Jump to content

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Recommended Posts

Să o stăpânești sănătos! L-am mai animat în ultima vreme câțiva dintre noi... Multi din primele valuri de gsr-isti au migrat către alte modele deja...

Eu unul încă ma bucur de el și îți doresc și ție km cât mai mulți fără incidente!

Baga poze!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mulțumesc! Am revenit cu niste poze:post-10517-0-59290500-1462437912_thumb.jpgpost-10517-0-85678500-1462437945_thumb.jpgpost-10517-0-78953500-1462438131_thumb.jpg

Nu sunt multe,dar o sa mai atasez si altele.

Am observat ca-s putini posesori cel putin in București..nu prea-mi dau seama de ce.

Mi-ar plăcea sa ne întâlnim mai multi la o vorba,mai aflu si eu tips and tricks :).Pana acum am observat 2 chestii care nu sunt in regula,prima ar fi ca o data pe "iesire",cand trag ambreiajul chiar si la 70 80km/h,se opreste motorul(relantiul e in 1300);iar cea de-a 2,faptul ca smuceste foarte tare uneori cand iau mana din gaz si cand accelerez din idle (indiferent cat de fin as face-o).O sa le dea Tng de cap,nu-mi fac probleme.

Bogdan

Link to comment
Share on other sites

prima ar fi ca o data pe "iesire",cand trag ambreiajul chiar si la 70 80km/h,se opreste motorul(relantiul e in 1300)

 

sunt tare curios care e buba, sa ne zici te rog dupa ce se rezolva!

Link to comment
Share on other sites

azi am facut o plimbare pana la Ikeea si in fata acolo a mai venit un gsr ,ma gandeam ce ziceti de o intlnire a posesorilor de gsr din Buc ,sa mai schimbam o parere si live despre mobrele noastre?Duminica in Bucuresti se anunta vremea ok poate facem si o mica plimbare .E cineva interesat ?

Link to comment
Share on other sites

Salutare, in urma unei cazaturi stupide am reusit sa rup cadrul GSR-ului meu ( cazul despre care povestea acum putin timp si Cezar ) . Asa ca m-am hotarat sa il dezmembrez din pacate pentru ca nu gasesc un cadru ok cu acte :( Daca are nevoie cineva de piese ma puteti contacta cu mare incredere .

PS: Vand toba care a fost montata pe el si anume un G.P.R. Ghost Aluminium: http://www.ebay.com/itm/SILENCIEUX-GPR-GHOST-ALUMINIUM-NO-KAT-SUZUKI-GSR-600-2006-11-/120663016927 .

Link to comment
Share on other sites

pfff...nasol incident !

 

Multa sanatate daca ai patit ceva!

 

sunt interesat de semnalizari fata+ramele de plastic in care vin prinse pe rezervor daca le ai. Merci

Link to comment
Share on other sites

Salutare, in urma unei cazaturi stupide am reusit sa rup cadrul GSR-ului meu ( cazul despre care povestea acum putin timp si Cezar ) . Asa ca m-am hotarat sa il dezmembrez din pacate pentru ca nu gasesc un cadru ok cu acte :( Daca are nevoie cineva de piese ma puteti contacta cu mare incredere .

PS: Vand toba care a fost montata pe el si anume un G.P.R. Ghost Aluminium: http://www.ebay.com/itm/SILENCIEUX-GPR-GHOST-ALUMINIUM-NO-KAT-SUZUKI-GSR-600-2006-11-/120663016927 .

Salut,

 

Nasol,:(

Daca tot ai deschis subiectul spune-ne si cat de puternica a fost cazatura stupida de care vorbesti.

2 pagini mai sus s-a tot discutat de o problema generala a acestui model cu ruperea cadrului si poate intelegem si noi mai bine cum sta treaba.

 

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Salut,pe scurt s-a ridicat pe o roata ( mult prea mult decat era cazul) a atins codita asfaltul si s-a dat peste cap cazand fix in roata fata. Cam asta am apucat sa vad. In urma impactului a cedat cadrul din jug sa zic, in ambele parti ( se mai tinea doar in cabluri). Viteza nu a fost mai mare de 40 km/h pe ora, abia plecasem de la semafor.

Salut,

 

Nasol, :(

Daca tot ai deschis subiectul spune-ne si cat de puternica a fost cazatura stupida de care vorbesti.

2 pagini mai sus s-a tot discutat de o problema generala a acestui model cu ruperea cadrului si poate intelegem si noi mai bine cum sta treaba.

