Sari la conținut

Touringul Perfect


sacal
 Share

Postări Recomandate

deschid acest topic pentru ca vreau sa cumpar a doua motocicleta.

intentionez sa cumpar ceva pentru drumuri lungi, deci un turing ar fi ideal.

criteriile in alegerea motocicletei sunt urmatoarele:

1. confortul, este cel mai important, atat al pilotului cat si al pasagerului, iar aici ma refer la sa, nu la dotari, intrucat vreau sa fac drumuri de 1000 km pe zi,

2 consumul- sa fie cat mai scazut, asta ar insemna automat un motor de cilindree medie, intre 500 si 900.

3 greutatea- sa nu depaseasca 200kg, sau macar nu cu mult, ca sa o pot ridica singur in caz de poc.

4 inaltime sa- cat mai joasa sa fie saua, eu nefiind inalt.

5 fiabilitate- intrucat vorbim de motoare mai vechi, intre 91 si 97, trecute de 30.000 km, pt ca bugetul nu permite mai mult.

6 capacitatea rezervorului- cat mai mare, urasc sa opresc la benzinarie din 200 in 200 km.

 

ce NU ma intereseaza deloc: putere motor, demaraj ametitor, top speed peste 200, pentru toate astea am r1.

vreau o motocicleta de croaziera cu 90-110 km/h.

mentionez ca o voi cumpara din italia pana in 2000E acolo.

sper sa fie un topic din care si altii sa aiba ce invata.

sencs!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 147
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Honda VFR750 (cea de 800 e clar mai scumpa).. Am mers pe ea si pasager si pe locul "regal" :what: E foarte ok, nu consuma mult si e super fiabila.... Asta se stie!

 

LE: foarte adevarat ca are undeva la vreo 240 kg din cate am inteles.. Mie nu mi s-a parut sincer, si sunt mic, slab, fara fortza :hug:

Editat de amimagz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul a zis cilindree medie, cred ca nu luati in calcul BMW K75LT. E mai nou decat K100, s-a produs pana in '95-'96, are cam toate avantajele lui K100 si mai putine dezavantaje decat acesta. Hai sa le luam pe rand:

 

-motor care a fost testat de zeci de mii de motociclisti ca merge fara reparatii capitale chiar si pana la 400.000 km, fiabilitate exceptionala.

-3 cilindri in linie (vibratii reduse), alimentare pe injectie (nu necesita reglaje), racire pe lichid, transmisie pe cardan.

-Merge ca viteza pana la 200km/h fara sa resimta vreun efort, poate strabate distante destul de lungi fara realimentare: 21 de litri rezervor la un consum de cca 4-5l/100km extraurban.

-cuplu monstruos de la turatii joase

-o gama uriasa de accesorii de touring, printre care celebrele valize laterale in care intra lejer, de exemplu, casca integrala.

-centru de greutate foarte jos, poate fi ridicat cu usurinta in ciuda greutatii destul de mari.

-costuri de intretinere ridicol de mici, costuri la piese destul de mari, dar piesele se gasesc totusi fara probleme si asteptarea este scurta.

 

Mai vreti? Mai am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deschid acest topic pentru ca vreau sa cumpar a doua motocicleta.

intentionez sa cumpar ceva pentru drumuri lungi, deci un turing ar fi ideal.

criteriile in alegerea motocicletei sunt urmatoarele:

1. confortul, este cel mai important, atat al pilotului cat si al pasagerului, iar aici ma refer la sa, nu la dotari, intrucat vreau sa fac drumuri de 1000 km pe zi,

2 consumul- sa fie cat mai scazut, asta ar insemna automat un motor de cilindree medie, intre 500 si 900.

3 greutatea- sa nu depaseasca 200kg, sau macar nu cu mult, ca sa o pot ridica singur in caz de poc.

4 inaltime sa- cat mai joasa sa fie saua, eu nefiind inalt.

5 fiabilitate- intrucat vorbim de motoare mai vechi, intre 91 si 97, trecute de 30.000 km, pt ca bugetul nu permite mai mult.

6 capacitatea rezervorului- cat mai mare, urasc sa opresc la benzinarie din 200 in 200 km.

 

ce NU ma intereseaza deloc: putere motor, demaraj ametitor, top speed peste 200, pentru toate astea am r1.

vreau o motocicleta de croaziera cu 90-110 km/h.

mentionez ca o voi cumpara din italia pana in 2000E acolo.

sper sa fie un topic din care si altii sa aiba ce invata.

sencs!

