Jump to content

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Distributia poate da semne de uzura in jurul celor 40k km, in functie si de regimul de exploatare pana atunci.

Dar cred ca trebuie schimbata atunci cand simti ca "cere".

Link to comment
Share on other sites

Cu tristete trebuie sa va anunt ca, nu doar la modelele GSXR exista problema de cedare a cadrului din senin, ci si la GSR.

Momentan nu cunosc sa fi fost vreun recall sau actiune de service Suzuki pentru acest model pe probleme de sasiu. Daca stie cineva despre o astfel de informatie ii raman recunoscator.

Personal cunosc 4 GSR-uri cu cadrul rupt in acelasi loc in urma unor lovituri relativ usoare ( motor culcat pe o parte la viteza relativ mica, oprit cu roata fata in bordura - cadru rupt) cedeaza chiar in dreptul gaurilor din cadru pe unde intra cablurile de acceleratie si instalatia electrica. Parerea mea e ca e defect din fabricatie, e ff subtire cadrul in acea zona si mai e si gaurit. Nu stiu de nici un recall...

» Post actualizat in 13 Apr 2016 18:27

Personal cunosc 4 GSR-uri cu cadrul rupt in acelasi loc in urma unor lovituri relativ usoare ( motor culcat pe o parte la viteza relativ mica, oprit cu roata fata in bordura - cadru rupt) cedeaza chiar in dreptul gaurilor din cadru pe unde intra cablurile de acceleratie si instalatia electrica. Parerea mea e ca e defect din fabricatie, e ff subtire cadrul in acea zona si mai e si gaurit. Nu stiu de nici un recall...

post-40808-0-73926400-1460572027_thumb.jpg

post-40808-0-45745400-1460572041_thumb.jpg

post-40808-0-09252800-1460572059_thumb.jpg

Edited by axxo
Link to comment
Share on other sites

Hmm și eu care vroiam să îmi iau un GSR de prin 2007.Imi place mult mobra... Dar cu problemele astea, nu știu ce sa zic...

Link to comment
Share on other sites

Eu nu știu ce să zic. Motoreta îmi place în continuare și o voi călări sper eu destul de mult de acum înainte!

Ciudat este faptul că dacă ar fi un defect de fabrica atât de grav totuși, eu nu am găsit mai nimic pe site-uri de afară. Totuși ținem cont ca este un model apărut de 10 ani și ar fi fost mai mult iureș pe tema asta în tot timpul ăsta, nu?

Edited by Tornada
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Discutia asta cu cadrul negru din 2008 ma atrage de fiecare data.

A mea este inmatriculata prima data in august 2007 si totusi cadrul este negru.

Inseamna ca este model 2008 produs in 2007? :)

Eu zic sa va bucurati de ele cei ce le aveti,iar cei ce nu aveti inca,puneti mana fratilor si luati-va GSR-uri :)

 

Asfalt uscat!!!

Link to comment
Share on other sites

a mea tot 2007 si cadru negru. probabil a fost o trecere treptata. a ta unde este fabricata? scrie acolo unde este seria, pe partea stanga.

Salut,

 

Habar n-am unde e facuta.

O sa ma uit cand o sa imi dea voie vremea caineasca de afara.

Link to comment
Share on other sites

Am revenit la ganduri mai bune :), si sper ca de saptamana viitoare sa fiu fericitul posesor al unui GSR de prin 2007, care are si cadrul negru.... Cum se comporta la drumuri lungi cu pasager si ceva bagaje? Gen 400-600 km/zi? Nu ma intereseaza neaparat sa ajung la viteze prea nelegale

Link to comment
Share on other sites

Am revenit la ganduri mai bune :), si sper ca de saptamana viitoare sa fiu fericitul posesor al unui GSR de prin 2007, care are si cadrul negru.... Cum se comporta la drumuri lungi cu pasager si ceva bagaje? Gen 400-600 km/zi? Nu ma intereseaza neaparat sa ajung la viteze prea nelegale

Salut,

 

Eu zic ca GSR-ul nu este gandit pentru 600km pe zi.

Asa ca vrei sa faci o aroganta o zi se poate dar nu cred ca este prea confortabil sa faci astfel de distante mai multe zile consecutiv.

Problema cu vantul este generala tuturor naked-urilor,GSR-ul pana in 130km la ora se simte ok,peste incepe sa se simta vantul,cel putin asa o simt eu.

 

Asfalt uscat!!!

Link to comment
Share on other sites

ce se poate face pt a preveni situatia? o sudura suplimentara cu niste intariri?

Nu se poate face nimic cu bani putini.

Iar o eventuala modificare asupra sasiului ar avea nevoie, legal, de omologare.

 

E paradoxal totusi ca, nu i-a impiedicat nimeni pe Suzuki sa puna in circulatie motociclete cu asemenea probleme catastrofale :) Omologate.

Edited by Cesar
Link to comment
Share on other sites

Ar fi a 4 a mobra, eram curios de confort la drum întins

 

Nu este cea mai confortabila motocicleta, mai ales pentru drumuri prea lungi. E mai degraba de oras si drumuri medii. Pasagera s-a plans la drumuri mai lungi (600 km) de toate salele, iar eu de vantul inghitit din toate directiile. :D Toate spre deosebire de V-strom care era cu mult mai confortabil.

Altfel, pentru un drum la mare sau la munte a fost foarte ok, iar pentru oras si imprejurimi, am fost foarte multumit.

» Post actualizat in 21 Apr 2016 11:55

Nu se poate face nimic cu bani putini.

Iar o eventuala modificare asupra sasiului ar avea nevoie, legal, de omologare.

 

E paradoxal totusi ca, nu i-a impiedicat nimeni pe Suzuki sa puna in circulatie motociclete cu asemenea probleme catastrofale :) Omologate.

 

Nenea, Cesar, parca esti chitit sa ne infigi si sa rasucesti cutitul cu problema asta.

Link to comment
Share on other sites

Departe de mine gandul de a face misto de necazul cuiva (in cazul unui client de exemplu) sau de a merge mai departe de a atentiona posibile probleme. Sper ca nu am fost inteles gresit :)

Cheers!

Link to comment
Share on other sites

Am tot cautat si eu pe internet despre aceasta problema, nu am gasit foarte multe exemple, iar la cele gasite din cate am vazut sunt rupte dupa aterizari bruste de wheelie. Nu cred ca s-a pus vreodata problema de accident frontal.

Link to comment
Share on other sites

eu nu as amesteca diferite tipuri de antigel (dpdv chimic). de obicei se pune 50% antigel si 50% apa. daca stii ce tip de antigel ai, completeaza cu mix 50/50. sau poti sa completezi cu apa distilata dar nu stiu cat de ok este.

Link to comment
Share on other sites

Intrebarea era cu totul alta - CUM (fizic) pot adauga antigel/apa distilata in sistem? Trebuie dat rezervorul jos, sau se poate cumva si mai usor, DIY?

Nu as pune alt tip de antigel, logic :)

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...