Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare frati TDM-isti si bine v-am regasit cu pasiunea pentru TDM nestirbita de iarna asta infecta!

 

Apropos de farurile lu' 3VD, iata un close-up cu "The look of love":

 

:crack:

 

ai becurile originale sau ai facut upgrade?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bag sama ca aleas cele de dacie de care am tot citit pe aici

Probabil ca sunt cele de Dacie, caci sunt mai iesite in exterior.

Ale mele sunt cele originale,( made in japan scrie pe ele) si nu sunt scose in afara.

 

post-25487-1234987310_thumb.jpg post-25487-1234987330_thumb.jpg

 

Dar oricum ar fi ele, parerea mea e ca sunt super

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca sunt cele de Dacie, caci sunt mai iesite in exterior.

Ale mele sunt cele originale,( made in japan scrie pe ele) si nu sunt scose in afara.

 

post-25487-1234987310_thumb.jpg post-25487-1234987330_thumb.jpg

 

Dar oricum ar fi ele, parerea mea e ca sunt super

 

 

difera de la model la model. in functie de generatie la mine e la fel ca la rocker, la bcristian e la fel ca la tryharder,

 

la toate snt farurile originale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

difera de la model la model. in functie de generatie la mine e la fel ca la rocker, la bcristian e la fel ca la tryharder,

 

la toate snt farurile originale

Probabil asa este. De curand m-am logat pe forumul dedicat exclusiv tdmistilor, unde am observat ca fiecare an de fabricatie are modelul sau, dupa cum urmeaza:

* 1992 3VD3 3VD4 4CM2 4CN2

* 1993 3VD5

* 1994 3VD7 3VD8 4CM4 4CN4

* 1995 3VD9 3VDA 4CM5 4CN5

* 1996 4TX1

* 1997 4TX2 5AR1

* 1998 4TX3 5AR2

* 1999 4TX4

* 2000 4TX6

* 2001 4TX8

* 2002 RN08 5PS1

* 2003 RN08 5PS4

* 2004 RN11

* 2005 RN11A

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil asa este. De curand m-am logat pe forumul dedicat exclusiv tdmistilor, unde am observat ca fiecare an de fabricatie are modelul sau, dupa cum urmeaza:

* 1992 3VD3 3VD4 4CM2 4CN2

* 1993 3VD5

* 1994 3VD7 3VD8 4CM4 4CN4

* 1995 3VD9 3VDA 4CM5 4CN5

* 1996 4TX1

* 1997 4TX2 5AR1

* 1998 4TX3 5AR2

* 1999 4TX4

* 2000 4TX6

* 2001 4TX8

* 2002 RN08 5PS1

* 2003 RN08 5PS4

* 2004 RN11

* 2005 RN11A

 

:crack:

 

multe modeleee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha,ha,ha...faruri de Dacie...da,da si bord de CN...

 

Mai baieti, eu nici in gluma n-as suspecta un 3VD ca are faruri de Dacie si asta din doua motive:

 

-nu se potrivesc neam:farurile de TDM converg catre exterior, pe cand blocul optic de la 1310 (1983-1998) este in trepte (un far este in afara, cel de faza lunga).

-primele modele de TDM ('91-'92) si ultimele ('95) au farurile exact asa ca ale mele;din cate stiu eu, modelele '93-'94 au farurile alea infundate in carena.

 

Al meu are farurile de la ma-sa aia cu ochii oblici, cu becuri R2 cu doua filamente (35W/35W).

 

Am acasa un AutoBild din iunie '91 cu primul test cu un 3VD.Ia ghiciti ce faruri are...de Dacie, evident...... :crack:

 

 

 

 

Si ca sa-l parafrazez pe Dan Nastase, "Va salut cu farul".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu e din 92 si e cu ele infundate, e posibil sa fi fost schimbate nu zic nu, dar mosu de la care mi-a fost adus mi-a mai dat inca un set de faruri si e ident doar ca surubul din mijloc de jos e stramb urat de tot dar cred ca se poate indrepta, e cam la 45 grade fata de pozitia normala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bah nene sa dea vara asta sa o punem si noi de o intalnire in gasca mai mare :crack:

 

sa va cunosc personal :P

:crack: Sa vina vara s-o punem de-o intrunire a TDM-urilor :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai mi-am vandut R6-le si vreau sa raman tot in familia Yamaha si sa imi iau un tdm ca sa pot face drumuri mai lungi impreuna cu pasagera :crack: . Cred ca pentru ce vreau eu TDM-ul ar fi cel mai potrivit... Inainte sa fac o asemenea achizitie m-ar interesa ce consum are un 4tx de prin 98-01, si daca se cunoaste uzura motorului dupa 50 000 km. daca are peste 50 000 si a fost schimbat uleiul destul de des mai trebuie schimbat ceva? ma refer la distributie, segmentare, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tdm-ul are un motor care tine 100.000 fara sa umbli prin el, poate doar verificat jocul supapelor.

