Banzay Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Flymoto stiu ca aduceau motorase decente, bani ok. 99% tot erau cu cei 30 de mii km, insa in afara de detaliul asta, baietii pareau seriosi si nu am auzit lumea sa aiba probleme cu ei. Motomus nu are nimic sa iti placa? Dar chiar daca au, trebuie vizitat si uitat la mobra bine, am auzit de 2 TDM-uri de la ei cu probleme la intinzatorul de distributie, inlocuit ulterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Pentru modelele din 2002 se poate intreba la reprezentanta daca au fost probleme cu ele. A mea e din 2002 si se pare ca n-a facut parte din lotul cu probleme(asta au zis cei de la reprezentanta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lyvyu83 Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Cam ce probleme frecvente aunt la modelele din 2002? » Post actualizat in 29 Sep 2016 08:36 *sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Cam ce probleme frecvente aunt la modelele din 2002? » Post actualizat in 29 Sep 2016 08:36 *sunt Intinzatorul de la distributie si tps-ul. Dar asta se poate verifica in reprezentanta doar cu seria cadrului. Eu am facut-o ca sa scap de o grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitru Postat Octombrie 1, 2016 Share Postat Octombrie 1, 2016 Buna seara , Domnilor posesori de TDM dati-mi o mana de ajutor.. .Am nevoie de o carena fata stanga pentru TDM-ul meu de 850 (an 96 , 4TX).Daca cunoasteti pe cineva care se ocupa cu dezmembrari sau ma puteti indruma catre un comerciant as ramane dator .Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 Intinzatorul de la distributie si tps-ul. ...la care s-ar adauga alternatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 ...la care s-ar adauga alternatorul. Hmmm nu e asa stricacios precum e la un cbr 1000,spre exemplu. Daca e sa fim realisti,la toate mobrele care sunt folosite excesiv in oras,poate sa crape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 Daca e sa fim realisti,la toate mobrele care sunt folosite excesiv in oras,poate sa crape. Din motiv de racire deficitara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 ...la care s-ar adauga alternatorul. Hmmm nu e asa stricacios precum e la un cbr 1000,spre exemplu. Daca e sa fim realisti,la toate mobrele care sunt folosite excesiv in oras,poate sa crape. » Post actualizat in 02 Oct 2016 08:05 Din motiv de racire deficitara? Unii mai folosesc ulei panarama,spre exemplu:5100. Eu unul,sunt la al 3 lea schimb cu yamalube 10w40 in 20000 km sintetic si n-a am avut ghinionul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 copilasi... daca stiti pe cineva de vrea un tdm dati de stire stare buna, gume bune, are de toate ( scut, crashbar, handguard, proiectoare, priza 12 v + voltmetru, ungator de lant...ceva piese de rezerva, etc ) bate spre 50.000 de km . negociabil functie de echipare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 Eu unul,sunt la al 3 lea schimb cu yamalube 10w40 in 20000 km sintetic si n-a am avut ghinionul asta Yamalube nu e rau, multi il folosesc. Luasem si eu de-un schimb de la Cava pt. TDM, dar nu a mai ajuns in moto (desi am mai schimbat 2 de cand il luasem de la el). Asa ca... l-am bagat in Corsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Am cautat in manualul tehnic si s-ar parea ca la prima vedere imi lipseste un Drive sprocket cover, capacul de pe stanga din spatele oalei motor. Aveti idee de unde as putea gasi unul SH in stare buna? Mai mult, nici saua nu arata prea bine. Cineva a retapitat-o si ... ar trebui retapitata sau chiar schimbata. Cam pe la cat ar trebui sa gasesc o sa de schimb sau sa o retapitez pe aceasta? As merge totusi pe schimbare pentru ca actuala are si clema de prindere pe rezervor deteriorata. Sal! Din ce stiu eu, la Cava ai putea gasi piesa pentru motor (cred ca mai are un motor relativ complet). Ambulanta Moto - 0724 228 200 Eu am o sa in plus, recent retapitata si nefolosita, dar fara macanismul de prindere pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 A pus cineva în 900 ulei 10w30? E posibil sa se mai fi discutat subiectul dar eu nu am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 copilasi... daca stiti pe cineva de vrea un tdm dati de stire stare buna, gume bune, are de toate ( scut, crashbar, handguard, proiectoare, priza 12 v + voltmetru, ungator de lant...ceva piese de rezerva, etc ) bate spre 50.000 de km . negociabil functie de echipare topcase si sidecases +un parbriz mai inalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Ma gandeam sa-mi fac o modificare la mobra si sa pun fata de 4tx pe 3vd, aveti idee daca se potriveste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Ma gandeam sa-mi fac o modificare la mobra si sa pun fata de 4tx pe 3vd, aveti idee daca se potriveste? la ce te referi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 la ce te referi?? Probabil ca masca completa cu tot cu faruri.Zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Probabil ca masca completa cu tot cu faruri.Zic si eu... exact. Far, carena, cadru de bord, bord, eetc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Nu-ti bate capul Motane, mai bine un far de naked, un suport ceva de bord si il faci gen enduro, daca nu mai ai originalele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 Si-ar mai fii un lucru care ma tot sacaie la mobra. Din cele auzite si citite reiese ca TDM-ul are o buba(cu par) la virbochen, adica sa indoaie/rupe/dezaxa, ma rog... E adevarat mitul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 exact. Far, carena, cadru de bord, bord, eetc... daca vrei sa pui de 4tx pe 3wd.... incepand de la far, carena frontala, semicarene, rezervor si sea. e posibil sa trebuiasca si cadrul de far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Si-ar mai fii un lucru care ma tot sacaie la mobra. Din cele auzite si citite reiese ca TDM-ul are o buba(cu par) la virbochen, adica sa indoaie/rupe/dezaxa, ma rog... E adevarat mitul asta? La unele modele de 850,cica da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 La unele modele de 850,cica da pai da ... la unele 3wd... la 4tx nu e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Octombrie 12, 2016 Share Postat Octombrie 12, 2016 Ok la 3vd, dar care e problema? de ce? lipsa ungere cuzineti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Din ce stiu io, nu se prea intampla asa ceva la 3VD. Mai des apare fenomenul la 4TX, dar aceasta se datoreaza, in principal, faptului ca proprietarul nu supravegheaza cu atentie ochiul magic pentru a vedea nivelul uleiului. Experienta din clubul nostru mi-a aratat ca un singur 4TX (sau mai exact doua) s-a confruntat cu problema asta - cel(e) al(e) lui Alex. 4TX-ul e o mobra reusita si, daca ai grija de ea, nu te pricopsesti cu astfel de probleme. Spun asta dupa peste 60.000 km petrecuti in saua unui 4TX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.