Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Flymoto stiu ca aduceau motorase decente, bani ok. 99% tot erau cu cei 30 de mii km, insa in afara de detaliul asta, baietii pareau seriosi si nu am auzit lumea sa aiba probleme cu ei. Motomus nu are nimic sa iti placa? Dar chiar daca au, trebuie vizitat si uitat la mobra bine, am auzit de 2 TDM-uri de la ei cu probleme la intinzatorul de distributie, inlocuit ulterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam ce probleme frecvente aunt la modelele din 2002?

» Post actualizat in 29 Sep 2016 08:36

*sunt

Intinzatorul de la distributie si tps-ul.

Dar asta se poate verifica in reprezentanta doar cu seria cadrului.

Eu am facut-o ca sa scap de o grija

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara ,

Domnilor posesori de TDM dati-mi o mana de ajutor.. .Am nevoie de o carena fata stanga pentru TDM-ul meu de 850 (an 96 , 4TX).Daca cunoasteti pe cineva care se ocupa cu dezmembrari sau ma puteti indruma catre un comerciant as ramane dator .Multumesc .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...la care s-ar adauga alternatorul.

Hmmm nu e asa stricacios precum e la un cbr 1000,spre exemplu.

Daca e sa fim realisti,la toate mobrele care sunt folosite excesiv in oras,poate sa crape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...la care s-ar adauga alternatorul.

Hmmm nu e asa stricacios precum e la un cbr 1000,spre exemplu.

Daca e sa fim realisti,la toate mobrele care sunt folosite excesiv in oras,poate sa crape.

» Post actualizat in 02 Oct 2016 08:05

Din motiv de racire deficitara?

Unii mai folosesc ulei panarama,spre exemplu:5100.

Eu unul,sunt la al 3 lea schimb cu yamalube 10w40 in 20000 km sintetic si n-a am avut ghinionul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

copilasi... daca stiti pe cineva de vrea un tdm dati de stire :) stare buna, gume bune, are de toate ( scut, crashbar, handguard, proiectoare, priza 12 v + voltmetru, ungator de lant...ceva piese de rezerva, etc ) bate spre 50.000 de km . negociabil functie de echipare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul,sunt la al 3 lea schimb cu yamalube 10w40 in 20000 km sintetic si n-a am avut ghinionul asta

Yamalube nu e rau, multi il folosesc. Luasem si eu de-un schimb de la Cava pt. TDM, dar nu a mai ajuns in moto (desi am mai schimbat 2 de cand il luasem de la el). Asa ca... l-am bagat in Corsa :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat in manualul tehnic si s-ar parea ca la prima vedere imi lipseste un Drive sprocket cover, capacul de pe stanga din spatele oalei motor. Aveti idee de unde as putea gasi unul SH in stare buna?

 

Mai mult, nici saua nu arata prea bine. Cineva a retapitat-o si ... ar trebui retapitata sau chiar schimbata. Cam pe la cat ar trebui sa gasesc o sa de schimb sau sa o retapitez pe aceasta? As merge totusi pe schimbare pentru ca actuala are si clema de prindere pe rezervor deteriorata.

 

Sal!

 

Din ce stiu eu, la Cava ai putea gasi piesa pentru motor (cred ca mai are un motor relativ complet). Ambulanta Moto - 0724 228 200

Eu am o sa in plus, recent retapitata si nefolosita, dar fara macanismul de prindere pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

copilasi... daca stiti pe cineva de vrea un tdm dati de stire :) stare buna, gume bune, are de toate ( scut, crashbar, handguard, proiectoare, priza 12 v + voltmetru, ungator de lant...ceva piese de rezerva, etc ) bate spre 50.000 de km . negociabil functie de echipare

topcase si sidecases :) +un parbriz mai inalt :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-ar mai fii un lucru care ma tot sacaie la mobra. Din cele auzite si citite reiese ca TDM-ul are o buba(cu par) la virbochen, adica sa indoaie/rupe/dezaxa, ma rog... E adevarat mitul asta?

La unele modele de 850,cica da

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu io, nu se prea intampla asa ceva la 3VD.

Mai des apare fenomenul la 4TX, dar aceasta se datoreaza, in principal, faptului ca proprietarul nu supravegheaza cu atentie ochiul magic pentru a vedea nivelul uleiului.

Experienta din clubul nostru mi-a aratat ca un singur 4TX (sau mai exact doua) s-a confruntat cu problema asta - cel(e) al(e) lui Alex.

4TX-ul e o mobra reusita si, daca ai grija de ea, nu te pricopsesti cu astfel de probleme. Spun asta dupa peste 60.000 km petrecuti in saua unui 4TX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...