Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Lucrare de anvergura! Frumos. Abia astept sa vad produsul finit :D

 

A cumparat cineva de pe emoto.ro ?

In primul rand lipsesc multe detalii (modalitate transport, plata etc.).

In mail-ul primit la inregistrare imi spune "If you have any questions about your account or any other matter, please feel free to contact us at dummyemail@magentocommerce.com or by phone at (555) 555-0123. Thanks again!"

Cand faci comanda, la modalitate iti spune sec CEC Bank.

 

Ma interesa un cablu de acceleratie nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alea nu erau urgente.O sa improvizez ceva.

Am luat mansoanele care sunt intre admisie motor si carburatoare. Alea cu 2 coliere pe ele. Au costat 85 de roni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Specifica ca bucata costa 85 ron.

Ieftin. Eu am luat cu 95 ron bucata acu vreo 3 ani. Originale.

 

A fost prima chestie care am observat-o. Erau foarte mici.

Cand au venit piesele noi am zis ca nu le iau, pentru ca sunt prea mari. Am crezut ca nu sunt de la TDM.

Cele vechi au "intrat la apa" incredibil de mult si nu intrau pe carburatoare nici incalzite.

 

Ieri am pus bateria sus, rezervorul, carenele, am facut plinul la pompa si azi dat o cheie.

La a doua cheie a pornit. HAI CU PRIMAVARA !!!

 

PS: nu trebuia sa porneasca si ieri la prima sau a doua cheie? Nu stiu de ce ieri nu a vrut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Specifica ca bucata costa 85 ron.

Ieftin. Eu am luat cu 95 ron bucata acu vreo 3 ani. Originale.

 

Flavius, nu vorbim de aceleasi piese. Eu ma refer la cele de sub carburatoare si vin la set.

500_bild2_7248560.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, ok.

si eu am unul intarit, si cu inceput de fisuri.

Cred ca o sa mi le schimb si eu la iarna.

 

Fotok: rezervorul era golit de benzina, am bagat benzina direct de la pompa in el, stiam faza...

Ma gandesc ca a ramas chestie din aia alba, dupa ce se evapora benzina, si probabil pana a dizolvat-o benzina.

 

Hai cu 10 grade dimineata, sa ne putem da cu mobra ! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestiile alea ce zici tu trebuie sa le schimb si eu, dar nu pot acum.

La noi, cat bate soarele e superb, in momentul in care da coltul ingheti instant. :burnout:

 

I-am scos azi numarul de inmatriculare fratelui meu (Skinny). A mers totul ca pe roate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie daca ITPul se poate face la orice statie, sau persoana care face itp la moto trebuie sa aiba A-ul.

Acum doi ani m-au pus sa revin in alta zi cand este pe tura persoana care poate face ITP la moto.

Am citit ca trebuie sa ai si rca valabil si chitanta ca sa poti faca itp. Eu am asigurare de luna viitoare...

 

Cine stie?

Care-i faza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt itp trebuie sa ai cartea motocicletei, buletinu, asigurarea si sa achiti taxa.

unde faci itp-ul trebuie sa aiba stand pentru verificarea franelor la motociclete. acu' 2 ani nu era obligatoriu si se putea face la orice statie itp. acum in cj se fac numai la RAR, doar ei au stand de verificare frane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, am si eu o intrebare, ca nou posesor de TDM: vreau sa fac cat de curand schimbul de ulei de inceput de sezon si nu sunt foarte hotarat pe ce varianta sa merg. Din cate am vazut, Motul 5100 e favoritul pe aici, insa personal parca prefer uleiurile sintetice celor semi. Pe de alta parte, motorul de TDM pare destul de "relaxat" fata de ce am avut pana acum, de asta mi-e mai greu sa ma decid. Asadar, intrebarea ar fi, are sens un 7100, sau 5100 e suficient, presupunand un mers in ture medii? Ca si grosime, banuiesc ca 15w50/10w40 ar fi solutia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva poze cu operatiunele facute saambata asta."Fefeleaga" se transforma.

baterie noua,dat jos si curatat bateria de carburatoare,deblocat socul, matuit,dat sprit chit-urmeaza iar matuire si vopsire sambata viitoare.

post-8528-0-91256800-1332152944_thumb.jpgpost-8528-0-72366500-1332153042_thumb.jpgpost-8528-0-29840100-1332153149_thumb.jpgpost-8528-0-34255300-1332153171_thumb.jpg

 

Cam asta am facut sambata asta-sambata viitoare o asamblam

post-8528-0-44068300-1332771056_thumb.jpgpost-8528-0-63986900-1332771067_thumb.jpgpost-8528-0-97335100-1332771078_thumb.jpg

Editat de bykerkess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, am si eu o intrebare, ca nou posesor de TDM: vreau sa fac cat de curand schimbul de ulei de inceput de sezon si nu sunt foarte hotarat pe ce varianta sa merg. Din cate am vazut, Motul 5100 e favoritul pe aici, insa personal parca prefer uleiurile sintetice celor semi. Pe de alta parte, motorul de TDM pare destul de "relaxat" fata de ce am avut pana acum, de asta mi-e mai greu sa ma decid. Asadar, intrebarea ar fi, are sens un 7100, sau 5100 e suficient, presupunand un mers in ture medii? Ca si grosime, banuiesc ca 15w50/10w40 ar fi solutia.

