piffi Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 consumurile variaza de la motor la motor,la mine de cand o am undeva de la 4,7-5,2% cu pasager si bagaje cat incape,dar daca fac o sincronizare la carburatoare cred ca scade un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Merci!!! S ar putea sa merg maine la salonul auto de la buc si o sa incerc sa i fac si eu consumul...sper sa fie bun timpul E acceptabil...nu poti avea capacitate mare, ceva cai si consum f mic...cam 5% imi lua 3vd ul voi ce ulei folositi? 10w sau 15w?...ati observat diferente la mersul motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 la mine merge bine motul ester10w40,dar totusi cutia e zgomotoasa,depinde de schimbat,cred ca o sa incerc varianta 10w40 7100 sa vedem cum e mentionez ca nu consuma gram de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Zgomotoasa si cu 7100, insa eu unul sunt multumit. Totusi parca mergea mai bine 7100 pe 4 in linie... cred ca o sa incerc la primavara un belray exc (parca) 15w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 (editat) in general este zgomotoasa cutia la Yamaha si cu precadere la tdm tot ce ai pus tu am pus si eu...este 10w semisintetic...ce vrei tu sa bagi 7100 este full sintetic . nu are legatura cu schimbatu`. diferenta intre ele nu este vascozitatea, ci doar faptul ca uleiul full sintetic adica 7100 nu `si pierde proprietatile la temperaturi inalte. cu alte cuvinte uleiul sintetic se poate folosi mai multi km....in rest......daca vrei sa incerci alta vascozitate pune 15w-50 si poti vedea schimbari,eventual la mine merge bine motul ester10w40,dar totusi cutia e zgomotoasa,depinde de schimbat,cred ca o sa incerc varianta 10w40 7100 sa vedem cum e mentionez ca nu consuma gram de ulei oricum producatorul recomanda 10w, 15w si 20w chiar depinde de zona unde locuim...la noi merge lejer 15w mai ales vara p caldurile astea....deci cifra asta indica vascozitatea...de la 0w devine din ce in ce mai vascos spre20w care este cel mai vascos. uleiurile sintetice nu fac altceva decat sa protejeze mai bine motorul in orice condittii de functionare fata de un ulei mineral care la anumite temperaturi isi pierd proprietatile de a forma pelicula lubrifianta Editat Octombrie 11, 2013 de Crivascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aim5 Postat Octombrie 12, 2013 Share Postat Octombrie 12, 2013 vand Yamaha TDM http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-tdm-din-1999-543182.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Salut! nu m am putut abtine sa nu ies azi la un drum mai lung. am facut si consumul! am parcurs aprox 200km dupa care am alimentat la aceeasi pompa. am mers relativ in mod constant cu 110km/h evident cu localitati, putin autostrada si ceva drum super virajat. fara pasager ,fara bagaje a rezultat un consum de 4,2%. ca idee varadero in aceleasi conditii consuma 6,5%...luxul se plateste:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 Bravo! Daca lasi si acele mai jos o sa ajungi sa te bati la consum cu campioni gen Shorty (3,5 %) sau AlinS (3,6%), chiar daca astia merg pe 5PS. Si daca mergi si mai incetisor si mai subturat poti stabili record dupa record! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 13, 2013 Share Postat Octombrie 13, 2013 ma interesa doar la modul general si strict la stilul meu de mers care este consumul si daca evident este mai mic ca la varadero. nu ma intereseaza nici sa fabulez pe subiectul asta si nici sa scot mai putin. oricum in general cu cat vrei capacitate si cai mai multi e clar ca nu poti avea si un consum prea mic. afara de asta motorul meu are 10000km ...nebun sa fiu la cat merge de bine sa ma apuc sa bag eu mana in el sa cred ca o sa l fac sa consume cat un scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 M-am linistit! Credeam ca vrei ca un motor de 850 sa consume cat unul de 250! