flavius.corhei Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Si cam au dreptate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Domnilor, am si eu o intrebare, ca nou posesor de TDM: vreau sa fac cat de curand schimbul de ulei de inceput de sezon si nu sunt foarte hotarat pe ce varianta sa merg. Din cate am vazut, Motul 5100 e favoritul pe aici, insa personal parca prefer uleiurile sintetice celor semi. Pe de alta parte, motorul de TDM pare destul de "relaxat" fata de ce am avut pana acum, de asta mi-e mai greu sa ma decid. Asadar, intrebarea ar fi, are sens un 7100, sau 5100 e suficient, presupunand un mers in ture medii? Ca si grosime, banuiesc ca 15w50/10w40 ar fi solutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) cateva poze cu operatiunele facute saambata asta."Fefeleaga" se transforma. baterie noua,dat jos si curatat bateria de carburatoare,deblocat socul, matuit,dat sprit chit-urmeaza iar matuire si vopsire sambata viitoare. Cam asta am facut sambata asta-sambata viitoare o asamblam Editat Martie 26, 2012 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Domnilor, am si eu o intrebare, ca nou posesor de TDM: vreau sa fac cat de curand schimbul de ulei de inceput de sezon si nu sunt foarte hotarat pe ce varianta sa merg. Din cate am vazut, Motul 5100 e favoritul pe aici, insa personal parca prefer uleiurile sintetice celor semi. Pe de alta parte, motorul de TDM pare destul de "relaxat" fata de ce am avut pana acum, de asta mi-e mai greu sa ma decid. Asadar, intrebarea ar fi, are sens un 7100, sau 5100 e suficient, presupunand un mers in ture medii? Ca si grosime, banuiesc ca 15w50/10w40 ar fi solutia. si eu trebuie sa imi fac schimbul de ulei pentru ca inca nu am apucat dupa ce am achizitionat motoreta. din ce am discutat cu mecanicul care m-a ajutat tot timpul cand am avut nevoie, motul 7100 ar fi cam cel mai ok ulei. el l-a testat si cu nu stiu ce presa...bla bla...spunea ca e singurul ulei care a reusit sa treaca testul de gripare al presei ( nu stiu exact ce presa si cum functiona ) asa vorbea de uleiul asta de parca ar fi "uleiul suprem" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 A schimbat cineva cele 3 fire care vin de la alternator pana la mufa de langa / sub baterie la 3VD? Mi s-a topit mufa si firele nu sunt originale (cred) pentru ca sunt mai subtiri decat prevede legea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Domnilor, am si eu o intrebare, ca nou posesor de TDM: vreau sa fac cat de curand schimbul de ulei de inceput de sezon si nu sunt foarte hotarat pe ce varianta sa merg. Din cate am vazut, Motul 5100 e favoritul pe aici, insa personal parca prefer uleiurile sintetice celor semi. Pe de alta parte, motorul de TDM pare destul de "relaxat" fata de ce am avut pana acum, de asta mi-e mai greu sa ma decid. Asadar, intrebarea ar fi, are sens un 7100, sau 5100 e suficient, presupunand un mers in ture medii? Ca si grosime, banuiesc ca 15w50/10w40 ar fi solutia. Eu zic sa bagi 7100, si poti sa il lasi 2 sezoane. Decat sa schimbi in fiecare sezin cu 5100. Si iesi si mai elegant, nu te murdaresti de 2 ori pe maini, si per general iesi mai ieftin. Eu din asta am. Avand in vedere ca sezonul trecut am mers vreo 4000 km, mai fac max. 1000 k cu el, apoi bag 7100-le, full sintetic. Si 2 ani salut tata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Cred ca e mai bine e sa pui uleiul care-i place mobrei, decat cel care-ti place tie! Si chestia cu tinutul uleiului doua sezoane, iar nu stiu daca functioneaza. Io, anul trecut, am facut putin peste 14.000 km. Nu cred ca e de dorit sa faci prea multi km cu un schimb de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salutare, Sunt proaspat posesor de TDM 3VD din 95, multumit in principiu de motor, dar am o mica-mare problema, CONSUMUL de benzina. Inainte de a cumpara TDM-ul m-am tot interesat in special de pe acest forum, dar si din alte surse de pe net, despre consumul de benzina si am ajuns la concluzia ca un TDM 850 din 95, in conditii de drum lung si mers rezonabil(100-120 km/h), nu ar trebui sa consume mai mult de 5,0-5,3 l/100km, acesta fiind si motivul pentru care am ales TDM-ul(inainte am avut Diversion 600 S, care avea un consum de 4.2 %). Ei bine, dupa o tura facuta sambata, am calculat un consum de 6,3l/100km. Stiu ca s-a mai discutat de acest subiect pe forum, dar poate mai deschidem un pic subiectul, cum pot scadea consumul in limite normale pentru un TDM. Este suficienta o simpla carburatie? trebuie schimbate ceva piese in carburator? etc. Va rog o mana de ajutor!!! Merci!