Fotok Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Ohooo Rocker, deci tot te-ai facut cu o mobra buna. Bafta si sper sa putem merge impreuna pe undeva anu acesta. Inca nu reusesc sa ma obisnuiesc cu gandul ca am un TDM. Dar sper ca odata cu incalzirea vremii si 2-3 ture o sa imi placa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 Ohooo Rocker, deci tot te-ai facut cu o mobra buna. Bafta si sper sa putem merge impreuna pe undeva anu acesta. Inca nu reusesc sa ma obisnuiesc cu gandul ca am un TDM. Dar sper ca odata cu incalzirea vremii si 2-3 ture o sa imi placa. nu are cum sa nu iti placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 nu are cum sa nu iti placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 io zic ca ii cam gata iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) Pai sunt deja reglabile. Ce anume regleaza in plus la ele? http://www.wpsuspension.com/products/Street.php In afara de reglajele normale au o calitate a constructiei superioara celor originale, actiunea in sine a amortizorului este optimizata (valvele hidraulice interioare, arc din metal superior ca flexibilitate si duritate), garantie pe viata, etc. Orice piesa after-market promite sa fie superioara fata de cea de la OEM (original equipment manufacturer), iar TDM-ului nu i-ar strica ceva suspensie imbunatatita. Desi feedback-ul e bun, totusi ca si confort lasa de dorit in opinia mea (cel putin in comparatie cu combinatia Marzocchi/Sachs de pe Pegaso Garda, care pe asfalt se comporta excelent chit ca erau gandite spre on/off). Parerea mea S-auzim de bine Editat Ianuarie 22, 2009 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 de la voi ?? care? din romania, in opozitie cu italia. cine a urmarit toate reply-urile ar fi trebuit sa inteleaga OEM (original equipment manufacturer), niciodata n-am stiut de la ce vine oem, desi din context m-am prins de mult ce inseama Salutare domnu Narcis, mersi mult pentru urare cred ca prima data ajung eu in sibiu caci trebuie sa-mi ridic permisul de acolo incepand cu data de 1 feb. alte treburi nu ma lasa sa ajung acolo decat dupa 15 feb. deci mai vorbim, poate esti liber sa mai povestim cate ceva. numai ca o sa vin intr-o zi lucratoare. abia astept sa-ti vad motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Salutare domnilor, am revenit cu poze, dupa cum am promis: Astazi am reusit sa-i schimb uleiul si filtrul de ulei. Narcis, am sa te astept cu placere, sa vii in Sibiu Mai vorbim, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 zice cineva de`aici aproape de mine : UUUUUU Patlagica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) ce mor ca e frumos afara si eu mi-am campat deja gagica in scara blocului man sfatul meu ar fi sa pui si o husa pe ea. ca asa tinem noi scuterul la firma si e plin de jeg, praf si apa de la femeia de serviciu si de la taranii care fumeaza pe holuri si scrumeaza pe el fara nici o remuscare. unde gasesc un cablu de km? si cam la ce bani? @rocker: arata bine mobra. cateva imbunatatiri fata de standard Editat Ianuarie 22, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 (editat) @ wtf ? (doble post la 1 zi diferenta) ... <sters> Editat Ianuarie 23, 2009 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Salutare domnilor, am revenit cu poze, dupa cum am promis:Astazi am reusit sa-i schimb uleiul si filtrul de ulei. Narcis, am sa te astept cu placere, sa vii in Sibiu Mai vorbim, numai bine s-o porti sanatos. e diferenta mare tare fata de cb cred. aproape ai dublat cilindreea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Ohooo Rocker, deci tot te-ai facut cu o mobra buna. Bafta si sper sa putem merge impreuna pe undeva anu acesta. Inca nu reusesc sa ma obisnuiesc cu gandul ca am un TDM. Dar sper ca odata cu incalzirea vremii si 2-3 ture o sa imi placa. bai nene ,matale doar 1600 de coco vrei pe motoreta aia?: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 s-o porti sanatos. e diferenta mare tare fata de cb cred. aproape ai dublat cilindreea Mersi frumos, domnule Narcis, este o diferenta semnificativa intre CB si TDM, de la 450 la 850 cmc Dar nu e nici o problema, o sa ne obisnuim unul cu celalalt Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loti61 Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Salut LUME! ÂŞtie cineva cât este puterea nominală al alternatorului(generatorului) la 3vd?Vreau să-schimb becurile de 35/35w,dar nici nu vreau să cad pe partea cealaltă a calului...))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Manualul Haynes zice asa: Charging system: ---------------------- Current leakage limit 1 mA (max) Regulated voltage output (no load) 14.3 to 15.3V @ 5000 rpm Alternator nominal output TDM and XTZ models 14V, 25A @ 5000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Salut LUME!