Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Ma intereseaza un pret pentru cel de Hoinar.

P.S. ai reusit pana la urma sa faci ceva cu incarcarea de Jupiter 3?

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Salut! Nu stie nimeni ce nuanta de rosu e pe Mobra din poze? sad.pngsad.pngsad.png post-70437-0-05321900-1376214228_thumb.jpgpost-70437-0-93403000-1376214264_thumb.jpg

 

Printre nuantele astea care ar fii? Rosu Imperial? Rosu super?

post-70437-0-71846700-1376214607_thumb.jpg

 

Multumesc smile.png

 

p.s. Dar albu' de pe rezervor? (Alb Boreal, zic eu ca ar fii ok)

Editat de Adi Rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intereseaza un pret pentru cel de Hoinar.

P.S. ai reusit pana la urma sa faci ceva cu incarcarea de Jupiter 3?

Salut.Magnetoul de hoinar este doar magnetoul ,ala cu magneti daca te intereseaza asa ti-l dau gratis ca oricum nu am ce face cu el si m-ai ajutat mult cu schemele alea.Daca vrei iti pot da o poza.Si cu ij da ,l-am facut.Atat am ramas la o bobina si baterie .Cu bateria rezolv eu ,caut bobina acum

Editat de emy15
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Nu stie nimeni ce nuanta de rosu e pe Mobra din poze? sad.pngsad.pngsad.pngattachicon.gifok_202996.jpgattachicon.gifMobra Turist 020.jpg

 

Printre nuantele astea care ar fii? Rosu Imperial? Rosu super?

attachicon.giflarge_1.jpg

 

Multumesc smile.png

 

p.s. Dar albu' de pe rezervor? (Alb Boreal, zic eu ca ar fii ok)

Imi pare rau ca nu te pot ajuta cu un raspuns, dar tin sa-ti spun ca Mobra din poze este o raritate: Mobra 50 Turist, cu ghidon inaltat, gentuta pe rezervor si vopsita doar in aceste doua culori. A fost produsa putin timp in anii '80, pana sa apara Mobra Hoinar. Costa 9.000 de lei fix (Hoinarul era ceva mai scump, 11.500). Este primul meu motor, primit cadou de la tata cand am luat la facultate!

 

Felicitari celor care au pastrat-o in starea asta vreme de 30 de ani!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Asa este si Mobra mea Turist, in carte nu scrie nimic despre culoare ... Exista varianta cu portbagaj alb si cu portbagaj rosu ( ca si a mea ), in rest nu sunt diferente. Cand am reconditionat-o pe a mea, a trebuit sa vopsesc porbagajul si tipul care a vopsit-o, tinichigiu de meserie fiind mi-a gasit o nuanta aproape identica; trebuie sa te uiti foarte atent sa vezi ca nu e cea originala; in rest am pastrat-o cu vopseaua originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam...

Depinde de stare, eu le-am donat p-alea care mi-au rămas de la mobra lu' tata. De la aia mi-a rămas și capacul de motor care a ajuns la tine. Apropo, sper să fac rost astăzi de o poză cu acea motoretă. O scanez dacă o găsesc și o postez aici.



Iaca și poza promisă!