 

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu intentionam sa ma dau peste cap cu ea asta e clar. Am plecat mai tare de la semafor si am tinut ambreiajul patinat putin. Cand am dat drumul mai brusc la ambreiaj + ceva gaz aia a fost, m-a aruncat pe spate.Nu este prima data cand plec tare sau ma joc cu ambreiajul dar acum m-a surprins intr-un mod neplacut. Asta e ce sa mai zic acum, ma surprinde faptul ca a cedat atat de usor cadrul avand in vedere ca mobra este intacta in rest ( mai putin codita si farul care s-au julit), aa si furca care s-a strambat din jug.. normal.

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau sa aud de cazatura :[..bine ca tu nu ai patit nimic si totusi mai asteapta poate gasesti cadru luna asta. In caz ca te hotarasti sa o dezmembrezi, m-ar interesa pe mine tobele GPR Ghost. Au si silencere? In ce bani le-ai da?

 

Cat despre iesire, daca se stabileste ceva, eu sunt prezent duminica :D

Link to comment
Share on other sites

Nasoala traba ai patit. Ma intereseaza arcul protector de la furtunul din dreapta ce merge la radiator. Daca a ramas intact. Spune-mi te rog un pret pe pm. Bafta multa.

Link to comment
Share on other sites

un magazin online de incredere de unde sa-mi cumpar niste consumabile? filtru ulei, placute de frana?

hei! da cu magazinele fizice ce ai? trebuie sa "manance" si ele, plus ca mai schimbi o vorba cu omu, mai vezi una alta.. pai nu!

Link to comment
Share on other sites

Era la un moment dat un topic făcut de cineva care dorea să treacă de la GSR la altă clasă, un fel de "ce urmează după GSR"; dacă aveți idee despre ce vorbesc, mă puteți ajuta cu un link?

Am cautat, dar nu am găsit, posibilitățile de search fiind ceva mai mici pe telefon.

 

Mulțumesc!

 

Ps- sunt curios foști deținători de GSR către ce modele, clase au migrat în general!

Link to comment
Share on other sites

GSR-ul te ajuta sa te definesti. Nu intreba pe altii. Totul depinde de ce preferi TU. Se poate merge spre SS, touring sau enduro, chiar un pic amestecate doua cate doua doar in ordinea enumerata. Este adevarat ca decizia este grea. Eu unul am "sarit" la Bandit, GSF1250SA, desi m-am despartit cu greu de GSR-ica. A fost o evolutie oarecum fireasca dat fiind inaintarea in ... timp. Succes in alegere daca este necesara schimbarea.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ps- sunt curios foști deținători de GSR către ce modele, clase au migrat în general!

"enduro"-touring (dar in paralele cu gsr-ul am mai avut sport, capra, mica de oras, commuter)

Link to comment
Share on other sites

Eu as trece doar pe supersport. Am mai avut si tot la ele m-as intoarce. M-am saturat sa ma tot bata vantu pe naked (cu tot cu parbriz). GSR e motor foarte bun din multe puncte de vedere, sunt foarte multumit de Suzuki. Deci in viitorul apropiat GSXR 1000 K8 minim. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

GSR-ul te ajuta sa te definesti. Nu intreba pe altii. Totul depinde de ce preferi TU. Se poate merge spre SS, touring sau enduro, chiar un pic amestecate doua cate doua doar in ordinea enumerata. Este adevarat ca decizia este grea. Eu unul am "sarit" la Bandit, GSF1250SA, desi m-am despartit cu greu de GSR-ica. A fost o evolutie oarecum fireasca dat fiind inaintarea in ... timp. Succes in alegere daca este necesara schimbarea.

De fapt, nu întreb pe alții ce vreau eu... :) Eram curios doar spre ce s-a migrat cel mai mult după GSR. M-am urcat prima dată pe un motor în '93 și în ciuda vârstei (aproape 39), nu am încercat foarte multe modele.

Nu m-am saturat încă de al meu GSR, dar câteodată mi se mai pune câte un pitic ba pe R1200GS, ba pe un B-king și în același timp nu pot să nu întorc capul după câte un GSXR...

Știu, toate sunt din categorii total diferite, dar nu sunt eu de vină ci piticul amintit mai sus! :D

 

Când mi se pune pata pe GS, mă gândesc la lejeritatea cu care se pilotează, un compromis excelent pentru a-mi înfunda dorința spre cele sport, dar totuși nu prea mă omor cu touringul....

 

B-king, pur și simplu îmi place, dar totuși iar naked, iar vânt...

 

GSXR, miar pentru a-mi satisface dorințele de când eram mai tânăr, pentru ego...

 

În schimb, dacă mă gândesc la ce îl folosesc eu cel mai mult, tot GSR-ul e mai ok. Folosesc motorul exclusiv pentru plăcerea de a pilota.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...