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Cam asta am facut sambata asta-sambata viitoare o asamblam nu s-au pus muste/scame/mizerii din aer care sa ramana proeminente pe lacul proaspat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salutare, Sunt proaspat posesor de TDM 3VD din 95, multumit in principiu de motor, dar am o mica-mare problema, CONSUMUL de benzina. Inainte de a cumpara TDM-ul m-am tot interesat in special de pe acest forum, dar si din alte surse de pe net, despre consumul de benzina si am ajuns la concluzia ca un TDM 850 din 95, in conditii de drum lung si mers rezonabil(100-120 km/h), nu ar trebui sa consume mai mult de 5,0-5,3 l/100km, acesta fiind si motivul pentru care am ales TDM-ul(inainte am avut Diversion 600 S, care avea un consum de 4.2 %). Ei bine, dupa o tura facuta sambata, am calculat un consum de 6,3l/100km. Stiu ca s-a mai discutat de acest subiect pe forum, dar poate mai deschidem un pic subiectul, cum pot scadea consumul in limite normale pentru un TDM. Este suficienta o simpla carburatie? trebuie schimbate ceva piese in carburator? etc. Va rog o mana de ajutor!!! Merci!!! In teorie o carburatie facuta cum trebuie si o sincronizare ar trebui sa-ti dea un consum de 5%. Daca nu se intampla asta atunci trebuie sa te uiti la tuburile emulsoare si la acele de dozaj. Daca sunt uzate trebuie schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 nu s-au pus muste/scame/mizerii din aer care sa ramana proeminente pe lacul proaspat? Am incercat sa izolam cat decat garajul-am vopsit cu usile inchise, mustele nu au inviat inca-mai sunt unele mici imperfectiuni-dar o sa iasa la smilger fin plus polis sambata asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 A schimbat cineva cele 3 fire care vin de la alternator pana la mufa de langa / sub baterie la 3VD? Mi s-a topit mufa si firele nu sunt originale (cred) pentru ca sunt mai subtiri decat prevede legea. verifica si releul de incarcare cu ocazia asta la mine. merge un timp apoi nu mai incarca si s-a topit la fel mufa. am patit asta in bulgaria la 300km de buc... mi-am schimbat mufele cu d-alea izolate si releul... Salutare, Sunt proaspat posesor de TDM 3VD din 95, multumit in principiu de motor, dar am o mica-mare problema, CONSUMUL de benzina. Inainte de a cumpara TDM-ul m-am tot interesat in special de pe acest forum, dar si din alte surse de pe net, despre consumul de benzina si am ajuns la concluzia ca un TDM 850 din 95, in conditii de drum lung si mers rezonabil(100-120 km/h), nu ar trebui sa consume mai mult de 5,0-5,3 l/100km, acesta fiind si motivul pentru care am ales TDM-ul(inainte am avut Diversion 600 S, care avea un consum de 4.2 %). Ei bine, dupa o tura facuta sambata, am calculat un consum de 6,3l/100km. Stiu ca s-a mai discutat de acest subiect pe forum, dar poate mai deschidem un pic subiectul, cum pot scadea consumul in limite normale pentru un TDM. Este suficienta o simpla carburatie? trebuie schimbate ceva piese in carburator? etc. Va rog o mana de ajutor!!! Merci!!! treabe e simpla. acele de dojaj au 5 gradatii muti siguranta de pe ele la ultima pozitie sus in capatul scurt al acului de dojaj, apoi faci curantarea carburatoarelor, verifici membranele si tubul emulsor sa fie rotund nu oval ( boala acestor carburatoare sa ovalizeze tubul emulsor) sincronizezi si aia e. tre sa pape 5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Mersi mult Cava! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Merci <Cavaleru>!!! Dar daca trebuie schimbate aceste pese, unde se gasesc si cat costa, daca sti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Merci <Cavaleru>!!! Dar daca trebuie schimbate aceste pese, unde se gasesc si cat costa, daca sti? vezi la mine in semnatura Ambulanta moto. este un coleg tdm-ist ( numele de forum este Ottoman ) care face si service si aduce piese. vb cu el si te poate rezolva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Salut ati spus careva cauciuc pe fata in loc de 110/81/18 cum are original- 100/90/18 sau 110/90/18 ? Am gasit asa ceva dar nu stiu daca nu cumva imi va atinge in aripa la drum mai prost. Sau aveti careva de vanzare unul 110.80/18 profil enduro touring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Salut ati spus careva cauciuc pe fata in loc de 110/81/18 cum are original- 100/90/18 sau 110/90/18 ? Am gasit asa ceva dar nu stiu daca nu cumva imi va atinge in aripa la drum mai prost. Sau aveti careva de vanzare unul 110.80/18 profil enduro touring? haidenau.ro