Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1000 e prea putin, daca tie asa iti place atunci asteapta-te din cand in cand sa moara motorul. Relanti trebuie sa stea la 1300-1400.

Mda, imi place cum toarce la 1000-1100, pe-acolo. M-am agitat eu aiurea, nu e nicio tragedie ca mi-a murit o data sau de 2 ori in 6500 km :)

Doar din curiozitate, cum se regleaza relanti-ul?

Editat de LYM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un surub in partea stanga sub cadru ce e accesibil cu o surubelnita in stea lunga si subtire.

Sau ridici rezervorul si ajungi la el ;)

Cu putina atentie si indemanare se poate regla cu mana(este o rotita de plastic stelata care are si cap de surubelnita,la mine este de culoare alba).Grija mare cand faci reglajul sa nu te arzi.Eu am facut acest reglaj direct cu mana cand motorul era rece,imediat dupa pornire.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relantiul se regleaza cand motorul este la temperatura de functionare.

Eu am reglat cum m-am priceput,dar in final dupa ce motorul ajunge la temperatura de functionare 85-90 grade relantiul sta la 1500 rot.Este mai bine daca relantiul este ceva mai mare,in special vara pe caldura mai ales prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce ar fi mai bine pe caldura, cu relanti mai mare motorul se incalzeste mai repede, vara fierbe sub tine in trafic. sincer, nu inteleg logica.

Eu am marit relantiul acum de cand s-a racit

Salut.

Am incercat si eu cam 2 luni ralantiul la 1500 dar, in afara faptului ca mi-a crescut consumul in oras cu aproximativ un litru, si se incalzea mai tare, nu am vazut beneficii notabile.

La mine fluctueaza undeva intre 1200-1300. La intrebarea ce se poate face cu fluctuatia de turatie la ralanti, Cartush mi-a raspuns sec : Power Commander....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce ar fi mai bine pe caldura, cu relanti mai mare motorul se incalzeste mai repede, vara fierbe sub tine in trafic. sincer, nu inteleg logica.

Eu am marit relantiul acum de cand s-a racit

Una dintre explicatii ar fi,ungerea motorului mai buna de exemplu la semafor sau intr-un trafic infernal bara la bara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare

de ceva timp, din cand in cand, acum din ce in ce mai des, pun contactul si apas butonul de pornire si nu se intampla nimic, nici un zgomot. dupa mai multe incercari de obicei pleaca. eu am o banuiala, initial am zis ca e demarorul dar acum cred ca e acel senzor care transmite informatia ca e ambraiajul apasat de vina...stiti ceva de treaba asta, i s-a mai intamplat cuiva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

de ceva timp, din cand in cand, acum din ce in ce mai des, pun contactul si apas butonul de pornire si nu se intampla nimic, nici un zgomot. dupa mai multe incercari de obicei pleaca. eu am o banuiala, initial am zis ca e demarorul dar acum cred ca e acel senzor care transmite informatia ca e ambraiajul apasat de vina...stiti ceva de treaba asta, i s-a mai intamplat cuiva?

Prima data incearca sa cureti contactul de pornire cu un spray de contacte si dupa aceea vedem ce si cum!.Porneste daca dai de cateva ori la buton?

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ala e ok, altfel nu mi-ar fi aprins toate becurile...se invarte turometrul si face toata procesiunea de pornire. porneste, din mai multe incercari. am mai citit pe forumul de gsr uk ca multa lume a avut probleme cu senzorul ala de la ambreiaj, mai ales in conditii de umezeala (unii l-au schimbat de 3-4 ori in cativa ani). o sa incerc sa stau cu butonul apasat si sa misc ambreiajul sa vad daca porneste asa. mersi



Later edit: vad ca acum nu mai face figuri, probabil ca s-a incalzit si a disparut umezeala, l-am mai pornit de vreo 6-7 ori, de fiecare data a luat-o din prima

Editat de axeq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am avut si eu problema cu pornitul decat dupa ce tragi ca nebunu de ambreiaj. S-a uitat aseara un prieten la clemele de la maneta de ambreiaj, a dat cu wd 40, si merge din prima acum.Verifica si tu acolo sa faca contact cum trebuie...

