dobreanu Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 Ma tot gandesc sa--i fac o aprindere electrica functionabila. Aia din revista Tehnium din anii 80 nu e functionala ca stiu ca au mai incercat si la palatele copiilor pentru karturi si ba le-a iesit, ba murea cand se accelera. Am o idee ceva cu miez de ferita de la un televizor, sa-i ridic din 6-12v cat are bobina, in 6000. E totusi o idee pe hartie cu calcule. A mai avut careva ideea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuDR650R Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Salut....Am si eu nevoie de capacele laterale de la cutiile de scule, sigurante etc. Am cutiile dar nu au capace. Platesc pentru ele numai sa le aiba cineva. 0767288382 Apel, mesaj, orice si raspund prompt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Salut....Am si eu nevoie de capacele laterale de la cutiile de scule, sigurante etc. Am cutiile dar nu au capace. Platesc pentru ele numai sa le aiba cineva. 0767288382 Apel, mesaj, orice si raspund prompt. Eu nu am nimic din ceea ce-ți trebuie, nici nu te cunosc, dar am auzit la radio cum că azi ar fi Sf. Laurențiu, drept pentru care îți urez toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiuDR650R Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 (editat) Eu nu am nimic din ceea ce-ți trebuie, nici nu te cunosc, dar am auzit la radio cum că azi ar fi Sf. Laurențiu, drept pentru care îți urez toate cele bune. Multumesc frumos. Acum am vazut si eu ca mi-ai spus tu. Apropo de capacele cutiilor am gasit unu dintre ele, cea dupa stanga. imi mai trebuie doar una. Si ceva in plus am gasit un magazin care are multe piese de scutere ce pot fi adaptate la mobra(aprinderi, pistoane, carburatoare) www.piesescutere.com Asta e la o statie de RATB de mine. www.piese-scutere.ro Asta nu e la o statie de mine:D Editat August 10, 2012 de laurentiuDR650R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobreanu Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Gasisem niste poze pe un cd vechi..are cineva mai multe info despre carenata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_19_dsc Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Cine stie unde pot gasi in Craiova segmenti pentru Mobra.Au vre-un reper sau ma duc cu pistonul si cilindrul la magazin cand cumpar?se mai nimeresc de la alt mdel de motoreta/scuter ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Cine stie unde pot gasi in Craiova segmenti pentru Mobra.Au vre-un reper sau ma duc cu pistonul si cilindrul la magazin cand cumpar?se mai nimeresc de la alt mdel de motoreta/scuter ? Am eu doua seturi noi la pachet in Craiova.Tel. 0740105751 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melq Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 (editat) Cine stie unde pot gasi in Craiova segmenti pentru Mobra.Au vre-un reper sau ma duc cu pistonul si cilindrul la magazin cand cumpar?se mai nimeresc de la alt mdel de motoreta/scuter ? segmentii de honda dio se potrivesc pe pistonul de mobra... intreaba la fastmotor Str. Unirii nr. 138 Editat August 15, 2012 de melq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Are cineva un arc de amortizor spate de Hoinar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hufo Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Cine stie unde pot gasi in Craiova segmenti pentru Mobra.Au vre-un reper sau ma duc cu pistonul si cilindrul la magazin cand cumpar?se mai nimeresc de la alt mdel de motoreta/scuter ? Vezi ca are Fishy piese noi,segmenti / pistoane,,dintrun stoc vechi ce sa lichidat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CUXI Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 vand piese de hoinar noi: set aripi fata+spate 120 ron set cabluri 35 ron pompa 30 ron cuplaj roata spate 30 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MoraruCatalin Postat August 22, 2012 Share Postat August 22, 2012 Salut.Daca are cineva un motor de mobra in stare de functionare si este de vanzare as fi interesat.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobreanu Postat August 23, 2012 Share Postat August 23, 2012 Cat dai pe un motor nou nout, stas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiuc Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Salutare, doresc sa cumpar carcase de hoinar (carterele si capacele laterale) si radioatoare (cilindrii fara bucsa de fonta). Pot sa dau la schimb: carburatoare, genti, aprinderi complete de hoinar si cilindrii de mobra cu sau fara camasa. Pentru cei interesati de kit piston va recomand de la Wstandard (din experienta personala sunt cei mai buni ca si rezistenta si calitate), se gasesc la cotele : 39.00 39.50 40.00 40.50 41.00 41.50 42.00 42.50 43.00 45.00 45.50 46.00 Pretul unui kit piston(piston, segmenti, bolt si sigurante) este de 55 sau 60 de lei si le pot trimite oriunde in tara. Eu utilizez motorul in regim de competitie la competitii de karting. Daca sunt persoane interesate sa modifice motoare de hoinar va pot ajuta cu cateva sfaturi despre aprinderi electronice, carburatoare, cilindrii, reed valv, tobe de esapament, cutii de viteza, etc. Salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Păi scrie nene, cred ca fiecare deținător ar vrea să îmbunătățească performanțele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_19_dsc Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 Va Multumesc mult pentru raspunsuri!intre timp am luat segmenti,insa nu am apucat sa merg cu ea pentru ca s-a smuls valva,Sper ca asta sa fie ultima problema care o sa o mai am.Va multumesc inca odata !Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiuc Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Păi scrie nene, cred ca fiecare deținător ar vrea să îmbunătățească performanțele. Ce modificari ai dorii sa faci ? Un lucru important este ca cu cat maresti performantele motorului automat creste semnificativ consumul (1,3 l la 10 min in regim de cursa) si scade fiabilitatea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Octombrie 2, 2012 Share Postat Octombrie 2, 2012 Imi cer scuze daca s-a mai discutat si sunt sigur ca s-a discutat dar 200 de pagini nu sunt chiar usor de strabatut: ce recomandati pt. un motor de Mobra S50 ca sa se renunte la platini. As vrea sa reconditionez Mobra prietenei dar sa-i fac un upgrade de aprindere electronica. Se poate adapata ceva de pe vreun scuter actual, eventual tot sistemul magnetou, TCI etc.? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian96 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Vand piese de mobra:set aproape nou,ambielaj+rulmenti noi,oala ambreiaj,ambreiaj complet, piese din cutia de viteze si mai multe piese .Pt detalii pm Editat Octombrie 4, 2012 de Marian96 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cyclops Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 (editat) Imi cer scuze daca s-a mai discutat si sunt sigur ca s-a discutat dar 200 de pagini nu sunt chiar usor de strabatut: ce recomandati pt. un motor de Mobra S50 ca sa se renunte la platini. As vrea sa reconditionez Mobra prietenei dar sa-i fac un upgrade de aprindere electronica. Se poate adapata ceva de pe vreun scuter actual, eventual tot sistemul magnetou, TCI etc.? Multumesc. Vezi in pagina 2 a topicului asta. E scanata schema unei aprinderi electronice pentru Mobra... Un electronist priceput ti-o face fara probleme Editat Octombrie 4, 2012 de Cyclops Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aragon Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 are cineva un hoinar restaurat cu claxon original daca poate sa inregistreze cum se aude mersi am si eu unu dar nu stiu cum e sunetul lui original e mai ragusit asa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Daca vrea cineva manual de utilizare pentru mobra s50 trimiteti pe PM adresa de mail. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
>>xXx<< Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 (editat) Urmatoarele informatii foarte pretioase imi sunt extrem de necesare... 1 Ce ulei de amestec recomandati sa folosesc ??? 2 Ce ulei de transmisie sa bag in cutia de viteze??? 3 Ce ulei sa pun in amirtizoarele furcii si in cele de pe spate??? Toate acestea pentru o Mobra 50 Super din 1978... Multumesc frumos si anticipat Editat Octombrie 7, 2012 de >>xXx<< Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Ungerea cutiei de viteza: ulei T 75 EP 1 STAS 871-68 (ulei 405 STAS 751-49) cca. 0,6 litri http://aragornblog.wordpress.com/2011/10/03/mobra-50-2/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FANICA Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 (editat) salut fratilor motociclisti! am si eu de vreo luna 2 mobre, una 50 - primul model cu acea furca dubla si una hoinar, "usor" modificata de un baiat si cand zic "usor" modificata, vreau sa zic ca nu mai are pe ea decat saua si o mica aripa pe spate, in rest a scos tot. In plus a pus motor de mobra 50 sau 50 super, acela cu aerisire fortata, niscare desteapta presupun ptr ca nu se incinge si urca cu a 1a de rupe. plus ca am avut surpriza de a ma da peste cap cu ea cand am vrut sa urc o panta, asa puternica e. Stiu ca suna ceva rupt din povesti, dar chiar m-a dat peste cap. Ma bucur sa vad ca mai sunt si altii asa pasionati de motoretele romanesti... Totul a fost frumos cu hoinarul modificat, care e preferata mea, pana cand zilele trecute, cand urcam o panta relativ mica am observat, ca desi eram in a 1a si acceleram, motoreta nu mai tragea... am oprit motorul si cand am vrut sa-l pornesc, am avut surpriza ca pedala de viteze, sau cum se numeste ea, cand am dat-o peste cap sa o ornesc sa mearga in gol.wtf? in fine, cu ajutorul unui nene, care cica s-a nascut pe mobra mi-a zis sa desfac capacul de la ambreiaj si sa "vad ce nu se misca pe acolo".zis si facut.dupa ce am desfacut capacul toate cele 10 piulite care cica trebuiau sa tine placa de presiune erau in baie de ulei desfacute. m-am chinuit un pic, impreuna cu acel nene sa le pun la loc si in special sa pun cuiul ala intre arcurile alea, dar rezultatul a fost nemaipomenit. mergea hoinarul meu de rupea pamantul, asta pana azi cand am iesit la o plimbare si cand m-am intors acasa ceva s-a intamplat. pe langa faptul ca mergea innecat, am desfacut bujia care era neagra.ce se intampla cu hoinarul meu acum?ma poate ajuta cineva cu un sfat? culmea e ca acum, desii intra in viteze, cand incerc sa dau pedala peste cap sa o pornesc, pedala nu se misca inapoi deloc.pur si simplu in spate nu merge. ce s-a mai intamplat acum.sa fie ceva de la piston acum?sau s-a stricat iar ceva prin cutia de viteze?. o bujie cred ca am pus-o eu mai strans si mi-a batut-o pistonul. inca ceva, imi poate spune si mie cineva cum se regleaza motorul din suruburile alea 2 de aer si relanti?am inteles ca aerul il strangi si il dai inapoi 2 ture de surub.banuiesc ca relantiul il reglezi fata de cum sta motorul pornit.de ce mi se ineaca mereu motorul? tin sa spun ca daca desfac jiglerul ala din plutitor isi revenea imediat, asta inainte sa mi se intample faza cu pedala de azi... astept pareri.va multumesc anticipat. am aici o poza cu mobra 50 si cat de curand am sa revin cu o poza si cu hoinarul. Editat Octombrie 7, 2012 de FANICA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.