Cavaleru Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 dati-mi si mie o solutie pentr prins carenele laterale in cadru, ca ma dispera faptul ca sunt duse bucsele alea de cauciuc si acum zac undeva in cadru. de unde cumpar si cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 dati-mi si mie o solutie pentr prins carenele laterale in cadru, ca ma dispera faptul ca sunt duse bucsele alea de cauciuc si acum zac undeva in cadru. de unde cumpar si cat costa? De-astea? http://www.louis.de/_200af1709e9ba19dc2151...tnr_gr=10003128 Astia de la powermotors or avea impresia ca sunt singurii vanzatori de piese moto, ca altfel nu pot explica preturile. Baieti cumsecade, dar preturi mari la chestii sh care multe vin de la dezmembrari si sunt totusi cam neseriosi (mai exact dezorganizati Âşi lălăiți...). Am fost o data timp de 4 zile consecutive sa iau o factura si m-a amanat (Horia) de pe-o zi pe alta, cu scuzele de rigoare... pana la urma m-am lasat pagubas si am ramas cu scuzele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 De-astea? http://www.louis.de/_200af1709e9ba19dc2151...tnr_gr=10003128 ma seamana dar parca nu-s la fel trebuie sa stea prinse in cadru, astea daca scoti surubu din ele cad in cadru si nu am rezolvat nimik asa, trebuie sa le gasesc pe alea originale cum aflu ce cod au, poate le comand la yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) Salutare tuturor! Am dezmortit astazi "bestia" dar evident ca dupa o iarna nu se putea sa nu apara si problemele. De pornit a pornit la sfert fiindca am tinut bateria in casa si inainte sa o montez am incarcat-o.Problema este ca in sarcina, peste 3000 rpm incepe sa dea in bot si daca nu reduc gazul, motorul se opreste.De pornit porneste foarte usor si turata in gol nu are nici o problema.In schimb cand pornesc, dau a II-a, daca trag de gaz peste 3000 de ture incepe sa tuseasca nasol.Ce oare sa fie?Mizerie in carburatoare?Recunosc ca a stat peste iarna cu rezervorul aproape gol si probabil s-a desprins rugina care a fost aspirata de carburatoare. Oricum trebuie sa ajung in service sa schimb uleiul si filtrul de aer, dar pana una alta voiam sa va cer si voua parerea. Multzam mult! Asa mi-a facut si mie anul trecut dupa iernat, mergea ok la ture mici dar cind o acceleram mai brusc dadea in bot. Dupa cum mi-a recomandat bcristian, am schimbat bujiile si zbura dupa aia, nu alta. Tot la fel ca tine ma gindeam si eu la carburi dereglate, dar n-a fost cazul. Poate ai aceeasi problema... Bujiile vechi aratau destul de ok la culoare, dar era distanta mare pina la electrod. Habar n-am ce nu i-a convenit iarna, inainte sa o parchez mergea perfect. @cavaleru> mi-a sarit si mie rahatul ala de piulita si am rezolvat-o "in casa", da' sa-ti zic sincer nu mai stiu cum, n-am mai umblat de 3 luni la carene parca a fost implicat niste superglue. Editat Martie 11, 2009 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 zi-mi fate o solutie pls, ca nu imi merge capu la ora asta deloc. ma gandema sa bag niste poxipol in gaura si sa o asup si cat e ala inca moale sa bag un holsurub inauntru sadea forma si apoi sa il scot afara, sau sa bag o piulita in poxipol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 (editat) ma seamana dar parca nu-s la fel trebuie sa stea prinse in cadru, astea daca scoti surubu din ele cad in cadru si nu am rezolvat nimik asa, trebuie sa le gasesc pe alea originale cum aflu ce cod au, poate le comand la yamaha La mine asa sunt, dar sunt in prinse in niste urechuse metalice sudate de cadru sau de rezervor. La Diversion aveam la fel, nu prea inteleg cum de vin la tine direct in cadru... adica sunt gauri mici in cadru? Editat Martie 11, 2009 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 da, sunt gauri in cadru :| fabulos nu?? ia uitati ce review interesant am gasit http://www.goodmotorcycles.com/member1/ywctwin.htm#tdm http://www.goodmotorcycles.com/00000000tdm9.