Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salutare,

nu stiu daca s-a mai discutat despre rezervoarele de pe TDM 3VD, dar eu am observat, dupa mai multe alimentari, ca rezesvorul nu prea are 18 litri, asa cum este scris in specificatii, si nici rezerva nu prea este de 3,5 litri, cum ar trebui sa fie conform acelorasi spacificatii. Din ce am observat eu, rezervorul are maxim 15,5-16,0 litri iar rezerva intre 2,5-3,0 litri.

Va rog veniti cu argumente si experiente proprii.

 

Poate rezervorul tau a fost lovit/turtit/reparat

Daca golesc complet rezervorul la TDM apoi am rabdare sa il umplu pana "in gura" are 18,1 litri

Asa e al meu, nu stiu la altii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cauciucul pe spate este K60 Scout, modelul din 2011 (dupa cum stiu eu ultima versiune). marimea este cea standard 150/70/17

 

NU RECOMAND schimbarea dimensiunilor de fabrica din n'spe motive cunoscute de toata lumea si testate de multi dintre prietenii mei mai destepti si dornici de afirmare in fatza cafenelelor :)

 

 

rezervorul golit uscat are fix 18,1 litrii la mine. incercat pe drum :)

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar 'pintenul' acela de jos de la motor, am inteles ca il are modelul 3Vd dar nu conteaza, il adaptatez la 4TX-ul meu. arata marfa, am vazut eu la un baietas zilele trecute. I-am zis bine pinten?, adica m-am facut inteles? :scratch: . Vreau sa cumpar in regim de urgenta crash-padd-urile, stie cineva un nr de tel de unde le pot comanda, parca faceau niste baieti prin Timisoara, parca?

 

Ce dreak am.., crash-barr-urile, am vrut sa zic! sau e totuna.., fimiar engleza a dreaku! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Ce dreak am.., crash-barr-urile, am vrut sa zic! sau e totuna.., fimiar engleza a dreaku! :crack:

Crash bar-uri sunt barele care protejeaza motorul si se duc spre carene iar crash pad-urile sunt buloanele scurte independente montate din loc in loc cu acelasi rol de protectie.

 

Am lamurit in seara asta si problema luminii. La 4tx avem pe faza scurta bec H1 iar pe faza lunga H3. Nu ma intrebati cum am ajuns sa punem H3 pe scurta. Gata, am scapat de "potcoava" luminoasa. In plus de asta am cunoscut si un om tare fain pe care il recomandam tuturor celor care vor kit xenon. Daca nu era el, cred ca-mi puneam lanterna pe casca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lamurit in seara asta si problema luminii. La 4tx avem pe faza scurta bec H1 iar pe faza lunga H3. Nu ma intrebati cum am ajuns sa punem H3 pe scurta.

 

Cum a ajuns sa puneti H3 pe scurta? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am lamurit in seara asta si problema luminii. La 4tx avem pe faza scurta bec H1 iar pe faza lunga H3. Nu ma intrebati cum am ajuns sa punem H3 pe scurta. Gata, am scapat de "potcoava" luminoasa. In plus de asta am cunoscut si un om tare fain pe care il recomandam tuturor celor care vor kit xenon. Daca nu era el, cred ca-mi puneam lanterna pe casca.

 

 

Pai daca ai spus asta, zi-le si ca despre Luigi (l.u.v) e vorba, sa stie oamenii cui sa se adreseze! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Cum a ajuns sa puneti H3 pe scurta? :)

Din cauza manualului :-L :-L .

 

 

Pai daca ai spus asta, zi-le si ca despre Luigi (l.u.v) e vorba, sa stie oamenii cui sa se adreseze! :)

Nu eram sigur ce id are pe forum pentru ca Vlad a luat legatura cu el. Da, este vorba despre Luigi aka l.u.v

/index.php?/user/2911-luv/

post-33982-0-20419200-1338360571_thumb.jpg

Editat de CristiBoroi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cauza manualului :-L :-L .

 

Deci la 4TX trebuie de fapt 2 x H1?

Si eu ma mir de scrierea manualului, de obicei H3 e montat in farurile suplimentare pt ceață :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Nu bre, nu ai fost atent in postarea mea de azinoapte.

La 4TX ai H1 pe faza scurta si H3 pe faza lunga.

In manual e gresit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus de asta am cunoscut si un om tare fain pe care il recomandam tuturor celor care vor kit xenon. Daca nu era el, cred ca-mi puneam lanterna pe casca.

