Korben Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Bineinteles ca stiam de forum, chiar si de forumul pornit de tine Nicule, dar acum ma refeream strict la site-ul tdm romania care sper sa devina Home-ul TDM-istilor asa cum trebuie si cum este normal, nu numai un forum gazduit de alt site. Nu exista ieftin si bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Nu exista ieftin si bun Cam asa e! Nu prea exista ieftin si bun! Pe de alta parte, chiar daca punem pe picioare acest site, nu cred ca se va bucura de un trafic prea intens. Spun asta tinand cont si de experienta vechiului forum, dar si de experientele unor amici care au alte marci de motociclete si si-au facut site-uri. Sper, insa, sa reusim sa-l tinem in viata macar cat a facut-o Nicu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 Cumpar CDI pentru TDM 850-3VD SH sau aftermarket. Astept oferte dar si o solutie de unde il pot cumpara la un pret decent. Multumesc tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 SH1 SH2 Nou e scump cu spume. Iar sa-l repari, nu stiu unde iesi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 6, 2012 Share Postat Februarie 6, 2012 (editat) Cumpar CDI pentru TDM 850-3VD SH sau aftermarket. Astept oferte dar si o solutie de unde il pot cumpara la un pret decent. Multumesc tuturor! Sunt scumpe CDI-urile. Doar la dezmembrari ai sanse la preturi mai mici. Editat Februarie 6, 2012 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 6, 2012 Admin Share Postat Februarie 6, 2012 Merci pentru poza, Luigi! Adevarul este ca mobra ta arata foarte fain! Bineinteles ca si tu esti barbat bine, va potriviti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 7, 2012 Share Postat Februarie 7, 2012 Cumpar CDI pentru TDM 850-3VD SH sau aftermarket. Astept oferte dar si o solutie de unde il pot cumpara la un pret decent. Multumesc tuturor! vb cu noro. ai la mine in semnatura link catre topicul lui. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 (editat) Ok, m-am gandit si eu la asta, dar fiind 2 carburi si esapament 2 - 1 - 2 mi se pare mai dificil din cauza ca gazele de la cilindri se amesteca. Pai vezi ca inainte de unirea celor 2 tobe in cea mare, sunt 2 suruburi. Le desfaci si pe acolo masori gazele la fiecare cilindru. Daca nu ai analizator de gaze poti improviza din ceva sonda lamda de la schrot. Dar macar dupa aia stii o treaba, ca ai noxele, amestecul aer/benzina si consumul optime. Editat Februarie 8, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 8, 2012 Share Postat Februarie 8, 2012 Am vazut suruburile alea, dar sa-mi treaca prin minte asa ceva ... ba. Am un prieten la un service care face ITP-ul la masini. Banuiesc ca o sa stie el ce valori trebuie sa fie, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Mare rugaminte la Tdmistii cu 3VD din Bucuresti.Vreau sa probez un cdi sh, inainte de cumparare. Eu sunt cu scarbicul in Bucuresti iar motorul nu-l am aici.. Cine, din Bucuresti, ma poate ajuta zilele astea sa vin cu cdi-ul sa il probez pe motorul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Am vazut suruburile alea, dar sa-mi treaca prin minte asa ceva ... ba. Am un prieten la un service care face ITP-ul la masini. Banuiesc ca o sa stie el ce valori trebuie sa fie, nu? Ma gandesc ca ar trebui sa stie Numai sa fii pregatit cu scule, ca presimt ca o sa dureze ceva timp pana reglezi la ambele parti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Mare rugaminte la Tdmistii cu 3VD din Bucuresti.Vreau sa probez un cdi sh, inainte de cumparare. Eu sunt cu scarbicul in Bucuresti iar motorul nu-l am aici.. Cine, din Bucuresti, ma poate ajuta zilele astea sa vin cu cdi-ul sa il probez pe motorul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 In Bucuresti cu 3VD nu-l stiu decat pe Cavaleru. Mai e un baiat, dar n-am datele lui de contact. Plus ca voia sa vanda mobra. Totusi, la ce e afara, nu prea cred ca ar fi careva plin de pasiunea de a-si porni mobra. Nu mai poti astepta pana deschid mai multi geamurile la case ca sa se incalzeasca atmosfera afara si sa se topeasca zapada un pic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Februarie 9, 2012 Share Postat Februarie 9, 2012 Sincer?... mmmm... NU! Vreau sa reusesc sa imi pun fieratania pe roti pana da ghiocelul. Am gasit un cdi SH dar parca nu vreau sa il iau fara proba dar nici nu cred ca ma asteapta prea mult . Inca astept un raspuns care suna cam asa : "Hai cu el la mine sa vedem ca e OK !" Multumesc tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 Numai daca dai peste cineva cu garaj incalzit, altfel nimeni nu-si porneste motorul la temperaturile astea. Mai ai rabdare, asculta-l pe Flavius