Korben Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Aveti idei? Da Cand apar simptomele astea treci pe rezerva si alimenteaza cat mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 E ceva normal, treci pe rezerva, din mers. Trebuie sa inveti unde e butonul, sa nu fii surprins. Eu am patit-o in trafic, si am tras pe dreapta pana am comutat pe rezerva si am reusit sa pornesc. De atunci mi-a fost invatatura de minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Ma gandeam ca nu trebuie sa faca astfel de figuri la cantitate asa de mare peste rezerva. Florin, fratele meu, nu mi s-a plans de astfel de probleme, cu toate ca a trecut pe rezerva exact cand dadea motorul sa se opreasca. Eu am mai facut in conditiile astea vreo 60 de km pana am trecut pe rezerva. Data viitoare voi comuta din timp. Multumesc! P.S. Am ajuns si eu la un consum normal pentru un motor de 850cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Stie cineva cat costa segmentarea la motor? Si daca tot se deschide motorul, ce altceva mai trebuie schimbat sau reglat? Jocul la supape, stiu. Eventual lantul de distributie si intinzatorul de lant. Dar daca ne limitam doar la segmenti, cam la ce pret se ridica, inclusiv manopera? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Stiu ca o sa mai trebuiasca schimbate garniturile pe unde umbli si recomandat sa se schimbe nu stiu ce O-ring-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Stie cineva cat costa segmentarea la motor? Si daca tot se deschide motorul, ce altceva mai trebuie schimbat sau reglat? Jocul la supape, stiu. Eventual lantul de distributie si intinzatorul de lant. Dar daca ne limitam doar la segmenti, cam la ce pret se ridica, inclusiv manopera? Mersi. semeringurile la supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Eu mi-am luat un metzzler turance second hand, din 2008.. E uzat 40% si sincer nici nu stiu la ce sa ma astept din partea lui. aveam un Bridgestone lipie.., mai rau nu cred ca o fi! Acum imi pare rau ca nu am luat unul nou.., nu stiam ca voi pastra motoreta si sezonul asta. Sunt oarecum sacait de svacul pe care il are la ture foarte joase, pteau face orezarii aia si ei un cuplu mai elastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Eu am Metzeler Tourance pe spate (cu el am cumparat mobra) si se prezinta bine. Nu am avut nici un fel de probleme, nu am pierdut niciodata aderenta. P.S. Nu merg sportiv, dar o mai calc pe coada din cand in cand. Azi am schimbat la service simeringurile si uleiul la furca fata la motorul lui Florin. Cand am scos-o la test, am observat ca ghidonul sta stramb spre dreapta. M-am dus inapoi la mecanic, a desfacut toate suruburile de fixare, a prins roata intre picioare si am tras de ghidon stanga. A revenit un pic dar nu e de ajuns. Aveti alte idei cum sa indrept pozitia ghidonului? P.S. Cand m-am dus la mecanic curgea ulei de la telescopul din dreapta, cuzinetii sunt aproape terminati, ghidonul statea drept, jugurile erau lasate mai jos cu vreo 5 cm. Tevile de ghidaj (sau cum se numesc ale prinse in juguri) nu sunt strambe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Salutare la toata lumea!!! O intrebare: am dus motoru la mecanic pentru o carburatie si o sincronizare a carburilor, in sine lucrarea pare ok, dar cand am vrut sa pornesc motoru acasa, la rece, butonul de soc nu statea tras, am sunat la mecanic si zice ca asa trebuie sa functioneze, si ca pana acuma nu se retragea din cauza ca era imbacsit cu praf si mizerie Voi ati mai intalnit asa ceva???? Ce se poate face??? Merci!