 

Eu am cumparat un kit pt H4 de la Dedeman, cu 239 lei

E pentru auto, are balasturi mari, dar la africana este loc berechet

Interesant este ca eu credeam inainte ca am lumina buna, adica nu ma plangeam, vedeam bine noaptea si cu H4 halogen

Dar de cand am pus xenoane nu mei exista noapte :laugh:

 

Nu bre, nu ai fost atent in postarea mea de azinoapte.

La 4TX ai H1 pe faza scurta si H3 pe faza lunga.

In manual e gresit.

 

TU nu ai fost atent la postarea ta, ca ai scris gresit :blbl:

Am sesizat de la inceput inadvertenta dar te-am lasat in pace

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci la 4TX trebuie de fapt 2 x H1?

Si eu ma mir de scrierea manualului, de obicei H3 e montat in farurile suplimentare pt ceață :scratch:

Nu, Nicule, este un bec H1 pe faza scurta si unul H3 pe faza lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nah?

 

La 4tx avem pe faza scurta bec H1 iar pe faza lunga H3. Nu ma intrebati cum am ajuns sa punem H3 pe scurta.

 

da, ştiu, viaţa e greu :cheers::friends:

 

Nu, Nicule, este un bec H1 pe faza scurta si unul H3 pe faza lunga.

 

În sfârşit un om care ştie să explice :makeout:

 

Sau poate am setat eu gresit aparatul de cafea :scratch:

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Nu stiu....v-am zis ca la 4TX avem pe faza scurta bec H1 si pe faza lunga bec H3?

Derbedeilor! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu....v-am zis ca la 4TX avem pe faza scurta bec H1 si pe faza lunga bec H3?

Derbedeilor! :cheers:

 

Si la mine a fost aceeasi situatie. I-am spus lui Luigi ce bec am, fara sa scot becul de pe mobra, lunadu-ma dupa manual. Cand am ajuns la el sa-l monteze, iete chestie ca nu era ce trebuia! Aseara, cand m-a sunat sa ma-ntrebe, i-am spus ca nu mai stiu ce bec a pus la mine, dar nu cel ce era indicat in carte.

Acum banuiesc ca poti spune si tu ca vezi pe unde mergi! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Si cum naiba le-ati montat, ca soclurile nu sunt la fel?

You underestimate my power. :angryfire:

 

Din cauza ca locul este foarte ingust si lucrezi mai mult pe pipaite, m-am luat dupa manual. In plus de asta, cel care a avut motorul inaintea mea ii pusese tot h3 pe scurta. Curat fatalitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No ashe ca vati lamurit....lamuriti-ma shi pe mine ca eu sa-mi bag pixul in ochi de inteleg ce drakovenie de bec tre sa pun pe 3VD ul meu sa vizualizez si eu drumul ashe...macar o tzara :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..lamuriti-ma shi pe mine ca eu sa-mi bag pixul in ochi de inteleg ce drakovenie de bec tre sa pun pe 3VD ul meu sa vizualizez si eu drumul ashe...macar o tzara :)

 

Scoate becul si vezi concret de care ai, ca la 3VD sunt de mai multe feluri

Eu am P 45t, cu halogen, 60 W/55 W

 

10031055_880_FR_05.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La becuri am asa: pe stanga xenon H4 pe dreapta H4 60/55 w

 

intre timp am montat un parbriz ...am remodelat Tedemeul in Varadero :D

 

dati cu ocheanu.

 

Nu mai am turbulente in casca, am turbulente in umeri :D

post-35521-0-31437300-1338384008_thumb.jpg

post-35521-0-90951500-1338384016_thumb.jpg

post-35521-0-94695600-1338384022_thumb.jpg

post-35521-0-51334500-1338384029_thumb.jpg

post-35521-0-33923600-1338384037_thumb.jpg

post-35521-0-66206100-1338384045_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La becuri am asa: pe stanga xenon H4 pe dreapta H4 60/55 w

 

Farurile sunt hiba

La mine sunt altfel, am 3VD din 1995, adus din Italia, dar tot nu inteleg de ce nu a pus Yamaha faruri ca lumea la toate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cavaleru = nu :)

 

Q Korben al meu tot din 95 e si tot din Italia...dar o sa ma descurc eu...doar cum zicea cineva: Tre un ciocan mai mare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Florian, tu nu ai lumina de drum cu tot cu proiectoarele alea doua? Noaptea la voi are o densitate mai mare? :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...