Jump to content

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Recommended Posts

Citeste TOT ce am spus despre antigel in acest topic. O sa vezi ca am specificat ca este vorba despre antigel pentru aluminiu (radiator, bloc).

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Cred ca merita incercat cu un telefon la suzuki romania. Ar fi bine daca am putea anunta si mai multi propietari de suzuki cu modelele problematice. Luni merg la service la suzuki si pe urma voi avea mai multe detalii. Intrebare? Se comporta gsr-ul mai bine pe circuit decat pe strada? Moto meu nu se apleaca asa de mult cum ai tu in poza! Sau cel mai probabil nu stiu eu secretul! Bafta!

Nici al meu nu se inclina la fel de mult pe strada :-)

 

Secretul e sa ai incredere in motocicleta, in pneuri, in curba (sa o stii + mediu controlat) si sa ai antrenament. Important nu e rezultatul in sine ci progresul

» Post actualizat in 24 Apr 2016 20:41

Trusa de scule e pe partea stanga intr-un locas special, daca nu ma insel trebuie sa scoti unul din plasticele ca sa ajung acolo.

» Post actualizat in 23 Apr 2016 22:06

 

 

Chiar, sunt curios daca contactam Suzuki, ce raspuns ne vor da. Probabil le voi da un mail ca de o drsa sau ceva de genul asta nu am timp.

Cat de aplecat pe curbe, el se apleaca ...problema e sa te tina p tine, ca doar nu se apleaca singura. Zimbruta se da de ceva vreme pe circuit si a deprins niste skill-uri.

Nope. Am fost de 4 ori la trackday-uri.

Nu sunt rapid deloc dar imi place f mult si perseverez in asta.

Si motivul pentru care am mers prima oara a fost ca nu sunt rapid. Ca am cazut si ca merg prost si daca nu imi inving niste temeri si nu deprind niste reflexe si o tehnica corecta o sa imi rup capul intr-o zi. De exemplu pe amckart cand am intrat prima oara am facut 2 minute pe tur. Ultima intrare a fost 1.20. E un progres f bun pentru 6-10 intrari cumulate in 1 an.

 

Legat de GSR, se descurca onorabil peste tot unde l-am dus, chiar si offroad :). Exceleaza in schimb la mersul in oras si pe distante scurte. Manevrabila, suficient de puternica si comoda.

Link to comment
Share on other sites

Perfect de acord. Un moto versatil, daca nu sunt pretentii prea mari multumeste pe toata lumea.

Edited by PoliBuc
Link to comment
Share on other sites

Citeste TOT ce am spus despre antigel in acest topic. O sa vezi ca am specificat ca este vorba despre antigel pentru aluminiu (radiator, bloc).

Ok, iti dai seama ca nu am citit tot topicul de la pag. 1. Doar ca afirmatia ta "ca-i auto, ca-i moto, tot motor este" m-a facut sa cred ca tu consideri toate motoarele cu ardere interna ca fiind la fel.

My bad! :peace:

Link to comment
Share on other sites

Nici al meu nu se inclina la fel de mult pe strada :-)

 

Secretul e sa ai incredere in motocicleta, in pneuri, in curba (sa o stii + mediu controlat) si sa ai antrenament. Important nu e rezultatul in sine ci progresul

» Post actualizat in 24 Apr 2016 20:41

 

Nope. Am fost de 4 ori la trackday-uri.

Nu sunt rapid deloc dar imi place f mult si perseverez in asta.

Si motivul pentru care am mers prima oara a fost ca nu sunt rapid. Ca am cazut si ca merg prost si daca nu imi inving niste temeri si nu deprind niste reflexe si o tehnica corecta o sa imi rup capul intr-o zi. De exemplu pe amckart cand am intrat prima oara am facut 2 minute pe tur. Ultima intrare a fost 1.20. E un progres f bun pentru 6-10 intrari cumulate in 1 an.

 

Legat de GSR, se descurca onorabil peste tot unde l-am dus, chiar si offroad :). Exceleaza in schimb la mersul in oras si pe distante scurte. Manevrabila, suficient de puternica si comoda.

pe youtube este un video despre pilotajul corect al motocicletatei. este acelasi pe care l-ai urmat si tu?

Link to comment
Share on other sites

Se numeste la fel dar nu mai e acelasi lucru. Acum se face pe Adancata si se axeaza pe pilotaj nu pe siguranta.

 

Cursul asemanator cu cel din film e Motosolution, cu Trancanici

Link to comment
Share on other sites

Stiu si eu un GSR cu cadrul negru rupt ( an 2009 parca), din Bucuresti dar a ajuns la Timisoara pentru dezmembrat.

Nu e nici o diferenta intre cadrul gri si negru inafara de culoare.

Link to comment
Share on other sites

Salutare !

 

Începând de ieri sunt fericita posesoare a unui GSR 600A K9.

 

Prima data mă hotărâsem să îmi iau V-Strom dar nu știu cum prin ce extorsiune am dat de GSR și mi-am schimbat decizia.

Încă nu am ieșit cu ea, este extrem de frig, aștept weekendul ca am văzut ca e posibil sa se încălzească puțin, astăzi abia am înscris-o și urmează sa îi iau o baterie nouă și să îi schimb uleiul și filtrele.

 

Există ceva recomandări , sfaturi sau chestii pe care ar trebui să le știu pentru început?

