Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

Eu am avut unul din primele GSR-uri in Romania (cred ca la 3-lea).....

 

Nu ma pot abtine: felicitari frate si multumim, chiar muream sa stim cine a avut-o pe a treia....

 

Acum vrem sa stim cine o are pe prima si pe a doua.

Si sa puna si acte doveditoare nu asa.....din gura.

:D

Bye.

Editat de dio phili
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut, sunt pe punctul de a-mi achizitiona un GSR.

6600 de euro (pret de criza) pentru un GSR 600 A K9 cu 0 km e putin ? e normal ? e mult ?

te urasc :D) e foarte bun pretul. eu dupa foaaarte multe negocieri am facut rost de Gsr 600 AK9 + crash pad + protectie radiator la 6863E

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

chiar niciun GSR-ist nu mai arunca o vorba aici in coltul GSR-istilor???? eu sunt fffff multzumit de motoreta tocmai ce i-am facut revizia de 6000 k e super toate bune baieti !!!!!!!! Asfalt Uscat !!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

nah se pare ca nu misca nimeni pe aici . si eu abia ce am depasit 3000 km cu ea sunt f multumit de ea un motor genial. poate vorbim si noi sa iesim o data cu ale noastre. eu am doi prieteni deja cu gsr-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nah se pare ca nu misca nimeni pe aici . si eu abia ce am depasit 3000 km cu ea sunt f multumit de ea un motor genial. poate vorbim si noi sa iesim o data cu ale noastre. eu am doi prieteni deja cu gsr-uri.

 

Desi am luat-o in Aprilie inca nu am facut 900 de km cu ea. Numai drumul cluj - timisoara (primul ei drum) a fost vreo 400 si ceva de km deci m-am plimbat foarte putin. Ba din cauza vremii, ba din cauza ca mi-au expirat numerele rosii, ba nu am vreme... si uite asa incet ma pregatesc de revizia de 1000 de km. Pana acum am reusit o singura daca sa simt si abs-ul... am un model K9 ABS. Mi-a taiat un nebun calea intorcand prin loc nepermis... cred ca m-am urcat si cu picioarele pe ghidon la cat de bine a franat. A intrat abs-ul vreo 2 metri, apoi am avut o senzatie de multumire pentru alegerea modelului cu abs... inainte ma gandeam daca merita... daca abs-ul asta e chiar atat de eficient si la motociclete. S-a dovedit ca este, probabil ca daca nu-l aveam.... nici nu vreau sa ma gandesc.

 

Si o intrebare: Cam cat se mai plateste pentru o revizie de 1000 de km ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Desi am luat-o in Aprilie inca nu am facut 900 de km cu ea. Numai drumul cluj - timisoara (primul ei drum) a fost vreo 400 si ceva de km deci m-am plimbat foarte putin. Ba din cauza vremii, ba din cauza ca mi-au expirat numerele rosii, ba nu am vreme... si uite asa incet ma pregatesc de revizia de 1000 de km. Pana acum am reusit o singura daca sa simt si abs-ul... am un model K9 ABS. Mi-a taiat un nebun calea intorcand prin loc nepermis... cred ca m-am urcat si cu picioarele pe ghidon la cat de bine a franat. A intrat abs-ul vreo 2 metri, apoi am avut o senzatie de multumire pentru alegerea modelului cu abs... inainte ma gandeam daca merita... daca abs-ul asta e chiar atat de eficient si la motociclete. S-a dovedit ca este, probabil ca daca nu-l aveam.... nici nu vreau sa ma gandesc.

 

Si o intrebare: Cam cat se mai plateste pentru o revizie de 1000 de km ?

 

pff..nu stiu la mine a costat aberant de mult - cam 420 RON asa ceva. in mod normal mai mult de 300-350 RON nu are cum sa fie zic eu. eu am ajuns la 4000 cu a mea tot la fel de incantat sunt ca in prima zi :rolleyes: vreau acum sa o imbrac in folie protectoare culoare negru mat pt ca se zgarie usor rezervoru ala si coditza la fel.. si inca o chestie - cauciucurile mi se par slabutze trebuie sa stai o groaza sa le incalzesti si aderentza nu e stralucita..e buna pt touring dar nu mai mult

Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Vand Suzuki GSR 600, an fabricatie 2007, ABS, 8000 km, parbriz original Suzuki, crash-pad-uri originale Suzuki, cauciucuri noi Michelin Pilot Power 2CT, suport top-case SHAD, reviziile la zi (schimbat ulei, filtru ulei, filtru aer) la 6000 km.

Am toate actele originale, chiar si cele da fabricatie si calitate de la producatorul japonez.

Carte de service, cu reviziile la zi.

 

PRET: 5000 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vand Suzuki GSR 600, an fabricatie 2007, ABS, 8000 km, parbriz original Suzuki, crash-pad-uri originale Suzuki, cauciucuri noi Michelin Pilot Power 2CT, suport top-case SHAD, reviziile la zi (schimbat ulei, filtru ulei, filtru aer) la 6000 km.

Am toate actele originale, chiar si cele da fabricatie si calitate de la producatorul japonez.

Carte de service, cu reviziile la zi.

 

PRET: 5000 euro

 

 

poze :agree:?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cel mai bine scrie-i un PM, aduce si alte piese de GSR, originale... la preturi mai mici decat ce gasesti in rep.