ca zice bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Februarie 10, 2012 Share Postat Februarie 10, 2012 (editat) La -10 grade, nu iti recomand sa iti pornesti motocicleta. Din motive lesne de inteles, motocicletele nu sunt proiectate/gandite sa functioneze la temperaturi (mult) negative. Rationamentul e legat de faptul ca nu poti conduce motocicletele pe gheata, spre deosebire de masini Daca ai motorul in casa la peste 10 grade, atunci merge. Editat Februarie 10, 2012 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 11, 2012 Share Postat Februarie 11, 2012 La -10 grade, nu iti recomand sa iti pornesti motocicleta. Din motive lesne de inteles, motocicletele nu sunt proiectate/gandite sa functioneze la temperaturi (mult) negative. Rationamentul e legat de faptul ca nu poti conduce motocicletele pe gheata, spre deosebire de masini Daca ai motorul in casa la peste 10 grade, atunci merge. Pai cam asta ii spuneam si io. In plus, nu stiu de ce e asa stresat si crede ca vanzatorul acelui CDI are o gramada de cumparatori si abia mai tine usa sa nu navaleasca aia peste el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 La -10 grade, nu iti recomand sa iti pornesti motocicleta. Din motive lesne de inteles, motocicletele nu sunt proiectate/gandite sa functioneze la temperaturi (mult) negative. Rationamentul e legat de faptul ca nu poti conduce motocicletele pe gheata, spre deosebire de masini Daca ai motorul in casa la peste 10 grade, atunci merge. Cautati elephant rally pe google - baietii aia nu numai ca isi pornesc motoarele la mai putin de -10 grade, dar mai si merg cu ele Nu zic ca eu m-am dat pe zapada asta, dar as fi facut-o. Problema e ca oricat as da zapada la lopata tot nu pot sa eliberez poarta suficient cat sa se deschida complet ca sa scot motorul din curte. Si ar mai fi o problema cu cauciucurile fara cuie Serios vorbind, nu e o tragedie sa pornesti motorul pe temperaturi scazute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Se stie ca se poate merge cu motoarele iarna, dar ne doare sufletul sa le pornim la temperaturile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 ia uitati aici /index.php?/topic/673326-iarna-nu-i-ca-vara-iarna-distractia-e-si-mai-mare/ ce distractie e iarna ,cu moto pregatita de iarna,mai ca ma mananca in palma sa stric 2 cauciucuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 (editat) Cautati elephant rally pe google - baietii aia nu numai ca isi pornesc motoarele la mai putin de -10 grade, dar mai si merg cu ele ... Serios vorbind, nu e o tragedie sa pornesti motorul pe temperaturi scazute. Asta vroiam sa intreb si eu, care e treaba cu temperaturile scazute? Adica cu ce difera de un motor de masina pe benzina? Si o masina cred ca o pornesti si la -30 de grade... habar n-am care o fi limita. Probabil ca si uleiul e un factor la un moment dat (oh, da, din nou uleiul ) ) Editat Februarie 12, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Personal am 20w50 si la temperaturi mici mai ca nu mai are putere electromotorul sa invarta. Ar trebui sa-l chinui foarte mult sa porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Pe timp rece e crima cu 20w-40 (50). A fost primul meu ulei in motor. Liqui Moly. De-abia il impingeam, scos din viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 Sa nu uitam de la ce am pornit discutia! Io ziceam ca e neplacut de pornit acum mobra, si nu ma refeream atat la numarul de grade sub zero care ar dauna in vreun fel functionarii motorului, cat faptului ca e incomod pentru Cava - fiindca pe altcineva cu 3 VD in Bucuresti nu stiu - sa se duca sa-si dezgroape mobra din zapada si sa se mai chinuie s-o si porneasca pe frigul asta de-ti raman cheile lipite de degete. Deci, nu-i vorba ca ar porni sau nu motocicleta, ci ca pur si simplu e un chin sa incerci a da o cheie unei mobre care nu-i tinuta in garaj. Nu stiu cum vedeti voi lucrurile, dar mie vremea de afara nu-mi cadreaza deloc cu mersul pe motocicleta. Ma cuprinde o tristete iremediabila numai la gandul ca trebuie sa ies din casa, daramite sa mai si robotesc prin frig cu mainile pe fiare... Dar, deh, poate altii sunt mai pasionati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 (editat) Pai cam asta ii spuneam si io. In plus, nu stiu de ce e asa stresat si crede ca vanzatorul acelui CDI are o gramada de cumparatori si abia mai tine usa sa nu navaleasca aia peste el! Eh acum fiecare cu stresul lui, in fine am luat cdi-ul si o sa il probez cand ajung in Tirgoviste ca acolo se pornesc motocicletele iarna de cand ma stiu si nu au nici pe dracu. Multumesc! Editat Februarie 13, 2012 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.