 

P.S: Lamuriți-mă și pe mine vă rog în legătură cu cheița roșie din bord care pâlpâie continuu, am înțeles că e nu știu ce sistem de nu știu ce :))

Mulțumesc

Link to comment
Share on other sites

e un sistem de nu-stiu-ce. probabil te referi la imobilizator (cipul din cheie).

la gsr 600, ca si la gsxr exista posibilitatea sa pui motocicleta in "dealer mode". asta inseamna ca iti va afisa un cod de eroare pe lcd-ul din bord si asa iti dai seama care e buba. exista o mufa cu 4 pini, sub sa, are un capacel de cauciuc peste. se unesc firele negru si alb.

Link to comment
Share on other sites

e un sistem de nu-stiu-ce. probabil te referi la imobilizator (cipul din cheie).

la gsr 600, ca si la gsxr exista posibilitatea sa pui motocicleta in "dealer mode". asta inseamna ca iti va afisa un cod de eroare pe lcd-ul din bord si asa iti dai seama care e buba. exista o mufa cu 4 pini, sub sa, are un capacel de cauciuc peste. se unesc firele negru si alb.

Buna si tie ! Oke pai si e normal sau nu sa palpaie asa??

» Post actualizat in 27 Apr 2016 11:03

Felicitari! Sa o stapanesti sanatoasa, fara incidente!

Unde sunt pozele ? :-L

Multumesc frumos ! Vin si pozele :D

Link to comment
Share on other sites

Salutare !

 

Începând de ieri sunt fericita posesoare a unui GSR 600A K9.

 

Prima data mă hotărâsem să îmi iau V-Strom dar nu știu cum prin ce extorsiune am dat de GSR și mi-am schimbat decizia.

Încă nu am ieșit cu ea, este extrem de frig, aștept weekendul ca am văzut ca e posibil sa se încălzească puțin, astăzi abia am înscris-o și urmează sa îi iau o baterie nouă și să îi schimb uleiul și filtrele.

 

Există ceva recomandări , sfaturi sau chestii pe care ar trebui să le știu pentru început?

 

P.S: Lamuriți-mă și pe mine vă rog în legătură cu cheița roșie din bord care pâlpâie continuu, am înțeles că e nu știu ce sistem de nu știu ce :))

Mulțumesc

Salutare,

 

Sa o stapanesti sanatoasa.

E vorba de becul rosu de ABS sau de alt martor?

Daca e cel de ABS e normal sa stea aprins pana parcurgi o anumita distanta,50-100m.

 

Asfalt uscat!!!

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Sa o stapanesti sanatoasa.

E vorba de becul rosu de ABS sau de alt martor?

Daca e cel de ABS e normal sa stea aprins pana parcurgi o anumita distanta,50-100m.

 

Asfalt uscat!!!

Multumesc, nu este vorba de cel de ABS , este o cheie care palpaie .

Link to comment
Share on other sites

Stai linistita,

 

Cheia aia trebuie sa palpaie o perioada destul de mare dupa ce scoti cheia din contact.

In alta ordine de idei becul de la ABS este aprins cand pornesti motocicleta?

Daca nu este aprins inseamna ca ABS-ul nu functioneaza.

 

Asfalt uscat!!!

Link to comment
Share on other sites

Stai linistita,

 

Cheia aia trebuie sa palpaie o perioada destul de mare dupa ce scoti cheia din contact.

In alta ordine de idei becul de la ABS este aprins cand pornesti motocicleta?

Daca nu este aprins inseamna ca ABS-ul nu functioneaza.

 

Asfalt uscat!!!

Da , cel de ABS se aprinde . Merci frumos, la fel si tie

» Post actualizat in 27 Apr 2016 12:13

Au venit si pozele !

Deocamdata nu am decat in garaj poze cu ea, o sa ii mai fac cand o sa o scot afara dar momentan sunt 3 grade .

O sa ii cumpar curand si parbriz. :D

post-71724-0-03427300-1461758981_thumb.jpg

post-71724-0-03029000-1461758982_thumb.jpg

post-71724-0-82017900-1461758983_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

/index.php?/topic/726826-tank-bag-geanta-rezervor-suzuki/

 

Poate intereseaza pe cineva un tankbag Suzuki, eu nu il folosesc. (pozele au iesit cam ciudat, nu este chiar asa albastru)

 

@Adriana, cateva pagini mai in spate am postat niste poze cu un parbriz MRA pentru GSR, nu il folosesc. Vezi daca iti place, l-as cam vinde.

Link to comment
Share on other sites

@Adriana, cateva pagini mai in spate am postat niste poze cu un parbriz MRA pentru GSR, nu il folosesc. Vezi daca iti place, l-as cam vinde.

 

Merci frumos de intenție dar nu îmi place modelul ăla de parbriz și plus de asta locuiesc în Germania și cred ca ar fi costisitoare trimiterea lui. Am găsit aici câteva o sa văd pe care îl comand.

Link to comment
Share on other sites

Arata bine!

Gandeste-te sa ii pui furtune de frana individuale

multumesc de apreciere! ce furtune ar trebui sa ii pun? poti sa imi dai mai multe detalii?

bafta!

» Post actualizat in 27 Apr 2016 21:21

multumesc de apreciere! ce furtune ar trebui sa ii pun? poti sa imi dai mai multe detalii?

bafta!

are cineva manualul de la gsr?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...