 

Hai sa o luam punctual cu ce ai cerut si sa explic de ce alegerea mea se indreapta spre K75RT sau K75LT

 

1. Confort

Motocicletele astea sunt gandite special pentru asa ceva. Au sei de touring foarte bine facute.

2. Consum

Au motor de 750cc pe injectie cu un consum testat de 4,5-5l/100km in conditii de mers normal (viteza de croaziera in afara intre 100 si 160km/h.

3. Greutate

Greutatea este de cca 270kg in functie si de echipare. Are avantajul unui centru de greutate coborat din cauza pozitiei motorului, ridicarea este foarte usoara in caz de "poc". Punerea pe cricul central se poate face fara efort de catre persoane ce au peste 50kg, este un sistem de parghii foarte bine calculat.

4. Inaltime sa

BMW e celebru pentru accesibilitatea motocicletelor pe care le face si in special ca pot fi calarite si de rideri mai scunzi. Totusi trebuie sa ai macar 42 la picior ca sa poti schimba comod vitezele.

5. Fiabilitate

Am spus mai sus, nu revin, nu e nevoie. Adaug un amanunt: indiferent de ce reparatii este nevoie la motor, acestea se pot face cu motorul pe cadru, nu trebuie dat jos.

6. Capacitate rezervor

Initial a fost de 22l, iar apoi a scazut la 21l, dar s-a compensat cu montarea sistemului de injectie Motronic in loc de LE-Jetronic, o generatie mai noua, implicit consum mai scazut. Autonomie 400+ km.

 

Sa luam si restul:

Demarajul este decent, 4-5 secunde de la 0 la 100km/h. Cutia este extrem de elastica, totusi sufera lipsa celei de-a sasea trepte la viteze mai mari. Poate sa mentina o viteza de croaziera de 160km/h fara niciun stress, desi in conditiile de la noi din tara cred ca 120 e suficient.

Franele sunt un pic subdimensionate pentru greutatea motocicletei. Un pic de exercitiu si mai multa precautie compenseaza. Sa nu va imaginati ca nu franeaza bine! Trebuie doar obisnuinta. Ca sa nu mai spun ca multe RT-uri vin dotate cu ABS, care face toti banii!

Accesorii utile: In afara de genti laterale si topcase, unele mai au si geanta de rezervor, manere incalzite, priza de curent suplimentara (standard e una singura), ABS si am vazut chiar si cu tripmaster in locul ceasului de bord.

 

La pretul de 2000E in Italia vei gasi K75-uri foarte bune. Eu tin minte si acum ce ocazie am ratat in 2004: K75S, cu valize laterale, 67.000km, 2 proprietari, vandut de un dealer BMW din Milano, garantie totala 12 luni, pret 900 Euro + pretul actelor (cca 150E). S-a vandut in 2 ore de cand a aparut anuntul.

 

Uite exemple:

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1134716

 

http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1091767

 

Mai multe detalii despre K-uri, precum si link-uri si alte chestii utile gasesti adunate la un loc aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deschid acest topic pentru ca vreau sa cumpar a doua motocicleta.

intentionez sa cumpar ceva pentru drumuri lungi, deci un turing ar fi ideal.

criteriile in alegerea motocicletei sunt urmatoarele:

1. confortul, este cel mai important, atat al pilotului cat si al pasagerului, iar aici ma refer la sa, nu la dotari, intrucat vreau sa fac drumuri de 1000 km pe zi,

2 consumul- sa fie cat mai scazut, asta ar insemna automat un motor de cilindree medie, intre 500 si 900.

3 greutatea- sa nu depaseasca 200kg, sau macar nu cu mult, ca sa o pot ridica singur in caz de poc.

4 inaltime sa- cat mai joasa sa fie saua, eu nefiind inalt.

5 fiabilitate- intrucat vorbim de motoare mai vechi, intre 91 si 97, trecute de 30.000 km, pt ca bugetul nu permite mai mult.

6 capacitatea rezervorului- cat mai mare, urasc sa opresc la benzinarie din 200 in 200 km.

 

ce NU ma intereseaza deloc: putere motor, demaraj ametitor, top speed peste 200, pentru toate astea am r1.

vreau o motocicleta de croaziera cu 90-110 km/h.

mentionez ca o voi cumpara din italia pana in 2000E acolo.

sper sa fie un topic din care si altii sa aiba ce invata.

sencs!

drumuri de 1000 de km pe zi? si a doua zi, sau ma rog poate esti mai rezistent din fire a treia zi te mai dai jos din pat??? nu am auzit pe nimeni cu asemena distantze cu motoru´si mai ales si zilnic poate dor teleportat, dar nu cu m0toru´oricat de fiabil si de confortabil ar fi el... pana la urma ce faci naveta in Austria?

