Banzay Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 (editat) Exact asa e, insa e manufacturat de mine La pegaso a rezistat, insa nu prea imi inspira incredere prinderea gps-ului pe suport, in cele 4 picioruse, m-as gandi la altceva...sa vad ce iese. PS: se ia o teava din pvc (un T), se taie partea de sus a T-ului in 2, se bate un dop tot din pvc in partea de jos si se prinde de dop placa GPS-ului. Si gata suportul. Asta ca nu gasisem ceva in genul celui prezentat de colegul gsm. Editat Iunie 17, 2013 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 De unde fac si io rost de asa ceva? Si sa imi spuna cineva si mie cum sa desfac contrapiulita de la amortizorul spate? Am dat in ea dar al naibii, nu vrea sa se clinteasca din loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Eu am luat de pe okazii.ro Ai putea folosi cheie pneumatica, cum sunt la vulcanizare, alea cu care-ti desfac prezoanele la roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 (editat) Cum destrang chestia asta? Editat Iunie 18, 2013 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Cu cheia olandeza din trusa de scule a motocicletei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Nu reusesc. Bineinteles, ca cu cheia din trusa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Ah, aia? Am crezut ca era o piulita normala. Nu am incercat sa umblu la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 Incearca cu dalta si ciocanul...Ca Michelangelo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 18, 2013 Share Postat Iunie 18, 2013 senzorul de criic e ok. o sa merg pe fire sa vad unde se duc, si unde e intrerupt semnalul. Revin cu problema senzorului de la comutatotul la maneta de ambreiaj. Am verificat continuitatea pe fire, si semnalul merge pana in momentul in care intra in releul de sub sa. Stie cineva pe care pin trebuie sa dea releul semnalul mai departe, sau cum sa vad daca intr-adevar trebuie schimbat releul ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) Numai daca scrie printr-o schema electrica... Editat Iunie 19, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Numai daca scrie printr-o schema electrica... una mai intreaga nu ai? stiu ca ar trebui sa fie undeva un bloc de diode.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 (editat) Blocul de diode este in releul de tensiune. Din cauza ca este .gif, situl asta a incarcat poza naspa. Ii schimb formatul si o bag din nou. Editat Iunie 19, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Blocul de diode este in releul de tensiune. Din cauza ca este .gif, situl asta a incarcat poza naspa. Ii schimb formatul si o bag din nou. nu la tensiune ma refer. ansamblul de intrerupatoare cascadate (ambreiaj+cric+senzor neutru ) au pe undeva ceva dioda. la kawa diodele erau undeva in spatele blocului de sigurante. am avut o dioda strapunsa si din cauza ei a trebuit sa anulez senzorul de la maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Aha, de asta nu am auzit la TDM. Azi o dezbrac din nou si o sa arunc o privire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Sa imi fac ceva timp sa ma uit si la Yamaha mea, posibil ca yamaha sa aiba alta solutie constructiva fata de Kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 Mi-e frica sa nu busesc releul cu totul daca il desfac... Asa de bine de rau, imi merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iunie 19, 2013 Share Postat Iunie 19, 2013 salutare.am o intrebare,ce fel de becuri la far se gaseste pe tdm4tx,vorbesc de cele care nu au suferit modificari,ca as vrea sa pun ceva halogen,ca sa nu stau cu farurile desfacute le cumpar si le si pun,bafta la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Un H1 si un H7, daca nu ma inseala memoria. Vezi ca scrie pe sticla de la far, nu trebuie sa le desfaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 20, 2013 Share Postat Iunie 20, 2013 Din ce-mi aduc aminte sunt H1 pe faza scurta si H3 pe faza lunga. Cel putin asa era la mine. Si, da, asa cum spune Patrick, nu-i nevoie decat sa te uiti pe sticla farului ca scrie acolo ce bec ai inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 gata ,scrie pe sticla la far H1 si H3 ,acum urmeaza schimbul de becuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 25, 2013 Share Postat Iunie 25, 2013 Pui si relee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 sal,pai crezi ca e nevoie pentru becuri sa pun relee ca becurile sunt normale- blue vision si extrem vision Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Poti pune in prima faza doar becurile, apoi sa pui si releele si ai sa vezi diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Mai sunt 9 zile pana la intrunirea nationala de la Padis. Cine mai doreste sa se alature grupului, deja inscris, de TDM-isti, sa intre pe forumul TDM Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 In sfarsit ajung si eu acasa dupa o zi cand nu m-am simtit vanat de soferi Pana una-alta treburile merg bine: VF-ul scos din service cu carburile reglate pe placul meu, TDM-ul scos azi la plimbare si merge bine. Chiar observasem data trecuta cand dadusem jos rezervorul o 'putza', un furtunas cu un surub in el (alea pt sincronizat), schimbat probabil de vreun destept de la service, ca inainte parca nu era acolo. Ma rog, am schimbat putza cu un furtunas mai mic in diametru si ... nu mai tremura motorul cand accelerez din ture joase. Deci trage de sub 2000 de rupe acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.