gms245 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 Lucrare de anvergura! Frumos. Abia astept sa vad produsul finit A cumparat cineva de pe emoto.ro ? In primul rand lipsesc multe detalii (modalitate transport, plata etc.). In mail-ul primit la inregistrare imi spune "If you have any questions about your account or any other matter, please feel free to contact us at dummyemail@magentocommerce.com or by phone at (555) 555-0123. Thanks again!" Cand faci comanda, la modalitate iti spune sec CEC Bank. Ma interesa un cablu de acceleratie nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) Mersi mult. S-a rezolvat Am luat inclusiv stuturile de admisie ca erau crapate. Editat Martie 20, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Am luat inclusiv stuturile de admisie ca erau crapate. Te referi la mansoanele de legatura dintre carburatoare si filtrul de aer? cat au costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Alea nu erau urgente.O sa improvizez ceva. Am luat mansoanele care sunt intre admisie motor si carburatoare. Alea cu 2 coliere pe ele. Au costat 85 de roni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Specifica ca bucata costa 85 ron. Ieftin. Eu am luat cu 95 ron bucata acu vreo 3 ani. Originale. A fost prima chestie care am observat-o. Erau foarte mici. Cand au venit piesele noi am zis ca nu le iau, pentru ca sunt prea mari. Am crezut ca nu sunt de la TDM. Cele vechi au "intrat la apa" incredibil de mult si nu intrau pe carburatoare nici incalzite. Ieri am pus bateria sus, rezervorul, carenele, am facut plinul la pompa si azi dat o cheie. La a doua cheie a pornit. HAI CU PRIMAVARA !!! PS: nu trebuia sa porneasca si ieri la prima sau a doua cheie? Nu stiu de ce ieri nu a vrut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 PS: nu trebuia sa porneasca si ieri la prima sau a doua cheie? Nu stiu de ce ieri nu a vrut... Cica 3VD-urilor le place sa hiberneze mai mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Posibil sa ai dreptate, si anul trecut a facut la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 benzina e de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Specifica ca bucata costa 85 ron. Ieftin. Eu am luat cu 95 ron bucata acu vreo 3 ani. Originale. Flavius, nu vorbim de aceleasi piese. Eu ma refer la cele de sub carburatoare si vin la set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 A, ok. si eu am unul intarit, si cu inceput de fisuri. Cred ca o sa mi le schimb si eu la iarna. Fotok: rezervorul era golit de benzina, am bagat benzina direct de la pompa in el, stiam faza... Ma gandesc ca a ramas chestie din aia alba, dupa ce se evapora benzina, si probabil pana a dizolvat-o benzina. Hai cu 10 grade dimineata, sa ne putem da cu mobra ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Chestiile alea ce zici tu trebuie sa le schimb si eu, dar nu pot acum. La noi, cat bate soarele e superb, in momentul in care da coltul ingheti instant. I-am scos azi numarul de inmatriculare fratelui meu (Skinny). A mers totul ca pe roate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Cine stie daca ITPul se poate face la orice statie, sau persoana care face itp la moto trebuie sa aiba A-ul. Acum doi ani m-au pus sa revin in alta zi cand este pe tura persoana care poate face ITP la moto. Am citit ca trebuie sa ai si rca valabil si chitanta ca sa poti faca itp. Eu am asigurare de luna viitoare... Cine stie? Care-i faza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Cel care iti face ITP-ul trebuie sa aiba cat.A. De rca valabil nu am auzit nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 pt itp trebuie sa ai cartea motocicletei, buletinu, asigurarea si sa achiti taxa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 pt itp trebuie sa ai cartea motocicletei, buletinu, asigurarea si sa achiti taxa. unde faci itp-ul trebuie sa aiba stand pentru verificarea franelor la motociclete. acu' 2 ani nu era obligatoriu si se putea face la orice statie itp. acum in cj se fac numai la RAR, doar ei au stand de verificare frane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Si cam au dreptate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Domnilor, am si eu o intrebare, ca nou posesor de TDM: vreau sa fac cat de curand schimbul de ulei de inceput de sezon si nu sunt foarte hotarat pe ce varianta sa merg. Din cate am vazut, Motul 5100 e favoritul pe aici, insa personal parca prefer uleiurile sintetice celor semi. Pe de alta parte, motorul de TDM pare destul de "relaxat" fata de ce am avut pana acum, de asta mi-e mai greu sa ma decid. Asadar, intrebarea ar fi, are sens un 7100, sau 5100 e suficient, presupunand un mers in ture medii? Ca si grosime, banuiesc ca 15w50/10w40 ar fi solutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 (editat) cateva poze cu operatiunele facute saambata asta."Fefeleaga" se transforma. baterie noua,dat jos si curatat bateria de carburatoare,deblocat socul, matuit,dat sprit chit-urmeaza iar matuire si vopsire sambata viitoare. Cam asta am facut