Ulita Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Eu am relantiul reglat la 1500 si mi se pare foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) 1000 e prea putin, daca tie asa iti place atunci asteapta-te din cand in cand sa moara motorul. Relanti trebuie sa stea la 1300-1400. Mda, imi place cum toarce la 1000-1100, pe-acolo. M-am agitat eu aiurea, nu e nicio tragedie ca mi-a murit o data sau de 2 ori in 6500 km Doar din curiozitate, cum se regleaza relanti-ul? Editat Septembrie 23, 2013 de LYM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gimy Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Este un surub in partea stanga sub cadru ce e accesibil cu o surubelnita in stea lunga si subtire. Sau ridici rezervorul si ajungi la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Este un surub in partea stanga sub cadru ce e accesibil cu o surubelnita in stea lunga si subtire. Sau ridici rezervorul si ajungi la el Cu putina atentie si indemanare se poate regla cu mana(este o rotita de plastic stelata care are si cap de surubelnita,la mine este de culoare alba).Grija mare cand faci reglajul sa nu te arzi.Eu am facut acest reglaj direct cu mana cand motorul era rece,imediat dupa pornire. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 M-a intrebat un prieten daca are careva de vanzare sau stie de unde se pot achizitiona ornamentele de la toba (cele de plastic de la evacuare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 OEM banuiesc ca se pot lua de la Motorteam sau Elf Workshop. Eu am gasit sh pe ebay.co.uk. Mai era un topic de dezmembrat GSR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Mersi, i-am transmis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Relantiul se regleaza cand motorul este la temperatura de functionare. Eu am reglat cum m-am priceput,dar in final dupa ce motorul ajunge la temperatura de functionare 85-90 grade relantiul sta la 1500 rot.Este mai bine daca relantiul este ceva mai mare,in special vara pe caldura mai ales prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Nu inteleg de ce ar fi mai bine pe caldura, cu relanti mai mare motorul se incalzeste mai repede, vara fierbe sub tine in trafic. sincer, nu inteleg logica. Eu am marit relantiul acum de cand s-a racit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhalla Postat Septembrie 26, 2013 Share Postat Septembrie 26, 2013 Nu inteleg de ce ar fi mai bine pe caldura, cu relanti mai mare motorul se incalzeste mai repede, vara fierbe sub tine in trafic. sincer, nu inteleg logica. Eu am marit relantiul acum de cand s-a racit Salut. Am incercat si eu cam 2 luni ralantiul la 1500 dar, in afara faptului ca mi-a crescut consumul in oras cu aproximativ un litru, si se incalzea mai tare, nu am vazut beneficii notabile. La mine fluctueaza undeva intre 1200-1300. La intrebarea ce se poate face cu fluctuatia de turatie la ralanti, Cartush mi-a raspuns sec : Power Commander.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Filtru Aer curatat + curatat injectoare + remapare (varianta mai ieftina insa eficienta) sau power commander(varianta mai scumpa, nu am testat-o) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Septembrie 27, 2013 Share Postat Septembrie 27, 2013 Nu inteleg de ce ar fi mai bine pe caldura, cu relanti mai mare motorul se incalzeste mai repede, vara fierbe sub tine in trafic. sincer, nu inteleg logica. Eu am marit relantiul acum de cand s-a racit Una dintre explicatii ar fi,ungerea motorului mai buna de exemplu la semafor sau intr-un trafic infernal bara la bara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axeq Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 salutare de ceva timp, din cand in cand, acum din ce in ce mai des, pun contactul si apas butonul de pornire si nu se intampla nimic, nici un zgomot. dupa mai multe incercari de obicei pleaca. eu am o banuiala, initial am zis ca e demarorul dar acum cred ca e acel senzor care transmite informatia ca e ambraiajul apasat de vina...stiti ceva de treaba asta, i s-a mai intamplat cuiva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 salutare de ceva timp, din cand in cand, acum din ce in ce mai des, pun contactul si apas butonul de pornire si nu se intampla nimic, nici un zgomot. dupa mai multe incercari de obicei pleaca. eu am o banuiala, initial am zis ca e demarorul dar acum cred ca e acel senzor care transmite informatia ca e ambraiajul apasat de vina...stiti ceva de treaba asta, i s-a mai intamplat cuiva? Prima data incearca sa cureti contactul de pornire cu un spray de contacte si dupa aceea vedem ce si cum!.Porneste daca dai de cateva ori la buton? Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axeq Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 (editat) cred ca ala e ok, altfel nu mi-ar fi aprins toate becurile...se invarte turometrul si face toata procesiunea de pornire. porneste, din mai multe incercari. am mai citit pe forumul de gsr uk ca multa lume a avut probleme cu senzorul ala de la ambreiaj, mai ales in conditii de umezeala (unii l-au schimbat de 3-4 ori in cativa ani). o sa incerc sa stau cu butonul apasat si sa misc ambreiajul sa vad daca porneste asa. mersi Later edit: vad ca acum nu mai face figuri, probabil ca s-a incalzit si a disparut umezeala, l-am mai pornit de vreo 6-7 ori, de fiecare data a luat-o din prima Editat Octombrie 10, 2013 de axeq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kittyr Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 (editat) Salut, Am avut si eu problema cu pornitul decat dupa ce tragi ca nebunu de ambreiaj. S-a uitat aseara un prieten la clemele de la maneta de ambreiaj, a dat cu wd 40, si merge din prima acum.Verifica si tu acolo sa faca contact cum trebuie... cred ca ala e ok, altfel nu mi-ar fi aprins toate becurile...se invarte turometrul si face toata procesiunea de pornire. porneste, din mai multe incercari. am mai citit pe forumul de gsr uk ca multa lume a avut probleme cu senzorul ala de la ambreiaj, mai ales in conditii de umezeala (unii l-au schimbat de 3-4 ori in cativa ani). o sa incerc sa stau cu butonul apasat si sa misc ambreiajul sa vad daca porneste asa. mersi Later edit: vad ca acum nu mai face figuri, probabil ca s-a incalzit si a disparut umezeala, l-am mai pornit de vreo 6-7 ori, de fiecare data a luat-o din prima Editat Octombrie 15, 2013 de kittyr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axeq Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Salut, Am avut si eu problema cu pornitul decat dupa ce tragi ca nebunu de ambreiaj. S-a uitat aseara un prieten la clemele de la maneta de ambreiaj, a dat cu wd 40, si merge din prima acum.Verifica si tu acolo sa faca contact cum trebuie... Asta ma gandeam sa fac si eu, dar n-am apucat. Nici nu stiu unde exact e senzorul ala, mai caut prin manualul de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanst Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Salut, Cred ca s a imbolnavit si GSRul meu, ca azi dimineata a inceput sa sune ca un chopper in 2 cilindrii pe carburatie si la accelerare tremura de parca nu mai era nimic rotund in el, totul era patrat ) Intrebarea e: Ce service mi ati recomanda pt a l insanatosii si as vrea sa i mai schimb si toate furtunurile de cauciuc ca par cam distruse? Service unde as vrea sa si petreaca si iarna. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) Salut, Cred ca s a imbolnavit si GSRul meu, ca azi dimineata a inceput sa sune ca un chopper in 2 cilindrii pe carburatie si la accelerare tremura de parca nu mai era nimic rotund in el, totul era patrat ) Intrebarea e: Ce service mi ati recomanda pt a l insanatosii si as vrea sa i mai schimb si toate furtunurile de cauciuc ca par cam distruse? Service unde as vrea sa si petreaca si iarna. Merci Ori ai inecat-o (posibil baterie slaba) ori bujiile trebuiesc schimbate. GSR-ul are un motor foarte robust, merg si cu apa in benzina Despre ce furtunuri e vorba? Editat Noiembrie 1, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanst Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 bateria e buna, e de anul trecut si n am avut probleme cu ea. bujiile sunt iridium tot de anu trecut. furtunurile... nu stiu exact sa ti spun, ca nu ma pricep, da in primavara, cand i am schimbat uleiul, nu prea statea la relantii, fluctua, si tipul care mi a schimbat uleiul, a scos un furtun de undeva din stanga motorului si a rupt o bucata din capatul lui, care era gaurita, mancat de trecerea timpului, si s a rezolvat... si m am gandit ca iar s a gaurit si in aceeasi situatie ar fii si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Daca zici ca bateria e buna, bujiile sunt bune si motorul nu merge in toti cilindrii, poate fi o problema de aprindere sau de alimentare. Bobinele. Senzorul de aprindere poate sa fi adunat span. Pompa de benzina - defecta, infundata cu mizerie, rugina sau e apa in rezervor. Sa inlocuiest un furtun nu e capat de tara dar trebuie vazut mai intai care e problema de fapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Va salut, De ceva timp ma bate gandul sa montez pe GSR doua tobe sport.Are cineva montat asa ceva?.Astept parerile voastre cu plusuri si minusuri binenteles.Apropo,daca ati montat tobe sport,unde ati confectionat teava de lagatura dintre cele doua evacuari?. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axeq Postat Noiembrie 5, 2013 Share Postat Noiembrie 5, 2013 Singura varianta care nu strica designul gsr ului, care mie mi se pare f misto, e de la gpr http://www.genialmotor.it/catalog/SUZUKI-GSR-600-2006-2011-EXHAUST-GPR-GHOST-STEEL- Cred ca mai pierzi niste greutate (cateva kg) fata de aia stoc, si ca sa fie totul ok cred ca trebuie schimbat si filtrul de aer si umblat putin pe la computer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Eu am avut devil-uri si pot sa spun ca aratau si sunau Bestial. Daca ai bani, baga Devil nu o sa regreti. Firemotorsport erau importatorii oficiali Devil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhalla Postat Noiembrie 9, 2013 Share Postat Noiembrie 9, 2013 Eu am o pereche de Yoshimura Tri Oval http://shop.yoshimura-jp.com/en/product/syousai.php?id=838 Geniale! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.