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Ce se poate face??? Merci!!! Schimba mecanicul ca vorbeste prostii Socul trebuie sa stea asa cum vrei tu, cat vrei tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 23, 2012 Share Postat Aprilie 23, 2012 Nu este nici un arc care sa-l traga inapoi. Posibil sa-ti fi facut aiurea traseul cablului si de asta revine singur. Tija butonului de soc are chiar niste crestaturi (6 la numar) unde intra o bila (daca e uns cablul se simte ca niste click-uri cand il tragi). Te ajuta ca sa stii exact cat tragi socul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Merci pentru sfaturi!!! Dar am mai primit un mesaj pe privat de la la <CalinMZ>, care zice ca asa trebuie sa functioneze socul la TDM!!??!!??!!?? Oricum ma duc cu el inapoi la mecanic sa vedem ce s-a intamplat. Asfalt uscat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinMZ Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 Merci pentru sfaturi!!! Dar am mai primit un mesaj pe privat de la la <CalinMZ>, care zice ca asa trebuie sa functioneze socul la TDM!!??!!??!!?? Oricum ma duc cu el inapoi la mecanic sa vedem ce s-a intamplat. Asfalt uscat!!! locul unde este pozitionat socul la tdm , este expus la intemperii, si potejat de "aer" ,de atatea ori am curat tija aceea de rugina etc, cand era motocicleta noua....cred si eu ca statea cum vroiai tu, ti-am dat PRIVATE message, tocmai ca sa tragi singur concluziile, ca pe forum asa incep scandalurile sa ai o zii faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
momoleinen Postat Aprilie 24, 2012 Share Postat Aprilie 24, 2012 gata, sunt si eu TDMist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 gata, sunt si eu TDMist Felicitari pt achizitie! te asteptam pe forumul TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Stie cineva cat costa segmentarea la motor? Si daca tot se deschide motorul, ce altceva mai trebuie schimbat sau reglat? Jocul la supape, stiu. Eventual lantul de distributie si intinzatorul de lant. Dar daca ne limitam doar la segmenti, cam la ce pret se ridica, inclusiv manopera? Mersi. Tocmai am primit oferta de la mecanicul meu si suna asa: - segmenti = 220/buc. X 2 - manopera 150 E Daca mai schimbi si simeringuri si mai stiu eu ce, pe la 11-12 mil cu totul. Acuma depinde cat de mult vrei sa tii mobra. La banii astia poate e mai rentabil sa bagi ulei facand acel "schimb de ulei din mers". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 Da, ica nu sunt decis daca voi pastra mai multi ani mobra, sa merite desfacerea motorului. Daca tot il desfac, clar ca o tin. Dar ma gandeam in avans, ca probabil se mai gaseste cate una alta de schimbat daca tot e deschis. Sper sa nu trebuiasca schimbate si pistoanele, ca atunci chiar mi-am dat foc. Bani sa pun sa imi iau una mai noua ar fi cam suma asta, max 500-1000 euro, care inca nu ii am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 stie cineva unde pot reconditiona amortizoru' spate, ma rog, daca mai se poate reconditiona ... si daca nu, cam cat costa unu' - nou / SH ? mersi anticipat ! Daca-l vrei de nou, pe kedo.de este reperul cu nr 22590 (pentru 4TX) si costa 419 euro!!! Ai vazut ce-ai facut daca mergi prea mult pe-o roata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Spunea cineva aici ca la 4TX poti pune si unul de 3VD. Prin urmare ai putea cauta unul SH de 3VD. Se gasesc mai usor, cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 stie cineva unde pot reconditiona amortizoru' spate, ma rog, daca mai se poate reconditiona ... si daca nu, cam cat costa unu' - nou / SH ? mersi anticipat ! ai vb cu noro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Hello everybody, stie careva unde pot sa gasesc carena fata pt modelul 4TX, sau daca stiti pe cineva care dezmembreaza un 4TX? