Leaveyou Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Ia de priveste : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 perfect!!! ma gandeam ca au gresit astia...asa am avut un cbf si in talon era scris in loc de S , N adica naked...si acum la mine in carte e scris 18 l la capacitatea rezervorului. oricum e mai bine....de la 77cp la 81.6cp. mai sunt cativa. oricum se simtea mai sprintena ca 3vd un pic. cu poza asta mi` ai mai adus zambetul pe buze...ca eu inca ma gandeam ca trebuia sa fi luat banditul dupa 2008 ca ala are 84 de cai. ))) am mai facut si azi cu el vreo 30 km...imi place si am comandat si parbriz touring un consum estimativ la un mers omenesc (100-110km/h) urban si extra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 perfect!!![ ..........]imi place si am comandat si parbriz touring unde ai comandat parbrizul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 In prima.faza am vrut de pe louis. apoi am fost la repr honda de la constanta. E la aceeasi bani.80e La repr honda de la cta. era si pe louis la acelasi pret 80e Baieti!! un consum estimativ extraurban( 100-110km/h) si urban la tx!! ca varadero este un mare iubitor al benzinei nu ratam nici un peco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 hmmm link pe louis pls? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Www.louis.de Are si limba engleza. si repr in romania prin kronaumoto. sunt seriosi si iti schimba diverse chestii daca nu ti plac sau nu se potrivesc Mi a venit deja parbrizul. am fugit imediat sa l iau...cand ce sa vezi?! cu vreo 5cm mai inalt decat original ....pe romaneste cu okiu liber nu stiai care e touring si care standard. evident am refuzat sa l ridic si sa platesc 380 lei. asa ca cititi ,documentativa, masurati si apoi cumparati...norocul meu ca nu dadusem nici un avans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladutzu_16 Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Salutare! In primavara as vrea sa imi iau un tdm 4tx, ideal ar fi dupa 99, dar vedem ce gasim...insa ma tem ca nu o sa ajung calumea cu talpile pe terra (am 1.78m), am avut un transalp 600 si ajungeam...ce credeti? Eventual poate isi face mila de mine unul din voi si ma lasa sa.l incalec, daca nu e bagat la iernat. La ce ar trebui sa ma uit in mod special, ce probleme comune are? Multumesc de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) ))) eu am 165cm si am varadero si mi am luat si tdm acum........cu amandoua ma simt excelent .e adevarat ca stau cu varfurile cand sunt pe varadero dar nu am avut probleme de echilibru . nu vreau sa fiu rautacios dar cred ca e ca si cum un sofer care merge cu tico se intreaba cum ar putea merge cu o skoda....daca esti sofer...mergi cu orice. si am uitat sa spun ca am avut si bmw rt1100 ( cel de politie)...deci nu inaltimea conteaza.!!!...cred eu Salutare! In primavara as vrea sa imi iau un tdm 4tx, ideal ar fi dupa 99, dar vedem ce gasim...insa ma tem ca nu o sa ajung calumea cu talpile pe terra (am 1.78m), am avut un transalp 600 si ajungeam...ce credeti? Eventual poate isi face mila de mine unul din voi si ma lasa sa.l incalec, daca nu e bagat la iernat. La ce ar trebui sa ma uit in mod special, ce probleme comune are? Multumesc de raspunsuri pe de alta parte azi am facut cu 4tx ul primii 150km. e chiar super ! coborat de pe varadero....nu prea sunt diferente la confort ,lanseaza frumos pe denivelari nu te oboseste, motorul trage exceptional pot spune ca e mai placut decat atunci cand tragi de varadero ( V ul de la varadero este mai zgomotos si nu prea se simte bine dupa 120km/h,devine si mai zgomots)....insa minusul cel mai mare este expunerea motociclistului la vant. cu varadero merg cu casca ridica si la 140km/h (cu parbrizul standard) insa cu tdm ul iau totul in piept si fata e dezastru din punctul asta de vedere...insa fata de 3vd ul care l`am avut este mult mai fasnet. pe ansamblu imi place si inca mult. sunt bucuros de achizitia facuta!!! referitor la vladut ....am avut si transalp si pot spune ca daca te vei urca pe tdm vei fi multumit in principal de puterea pe care o are...restul depinde de gusturi..e clar ca nu e un enduro touring...e mai mult o motocicleta de strada . Dar daca am schimbat ceva motorete si m`am intors din nou la tdm...cred ca inseamna ceva. cel putin ptr mine Referitor la probleme....poate avea multe sau nici una. depinde de starea in care e...,cat de cinstit este cu tine proprietarul, kilometrii, modul de utilizare, s a schimbat sau nu la timp uleiul,etc. unele probleme le poti depista pe loc ,cum ar fi scurgerea uleiul