 

consum depinde cum mergi cu el 4,5-6 si mai mult daca te dai la ea :crack:

 

te asteptam in familie,

 

diferenta intre R6 si TDM e mare, incearca sa calaresti una pe undeva sa iti faci si o idee despre cum se aseaza la drum, fac pariu ca o sa iti para rau ca nu ti-ai luat-o mai dinainte :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am calarit una saptamana asta si cand am plecat de pe loc mai aveam putin si puneam picioarele pe scaritele de la pasager, nu eram invatat cu picioarele sa stau atat de "normal" cu se preteaza tdm-ul. nu ma asteptam sa fuga ca o vitezana da motocicleta trage bine, nu ma fac de ras intr-o depasire cu pasager in spate si bagaje. Nustiu cum se verifica jocul la supape, presupun ca intr-o unitate service specializata. alte chestii care trebuiesc verificate? nu ma astept sa iau un motor tinut in garaj sau nou da macar sa nu ma lase in drum pe autostrada unde e naspa tare daca ramai in pana. se poate monta indicator de benzina ca am un obicei prost sa raman fara de pe vremea cand aveam r6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am calarit una saptamana asta si cand am plecat de pe loc mai aveam putin si puneam picioarele pe scaritele de la pasager, nu eram invatat cu picioarele sa stau atat de "normal" cu se preteaza tdm-ul. nu ma asteptam sa fuga ca o vitezana da motocicleta trage bine, nu ma fac de ras intr-o depasire cu pasager in spate si bagaje. Nustiu cum se verifica jocul la supape, presupun ca intr-o unitate service specializata. alte chestii care trebuiesc verificate? nu ma astept sa iau un motor tinut in garaj sau nou da macar sa nu ma lase in drum pe autostrada unde e naspa tare daca ramai in pana. se poate monta indicator de benzina ca am un obicei prost sa raman fara de pe vremea cand aveam r6

 

cu TDM-ul la plecare dp loc lasi in praf vitezanele :P eu la prima plecare mai puternica era sa ma imprastii: era in primii 100m si eram pe un pic de nisip :crack:

are un robinet, o singura generatie de 4tx s-a facut cu indicator de benzina, foarte rare sunt aceste, au in schimb un robinet. recomdna bidon de 2L ca rezerva la rezerva :crack:

 

jocul supapelor nu ai cum sa il verifici decat la service oricum nu o sa fie probleme daca motorul a fost cat de cat ingrijit.

 

verifica sa incarce bine releul, in rest verifica sa nu fi fost bushita desi e greu de vazut daca respectivu a schimbat tot pe ea :crack:

 

sa nu aibe lovituri pe tobe, chestii legate de motor nu prea ai cum sa verifici decat sa nu picure cu ulei si sa verifici cum porneste la rece, daca o ia din prima pe vremea asta care e acum prin tara e oki mobra.

 

bafta la achizitionare, noi iti stam la dispozitie cu sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau pareri : merg puse carburatoarele de `99/`00 pe `96/`97 ?

bazez intrebarea pe microfishe. din cate am observat constructia interna - carburatorul e la fel `92-`99. `99- e altfel. chiar nu ar conta cum sunt pe dinauntru, prinderile in toate partile sa fie la fel.

 

stie cineva cumva caz concret sau are cineva sfaturi/pareri de expus ?

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu carburile de 99 si dupa au jiglerele incorporate in corpul carbului, deci daca se largesc schimbi carbul cu totul sau suporti consumul. Teoretic ideea era ca au facut materialul mai rezistent, sa nu se duca in timp, practic era unul pe carpe-tdm care zicea ca avea modelul nou si i s-au dus. Daca vrei sa iei unul SH studiaza problema consumului.

 

Si acum ceva offtopic - gasesc printr-un market o macheta de MZ 1000S. Intrigat ca avea 2 cilindri, caut pe google si gasesc asta:

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...Z%201000SFX.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=HvQBrM_i8bU

http://www.skbikes.de/mainframe.html

http://www.skbikes.de/preis_info.html

 

Bai oameni buni, mi-a stat inima in loc cind am vazut-o. Si varianta touring e foarte misto, dar asta naked e dementiala si motorul are un sunet criminal. Motor twin, 115CP, vad ca merge pusa roata spitzata de 19" pe fatza si scut sub motor, mi se pare o mobra extrem de interesanta.

Voua cum vi se pare ? nu e TDM dar e tot twin, si banuiesc ca aveti o simpatie pentru tipul asta de motor :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...