gms245 Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Eu schimb bujiile in fiecare primavara. Filtrul de aer il schimbi in functie de drumurile pe care le parcurgi. In manual scrie ca se curata si se verifica la fiecare 6000km, iar cand consideri ca i-a sunat ceasul il schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 merci! cam repede de schimbat bujiile ,avand in vedere ca eu unu nu depasesc 10000km la sezon. dar ai si tu dreptate pana la urma nu ne calicim ptr 30 lei amandoua bujiile(la varadero e cam 70lei bujia). si daca o facem preventiv nu e nimic rau. filtru de aer l`am suflat de data asta dar cred ca la urmatorii 6000km il schimb direct. Eu schimb bujiile in fiecare primavara. Filtrul de aer il schimbi in functie de drumurile pe care le parcurgi. In manual scrie ca se curata si se verifica la fiecare 6000km, iar cand consideri ca i-a sunat ceasul il schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 Ca cam asa e... Bujiile merg mult mai mult de 10.000 de km, dar pentru 30 de lei parca nu merita sa te chitrosesti. Iar filtrul de aer eu il schimb cam la 10.000 - adica in fiecare primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 2, 2013 Share Postat Noiembrie 2, 2013 (editat) e clar!!!! cred ca la fiecare 6000km o sa verific si curat si filtru de aer si bujiile si la 12000km le schimb in felul asta respect cat de cat si manualul....si parerile celorlalti posesori tdm Am inteles eu gresit sau aduci si piese ?! Editat Noiembrie 2, 2013 de Crivascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 N-ai inteles gresit, am service si aduc de toate. De toate pentru motociclete, nu chiar zarzavaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Pai ma intereseaza parbrizul de la GIVI de 46 cm, daca il poti aduce. pe de alta parte azi am iesit la o tura de vreo 300km ...si cand ajung acasa vad in dreptul cricului vreo 2 picaturi de ulei...incerc sa bag capul pe dedesubt....se pare ca ar veni de la pinionul de atac....pe la semering....cred ...ar putea fi din alta parte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 nup, de la simering e , cauza principala a lipsei uleiului la 1000 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Parbrizul ala de la Givi il tot caut, da' inca nu l-am gasit. Simeringu' e 50 de lei cu tot cu transport (mai am unu in stoc, mai comand inca doua in curand ) E celebra faza - o sa-l schimb la mine si fac poze, e operatiune simpla pentru DIY. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 pai cum facem? as vrea sa ajung in posesia lui...de schimbat il schimb eu....sau merg la service...imp. e sa `l am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 parbriz vreau si io si simering ... cred?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 pai cum facem? as vrea sa ajung in posesia lui...de schimbat il schimb eu....sau merg la service...imp. e sa `l am Lasa-mi datele pe PM, sa stiu unde ti-l trimit. parbriz vreau si io si simering ... cred?? Curge sau nu ? Eu mai comand azi inca doua sa-mi refac stocul, ai timp sa te hotarasti daca vrei sau nu. Parbriz Givi n-am gasit inca, pot sa aduc de la MRA: Varianta touring de la MRA, fumuriu, dar nu e la fel de inalt ca Giviul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 ce inaltime are mra-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 mra are 435 cel mai inalt. are 3 modele ottoMan. str Strajerului nr 8 Constanta. Crivascu Marius. il pui la curierat rapid,nu? si platesc la livrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