ÂŞtie cineva cât este puterea nominală al alternatorului(generatorului) la 3vd?Vreau să-schimb becurile de 35/35w,dar nici nu vreau să cad pe partea cealaltă a calului...))) la mine nu e in stare sa mi le duca pe ale 2 originale si merg doar cu unu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loti61 Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 Băieți vorbim de WAĂI nu de VOLĂI!Trebuie să fie în jur la 330W! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 14V*25A=350W. Sper sa nu zic timpenii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) 14V*25A=350W.Sper sa nu zic timpenii Corect, puterea maxima (undeva pe la 5-6 mii de rotatii) a alternatorului este de 350 W, calculata la o tensiune de 14 volti si un curent de 25 amperi, cum a spus si fuchsia, din manual, mai sus. Avand in vedere ca si bateria e destul de mare (12V-12A), cu o putere de 144W, concluzia ar fii ca doua becuri 55/60W, trebuie sa functioneze la parametri mormali, chiar daca se folosesc simultan luminile de semnalizare, de pozitie si cele din bord. Numai bine la mine nu e in stare sa mi le duca pe ale 2 originale si merg doar cu unu. Salut Cavalerule si eu am tot cele doua becuri rotunde de 35/35w, dar nu am nici o problema cu functionarea lor, merg excelent amandoua simultan. Bateria mea e noua si nu-mi fac griji ca nu le va suporta si pe viitor. Referitor la ale tale, nu-mi dau seama exact ce poate avea. Probabil ori bateria sa fie de vina (sa fie exagerat de scazuta, ceea ce nu cred), ori alternatoru si releul de incarcare sa faca figuri, sa cu incarce bateria cum trebuie. Cu respect Editat Ianuarie 24, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Corect, puterea maxima (undeva pe la 5-6 mii de rotatii) a alternatorului este de 350 W, calculata la o tensiune de 14 volti si un curent de 25 amperi, cum a spus si fuchsia, din manual, mai sus.Avand in vedere ca si bateria e destul de mare (12V-12A), cu o putere de 144W, concluzia ar fii ca doua becuri 55/60W, trebuie sa functioneze la parametri mormali, chiar daca se folosesc simultan luminile de semnalizare, de pozitie si cele din bord. Numai bine Salut Cavalerule si eu am tot cele doua becuri rotunde de 35/35w, dar nu am nici o problema cu functionarea lor, merg excelent amandoua simultan. Bateria mea e noua si nu-mi fac griji ca nu le va suporta si pe viitor. Referitor la ale tale, nu-mi dau seama exact ce poate avea. Probabil ori bateria sa fie de vina (sa fie exagerat de scazuta, ceea ce nu cred), ori alternatoru si releul de incarcare sa faca figuri, sa cu incarce bateria cum trebuie. Cu respect bateria e noua, am incercatsi cu alt releu si imi da aceleasi valori la incarcare. o sa pin celalalt releu si o sa merg asa sa vedem ce si cum, avei idee ce alt releu de incarcare ar merge pe TDM?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 r1, yzf 1000, si altele. bateria e destul de mare da nu prea tine eh ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 avei idee ce alt releu de incarcare ar merge pe TDM?? Merge releu si de FZ 750, care foloseste tot baterie de 12A. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 La mine merg ambele faruri si la faza scurta si la faza lunga. Am 2 becuri de 55W. Inante erau cele rotunde de 35. Dar le-a schimbat prietenul meu. Acum am becuri H4 55W. Ceva probleme daca le las asa? bai nene ,matale doar 1600 de coco vrei pe motoreta aia?: Da Jenifer doar 1600 de coco. Am scos-o la plimbare sambata si duminica.....si cred ca ai creste pretul usor usor. Incepe sa imi placa mobreta. Daca nu o vand pana in martie atunci anu acesta raman cu ea. Poate cineva sa imi faca o fotografie cu farurile unui TDM 3VD din 92? sau oricare care arata la fel. Fotografia sa fie de foarte aproape. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 (editat) La mine merg ambele faruri si la faza scurta si la faza lunga. Am 2 becuri de 55W. Inante erau cele rotunde de 35. Dar le-a schimbat prietenul meu. Acum am becuri H4 55W. Ceva probleme daca le las asa? Da Jenifer doar 1600 de coco. Am scos-o la plimbare sambata si duminica.....si cred ca ai creste pretul usor usor. Incepe sa imi placa mobreta. Daca nu o vand pana in martie atunci anu acesta raman cu ea. Poate cineva sa imi faca o fotografie cu farurile unui TDM 3VD din 92? sau oricare care arata la fel. Fotografia sa fie de foarte aproape. Multumesc Salutare Fotok, becurile acelea doua de 55/60W, poti sa le folosesti in continuare, linistit, caci bateria si alternatoru o sa faca fata cu brio si pe viitor, zic eu. Referitor la mobra, sper sa te atasezi si sa te obisnuiesti din ce in ce mai mult cu ea, sperand ca vei reusii sa o pastrezi si pe viitor. O poza cu farurile TDM-ului meu, fabricat in '94: Numai bine Editat Ianuarie 25, 2009 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Multumesc mult pt foto. Vad ca si la tine farurile stau mai innauntru. Oare asa trebuie sa stea? Cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.