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Cum e si cu dragostea asta.., am tot visat la bruneta ideala si dupa multe aventuri de-un sezon iata ca mi-am gasit sufletul pereche, o roscata.., Yamaha Tdm. Deocamdata de 850, ca nah, a trebuit sa vedem cum e la pat , la dormitor si bucatarie. E foarte buna. Drept urmare la anul voi ataca sezonul cu un Tdm 900. E lucru hotarat. Insa, diferentele nu par a fi majore.., exceptand injectia, 'amanunt' totusi important, ar mai fi faptul ca are 6 trepte de vit, dimensiuni marite la caucioace, un design oarece mai modern si diferentele se cam opresc aici. Cei 5 cai in plus sunt totusi cam putini.., puteau sa puna si ei 'cativa' mai multi. Nu am mers cu vreunul de 900 dar am inteles ca are rapoartele la cutie mai scurte, sper ca astfel sa eliminat tremurul acela fin atunci cand mergi cu ture foarte joase. Pe mine ma deranjeaza lucrul acesta destul de mult, faptul ca ii cam lipseste finetea la ture foarte joase. Pe voi, nu?. Mi-a scapat ceva in aceasta comparatie?. Daca cineva stie il rog sa-si dea cu parerea. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 900-ele s-ar putea sa ti se para ca se balbaie si mai rau la ture joase. In primul rand eu n-as pune neaparat problema asa, ci mai degraba ca este un motor care are alt regim de turatie (trebuie sa treaca de 2,3K in treptele inferioare si de 3,4 in cele superioare), insa deliciul abia pe urma vine, cand dupa acel prag motorul prinde viata si urca in ture frumos si fara vibratii. Subliniez ca treaba asta nu inseamna un consum mai mare, intotdeauna am mers in regimul asta de ture si mergand destul de tare, solo si fara bagaje, consumul nu sare de 4,5-5%. Nu am inteles niciodata de ce in multe review-uri ca motorul de TDM900 e plat, mie mi se pare ca are un "boost" de putere foarte energizant dupa turele joase si este un motor care te cam impinge la un mers sportiv. Comparativ, GSA-ul DOHC mi se pare un motor care trage f de jos, dar care incepe sa vibreze un pic spre 5000rpm si care per total te indeamna la un mers mai linistit. Nu vreau sa zic ca nu poti sa alergi si GSu', dar pur si simplu parca nu te inspira ca un TDM. Am vorbit cu un amic care a avut 900 si acum are GS si e de acceasi parare si el. De asemenea am observat pana acum ca la BMW e o legatura mai directa intre turatii si consum. Deci ezitarile la turatii joase chiar nu sunt o problema, trebuie doar sa te obisnuiesti sa schimbi mai tarziu, cum simti ca e mai ok. Nu o sa-ti afecteze nici consumul si nici motorul. Mai e o chestie la 900 cu deblocarea clapetei care deschide admisia total dupa 4000 rpm... vezi pe forumuri; la mine parca n-a fost mare diferenta oricum dupa ce am facut modificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 ...sa eliminat tremurul acela fin atunci cand mergi cu ture foarte joase. Pe mine ma deranjeaza lucrul acesta destul de mult, faptul ca ii cam lipseste finetea la ture foarte joase. Pe voi, nu?. Mi-a scapat ceva in aceasta comparatie?. Daca cineva stie il rog sa-si dea cu parerea. Multumesc. Jeane, e foarte simplu : mobra asta nu e facuta sa mergi la ture asa joase. Singurul loc in care poti avea nevoie de acele ture e cand mergi in regim "bara la bara", altfel nu inteleg de ce sa merg cu 2000 ture in treapta a doua, cand pot merge cu 4000 in a intaia?! Io schimb treapta la 5000-5500 ture. Tot timpul : si-n oras, si-n afara. Consumul mi-e de 5,3-5,8 afara (destul de des ii dau dve sto) si 6-7,2 in oras. Sunt foarte multumit de acest regim pentru ca ma bucur de ceea ce spunea si Linx mai devreme : in cazul in care am nevoie, cu un pic de acceleratie aduc mobra in zona in care impinge de rupe (peste 6000 de ture) si rezolv orice depasire. In plus, la 5000 de ture ai o frana de motor care te ajuta enorm. Daca mergi cu 2000 de ture - oha, frana de motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Salutari daca are careva nevoie de o oglinda dreapta originala de tdm am eu una de dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.