datcubogdan Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Va salut din nou. Dupa ce am modificat acele la pozitia 2, surubul pilot la 2.5 ture, mansoanele le-am scos din airbox, le-am incalzit in apa fiarta(s-au inmuiat) si au intrat usor, dupa care am pus airbox-ul, consumul a ramas la fel 9-9.5 l/100 + bujiile afumate.Am depistat un lucru, tuburile emulsoare nu par ovalizate, dar acele au un mic joc stanga-dreapta in tuburi in partea cea mai groasa(cand sunt lasate). Ar trebui sa inchida de tot? Poate sa traga pe acolo benzina in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 Filtrul de aer l-ai schimbat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 ottoman!!! am scris numele si adresa ,e ok? care e procedura de achitare, de primire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) Ti-am trimis un PM, nu l-ai primit ? Iti zic si aici ce ti-am zis acolo: "Salut ! Cand am zis ca e 50 de lei simeringul cu tot cu transport m-am referit la transport prin posta Il pun maine, joi ar trebui sa ajunga la tine, e ok ? Multumesc." Deci, il pun azi la posta cu plata ramburs, joi e la tine simeringul. OK ? Editat Noiembrie 5, 2013 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) Va salut din nou. Dupa ce am modificat acele la pozitia 2, surubul pilot la 2.5 ture, mansoanele le-am scos din airbox, le-am incalzit in apa fiarta(s-au inmuiat) si au intrat usor, dupa care am pus airbox-ul, consumul a ramas la fel 9-9.5 l/100 + bujiile afumate.Am depistat un lucru, tuburile emulsoare nu par ovalizate, dar acele au un mic joc stanga-dreapta in tuburi in partea cea mai groasa(cand sunt lasate). Ar trebui sa inchida de tot? Poate sa traga pe acolo benzina in plus? Tu poti sa dai suruburile pilot la 2 ture fara nici o grija. Te poti juca cu ele ca sa mi reduci din benzina care ajunge in carburator. Din cate stiu acele nu pot fi chiar fixe in tuburile emulsoare. Bine, daca jocul e foarte mare.... Ar mai fi o posibilitate: sa nu ai piesele originale in carburatoare. Din pacate trebuie sa le demontezi din nou ca sa vezi codurile de pe jigloare, acul dozator si cam atat. Trebuie sa gasesti codurile pe care ti le da manualul. Vezi sa nu fie sparte plutitoarele si verifica nivelul benzinei din camera de nivel. Dar nu dai jos carburatoarele numai pentru asta. Extrem de importanta este stare clapetelor de soc. La mine erau uzate (nu la extrem) si-mi crescuse consumul cu aproape 2 litri. Aici am cateva detalii Editat Noiembrie 5, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 ok! dar joi o sa fiu la bucuresti la un miting...organizat de instructoriii auto. banuiesc ca voi putea sa l ridic vineri...nu am mai primit prin posta niciodata pana acum. trebuie sa astept sa mi vina o instintare ceva?....sau trebuie sa merg singur la oficiu postal de care apartin? Ti-am trimis un PM, nu l-ai primit ? Iti zic si aici ce ti-am zis acolo: "Salut ! Cand am zis ca e 50 de lei simeringul cu tot cu transport m-am referit la transport prin posta Il pun maine, joi ar trebui sa ajunga la tine, e ok ? Multumesc." Deci, il pun azi la posta cu plata ramburs, joi e la tine simeringul. OK ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Iti vine o instiintare numai ca dureaza pana ce o ia postasul, pana reuseste sa ti-o aduca. La mine se mai adauga 2 zile Dar, daca stii ca trebuie sa primesti colet, te duci in ziua in care ar trebui sa ajunga si intrebi daca a venit un colet pe numele tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