cred ca ala e ok, altfel nu mi-ar fi aprins toate becurile...se invarte turometrul si face toata procesiunea de pornire. porneste, din mai multe incercari. am mai citit pe forumul de gsr uk ca multa lume a avut probleme cu senzorul ala de la ambreiaj, mai ales in conditii de umezeala (unii l-au schimbat de 3-4 ori in cativa ani). o sa incerc sa stau cu butonul apasat si sa misc ambreiajul sa vad daca porneste asa. mersi



Later edit: vad ca acum nu mai face figuri, probabil ca s-a incalzit si a disparut umezeala, l-am mai pornit de vreo 6-7 ori, de fiecare data a luat-o din prima

Editat de kittyr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am avut si eu problema cu pornitul decat dupa ce tragi ca nebunu de ambreiaj. S-a uitat aseara un prieten la clemele de la maneta de ambreiaj, a dat cu wd 40, si merge din prima acum.Verifica si tu acolo sa faca contact cum trebuie...

Asta ma gandeam sa fac si eu, dar n-am apucat. Nici nu stiu unde exact e senzorul ala, mai caut prin manualul de service
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Cred ca s a imbolnavit si GSRul meu, ca azi dimineata a inceput sa sune ca un chopper in 2 cilindrii pe carburatie si la accelerare tremura de parca nu mai era nimic rotund in el, totul era patrat :))

 

Intrebarea e: Ce service mi ati recomanda pt a l insanatosii si as vrea sa i mai schimb si toate furtunurile de cauciuc ca par cam distruse? Service unde as vrea sa si petreaca si iarna.

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cred ca s a imbolnavit si GSRul meu, ca azi dimineata a inceput sa sune ca un chopper in 2 cilindrii pe carburatie si la accelerare tremura de parca nu mai era nimic rotund in el, totul era patrat :))

 

Intrebarea e: Ce service mi ati recomanda pt a l insanatosii si as vrea sa i mai schimb si toate furtunurile de cauciuc ca par cam distruse? Service unde as vrea sa si petreaca si iarna.

 

Merci

 

Ori ai inecat-o (posibil baterie slaba) ori bujiile trebuiesc schimbate. GSR-ul are un motor foarte robust, merg si cu apa in benzina :)

Despre ce furtunuri e vorba?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria e buna, e de anul trecut si n am avut probleme cu ea. bujiile sunt iridium tot de anu trecut.

 

furtunurile... nu stiu exact sa ti spun, ca nu ma pricep, da in primavara, cand i am schimbat uleiul, nu prea statea la relantii, fluctua, si tipul care mi a schimbat uleiul, a scos un furtun de undeva din stanga motorului si a rupt o bucata din capatul lui, care era gaurita, mancat de trecerea timpului, si s a rezolvat... si m am gandit ca iar s a gaurit si in aceeasi situatie ar fii si altele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zici ca bateria e buna, bujiile sunt bune si motorul nu merge in toti cilindrii, poate fi o problema de aprindere sau de alimentare.

Bobinele.

Senzorul de aprindere poate sa fi adunat span.

Pompa de benzina - defecta, infundata cu mizerie, rugina sau e apa in rezervor.

Sa inlocuiest un furtun nu e capat de tara dar trebuie vazut mai intai care e problema de fapt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

De ceva timp ma bate gandul sa montez pe GSR doua tobe sport.Are cineva montat asa ceva?.Astept parerile voastre cu plusuri si minusuri binenteles.Apropo,daca ati montat tobe sport,unde ati confectionat teava de lagatura dintre cele doua evacuari?.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura varianta care nu strica designul gsr ului, care mie mi se pare f misto, e de la gpr

http://www.genialmotor.it/catalog/SUZUKI-GSR-600-2006-2011-EXHAUST-GPR-GHOST-STEEL-

 

Cred ca mai pierzi niste greutate (cateva kg) fata de aia stoc, si ca sa fie totul ok cred ca trebuie schimbat si filtrul de aer si umblat putin pe la computer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...