Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Vizitator CristiBoroi

Si cum naiba le-ati montat, ca soclurile nu sunt la fel?

You underestimate my power. :angryfire:

 

Din cauza ca locul este foarte ingust si lucrezi mai mult pe pipaite, m-am luat dupa manual. In plus de asta, cel care a avut motorul inaintea mea ii pusese tot h3 pe scurta. Curat fatalitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

No ashe ca vati lamurit....lamuriti-ma shi pe mine ca eu sa-mi bag pixul in ochi de inteleg ce drakovenie de bec tre sa pun pe 3VD ul meu sa vizualizez si eu drumul ashe...macar o tzara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..lamuriti-ma shi pe mine ca eu sa-mi bag pixul in ochi de inteleg ce drakovenie de bec tre sa pun pe 3VD ul meu sa vizualizez si eu drumul ashe...macar o tzara :)

 

Scoate becul si vezi concret de care ai, ca la 3VD sunt de mai multe feluri

Eu am P 45t, cu halogen, 60 W/55 W

 

10031055_880_FR_05.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La becuri am asa: pe stanga xenon H4 pe dreapta H4 60/55 w

 

intre timp am montat un parbriz ...am remodelat Tedemeul in Varadero :D

 

dati cu ocheanu.

 

Nu mai am turbulente in casca, am turbulente in umeri :D

post-35521-0-31437300-1338384008_thumb.jpg

post-35521-0-90951500-1338384016_thumb.jpg

post-35521-0-94695600-1338384022_thumb.jpg

post-35521-0-51334500-1338384029_thumb.jpg

post-35521-0-33923600-1338384037_thumb.jpg

post-35521-0-66206100-1338384045_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La becuri am asa: pe stanga xenon H4 pe dreapta H4 60/55 w

 

Farurile sunt hiba

La mine sunt altfel, am 3VD din 1995, adus din Italia, dar tot nu inteleg de ce nu a pus Yamaha faruri ca lumea la toate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cavaleru = nu :)

 

Q Korben al meu tot din 95 e si tot din Italia...dar o sa ma descurc eu...doar cum zicea cineva: Tre un ciocan mai mare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Florian, tu nu ai lumina de drum cu tot cu proiectoarele alea doua? Noaptea la voi are o densitate mai mare? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q Cristiboroi - la noi noaptea are o densitate muuult peste medie :) , glumesc. Da am farurile de ceata care lumineaza in fatza mobrei la max 5-10 m, am xenonu care lumineaza ca o potcoava de cal mort, am H4 pe dreapta care lumineaza .....cand se aprinde.....destul de nasol.

 

Am o problema la mobra, o sa o vedeti la intrunire. Imi palpaie farul. Am masurat incarcarea si a fost ok. Dar totusi ceva nu e in regula numai ca nu prea isi da seama nimeni. Si cu becuri normale face la fel si cu xenonu la fel, au zis ca e slaba bateria, am schimbat-o...papaie.

 

Faza e ca turez motoru si palpaiala dispare pana l ao anumita rotatie...dupa care reapare sau scade in intensitate lumina becului. Deci dupa cunostintele mele slabe in materie, zic ca am probeleme cu incarcarea sau ceva releu...sau bobina...sau chizdasamasii :)

 

important e ca merre...dar nu lumineaza. Luminile mele sunt doar pentru a fi vazut in trafic.

 

 

Cele mai bune lumini am avut pe TDM ul lui Barboge, pe acela am schimbat farurile cu faruri de Dacie!!!! Made in Romania (ELBA)

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Io zic sa desfaci farurile si sa vezi BINE soclurile. Spun asta dupa experienta recenta. In ce priveste palpaitul, verifica sa ai contactele in regula sa nu fie slabite iar la vibratii sa se miste. Ia un aparat de masura si vezi daca releul isi face treaba. Pe proiectoare ce becuri ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Farurile au fost desfacute si rasdesfacute de nspe mii de ori, sa masurat cu aparat si mesteru a zis ca este okey...nu mai sunt sigur ca eu sunt cam uituc de fire (parca era 12,4 relanti...13-14 in ture la 3000...camasa ceva )

 

si contactele le-am tot curatat, strans, etc. O sa vedeti la intrunire cum fac, eventual incerc sa fac un video sa arat dava reuseste senzoru sa inregistreze lumina deranjanta a xenonului.

 

Pe proiectoare sunt 35 W ...dar folosec foarte rar....doar noaptea sa fiu vazut sau daca sunt intr-o padure tot noaptea si tre sa vad gropile...ca, cu densitatea intunericului la noi...e greu :)

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bine mai ghiaurilor ... pe forumul tdm bate vantul si voi sunteti toti aici :angryfire:

Uite si poza cu lumina mea pe faza scurta , xenon 4300k tot de la luv ...

post-37509-0-10434300-1338411177_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bine mai ghiaurilor ... pe forumul tdm bate vantul si voi sunteti toti aici :angryfire:

Uite si poza cu lumina mea pe faza scurta , xenon 4300k tot de la luv ...

 

 

faina lumina !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari

 

am si eu o mica problema cu TDMul meu

pe curbe daca asfaltul nu e perfect incepe sa balanseze (ma simt ca in/pe o barca)

aveti idee cum imi pot da seama daca are amortizorul spate o problema sau e din setarea suspensiei.

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca amortizoru are o piulita de preload in partea de joscare se strange cu o cheie olandeza. Baga o tura jumate si ai rezolvat

 

Inteleg ca tu simti vreo diferenta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg ca tu simti vreo diferenta ?

 

Drumul facut acum desi a fost fara bagaje, doar cu pasager, am simtit motocicleta comportandu-se mai bine pe viraje, disparand efectul de barca. In oras nu am simtit-o mai dura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt 3 reglaje care se pot face

pt primul e nevoie de cheie olandeza sau cu gheara iar la ultimele se pot regla cu mana.

eu inca nu am reusit sa fac rost de cheie - dupa revin cu feedback :)

 

Stiu ca sunt 3 reglaje ti l-am spus e cel care rezolva problema ridicata de tine.

PS Merge facut reglajul cu o surubelnita si ciocan :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o mica problema cu TDMul meu

pe curbe daca asfaltul nu e perfect incepe sa balanseze

sunt 3 reglaje care se pot face

pt primul e nevoie de cheie olandeza sau cu gheara iar la ultimele se pot regla cu mana.

Problema de care zici tind sa cred ca e de la reglajul extensiei (rebound damping), eventual corelata cu cel de compresie (compression damping). Ar putea fi si de la un arc prea moale, dar ma indoiesc... balansul de care vorbesti inseamna tocmai ca mobra se stabilizeaza mai greu dupa hop, deci ar trebui sa fie o problema de amortizare, nu de pretensiune in arc.

 

Cheia olandeza nu o ai in trusa de scule a mobrei?

Editat de LinX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut aceeasi problema, se rezolva simplu cu mana fara chei.

 

doar trebuie sa faci asta

 

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=809938

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...