon sub 10000 km. Daca inmultesc asta cu varsta motorului, rezulta 150000. Cum sa mai mearga saracu motor cu uleiul din carte? Io am pus numai 10W40. La Repsol am avut un consum deprimant : 1 l la 4.000 km. La Motul : 1 l la 8.000 km. La Castrol : 0,5 l la 2.000 km. Asa ca m-am decis : dupa ce termin restul de Castrol pe care-l mai am, ma intorc la Motul. Am si luat 4 l = 99,95 lei (de la Performance Shop) 5100 10W40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 30, 2011 Share Postat Decembrie 30, 2011 @ cavaleru, : nu te contrazic, dar nu prea multi au avut atatea TDM uri sub mana cate am avut eu...si la km + schimburi de ulei, cred ca imi dai dreptate ca sunt in top 10 intre tedemisti Eu doar am experimentat un lucru: Castrol nu a fost recomandat de nici unul dintre prietenii mei care are motocicleta. Toti s-au plans de consum de ulei. Eu in Suzuki am avut castrol si papa 200 grame la 1000 km. Dupa schimbul cu motul papa a fost redus la 400-50 grame la 6000 km. Concluzie: Deocamdata raman la Motul 15W 50. Sarbatori fericite si un calduros La Multi Ani tuturor motociclistilor si pasagerelor !!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 La multi ani! Un An Nou fericit, cu sanatate, dragoste, impliniri nenumarate si astfalt caldut pentru toti motociclistii, dar mai ales pentru TDM-isti! Si, pentru ca stau in cumpana daca sa ma duc la petrecerea mea de Rev sau la ziua lui Cava, pana ma decid zic un La multi ani! Cavalerului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 La multi ani si tot ce va doriti fratilor. Si nu disperati.....imediat vine primavara sa incepem plimbarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 La multi ani! Un An Nou fericit, cu sanatate, dragoste, impliniri nenumarate si astfalt caldut pentru toti motociclistii, dar mai ales pentru TDM-isti! Si, pentru ca stau in cumpana daca sa ma duc la petrecerea mea de Rev sau la ziua lui Cava, pana ma decid zic un La multi ani! Cavalerului! Ms Liviu! La multi ani toturor, va doresc un an plin de fericire, impliniri si multi km pe 2 roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 La Multi Ani si asfalt uscat tuturor! P.S. Hai primavara, hai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 Io am pus numai 10W40. La Repsol am avut un consum deprimant : 1 l la 4.000 km. La Motul : 1 l la 8.000 km. La Castrol : 0,5 l la 2.000 km. Asa ca m-am decis : dupa ce termin restul de Castrol pe care-l mai am, ma intorc la Motul. Am si luat 4 l = 99,95 lei (de la Performance Shop) 5100 10W40. Nu e mai bine un ulei 15-50?, ma gandesc ca totusi au niste ani motoarele astea si .., nu cezi?. eu voi pune Motul 15-50, asta si in ideea ca fiind uleiul putintel mai gros, va consuma din el mai putin. La multi ani siun nou an plin de bucurii.., calare! bah ce nu intelegeti 4 schimburi de ulei x 6000km sunt 24.000km in care n-a consumat niciodata, nu am completat niciodata. nu ma mai contrati la chestia asta. uleiul ala castrol sintetic a fost de rahat. sambata imi pun altul si vedem in primavara daca sunt probleme sau nu cavalere, o fi ziua ta azi.., dar nu pot sa nu ma ofusc pe tine.., pt ce dreak ai bagat Castrol in motor daca Motul fusese super ok pana atunci.., eu folosesc Motul la motoreta si masina de vreo opt anisori si nu il voi schimba cu nimic. La multi ani calare, Cavalere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 31, 2011 Share Postat Decembrie 31, 2011 .., pt ce dreak ai bagat Castrol in motor daca Motul fusese super ok pana atunci.., Pai, Jeane, daca nu mai schimbam din cand in cand, cum putem sti daca nu cumva un produs e mai bun decat ceea ce folosim noi? Trebuie sa mai facem si incercari. Fie si numai pentru statistica... Io, de pilda, sunt fan infocat Castrol (la masini). De aceea am si incercat Castrol la moto. N-a fost o incercare castigatoare si, de aceea, voi reveni la Motul. Dar trebuia sa incerc. La fel cum, sunt convins, voi mai face o incercare cu Castrol, dar alta vascozitate si, poate nu sintetic, ci mineral... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.