sambata asta-sambata viitoare o asamblam Editat Martie 26, 2012 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Domnilor, am si eu o intrebare, ca nou posesor de TDM: vreau sa fac cat de curand schimbul de ulei de inceput de sezon si nu sunt foarte hotarat pe ce varianta sa merg. Din cate am vazut, Motul 5100 e favoritul pe aici, insa personal parca prefer uleiurile sintetice celor semi. Pe de alta parte, motorul de TDM pare destul de "relaxat" fata de ce am avut pana acum, de asta mi-e mai greu sa ma decid. Asadar, intrebarea ar fi, are sens un 7100, sau 5100 e suficient, presupunand un mers in ture medii? Ca si grosime, banuiesc ca 15w50/10w40 ar fi solutia. si eu trebuie sa imi fac schimbul de ulei pentru ca inca nu am apucat dupa ce am achizitionat motoreta. din ce am discutat cu mecanicul care m-a ajutat tot timpul cand am avut nevoie, motul 7100 ar fi cam cel mai ok ulei. el l-a testat si cu nu stiu ce presa...bla bla...spunea ca e singurul ulei care a reusit sa treaca testul de gripare al presei ( nu stiu exact ce presa si cum functiona ) asa vorbea de uleiul asta de parca ar fi "uleiul suprem" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 A schimbat cineva cele 3 fire care vin de la alternator pana la mufa de langa / sub baterie la 3VD? Mi s-a topit mufa si firele nu sunt originale (cred) pentru ca sunt mai subtiri decat prevede legea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Domnilor, am si eu o intrebare, ca nou posesor de TDM: vreau sa fac cat de curand schimbul de ulei de inceput de sezon si nu sunt foarte hotarat pe ce varianta sa merg. Din cate am vazut, Motul 5100 e favoritul pe aici, insa personal parca prefer uleiurile sintetice celor semi. Pe de alta parte, motorul de TDM pare destul de "relaxat" fata de ce am avut pana acum, de asta mi-e mai greu sa ma decid. Asadar, intrebarea ar fi, are sens un 7100, sau 5100 e suficient, presupunand un mers in ture medii? Ca si grosime, banuiesc ca 15w50/10w40 ar fi solutia. Eu zic sa bagi 7100, si poti sa il lasi 2 sezoane. Decat sa schimbi in fiecare sezin cu 5100. Si iesi si mai elegant, nu te murdaresti de 2 ori pe maini, si per general iesi mai ieftin. Eu din asta am. Avand in vedere ca sezonul trecut am mers vreo 4000 km, mai fac max. 1000 k cu el, apoi bag 7100-le, full sintetic. Si 2 ani salut tata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Cred ca e mai bine e sa pui uleiul care-i place mobrei, decat cel care-ti place tie! Si chestia cu tinutul uleiului doua sezoane, iar nu stiu daca functioneaza. Io, anul trecut, am facut putin peste 14.000 km. Nu cred ca e de dorit sa faci prea multi km cu un schimb de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salutare, Sunt proaspat posesor de TDM 3VD din 95, multumit in principiu de motor, dar am o mica-mare problema, CONSUMUL de benzina. Inainte de a cumpara TDM-ul m-am tot interesat in special de pe acest forum, dar si din alte surse de pe net, despre consumul de benzina si am ajuns la concluzia ca un TDM 850 din 95, in conditii de drum lung si mers rezonabil(100-120 km/h), nu ar trebui sa consume mai mult de 5,0-5,3 l/100km, acesta fiind si motivul pentru care am ales TDM-ul(inainte am avut Diversion 600 S, care avea un consum de 4.2 %). Ei bine, dupa o tura facuta sambata, am calculat un consum de 6,3l/100km. Stiu ca s-a mai discutat de acest subiect pe forum, dar poate mai deschidem un pic subiectul, cum pot scadea consumul in limite normale pentru un TDM. Este suficienta o simpla carburatie? trebuie schimbate ceva piese in carburator? etc. Va rog o mana de ajutor!!! Merci!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Cam asta am facut sambata asta-sambata viitoare o asamblam nu s-au pus muste/scame/mizerii din aer care sa ramana proeminente pe lacul proaspat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 26, 2012 Share Postat Martie 26, 2012 Salutare, Sunt proaspat posesor de TDM 3VD din 95, multumit in principiu de motor, dar am o mica-mare problema, CONSUMUL de benzina. Inainte de a cumpara TDM-ul m-am tot interesat in special de pe acest forum, dar si din alte surse de pe net, despre consumul de benzina si am ajuns la concluzia ca un TDM 850 din 95, in conditii de drum lung si mers rezonabil(100-120 km/h), nu ar trebui sa consume mai mult de 5,0-5,3 l/100km, acesta fiind si motivul pentru care am ales TDM-ul(inainte am avut Diversion 600 S, care avea un consum de 4.2 %). Ei bine, dupa o tura facuta sambata, am calculat un consum de 6,3l/100km. Stiu ca s-a mai discutat de acest subiect pe forum, dar poate mai deschidem un pic subiectul, cum pot scadea consumul in limite normale pentru un TDM. Este suficienta o simpla carburatie? trebuie schimbate ceva piese in carburator? etc. Va rog o mana de ajutor!!! Merci!!! In teorie o carburatie facuta cum trebuie si o sincronizare ar trebui sa-ti dea un consum de 5%. Daca nu se intampla asta atunci trebuie sa te uiti la tuburile emulsoare si la acele de dozaj. Daca sunt uzate trebuie schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.