Legnakrad. Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 strada 2.4, drum intins cu pasager 2.7 amckart 1.8/9 (astea la rece) asta pt spate, iar pt fata 2.4 drum, 1.9/2.0 amckart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Va salut, Am de vanzare un set de manete stock (ambreiaj+frana),de la un GSR-2007.Stare foarte buna.Pret 100lei.Tel: 0729161121. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalinvlas Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 salut, Ma poate indruma si pe mine cineva unde ceva piese de GSR mai ieftine Far, ceasuri, ghidon, aripa fata si schimbator viteze originale sau producator , noi sau SH Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marduky Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 salut. sunt proaspat posesor de GSR 600. am facut cam 60 de km cu ea si sunt super incantat. cu exceptia traficului din bucuresti, mai exact a soferilor pentru care motociclistii parca sunt invizibili. sper ca in viitorul cat mai apropiat sa particip si eu la o intalnire a geser-istilor, sa cunosc si sa fac prieteni noi. pana atunci asfalt uscat si sa auzim numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 salutare,sunt proaspat posesor de GSR 600.Am o nelamurire....de fapt doua......1) se aude un click in zona furcii sau zona din fatza atunci cand tin frana fatza si o las pe furca....e normal? 2)am oprit motorul si am scos chiei lasand in pozitie de ghidon blocat,iar o data s-au blocat si rotile....e normal sa se blocheze si rotile sau nu ? Am mai incercat sa blochez rotile dar nu am mai reusit. Multumesc pentru ajutor. Apropo....imi suiera futin frana fatza....trebuie schimbati sabotii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhalla Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Nu ai blocat rotile.Doar avei moto in viteza.Ce model de GSR ai? La cele cu ABS se aude un tiuit de la electronica cand franezi.Mergi la un mecanic sa iti verifice placutele fata. Apropos...cand mai facem o intalneala?Promit ca acum ajung la timp:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 E din 2006,mersi de raspuns. Si cu clikul din furca sau din zona ghidonului oare ce e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhalla Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Nu imi dau seama la ce te referi.Se aude un click atunci cand tragi frana si asta de la switch-ul pentru stop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Si la mine se aude un tiuit de la partea electrica cand franez cu fata,modelu este GSR-2007 fara ABS.Ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhalla Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Si la mine se aude un tiuit de la partea electrica cand franez cu fata,modelu este GSR-2007 fara ABS.Ce poate fi? Atunci nu e de la electronica ABS-ului ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 @valhalla imi pare rau ca nu ai ajuns. Noi am stat pana pe la 8 in parcarea de pe dreapta cum vii de la Unirii si apoi am dat o tura pana la Arc. Daca imi lasai un tel te sunam. Faini oameni, faine motoare. E mishto sa vezi GSR-uri mai vechi si mai noi adunate Si cateva poze, nu foarte grozave ca au fost facute cu telefonul. Iar la Arc ne-am trezit tarziu cu pozele si nu se vede mare lucru. Data viitoare facem sesiune foto Nice! Next time Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klux Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 E din 2006,mersi de raspuns. Si cu clikul din furca sau din zona ghidonului oare ce e? Click-ul este de la comutatorul de pe maneta de frana ce-ti aprinde stopul. Trage frana cu motorul oprit si vezi daca se aude acel click. Referitor la suieraturi in franare cred ca e bine sa te documentezi un pic despre mecanica. Nu-si au rostul intrebari de genul asta in topicul dedicat, adica sunetul placutelor de frana ce freaca pe disc este specific oricarei mobre. Cat timp frana lucreaza normal nu ai de ce sa-ti faci griji, daca ai dubii poti sa le verifici la un service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marduky Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Cand o punem de o tura? Aveti cumva un link catre un manual de utilizator pentru GSR 600? Multumesc anticipat...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Ce ulei recomandati sa folosesc pt un GSR 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanst Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Salut. Il stie cineva pe B 98 MAU, ca ma intereseaza daca vinde sau inchiriaza topcase ul cu tot cu suportul de prindere sau poate stie cineva de unde as putea face rost, pana vineri de un set dinasta de la SHAD?! fata de cel de la givi / kappa la asta nu se scoate manerul si de asta ma intereseaza modelul asta. Ca ulei, ca intreba LYM, folosesc Motul 7100. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kittyr Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Salut, MAU nu vinde/inchiriaza topcase si suport. Suportul si topcase ul sunt luate de la Paulas bikershop de la intrarea in Ploiesti. Acum ceva timp aveau si cei de la Motorteam de pe Bd Timisoara. In principiu poate sa iti aduca oricine de la SHAD. http://www.shad.es/en/shad-usa/products/fittings/suzuki/gsr-600/2008/c12mar4mod175mot1114/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Ce ulei recomandati sa folosesc pt un GSR 600? Salut, De la inceput am folosit Motul 10W40 5100 si multumuit. Acuma uleiul ce il am in motor si scap maine de el e 7100 tot de la Motul da nu mi-a placut.. parca avea ceva lipsuri.. in fine. Cand am fost nevoit am pus si Castrol, Motorexx si alte chestii cand eram pe drum si aia era ce puteam sa achizitionez. Personal raman la Motul 5100 10W40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 daca nu ai mobra veche de 15 ani, bagati fratilor uleiuri sintetice. Intr-o motocicleta de generatie noua care tureaza pana la 13 mii eu nu voi baga altceva decat ulei full-sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Motul 7100 nu ar trebui sa fie mai bun decat 5100? Ce diferente sunt intre cele doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 7100 e sintetic, 5100 e semi-sintetic. e forumul plin de discutii despre uleiuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Oare de ce se aprinde ledul de la ulei in mers cand schimb viteza(nu tot timpul), se intampla in general dimineata. O alta problema ar fi ca s-a oprit ..... in mers.?????????? Mentionez ca am schimbat uleiul si filtrul acum 300 km. Multumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhalla Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Ai verificat nivelul de ulei?Posibil sa nu ai ulei suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 E ok nivelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klux Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Pentru opririle in mers verifica relantiul. Am inteles ca vine jos relatiul din fabrica pana faci rodajul urmand sa-l salti tu la cat este recomandat de producator si anume pe la 1300-1500 rpm. Am avut aceeasi problema si s-a rezolvat dupa reglarea relantiului. La mine era pe la 800rpm si cand schimbi viteza tragand brusc ambreiajul iti cade turometrul sub turatia de relantiu si computerul taie injectia sau ce taie el pe acolo de-ti moare motorul. Un alt test pe care-l poti face pe loc dupa ce se mai incalzeste motorul e sa dai spritz din acceleratie pana la 6-7.000 rpm si sa dai drumul brusc manetei. Practic o sucesti repede si-i dai drumul, ar trebui sa-ti moara motorul la figura asta. Ledul de ulei parca se aprinde cand iti moare motorul, ti se aprinde si cand motorul e pornit? Ce temperatura are uleiul cand se aprinde acel led cu motorul pornit? Editat August 1, 2013 de klux Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spawn66s Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Cu oprirea motorului in mers ma confrunt si eu ,initial am crezut ca e de la relanti si l-am reglat undeva la 1400 rpm si am schimbat si filtru de aer dar problema persista. Mentionez ca mi se intampla numai cand temperatura motorului e sub 75 grade iar turatia scade sub 800 rpm si moare in momentul apasari bruste a ambreiajului . Ledul de ulei se aprinde cand iti moare motorul dar nu stiu daca e si cazul tau cj44sec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.