furcii fata pe la semeringuri, discuri frana uzate, patinarea ambreiajului....dar daca nu e cinstit proprietarul cu tine multe le vei vedea dupa achizitionare. de preferat este sa mergeti 2 - 3 oameni mai priceputi,,,,si 6 ochi uneori vad ce nu ar vedea doar 2. Editat Octombrie 8, 2013 de Crivascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) Salut ! De scos e mai greu prima data, dup-aia te obisnuiesti Sa vad daca-mi aduc aminte toti pasii: - desfaci bornele de sub sa, le izlolezi sa nu se atinga intre ele in timpul manevrelor. - desfaci suruburile de la pompa de frana spate, contactul de frana spate, butoiasul de lichid de frana spate. Subansamblele le vei muta cand scoti bateria, nu e nevoie sa le scoti de pe motor. - desfaci suruburile care tin ghidajul furtunului de frana spate si il dai si pe asta la o parte. In momentul asta ar trebui sa ai spatiu de manevra. Desfaci suruburile de la cutia bateriei (unul in stanga, unul in dreapta, insurubate din spate catre fata). Scoti toata cutia cu baterie, cu tot cu bornele de minus si de plus. Cand ai cutia scoasa, te prinzi ce ai de facut in continuare. Pentru montajul bateriei noi dai rewind la viteza reala la toti pasii astia. Idei despre 4TX mai avem (e cel mai bun model de TDM, mai ales generatia 1999-2001 ). Ce te-ar mai interesa ? Am mai postat in forumul vostru,cineva tentat de schimb cu bandit 1200 din 2000? Editat Octombrie 8, 2013 de Old Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Salutare! In primavara as vrea sa imi iau un tdm 4tx, ideal ar fi dupa 99, dar vedem ce gasim...insa ma tem ca nu o sa ajung calumea cu talpile pe terra (am 1.78m), am avut un transalp 600 si ajungeam...ce credeti? Eventual poate isi face mila de mine unul din voi si ma lasa sa.l incalec, daca nu e bagat la iernat. La ce ar trebui sa ma uit in mod special, ce probleme comune are? Multumesc de raspunsuri Nu e bagat la iernat, pentru ca nu a venit iarna inca. Activeaza zilnic in trafic cu succes. Despre TDMul meu vorbesc. Daca vrei sa vezi cum te simti pe el, treci pe la mine pe la atelier (in zona Podului Fundeni) - ai datele de contact in semnatura - si vorbim mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 ))) eu am 165cm si am varadero si mi am luat si tdm acum........cu amandoua ma simt excelent .e adevarat ca stau cu varfurile cand sunt pe varadero dar nu am avut probleme de echilibru . nu vreau sa fiu rautacios dar cred ca e ca si cum un sofer care merge cu tico se intreaba cum ar putea merge cu o skoda....daca esti sofer...mergi cu orice. si am uitat sa spun ca am avut si bmw rt1100 ( cel de politie)...deci nu inaltimea conteaza.!!!...cred eu pe de alta parte azi am facut cu 4tx ul primii 150km. e chiar super ! coborat de pe varadero....nu prea sunt diferente la confort ,lanseaza frumos pe denivelari nu te oboseste, motorul trage exceptional pot spune ca e mai placut decat atunci cand tragi de varadero ( V ul de la varadero este mai zgomotos si nu prea se simte bine dupa 120km/h,devine si mai zgomots)....insa minusul cel mai mare este expunerea motociclistului la vant. cu varadero merg cu casca ridica si la 140km/h (cu parbrizul standard) insa cu tdm ul iau totul in piept si fata e dezastru din punctul asta de vedere...insa fata de 3vd ul care l`am avut este mult mai fasnet. pe ansamblu imi place si inca mult. sunt bucuros de achizitia facuta!!! referitor la vladut ....am avut si transalp si pot spune ca daca te vei urca pe tdm vei fi multumit in principal de puterea pe care o are...restul depinde de gusturi..e clar ca nu e un enduro touring...e mai mult o motocicleta de strada . Dar daca am schimbat ceva motorete si m`am intors din nou la tdm...cred ca inseamna ceva. cel putin ptr mine Referitor la probleme....poate avea multe sau nici una. depinde de starea in care e...,cat de cinstit este cu tine proprietarul, kilometrii, modul de utilizare, s a schimbat sau nu la timp uleiul,etc. unele probleme le poti depista pe loc ,cum ar fi scurgerea uleiul furcii fata pe la semeringuri, discuri frana uzate, patinarea ambreiajului....dar daca nu e cinstit proprietarul cu tine multe le vei vedea dupa achizitionare. de preferat este sa mergeti 2 - 3 oameni mai priceputi,,,,si 6 ochi uneori vad ce nu ar vedea doar 2. salutare,dupa ce am pus un deflector de vant la parbrizul touring de la tdm se vede diferenta,adica si la 160 tot cu geamu ridicat la casca se poate merge,conteaza foarte mult cativa centimetri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Salut ! asa e dar am gasit pe net relativ la aceeasi bani parbrizul cel mai