datcubogdan Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Filtrul de aer l-ai schimbat ? Filtrul este schimbat. Tu poti sa dai suruburile pilot la 2 ture fara nici o grija. Te poti juca cu ele ca sa mi reduci din benzina care ajunge in carburator. Din cate stiu acele nu pot fi chiar fixe in tuburile emulsoare. Bine, daca jocul e foarte mare.... Ar mai fi o posibilitate: sa nu ai piesele originale in carburatoare. Din pacate trebuie sa le demontezi din nou ca sa vezi codurile de pe jigloare, acul dozator si cam atat. Trebuie sa gasesti codurile pe care ti le da manualul. Vezi sa nu fie sparte plutitoarele si verifica nivelul benzinei din camera de nivel. Dar nu dai jos carburatoarele numai pentru asta. Extrem de importanta este stare clapetelor de soc. La mine erau uzate (nu la extrem) si-mi crescuse consumul cu aproape 2 litri. Aici am cateva detalii Codurile luate sunt: tuburi 611y4, ace 5g52, pilot jet 37.5 doar astea le am. O sa schimb si clapetele, care arata cam la fel cu cele din pozele tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 (editat) ok! dar joi o sa fiu la bucuresti la un miting...organizat de instructoriii auto. banuiesc ca voi putea sa l ridic vineri...nu am mai primit prin posta niciodata pana acum. trebuie sa astept sa mi vina o instintare ceva?....sau trebuie sa merg singur la oficiu postal de care apartin? Iti trimit ei instiintare, stai linistit. Poti sa-l ridici vineri fara probleme. Filtrul este schimbat. Codurile luate sunt: tuburi 611y4, ace 5g52, pilot jet 37.5 doar astea le am. O sa schimb si clapetele, care arata cam la fel cu cele din pozele tale. Conform manualui ai pesele corecte: Verifica nivelul si incearca cu alte clapete de soc, cum ti-a zis si Marius. Editat Noiembrie 5, 2013 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 ok. trimite l ! merci! sa l schimb in principiu trebuie sa dau pinionul de atac jos si apoi as cam da de el si incerc sa l trag cu ceva, ma adaptez la fata locului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Cam asa e treaba cu schimbatul - mai e un capac metalic peste acest simering (5 sau 6 suruburi cu hexagon de 10, la unul dintre ele nu poti sa intri cu tubulara, iti trebuie inelara - nu incerca sa tragi de el cu surubelnita dreapta). Simeringul il scoti cu o surubelnita - bati oblic in el si faci parghie sa-l tragi afara. Sub simering sunt doua canale de ulei, pe simering sunt patru picioruse - cand montezi simeringul nou trebuie sa te asiguri ca nu montezi niciun piciorus peste vreunul dintre cele doua canale de ungere. Dupa ce ai introdus simeringul nou - incerci sa-l bati pe toata circumferinta lui simultan - nu porni motorul pana nu pui placuta metalica cu alea 5 sau 6 suruburi la loc. Acea placuta are rol de siguranta la simeringul asta si fara ea, ti-l scuipa afara. Nu o sa scuipe insa simeringul vechi, introdus din fabrica. Cam asta e, treaba de 40 de minute cu putina rabdare si sculele potrivite - un pistol de impact sa desfaci piulita de la pinion ar fi ideal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 pai si merge fara pistol? ca de`asta nu am sa nu ma apuc sa il desfac degeaba Cam asa e treaba cu schimbatul - mai e un capac metalic peste acest simering (5 sau 6 suruburi cu hexagon de 10, la unul dintre ele nu poti sa intri cu tubulara, iti trebuie inelara - nu incerca sa tragi de el cu surubelnita dreapta). Simeringul il scoti cu o surubelnita - bati oblic in el si faci parghie sa-l tragi afara. Sub simering sunt doua canale de ulei, pe simering sunt patru picioruse - cand montezi simeringul nou trebuie sa te asiguri ca nu montezi niciun piciorus peste vreunul dintre cele doua canale de ungere. Dupa ce ai introdus simeringul nou - incerci sa-l bati pe toata circumferinta lui simultan - nu porni motorul pana nu pui placuta metalica cu alea 5 sau 6 suruburi la loc. Acea placuta are rol de siguranta la simeringul asta si fara ea, ti-l scuipa afara. Nu o sa scuipe insa simeringul vechi, introdus din fabrica. Cam asta e, treaba de 40 de minute cu putina rabdare si sculele potrivite - un pistol de impact sa desfaci piulita de la pinion ar fi ideal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.