 

danubis poti sa faci rost si de alte componente de gsr ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

ieri am dat si eu alarma veche de pe motor - nu ca ar avea ceva dar am vrut s-o schimb

am inlocuit-o cu SCORPIO SR-I600SB ...pret pe factura = 1035 lei

au acum o promotie: montaj gratuit , si iti da si modul anti-hijack disponibil pe versiunea superioara ( pe care l-am refuzat k nu am nevoie d el)

 

oricum vroiam sa zic k e o alarma super, are o multitudine de funcii si reglaje, calitate net superioara...la fel si pretul dar care eu zic k merita dc vrei ceva bun

asta e linku: http://www.alarmescorpio.ro/

 

sper k nu le-am facut prea multa reclama gratuita :P

asa k zic si prima "problema " descoperita: ei zic k pagerul bate pana in casa dc ai moto pe aceasi parte a blocului ___ :lol: eu am moto pe aceasi parte , stau la 10 si bate doar dc stau lipit de geam ...dc intru putin in casa iese din raza de actiune :)

 

asfalt uscat tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Peste 30.000km cu GSR-ul in cea mai mare parte pe drumurile patriei si nici o problema tehnica ;)

 

:) nici o problema nici cu injectia nici cu relantiul nici cu nimic ? placutele la cati km le-ai schimbat ? ...sa speram ca o sa tina la fel si mobra mea...10500 km and counting :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare!

Uite, am intrat si eu de curand in randul Gsr-istilor cu o jucarie din 2007 si ma intrabam daca are cineva idee cum se poate scimba ora de pe bord? Am incercat cam toate variantele, cu cele 2 butoane din dotare, situate in stanga bordului, dar din pacate nu am reusit decat sa resetez cele 2 tripuri anterioare facute pe ea si cam atat!!!! Omuletzul de la care am luat-o a zis ca habar n-are si cum nu am gasit nimic nici pe net, am zis ca poate se gaseste cineva mai cunoscator printre detinatorii de drept!!

Hai mersi frumos si astept cu nerabdare diverse sugestii!!

Bafta mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus. Apesi butonul de sus vreo 5 sec. (pana incepe sa clipeasca ora) si reglezi cu butonul de jos. Cand ai terminat mai apesi sus o data, clipesc minutele si faci la fel. La coada mai apesi sus o data. Daca nu merge asa incearca invers (sa nu fi incurcat eu susul cu josul). Sa fi sanatos.

 

Salutare!

Uite, am intrat si eu de curand in randul Gsr-istilor cu o jucarie din 2007 si ma intrabam daca are cineva idee cum se poate scimba ora de pe bord? Am incercat cam toate variantele, cu cele 2 butoane din dotare, situate in stanga bordului, dar din pacate nu am reusit decat sa resetez cele 2 tripuri anterioare facute pe ea si cam atat!!!! Omuletzul de la care am luat-o a zis ca habar n-are si cum nu am gasit nimic nici pe net, am zis ca poate se gaseste cineva mai cunoscator printre detinatorii de drept!!

Hai mersi frumos si astept cu nerabdare diverse sugestii!!

Bafta mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimb chopper honda shadow vtc 750 2005,impecabila,neagra,cardan,negru .cu GSR (cu sau minus diferente de bani in functie de model,an,stare)

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...005-268788.html

 

nu prea urmaresc topicul asa ca pt cei interesati las date de contact

tel 0721161655 sau id mess: fenderaru

Mesaj completat

poze

post-41618-1267096915_thumb.jpg

post-41618-1267096947_thumb.jpg

post-41618-1267097040_thumb.jpg

post-41618-1267097071_thumb.jpg

post-41618-1267097081_thumb.jpg

post-41618-1267097102_thumb.jpg

post-41618-1267097124_thumb.jpg

post-41618-1267097156_thumb.jpg

post-41618-1267097199_thumb.jpg

post-41618-1267097210_thumb.jpg

post-41618-1267097224_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apesi butonul 'sel' vreo 5 secunde dup'aia o sa inceapa sa licureasca display-ul, apesi celalalt buton ca sa reglezi ora, si apesi iar sel ca sa reglezi minutele :o inca o data sel ca sa iesi. Ca la orice ceas.

 

Am si eu o intrebare : stiti cumva de unde se poate regla relantiul ? Imi sta mult prea jos pe la 900 - 1000 rpm

Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , sunt posesor de suzuki gsr 600, am schimbat uleiul si filtru si am avut mari probleme cu cheia pentru filtru ulei, am reusit intr-un final, intrebare - aveti idee de unde sa iau o cheie pentru filtrul de ulei care sa nu imi creeze probleme la desfacut si strans? o cheie care a fost testata pe gsr si a mers normal. mentionez ca am avut filtru de ulei normal, sau daca sunt filtre de ulei cu piulita in capat sa poata fi desfacut sau strans cu cheie normala? sper ca m-am facut inteles, multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , sunt posesor de suzuki gsr 600, am schimbat uleiul si filtru si am avut mari probleme cu cheia pentru filtru ulei, am reusit intr-un final, intrebare - aveti idee de unde sa iau o cheie pentru filtrul de ulei care sa nu imi creeze probleme la desfacut si strans? o cheie care a fost testata pe gsr si a mers normal. mentionez ca am avut filtru de ulei normal, sau daca sunt filtre de ulei cu piulita in capat sa poata fi desfacut sau strans cu cheie normala? sper ca m-am facut inteles, multumesc.

Filtrul de ulei se strange cu mana... ar trebui sa se poata desface tot asa, se mai intepeneste... totusi ar trebui sa mearga la mana... (Vreau sa zic ca de acum in colo sa-l strangi cu mana.)

Editat de TM06UFO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...