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Chiar citeam de motorul 4tX ...fata de 3vd decalandu l la 270 grade au rezolvat cateva probleme( avand acum ceva timp si 3vd). vibratiile era una dintre ele si asa este s a rezolvat.apoi consumul ...in aceleasi conditii de mers cu 3vd ul consumam 5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 (editat) Da, i-au rezolvat vibratiile fata de 3VD - vibreaza altfel. Cat despre consum l-au rezolvat prin reconfigurarea carburatoarelor mai mult, mai ales la generatie 1999-2001. Oricum, ce ai scos tu acolo e super bine. Cu Varadero-ul nu se compara nimic - nici la consum, nici la altceva Editat Octombrie 14, 2013 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Rautacios esti!!!sa nu se bucure si omu ....sa sti ca e deosebit varadero...bine zicea cineva: consuma cat vrea el dar merge cum vreau eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 N-am zis-o cu rautate - il cunosc pe Varadero si chiar nu se compara cu altceva, e deosebit, cum spui si tu. Dar si TDM le are pe ale lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 Corect! nu degeaba m am reantors la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 salutare,imi spuneti si mie cum sta treaba cu acele de la carburatoare,adica cum e normal sa fie pentru un mers normal si un consum decent,ca eu cred ca la mine le am undeva sus sau jos sau or fi ele pe undeva pe acolo,si in cazul in care ma hotarasc sa-i fac o sincronizare sa stiu ce sa-i zic la mecanic si poate are cineva o poza cu un ungator de lant ca sa vad cam cum ar veni pe un TDM, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 (editat) Florine, treaba sta cam asa : cu cat lasi acele mai jos, cu atat consuma mobra mai putin, dar te si indepartezi de viteza maxima. La 4TX-urile pana in 1999 ai trei pozitii la ace. Pentru cele din 1999-2001 ai cinci pozitii (la fel ca la 3VD). Iae asta e loobman-ul montat pe mobra mea : Editat Octombrie 14, 2013 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 in mod normal daca te duci la un mecanic cu experienta si care aw respecta nu se va apuca de nici o reparatie pana nu se uita in manualul de reparatii. Acolo iti va da pozitia standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Pozitia standard e la mijloc, dar tocmai asta e fain la carburatoare - poti sa le reglezi foarte usor in functie de ce cauti (putere, consum, etc). Nu e nimic gresit in a modifica pozitia acelor de dozaj, acolo unde e posibil acest lucru, pentru a obtine diverse rezultate. Dar sincronizarea in sine nu are legatura cu reglajul amestecului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 La mine a iesit castigatoare combinatia: acele dozatoare la 2 si suruburile de aer la 2,1/2. Bujiile sunt caramizii, nu scoate fum, nu da in nas daca tragi brusc de acceleratie in mers, iar consumul a iesit intre 4,5 si 5,5 mers alert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atimoto Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 SALUTARE. CAUT DOUA MEMBRANE DE CARBURATOR PT 3VD. MIE DEFAPT MI-AR TREBUI PE UN DUCATI MONSTER 600 SI DUPA INFORMATIILE MELE SUNT ACELEASI CARB CA SI PE 3VD (avand si eu unul din '91) . DACA AVETI CAREVA MEMBRANE SAU CHIAR SI CARB COMPLECTE DATI-MI UN P.M. SAU SUNA LA 0726316580. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Eu am dat comanda pe Dillypoint prin august parca, dar nici pana in ziua de azi nu au mai venit. Mi-au sus ca au una pe stoc dar trebuie s-o astept pe a 2-a vreo 3-4 zile... si tot astept de atunci. http://dillypoint.ro/zen/index.php?main_page=product_info&products_id=1298 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 SALUTARE. CAUT DOUA MEMBRANE DE CARBURATOR PT 3VD. MIE DEFAPT MI-AR TREBUI PE UN DUCATI MONSTER 600 SI DUPA INFORMATIILE MELE SUNT ACELEASI CARB CA SI PE 3VD (avand si eu unul din '91) . DACA AVETI CAREVA MEMBRANE SAU CHIAR SI CARB COMPLECTE DATI-MI UN P.M. SAU SUNA LA 0726316580. Atti, gasesti membrane aici . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 la mine merge bine motul ester10w40,dar totusi cutia e zgomotoasa,depinde de schimbat,cred ca o sa incerc varianta 10w40 7100 sa vedem cum e mentionez ca nu consuma gram de ulei Din cate uleiuri am incercat, cu 7100 10w-40 mi se pare ca merge cel mai bine. Acum am luat repsol 4t rider 15w-50, doar din curiozitate. Urmeaza sa fac schimbul de ulei, dar am o problema... Din cauza unor probleme de sanatate, nu m-am plimbat cu motorul decat de vreo 3 ori vara asta, iar acum (dupa o pauza de 3 luni) nu mai vrea sa porneasca. Daca ii pun benzina in cilindrii, porneste. Cu benzina din rezervor nu vrea. Ce parere aveti? Benzina veche? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 cnc goale??, orificii infundate?? furtune strangulate??, pompa porneste?? benzina in rezervor e ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.