Crazy Angel Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Saut, ma gandeam sa schimb rezervoru cu unu HD aftermarket. Bizonu merge brici deocamdata, am facut sincronizare acum o saptamana 80-100 km/h consum 5,5%, minunat! partea electrica am rezolvat, astept bateria noua ca veche a murit subit! (nu recomand Toplite) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Salutăm respectuos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin48 Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 salut, 1. saptamana trecuta am facut revizia la motor, ulei si semeringuri furca, suflat filtru aer, schimbat lichid frana si aerisit,inlocuit bujii si ulei cardan, spalat carburatoare, dar fara sincronizare. mecanicul a spus ca nu e nevoie, desi eu am cerut acest lucru. voi ce parere aveti? 2. o membrana de la un carburator am gasit-o ciupita si am lipit-o cu o solutie gen cauciuc lichid de la un centru de inlocuit parbrize, lasat sa se usuce 2 ore, montat si cheie.- functioneaza deocamdata cu respect, alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 1. daca tot ai curatat carburatoarele era bine sa le si sincronizezi... 2. ...bine ca porneste la sfert...eu si altii de pe aici am avut ceva probleme la pornire in trecut ... dupa ce am verificat bateria si releul de incarcare...unii le-au schimbat, am observat ca de fapt trebuia reglat cablul de la decompresor...ti-o spun sa ai in vedere pe viitor daca te lovesti de problema asta...uita-te pe topic mai in urma si pe filmuletele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin48 Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 da, Rommele porneste la sfert,, trage mai bine motorul ca inainte de revizie, am gasit bujiile stranse foarte putin, le puteai desface cu mana, filtrul de aer nu era prins etans pe carburatoare si tragea aer pe acolo + membrana fisurata si carburatarele cu depunere in ele. mai multe probleme rezolvate. asta iarna am uns si cablurile de acceleratie, de la decompresor, am schimbat uleiul, filtrul si bateria. am sa urmaresc consumul motorului, pana acum in 200 km am un consum de 8-10%, in regim de oras cu drumuri scurte. am citit tot ceea ce ati scris voi pana acum pe acest topic referitor la vl 1500. multumesc mult Rommele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Intruderiștilor când face o ieșeală? Nu'ma cei cu 1500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Bah...am mers si io una suta km in oras..numa in oras..mi a luat 7,8l..o fi bine? ..io s multumit..ma asteptam la zece. Am implinit 40.000 km..io am facut doar 12.000 cu ea..mere trasnet dupa ce i am schimbat bateria..luat Yuasa, recomand..la carbelitoare nu ma bag ca n am pt ce,,bujii iridium..alea..alea...sunt f multumit de bizon...ceea ce va doresc si voua! pupa Jean..bah..sa nu uit...motoreta mea nu ciupeste gram de ulei..asa e normal..voi completati la ale voastre?!..bine..ca nu ma deranjeaza asta....hehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bas Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Si a mea se incadreaza in acceasi parametrii. Am 70.000 km si merge ca si noua. Mai bubuie tobele la decelerare de cand le-am schimbat, la carburatoare n-am umblat doar le-am curatat cu spray. Parca porneste mai degajat.Numai bine va doresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 Asta e consumul normal Jeane!...eu cam tot pe aici , poate 7 la suta...zic eu....in rest acum totul e bine...porneste fara probleme!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 A mea nu sare de 4,5/% Asta este consumul lor Jeane. La ce motor au pe ele nu are cum sa consume mai putin de 7%! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin48 Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 eu cu 3 linii de la rezervor am facut 130 km in oras . A mea atat consuma dupa revizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 O fi mai Alin cu toate ca nu sunt de acord cu ce spui tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Mda..e bine cand e bine...ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 (editat) Salutare ! Am trecut si eu de la un Dragstar 650 la Intruder 1500 LC. Ce sa zic ... in afara de consum ( 6%- Dragstar / 8-10 % Intruder) in rest nu am ce comenta . Pt o "vaca " sau cum ii zic prietenii "autobus", este foarte manevrabil in ciuda greutatii. Chiar ne impacam bine am2. Un filmulet cu noi : https://www.youtube.com/watch?v=EGviwlCTl6o Se pare ca problema neetansarii carcasa filtru aer - carburatoare e ceva din fabrica , am gasit si eu asta pe al meu ... dar am rezolvat cu modificarea gaurii de la bloc de sigurante (parca asta e) , cel din stanga... O alta probl pe care am constatat-o si ma cam deranjeaza este rugina ... fabric 2003 si m-a speriat cata rugina a putut avea ( comparativ cu Dragstar 2002 fara pic de rugina) . Voi aveti probl asta ? Ma refer la capacele care acopera rezervorul, aripi pe interior, etc ... sau o fi doar la al meu... fiind adus din State pe vapor ... vapori apa sarata ... Ce ma mai deranjeaza este varietatea de forme ale suruburilor ! Ca sa desfaci ceva iti trebuie un intreg aresnal de chei , imbusuri, surubelnite etc ... plus ca sunt puse destul de ingramadite, greu accesibile. Nu vreau sa credeti ca o critic, imi place mult, sunt doar constatari personale ale diferentelor dintre producatori/modele , am avut de-a face cam cu toate ... dar asta ma uimeste.... Aaaa si am renuntat si la parbriz - dupa 100-110 km/h imi dadea turbulente in casca de ma rupea - imi umfla muschii gatului Si ceva poze cu doamna in cauza : Editat Aprilie 23, 2014 de licinius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Cât vrei pe parbriz? Eu nu pot merge fără. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Tobele suna frumos!...intr-adevar, multe piese sunt cam ingramadite se ajunge mai greu la ele...ma gandesc la faptul ca ideea lor a fost sa ascunda cat mai multe...eu fara parbriz am mers o singura data si nu mi-a placut deloc...nici macar prin oras!..citeste topicul si sunt sigur ca o sa afli mai multe despre acest model...Bine ai venit printre cei fara frica de greutate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Eu am un Vulcan de 1500. Are peste 300kg. Nu am avut nici un fel de probleme de pilotaj (este prima motocicleta detinuta si sunt incepator). Cred ca este f important ca pilotajul motocicletei sa fie facutcu grija. Nu este o motocicleta de zburdat prin oras, dar nu inseamna ca nu poate fiutilizata urban. Consumul in oras se apropie de 10% iar afara cca5%-5,5% la o viteza de croaziera de pana in 140 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Cât vrei pe parbriz? Eu nu pot merge fără. momentan nu sunt hotarat sa il vand ... dar cine stie ... mai vorbim . Sunet = evacuari Vance & Hines ... le-am facut si dbkiller in caz ca va incepe sa ma urmareasca militia )) Am tot zis sa fac un filmulet special pentru sunet ... e criminal ... gasesc eu timp si pt asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian69 Postat Aprilie 26, 2014 Share Postat Aprilie 26, 2014 Licinius bine ai venit printre noi şi sa te bucure de "bizon" Oricum nu umbli zilnic la moto ca sa te sperie surubelele!Rugina ma sperie la tine! A mea este din 98 si nu am rugina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 mmda... am remediat probl cu rugina , dar totusi uimitor. Pe langa faza cu vaporii din atmosfera, ( proprietarul din SUA o fi stat pe coasta ... pe langa ocean ) ma mai gandesc la o alta varianta : fiind modelul pt America, oare calitatea lucrarii/ finisaje etc sa fie facuta ca pt ei ? Pe afara vopsit gardul si inauntru ... Cam asa se poarta pt ei... din cate stiu eu. Oricum e ok ! Arata , suna bine ... merge ok ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Salut Licinius. bine ai venit..... ma oftic rau de tot ca tu ai discuri de frane DUBLE in fata!!! noi avem doar un singur disc in fata! (oare europeni sunt zgarciti??) frana din fata e cea mai proasta "afacere" ! PS: ca sa dau jos carburatoarele de pe motor... imi tre doar 4 si 5 de imbus si o surubelnita cruce (timp: 5min) (operatiunea asta am facut cam vreo de 20-30 ori de m-am plictisit doar cu bizonul meu) cand am vazut prima data ce e ingramadit, complicat etc... acum e un fleac dupa ce termin cu proiectul meu Cafe Racer, ma ocup serios la bizonu meu, furcile, jugurile, frane fata, batwingul customizat, proiectoare.. etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Al meu e din 99 si n are pic de rugina..e ingramadita motoreta..da daca o desfaci de douaj de ori ca mine..faci operatiunea asta in 20 minute dupa ceas..demontat..montat tot de pe ea..hehe. lasa parbrizul la locu lui...e mult mai rau fara..eu stiu. Consumul in oras este de 8l..iar afara daca nu sari de 110..este de ..sub 6 la suta...peste..sare cate un litru la fiecare zece km in plus..spun asta pt ca asa e!. cine zice altceva..inseamna ca calareste intruderu de 800 si nu stie!. Spor! Vand Intruderul...pret informativ..4400euro..sau il dau la schimb pe un Logan fabricatie minim 2008. Nu ma intrebati de ce...sunt si asa prea ofticat pe mine. Spor voua! ps ..sper sa nu se vanda!)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
licinius Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Jeane .... poate al tau ia sub 6 %.... al meu sub 7,5 nu vrea sa scada , mers relax 90-100km/h .... din 2002 s-au pus discuri duble fata . Bafta la vanzare ... sau NU ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Mai 4, 2014 Share Postat Mai 4, 2014 Nu simtiti tancurile ca se supraincalzesc in zilele calduroase de vara?...avand in vedere ca racirea este pe ulei, ma gandesc sa atasez un cooler (de calculator sau ceva mai mare peste grila radiatorului sa ii mai dea niste aer rece)...o fi bine , n-o fi bine?....Sugestii?...idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat Mai 5, 2014 Share Postat Mai 5, 2014 (editat) Nu simtiti tancurile ca se supraincalzesc in zilele calduroase de vara?...avand in vedere ca racirea este pe ulei, ma gandesc sa atasez un cooler (de calculator sau ceva mai mare peste grila radiatorului sa ii mai dea niste aer rece)...o fi bine , n-o fi bine?....Sugestii?...idei? Părerea mea este că depinde şi de uleiul ce-l pui. Am păţit-o în Marsilia, în ziua concertului AC/DC. Noroc că aveam indicator de temperatură la ulei, şi cum ajungea la 120 de grade trăgeam pe dreapta. Mi-a luat 3 ore să ajung la Stade Velodrome. Mergeam 15 minute, stăteam 20. Atunci era bun un ventilator. Dar ăla a fost singurul moment în care aş fi avut nevoie, în cei 60.000 de km şi 8 ani de când o am. Concluzia mea? Nu o mai folosesc pentru intrat oraş. Sau intru dar pe la nişte ore mai acătării nu în plină rush hour. Al meu mănâncă 6,5 la sută benzină de 99. Ulei 20w50 Castrol . Sau Bel-Ray 20w-50 v-twin. Editat Mai 5, 2014 de Ilarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.