cauta k60 este pe dimensiunea de care ai tu nevoie. e modelul tube type, dar merge montat fara probleme pe janta noastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Consumul de 6% mi se pare bun, chiar foarte bun. Inainte de revizuirea carburatoarelor si schimbarea pieselor uzate imi lua aproape 7%. Dar si tragea. Am coborat acele de dojaz o treapta, consumul a scazut. Daca pui acele de dezaj la ultima treapta, iti consuma mai putin, dar nici nu trage. Logic, de altfel. Mai bine le lasi pe mediu, si nu tragi asa tare de acceleratie. Ar fi nasol sa intri in depasire cu acceleratia la maxim, si sa nu mai ai "zvanc" din cauza acelor de dozaj. Fiecare face cum crede. Cred ca doar tu poti decide cum ai vrea sa mergi, unde sunt plusurile, si unde sunt minusurile. Am dat reply la postul gresit... informatie era in special pentru mojo81jojo Editat Martie 28, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 Salut, ca veni vorba de releu: aveti idee cam cat costa unul care sa se potriveasca (nu neaparat original)? Sau ce variante ar fi... S-ar putea sa am nevoie de unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Salut ati spus careva cauciuc pe fata in loc de 110/81/18 cum are original- 100/90/18 sau 110/90/18 ? Eu am 110/90R18 si nu atinge nicaieri. Acum nu stiu ce marca e. Imi functioneaza mobra cum trebuie . Am gasit bubele. In primul rand mufa cu 3 papuci care vine de la magnetou, se topise si facea scurt sau nu mai facea contact ... nu stiu, dar am anulat-o, am cositorit firele la capete si le-am prins cu morseti (sau cum se cheama) A... si am gasit apa in carburi Cred ca am achizitionat-o cand am facut sincronizarea sau cand am alimentat ultima data. Am cumparat deja un filtru de benzina cum are Rockeru, urmeaza sa-l montez. Incarcarea este asa: 14,15V farurile amandoua cu ambele faze aprinse (2x 55W + 2x60W); 14,25V farurile aprinse pe oricare faza; 14,35V fara consumatori. Acum, o pot tine constant in orice turatie, nu mai da rateuri si e o placere sa o conduci Azi am gasit la un magazin "Dioda" in Piatra Neamt un voltmetru auto si vreau sa-l montez undeva pe bord pentru a nu mai avea surprize. Problema e ca nu este waterproof si trebuie pozitionat astfel incat sa nu fie udat sau sa-i fac o carcasa pe care sa o siliconez. Am observat ca se cam incalzeste si ma gandesc ca are nevoie sa "respire". Editat Martie 28, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Salut, ca veni vorba de releu: aveti idee cam cat costa unul care sa se potriveasca (nu neaparat original)? Sau ce variante ar fi... S-ar putea sa am nevoie de unul. aici http://www.electrexworld.co.uk/ sau vb cu dilly de la http://www.dillypoint.ro/ si iti aduce el acum 2 ani a dat cineva 310 ron pe unu nou care este mai mare decat cel orginal 3vd, e cat cel de pe 4tx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Salut ati spus careva cauciuc pe fata in loc de 110/81/18 cum are original- 100/90/18 sau 110/90/18 ? Am gasit asa ceva dar nu stiu daca nu cumva imi va atinge in aripa la drum mai prost. Sau aveti careva de vanzare unul 110.80/18 profil enduro touring? sal incearca si un MICHELIN SIRAC 110/80/18 eu cam la asta am ramas crash bar facut de zoly nota 10,si deflector facut de mine crash bar facut de zoly nota 10,si deflector facut de mine ,la cric central am uitat sa-i fac o poza,da si pt cric tot nota 10 ai dau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 sal incearca si un MICHELIN SIRAC 110/80/18 eu cam la asta am ramas crash bar facut de zoly nota 10,si deflector facut de mine crash bar facut de zoly nota 10,si deflector facut de mine ,la cric central am uitat sa-i fac o poza,da si pt cric tot nota 10 ai dau dap la sirac ma oprisem si eu numai ca siracul nu este tubless-va trebui sa il montez cu camera. tu cum l-ai montat? cu sau fara camera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 dap la sirac ma oprisem si eu numai ca siracul nu este tubless-va trebui sa il montez cu camera. tu cum l-ai montat? cu sau fara camera? eu am k60 de 2 ani fara camera desi anvelopa nu e tubeless. nu am avut vreodata probleme cu ea. la fel si Rocker... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 sal incearca si un MICHELIN SIRAC 110/80/18 eu cam la asta am ramas crash bar facut de zoly nota 10,si deflector facut de mine crash bar facut de zoly nota 10,si deflector facut de mine ,la cric central am uitat sa-i fac o poza,da si pt cric tot nota 10 ai dau Florine, cum e cu deflectorul ala? ai rezolvat cu curentul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.