 

si eu trebuie sa imi fac schimbul de ulei pentru ca inca nu am apucat dupa ce am achizitionat motoreta. din ce am discutat cu mecanicul care m-a ajutat tot timpul cand am avut nevoie, motul 7100 ar fi cam cel mai ok ulei. el l-a testat si cu nu stiu ce presa...bla bla...spunea ca e singurul ulei care a reusit sa treaca testul de gripare al presei ( nu stiu exact ce presa si cum functiona :) ) asa vorbea de uleiul asta de parca ar fi "uleiul suprem" :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A schimbat cineva cele 3 fire care vin de la alternator pana la mufa de langa / sub baterie la 3VD?

Mi s-a topit mufa si firele nu sunt originale (cred) pentru ca sunt mai subtiri decat prevede legea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor, am si eu o intrebare, ca nou posesor de TDM: vreau sa fac cat de curand schimbul de ulei de inceput de sezon si nu sunt foarte hotarat pe ce varianta sa merg. Din cate am vazut, Motul 5100 e favoritul pe aici, insa personal parca prefer uleiurile sintetice celor semi. Pe de alta parte, motorul de TDM pare destul de "relaxat" fata de ce am avut pana acum, de asta mi-e mai greu sa ma decid. Asadar, intrebarea ar fi, are sens un 7100, sau 5100 e suficient, presupunand un mers in ture medii? Ca si grosime, banuiesc ca 15w50/10w40 ar fi solutia.

Eu zic sa bagi 7100, si poti sa il lasi 2 sezoane.

Decat sa schimbi in fiecare sezin cu 5100.

 

Si iesi si mai elegant, nu te murdaresti de 2 ori pe maini, si per general iesi mai ieftin.

Eu din asta am. Avand in vedere ca sezonul trecut am mers vreo 4000 km, mai fac max. 1000 k cu el, apoi bag 7100-le, full sintetic.

Si 2 ani salut tata !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e mai bine e sa pui uleiul care-i place mobrei, decat cel care-ti place tie! :moto:

Si chestia cu tinutul uleiului doua sezoane, iar nu stiu daca functioneaza. Io, anul trecut, am facut putin peste 14.000 km. Nu cred ca e de dorit sa faci prea multi km cu un schimb de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sunt proaspat posesor de TDM 3VD din 95, multumit in principiu de motor, dar am o mica-mare problema, CONSUMUL de benzina.

Inainte de a cumpara TDM-ul m-am tot interesat in special de pe acest forum, dar si din alte surse de pe net, despre consumul de benzina si am ajuns la concluzia ca un TDM 850 din 95, in conditii de drum lung si mers rezonabil(100-120 km/h), nu ar trebui sa consume mai mult de 5,0-5,3 l/100km, acesta fiind si motivul pentru care am ales TDM-ul(inainte am avut Diversion 600 S, care avea un consum de 4.2 %).

Ei bine, dupa o tura facuta sambata, am calculat un consum de 6,3l/100km.

Stiu ca s-a mai discutat de acest subiect pe forum, dar poate mai deschidem un pic subiectul, cum pot scadea consumul in limite normale pentru un TDM. Este suficienta o simpla carburatie? trebuie schimbate ceva piese in carburator? etc.

Va rog o mana de ajutor!!!

Merci!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sunt proaspat posesor de TDM 3VD din 95, multumit in principiu de motor, dar am o mica-mare problema, CONSUMUL de benzina.

Inainte de a cumpara TDM-ul m-am tot interesat in special de pe acest forum, dar si din alte surse de pe net, despre consumul de benzina si am ajuns la concluzia ca un TDM 850 din 95, in conditii de drum lung si mers rezonabil(100-120 km/h), nu ar trebui sa consume mai mult de 5,0-5,3 l/100km, acesta fiind si motivul pentru care am ales TDM-ul(inainte am avut Diversion 600 S, care avea un consum de 4.2 %).

Ei bine, dupa o tura facuta sambata, am calculat un consum de 6,3l/100km.

Stiu ca s-a mai discutat de acest subiect pe forum, dar poate mai deschidem un pic subiectul, cum pot scadea consumul in limite normale pentru un TDM. Este suficienta o simpla carburatie? trebuie schimbate ceva piese in carburator? etc.

Va rog o mana de ajutor!!!

Merci!!!

 

In teorie o carburatie facuta cum trebuie si o sincronizare ar trebui sa-ti dea un consum de 5%. Daca nu se intampla asta atunci trebuie sa te uiti la tuburile emulsoare si la acele de dozaj. Daca sunt uzate trebuie schimbate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...