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 11, 2009 Share Postat Martie 11, 2009 azi uitadu-ma pe site-uri m-a izbit o idee traznita, sa imi mai iau un TDM si sa il transform intr-un rat bike, ce parere aveti?? va pun poze maine de la munca cu ce am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 http://www.ratbike.org/pages/711tdm.htm imi place asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Ii mai trebuie niste spuma de constructii intre cadru si rezervor ca sa fie perfecta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 sau pasta siliconica?? ca sa amortizeze socurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fein Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Salut ... Sunt si eu posesorul unui TDM 850 -1997- luat din Italia.....si se pare ca ma bag si eu in gasca voastra..... atasaez cateva poze cu el ...in unele poze este fara carene pt ca i-am schimbat bujiile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Salutare si bine ai venit in gasca noastra, a tdm-istilor Frumoasa mobra, sa ai parte de ea si sa te tina multi si multi km fara incidente. Poate ne vom cunoaste cu totii curand, la o intalnire a noastra. Te salut, numai bine PS: apropo, din ce localitate esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 felicitari pentru achizitie, is neamuri a mea cu a ta, culoare si an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Salut ... Sunt si eu posesorul unui TDM 850 -1997- luat din Italia.....si se pare ca ma bag si eu in gasca voastra..... atasaez cateva poze cu el ...in unele poze este fara carene pt ca i-am schimbat bujiile... felicitari, bine ai venit in club. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Salut ... Sunt si eu posesorul unui TDM 850 -1997- luat din Italia.....si se pare ca ma bag si eu in gasca voastra..... atasaez cateva poze cu el ...in unele poze este fara carene pt ca i-am schimbat bujiile... Felicitari si sa-l stapanesti sanatos! Mi-ar place sa am si eu garda ta la sol... si sa pot sa schimb bujiile asa de usor . Foarte misto motorul. --- Am mai vazut un 4TX visiniu azi pe la Leu, pe Cotroceni. Care erai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Salut ... Sunt si eu posesorul unui TDM 850 -1997- luat din Italia.....si se pare ca ma bag si eu in gasca voastra..... atasaez cateva poze cu el ...in unele poze este fara carene pt ca i-am schimbat bujiile... Salut si sa o stapanesti sanatos si fara probleme. In alta ordine de idei, am o nelamurire referitor la amortizorul spate de la tdm. Eu am modelul 4tx nu stiu daca amortizoarele spate sunt la felcu modelul 3vd. Problema mea, amortizorul are doua setari S si H. La voi merge sa schimbi setarea cu mana?. Ca la mine merge. Mi-au dat si o cheie in setul cu care a venit motorul si ma intreb daca nu cumva urechile alea ar trebui sa se miste mai greu? Voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 la mine se misca usor, mai am un alt amortizor la care nu se misca deloc . probabil imi trbuie cheia aia. eu in tin pe soft ca sa ajung mai bine la pamant, oricum se simte mai bine asa prin bucuresti. vedem acum dupa ce imi schimba uleiul in furca cum se va comporta. bamse ne-am amenintat cu niste poze cu instalatia de ungere. cand o vedem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 la mine se misca usor, mai am un alt amortizor la care nu se misca deloc . probabil imi trbuie cheia aia. eu in tin pe soft ca sa ajung mai bine la pamant, oricum se simte mai bine asa prin bucuresti. vedem acum dupa ce imi schimba uleiul in furca cum se va comporta. bamse ne-am amenintat cu niste poze cu instalatia de ungere. cand o vedem? Intrebarea mea e ...daca se misca usor, e dus? Instalatia de ungere o vedeti maine, ca trebuie sa "dezgrop" motorul. E in garaj la subsol si am un morman de pietris in fata intrarii de la garaj. Trebuie sa dau la lopata jumatate de zi ca sa-l pot scoate de acolo. Oricum maine daca e frumos o sa "lopatez" si o sa scot motorul sa ii reglez carburatoarele cu vacuumetre si sa-i schimb uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 nu inseamana ca e dus pt ca se misca usor. la mana nu sesizezi nici o diferenta intre cele 2 setari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 nu inseamana ca e dus pt ca se misca usor. la mana nu sesizezi nici o diferenta intre cele 2 setari? De schimbat se schimba setarea. Nici nu ma gandesc sa sara singur de acolo, nu are cum.Insa e normal sa se miste selectorul asa usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 da e normal de sarit din pozitie nu are cum, deci nu ai dc sa iti faci griji astept pozele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Cineva mi-a spus ca sunt probleme cu piesele de schimb pentru Yamaha, motiv pentru care imi recomanda sa ma feresc de marca asta. Aceia dintre voi care ati avut nevoie de piese cat de usor ati facut rost si de unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 e bay sau sh e o prostie ce ti s-a zis. iati ce motor iti place nu culca urechea la ce spun diversi, vb la un service si ti se zice cat de repede vin piesele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Eu am facut comanda pentru piese originale la Dual Tours. Au sosit dupa 2.5 saptamani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.