inalt . din cate am vazut sunt vreo 3 modele disponibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Io-l am pe cel mai inalt, dar nu-mi este suficient fara spoiler. Asa ca asculta la ce-ti zice Piffi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Am inteles. dar mai intai sa mi iau un parbriz sanatos...ca si spoilerul singur i cred ca poate face mare lucru Eu am parbrizul standard... Zi mi si mie te rog de unde l ai cumparat si cam cat te a costat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Mie asa mi-a venit mobra : cu parbrizul cel mai inalt. I-am adaugat un spoiler luat de la louis si fabricat de Puig la care i-am schimbat plasticul cu unul mai mare, facut de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 salut,iti pun o poza ca sa-ti faci o ideie, dar sa stii ca se merita investitia daca vrei sa faci drumuri mai lungi si alte informatii cu cea mai mare placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Merci!am un noroc chior, nici o motoreta din cate am avut nu a venit decat cu parbriz standard:). sa mai treaca iarna si ma apuc de cautat. arata bine in poza, parbriz inalt,spoiler...cum sa nu fie bine Inca mai am varadero ptr drumuri lungi. e o motocicleta deosebita. v o recomand cu caldura, dar o sa iubiti toate benzinariile ) Ziceti mi si mie ceva de consumuri la un mers 100-120km/h si urban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 consumurile variaza de la motor la motor,la mine de cand o am undeva de la 4,7-5,2% cu pasager si bagaje cat incape,dar daca fac o sincronizare la carburatoare cred ca scade un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Merci!!! S ar putea sa merg maine la salonul auto de la buc si o sa incerc sa i fac si eu consumul...sper sa fie bun timpul E acceptabil...nu poti avea capacitate mare, ceva cai si consum f mic...cam 5% imi lua 3vd ul voi ce ulei folositi? 10w sau 15w?...ati observat diferente la mersul motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 la mine merge bine motul ester10w40,dar totusi cutia e zgomotoasa,depinde de schimbat,cred ca o sa incerc varianta 10w40 7100 sa vedem cum e mentionez ca nu consuma gram de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Zgomotoasa si cu 7100, insa eu unul sunt multumit. Totusi parca mergea mai bine 7100 pe 4 in linie... cred ca o sa incerc la primavara un belray exc (parca) 15w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) in general este zgomotoasa cutia la Yamaha si cu precadere la tdm tot ce ai pus tu am pus si eu...este 10w semisintetic...ce vrei tu sa bagi 7100 este full sintetic . nu are legatura cu schimbatu`. diferenta intre ele nu este vascozitatea, ci doar faptul ca uleiul full sintetic adica 7100 nu `si pierde proprietatile la temperaturi inalte. cu alte cuvinte uleiul sintetic se poate folosi mai multi km....in rest......daca vrei sa incerci alta vascozitate pune 15w-50 si poti vedea schimbari,eventual la mine merge bine motul ester10w40,dar totusi cutia e zgomotoasa,depinde de schimbat,cred ca o sa incerc varianta 10w40 7100 sa vedem cum e mentionez ca nu consuma gram de ulei oricum producatorul recomanda 10w, 15w si 20w chiar depinde de zona unde locuim...la noi merge lejer 15w mai ales vara p caldurile astea....deci cifra asta indica vascozitatea...de la 0w devine din ce in ce mai vascos spre20w care este cel mai vascos. uleiurile sintetice nu fac altceva decat sa protejeze mai bine motorul in orice condittii de functionare fata de un ulei mineral care la anumite temperaturi isi pierd proprietatile de a forma pelicula lubrifianta Editat Octombrie 11, 2013 de Crivascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aim5 Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 vand Yamaha TDM http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-tdm-din-1999-543182.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Salut! nu m am putut abtine sa nu ies azi la un drum mai lung. am facut si consumul! am parcurs aprox 200km dupa care am alimentat la aceeasi pompa. am mers relativ in mod constant cu 110km/h evident cu localitati, putin autostrada si ceva drum super virajat. fara pasager ,fara bagaje a rezultat un consum de 4,2%. ca idee varadero in aceleasi conditii consuma 6,5%...luxul se plateste:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Bravo! Daca lasi si acele mai jos o sa ajungi sa te bati la consum cu campioni gen Shorty (3,5 %) sau AlinS (3,6%), chiar daca astia merg pe 5PS. Si daca mergi si mai incetisor si mai subturat poti stabili record dupa record! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.