Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata...

:rolleyes: , sunt electrician de meserie si acesta e raspunsul. Si eu am cumparat de la un magazin de piese auto, o priza de 12v, pe care am montat-o, la fel ca si madmax, sub sa. Legand plusul la releul de pornire, iar minusul de cadru, printr-un surub. Astfel am in permanenta tensiune direct de la baterie, chiar si cu motorul oprit. Priza a costat 10 lei, si merita pe deplin.

Numai bine si asfalt uscat :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cat despre explicatia tipului ca nu este bine sa treci priza prin contact, cred ca s-a gandit ca daca pui pe priza odata un consumator maricel, este posibil sa parlesti contactul, caci este calculat strict pentru consumatorii ce trec prin el...la fel ca atunci cand intr-o priza mai bagi un prelungitor cu n-spe iesiri, si cand le folosesti pe toate se incinge priza caci este subdimensionata...

Oricum nu poti pune consumatori mari pe priza moto pentru ca majoritatea nu-s facute nici macar pentru brichete, nu duce alternatorul un consum suficient de mare sa arda instalatia. Dar daca se vrea 100% safe, se poate pune releu pe contact pentru a deschide priza legata la baterie.

 

Priza moto e pentru un charger de telefon/GPS, nu pentru fierbator sau resou in cort. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rockere daca esti electrician zi si mie de ce am probleme cu farurile??

Cristi spune-mi cam ce simptome au, caci si eu am avut unele la fel 35/35W care mergeau foarte bine simultan si le-am schimbat, de curand, cu unele H4 55/60W care merg perfect amandoua. De aceea nu stiu cum la al tau nu poate duce bateria, cand amandoua motoare ale noastre sunt identice, ca constructie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi spune-mi cam ce simptome au, caci si eu am avut unele la fel 35/35W care mergeau foarte bine simultan si le-am schimbat, de curand, cu unele H4 55/60W care merg perfect amandoua. De aceea nu stiu cum la al tau nu poate duce bateria, cand amandoua motoare ale noastre sunt identice, ca constructie.

 

 

deci releul scoate ca in carte, dar nu pot sa merg cu ambele faruri pt ca imi termina bateria

 

am zis sa schimb becurile originale ca poate era alea duse si am patit acelasi lucru.

 

cum pot verifica mai amanuntit asta?

 

scuze ca nu am raspuns aseara da imi uitasem telefoanele in geaca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf....

Scoate mufa care vine de la alternator, trebuie sa aiba 3 fire albe (sau de aceeasi culoare). Alea sint cele 3 faze. Apoi iei aparatul de masura, il pui pe curent alternativ (scala de 100-200 Volti), pornesti motorul si incepi sa masori intre faze, 2 cite 2. La o turatie de bun simt (3000rpm) trebuie sa ai minim 50 Volti intre cele 3 faze (ai 3 combinatii de fire). Daca nu ai tensiune suficienta si egala intre faze, e clar ca ai o problema cu statorul.

In plus, asa cum s-a mai spus, verifica si legaturile la masa sa fie bine strinse si fara oxid (cred ca e si una in spatele motorului, pe bloc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offf....

Scoate mufa care vine de la alternator, trebuie sa aiba 3 fire albe (sau de aceeasi culoare). Alea sint cele 3 faze. Apoi iei aparatul de masura, il pui pe curent alternativ (scala de 100-200 Volti), pornesti motorul si incepi sa masori intre faze, 2 cite 2. La o turatie de bun simt (3000rpm) trebuie sa ai minim 50 Volti intre cele 3 faze (ai 3 combinatii de fire). Daca nu ai tensiune suficienta si egala intre faze, e clar ca ai o problema cu statorul.

In plus, asa cum s-a mai spus, verifica si legaturile la masa sa fie bine strinse si fara oxid (cred ca e si una in spatele motorului, pe bloc).

 

 

cum arata mufa asta si pe unde e pozitionata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de la ALTERNATOR nu ies decit 4 fire: 3 faze de la stator (grupate) si 1 de la neutral (separat).

Degeaba se masoara rezistenta statorului, ca e cablu gros de cupru si nu e relevant. Pentru continuitate se poate inseria un consumator mare (gen bec de far).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de la ALTERNATOR nu ies decit 4 fire: 3 faze de la stator (grupate) si 1 de la neutral (separat).