post-7334-0-76404100-1377000850_thumb.jpg



Pasiunea mea pentru motociclete vine de la tata.
Taică-meu a fost motociclist din 1975 pînă în 1978, cînd a avut un accident care era să-l lase fără piciorul stîng. A avut o Mobră, îmi pare rău şi acum că n-am mai putut s-o resuscitez. Am încercat să fac asta prin 1992/1993. Era atît de ruginită încît se dezintegra la atingere. Stătuse într-un garaj care se deteriorase în timp, plouase peste ea, avea şi o husă găurită care ţinuse toată umezeala, astfel încît m-am lăsat păgubaş. Am "valorificat" (pe şase cutii de bere primite cadou, nu cerute) numai roţile şi cauciucurile, chiar aici pe forum le-am dat. Mai am şi acum toba, stă la tata în pod, ruginită vai de ea. Aaa, i-am dat lui @bachus_21 stopul original, cel cu semnalizările incluse, tot ruginit ca vai de el. Atît a rămas din ea, şi nici măcar nu am vreo poză cu ea...
În schimb, am găsit acum cîteva zile o poză cu primul motociclist din familie, un unchi ce a avut o motocicletă foarte rîvnită de mulţi de pe aici, de mine inclusiv. Motocicletă făcuse războiul, dar nu ştiu de la cine sau în ce fel făcuse rost de ea. Din păcate, ori nu i-a ştiut valoarea, ori nu l-a interesat, dar nu a păstrat-o decît cîteva decenii, apoi a dat-o ca să-şi ia Trabant. Cînd m-am născut eu, deja avea Trabantul. Poza e făcută în 1956, în timpul unei excursii în turul ţării, dimensiunea e 3/4 cm. Am pozat-o cu camera, că nu-mi merge scanerul, dacă o s-o pot scana, o s-o fac. attachicon.gifBMW_ul_l..._in_1956.jpg
Amintirile cele mai pregnante din vremea cînd era tata motociclist sînt două, legate de membre rupte, un cot de-al meu, paradit cînd alergam după Mobra lui tata şi am căzut pe nişte bolovani, şi piciorul lui tata, rupt în urma unei coliziuni cu autobuzul 40 care avea staţie la P-ţa Cosmonauţilor, pe atunci, Lahovari în prezent. Tata a fost la un pas de moarte, a scăpat doar cu un an de pensionare pe caz de boală, tijă în tibie, cîrje etc. După accident a reparat motocicleta, nu-i mai rămăsese de rezolvat decît să schimbe un simering, deoarece îi trăgea aer fals. A lăsat motocicleta la garajul unchiului pînă cînd ar fi găsit simeringul. Apoi i-a venit aprobarea pentru Dacia 1300 şi motocicleta a trecut pe planul "ţ" (trei copii acasă, nevasta total împotriva motocicletei, din motive clare: accidentul, dar şi faptul că la un drum a pierdut-o de pe şa la o trecere peste calea ferată şi nici măcar nu şi-a dat seama, sau că a mers cu mama în spate de la Deva la Petroşani într-o noapte fără lună, pe beznă completă, doar ţinînd axul drumului). În garajul ăla, care adăpostise şi BMW-ul unchiului, şi-a găsit sfîrşitul acea Mobră.
Totuşi, cele mai plăcute momente erau cele cînd mă plimba pe rezervor.

Toate bune! :cheers:
Mesaj completat
Am încercat să scanez poza, aşa cum am promis, dar nu se vede mai bine.

Iaca și ceva povești! Poza de mai sus este făcută tocmai la acel drum, undeva pe lîngă Hațeg! Înainte să-i prindă noaptea :D !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este reglajul corect la carburator.

Surubul gros si cel subtire, cat trebuie desfacut/strans ?

 

......uitate in primele pagini de la acest topic, acolo vei gasi toata cartea scanata:)sper sa te ajute

Editat de Pirania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este reglajul corect la carburator.

Surubul gros si cel subtire, cat trebuie desfacut/strans ?

Primul se regleaza surubul gros -regleaza turatia la mersul in gol ( relanti ) - apoi cel subtire -regleaza dozajul de aer - se strange pana aproape de max apoi se slabeste cca 2-3 ture pana se obtine turatia cea mai mare la relanti , acesta fiind reglajul optim .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa scap de vechile burdufe de guma prinse pe telescoapele din fata am facut o mica modificare.

Am desfacut de pe corpurile unor telescoape de spate partea cilindrica nichelata si am asezat in ea un colier cu ajutorul caruia sa le pot strange pe telescoapele din fata in locul burdufelor de guma.Rezultatul se poate vedea in cele doua imagini.

post-27109-0-76322800-1378053915_thumb.jpg

post-27109-0-17806600-1378053921_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...