Vizitator CristiBoroi Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Si cum naiba le-ati montat, ca soclurile nu sunt la fel? You underestimate my power. Din cauza ca locul este foarte ingust si lucrezi mai mult pe pipaite, m-am luat dupa manual. In plus de asta, cel care a avut motorul inaintea mea ii pusese tot h3 pe scurta. Curat fatalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Concluzie: nu trebuie sa forțezi ci sa foloseÂşti un ciocan mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 No ashe ca vati lamurit....lamuriti-ma shi pe mine ca eu sa-mi bag pixul in ochi de inteleg ce drakovenie de bec tre sa pun pe 3VD ul meu sa vizualizez si eu drumul ashe...macar o tzara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 ..lamuriti-ma shi pe mine ca eu sa-mi bag pixul in ochi de inteleg ce drakovenie de bec tre sa pun pe 3VD ul meu sa vizualizez si eu drumul ashe...macar o tzara Scoate becul si vezi concret de care ai, ca la 3VD sunt de mai multe feluri Eu am P 45t, cu halogen, 60 W/55 W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 La becuri am asa: pe stanga xenon H4 pe dreapta H4 60/55 w intre timp am montat un parbriz ...am remodelat Tedemeul in Varadero dati cu ocheanu. Nu mai am turbulente in casca, am turbulente in umeri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Floriane nu iti dau un parbriz original in locul aluia care il ai tu ca tot nu iti foloseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 La becuri am asa: pe stanga xenon H4 pe dreapta H4 60/55 w Farurile sunt hiba La mine sunt altfel, am 3VD din 1995, adus din Italia, dar tot nu inteleg de ce nu a pus Yamaha faruri ca lumea la toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 @ Cavaleru = nu Q Korben al meu tot din 95 e si tot din Italia...dar o sa ma descurc eu...doar cum zicea cineva: Tre un ciocan mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Florian, tu nu ai lumina de drum cu tot cu proiectoarele alea doua? Noaptea la voi are o densitate mai mare? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 eu vreau sa imi pun niste philips vision sunt ceva la vreo 50 ron. nu mai stiu exact modelul. macar 1 buc vreau sa pun sa vad care e diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 (editat) Q Cristiboroi - la noi noaptea are o densitate muuult peste medie , glumesc. Da am farurile de ceata care lumineaza in fatza mobrei la max 5-10 m, am xenonu care lumineaza ca o potcoava de cal mort, am H4 pe dreapta care lumineaza .....cand se aprinde.....destul de nasol. Am o problema la mobra, o sa o vedeti la intrunire. Imi palpaie farul. Am masurat incarcarea si a fost ok. Dar totusi ceva nu e in regula numai ca nu prea isi da seama nimeni. Si cu becuri normale face la fel si cu xenonu la fel, au zis ca e slaba bateria, am schimbat-o...papaie. Faza e ca turez motoru si palpaiala dispare pana l ao anumita rotatie...dupa care reapare sau scade in intensitate lumina becului. Deci dupa cunostintele mele slabe in materie, zic ca am probeleme cu incarcarea sau ceva releu...sau bobina...sau chizdasamasii important e ca merre...dar nu lumineaza. Luminile mele sunt doar pentru a fi vazut in trafic. Cele mai bune lumini am avut pe TDM ul lui Barboge, pe acela am schimbat farurile cu faruri de Dacie!!!! Made in Romania (ELBA) Editat Mai 30, 2012 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Io zic sa desfaci farurile si sa vezi BINE soclurile. Spun asta dupa experienta recenta. In ce priveste palpaitul, verifica sa ai contactele in regula sa nu fie slabite iar la vibratii sa se miste. Ia un aparat de masura si vezi daca releul isi face treaba. Pe proiectoare ce becuri ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 (editat) Farurile au fost desfacute si rasdesfacute de nspe mii de ori, sa masurat cu aparat si mesteru a zis ca este okey...nu mai sunt sigur ca eu sunt cam uituc de fire (parca era 12,4 relanti...13-14 in ture la 3000...camasa ceva ) si contactele le-am tot curatat, strans, etc. O sa vedeti la intrunire cum fac, eventual incerc sa fac un video sa arat dava reuseste senzoru sa inregistreze lumina deranjanta a xenonului. Pe proiectoare sunt 35 W ...dar folosec foarte rar....doar noaptea sa fiu vazut sau daca sunt intr-o padure tot noaptea si tre sa vad gropile...ca, cu densitatea intunericului la noi...e greu Editat Mai 30, 2012 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cody2 Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Da bine mai ghiaurilor ... pe forumul tdm bate vantul si voi sunteti toti aici Uite si poza cu lumina mea pe faza scurta , xenon 4300k tot de la luv ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Da bine mai ghiaurilor ... pe forumul tdm bate vantul si voi sunteti toti aici Uite si poza cu lumina mea pe faza scurta , xenon 4300k tot de la luv ... faina lumina !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
momoleinen Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 salutari am si eu o mica problema cu TDMul meu pe curbe daca asfaltul nu e perfect incepe sa balanseze (ma simt ca in/pe o barca) aveti idee cum imi pot da seama daca are amortizorul spate o problema sau e din setarea suspensiei. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Vezi ca amortizoru are o piulita de preload in partea de joscare se strange cu o cheie olandeza. Baga o tura jumate si ai rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Vezi ca amortizoru are o piulita de preload in partea de joscare se strange cu o cheie olandeza. Baga o tura jumate si ai rezolvat Inteleg ca tu simti vreo diferenta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 Inteleg ca tu simti vreo diferenta ? Drumul facut acum desi a fost fara bagaje, doar cu pasager, am simtit motocicleta comportandu-se mai bine pe viraje, disparand efectul de barca. In oras nu am simtit-o mai dura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
momoleinen Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 sunt 3 reglaje care se pot face pt primul e nevoie de cheie olandeza sau cu gheara iar la ultimele se pot regla cu mana. eu inca nu am reusit sa fac rost de cheie - dupa revin cu feedback Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 sunt 3 reglaje care se pot face pt primul e nevoie de cheie olandeza sau cu gheara iar la ultimele se pot regla cu mana. eu inca nu am reusit sa fac rost de cheie - dupa revin cu feedback Stiu ca sunt 3 reglaje ti l-am spus e cel care rezolva problema ridicata de tine. PS Merge facut reglajul cu o surubelnita si ciocan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 (editat) am si eu o mica problema cu TDMul meu pe curbe daca asfaltul nu e perfect incepe sa balanseze sunt 3 reglaje care se pot face pt primul e nevoie de cheie olandeza sau cu gheara iar la ultimele se pot regla cu mana. Problema de care zici tind sa cred ca e de la reglajul extensiei (rebound damping), eventual corelata cu cel de compresie (compression damping). Ar putea fi si de la un arc prea moale, dar ma indoiesc... balansul de care vorbesti inseamna tocmai ca mobra se stabilizeaza mai greu dupa hop, deci ar trebui sa fie o problema de amortizare, nu de pretensiune in arc. Cheia olandeza nu o ai in trusa de scule a mobrei? Editat Iunie 3, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 am avut aceeasi problema, se rezolva simplu cu mana fara chei. doar trebuie sa faci asta /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=809938 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
momoleinen Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 am facut rost de o cheie (eu am luat mobra fara trusa de scule ) si am facut reglajele - amortizorul era pe pozitia 1 - am e mult mai bine inca o intrebare - cu ce antigel sa completez ? tks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 antigel pt bloc de aluminiu. concetratie maxima 50% ( 1 l antigel - 1 l apa distilata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.