Degeaba se masoara rezistenta statorului, ca e cablu gros de cupru si nu e relevant. Pentru continuitate se poate inseria un consumator mare (gen bec de far).

deci sa o luam ca pt prosti. am inteles cum sa masor

 

alternatoru care e? mufa e aia care intra in releul de incarcare?

 

 

cum adica pt continuitate se poate inseria un consumator mare???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavaleru: si eu am mobra le fel ca a ta, am schimbat farurile cu totul, am pus 2 faruri de Dacia cu becuri de 55/60W ard ambele simultan. Sunt brici. In prima faza nu mergeau nici la mine simultan...dar uitandu-ma pe desen am vazut ca nu sunt legate cum trebuie. Dupa 2 zile de cautari am reusit sa le leg bine si sunt bestiale acum.

 

Am si priza sub sa cumparata de la louis legata direct pe baterie. Pana acum a mers perfect. (in instructiunile de montare asa scrie ca trebuie legata pe baterie...are si o siguranta. Pe el leg GSP si uneori antiradarul :angry: )

 

Am o intrebare la voi: suportul de picoare(nu stiu cum se numeste tehnic) la TDM sunt pe tamburi sa absoarba din socuri, dar nu sunt deloc stabile daca faci un pic de offroad. tot imi aluneca picioarele de pe ele. De la ce alta marca sau model se potrivesc, ceva mai mari sau din metal zimtate ca a-si dori sa le schimb. Eventual daca are cineva de vanzare?

 

post-35521-1237468552_thumb.jpg

 

am atasat sa vedeti ce vreau sa schimb daca nu ma exprim destul de clar in limba materna:((((((

 

multumesc

Editat de Fotok
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare la voi: suportul de picoare(nu stiu cum se numeste tehnic) la TDM sunt pe tamburi sa absoarba din socuri, dar nu sunt deloc stabile daca faci un pic de offroad. tot imi aluneca picioarele de pe ele. De la ce alta marca sau model se potrivesc, ceva mai mari sau din metal zimtate ca a-si dori sa le schimb.

 

 

Pe metal o sa-ti alunece si mai rau, LSL FUSSRASTENGEHAEUSE.

Editat de Adam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta pe E-bay.de, se gasesc o gramada de la enduro.

 

http://shop.ebay.de/items/_W0QQ_dmptZMotor...o&_osacat=0

 

http://shop.ebay.de/items/?_nkw=xtz+750+fu...0&_osacat=0

 

Astea de Super Tenere sint si mai misto, ca poti scoate cauciucul cind ai chef si le faci de enduro, dup-aia il pui la loc si se fac de strada.

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA Linx asa ceva vreau. De unde pot sa iau asa ceva si sa se potriveasca pe TDM?

 

 

 

DA Linx asa ceva vreau. De unde pot sa iau asa ceva si sa se potriveasca pe TDM?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA Linx asa ceva vreau. De unde pot sa iau asa ceva si sa se potriveasca pe TDM?

Eu am dat un "foto search" dupa "enduro footpegs"... alea ar fi de GS 1200 cred.

De luat, cum zicea si colegul, nu e problema, cea mai ieftina solutie fiind de multe ori site-urile ebay (.com, .it etc). Cum afli daca sunt compatibile, aici poate fi mai problematic. Eu asa proceda asa: as demonta eventual unul de la TDM si l-as fotografia pe toate partile, eventual cu o ruleta langa el ca sa vezi dimensiunile si apoi as cauta pe net diverse modele, uitandu-ma atent la poze si incercand sa vad daca sunt la fel. A doua varianta si poate si cea mai sigura este sa cauti pe site-uri gen carpe TDM, jbx-tdm, advrider etc. ptr ca sigur sunt si altii care au facut chestia asta. Si mai exista si o a 3a varianta, sa treci pe la diverse magazine de la noi si sa ii rogi sa te lase sa probezi scaritele, presupunand ca au si ca nu sunt sigilate cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sau le demontez asa

 

http://cgi.ebay.de/TDM850-TDM-850-3VD-4TX-...bayphotohosting

 

 

si imi fac altele zimtate de cross care le pun cand vreua sa ma dau pe forestier :angry:

 

multam de sfaturi

 

cand mergem una prin tara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, daca vine careva maine sa ziceti.

 

In alta oride de idei, azi am schimbat bujiile. Mai bine zis, azi AM REUSIT sa schimb bujiile... cred ca asa ceva n-am vazut in viata mea si nu am crezut ca tre sa dai carenele si radiatorul jos la o motocicleta semicarenata pentru a efectua o operatie atat de simpla. Revin cu poze mai incolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...