Eu am VFR de 750 si e o motoreta al draq de confortabila dar 15-250km , ca dup-aia te dai jos de pe ea ca in dumb&dumber deci totusi 1000 km? da-o draq de treaba...........

Editat de moscku
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut eu 900km intr-o zi. Pe K100, care e mai mult sport decat touring. La 1000 nu am ajuns, dar vreau sa incerc. :what:

si cum erai a doua zi? numai bun de urcat pe motoreta si de strabatut inca 900 km :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am venit cu el din Italia, deci 3 zile 2000 km. Cum in primele doua zile nu m-am grabit si am facut cate 500, respectiv 600km, in a treia zi am avut de strabatut restul de 900 km. Nu pot sa spun ca a fost extrem de relaxant drumul asta, dar dupa o noapte de somn calumea si o baie fierbinte nici nu tin minte sa ma fi resimtit.

Au trecut 2 zile, cat am facut acte de Ro si am luat numere rosii si m-am dus direct in Vama... Daca puteam ma duceam de a doua zi, nu m-a daramat atat de tare. Si oricum 350km, erau mizilic pe langa 900. :hug:

Eu iti sugerez sa incerci intai un BMW de touring la drumuri lungi si apoi o sa vezi diferenta fata de o japoneza care nu a fost gandita special pentru asta. In fata Hondei Goldwing, sau Deauville, sau Pan European, JOS PALARIA. Dar discutam de alti bani, alta distractie. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul e o solutie buna , totusi e o motocicleta f grea si ca design mie nu-mi place . Intr-un timp vroiam si eu un k75 sau 100 dar citind diferite reviewuri pe net m-am mai calmat ( ideea generala era ca e o motocicleta care exceleaza doar la capitolul fiabilitate si consum)

Pana la urma am ales un Vfr750, deabia l-am luat , dar pot sa-ti spun ca e forte bun pentru touring. In prima zi am facut 360km dupa ce facusem in prealabil 10 ore pe tren, a fost ok, nu m-a obosit deloc, am oprit odata pt alimentarea lui si a mea :hug: si inca odata ca sa dau un telefon. Autonomie nu stiu exact cata are, dar rezervorul e de 20l, si se poate scoate lejer consum de 5% la viteze de 100-120kmh poate si mai mari. Inaltimea la sa e ok, eu am 1.72 si nu am probleme, greutatea e mai mica decat a unui bmw, da nici usoara nu e (vreo 230kg).

Demarajul este f bun pt genul asta de motor, trage din ture joase, stie sa si fuga daca vrei, suspensiile sunt f bune, se lipeste de asfalt, pasagerul sta comod. 1000km intr-o zi nu ar trebui sa fie o problema pt vrf, faceam cu gs-ul 250km fara oprire iar vfr-ul e mai comod si mai rapid.

TDM-ul si Varadero sunt si ele solutii bune dar tre sa fii inalt , eu cel putin pe varadero m-am suit intr-un showroom si deabia atingeam cu varfurile, si la cat de grea e n-am nici o sansa sa merg pe asa ceva fara sa o mai scap din cand in cand pe jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul e o solutie buna , totusi e o motocicleta f grea si ca design mie nu-mi place . Intr-un timp vroiam si eu un k75 sau 100 dar citind diferite reviewuri pe net m-am mai calmat ( ideea generala era ca e o motocicleta care exceleaza doar la capitolul fiabilitate si consum)

Pana la urma am ales un Vfr750, deabia l-am luat , dar pot sa-ti spun ca e forte bun pentru touring. In prima zi am facut 360km dupa ce facusem in prealabil 10 ore pe tren, a fost ok, nu m-a obosit deloc, am oprit odata pt alimentarea lui si a mea :what: si inca odata ca sa dau un telefon. Autonomie nu stiu exact cata are, dar rezervorul e de 20l, si se poate scoate lejer consum de 5% la viteze de 100-120kmh poate si mai mari. Inaltimea la sa e ok, eu am 1.72 si nu am probleme, greutatea e mai mica decat a unui bmw, da nici usoara nu e (vreo 230kg).

Demarajul este f bun pt genul asta de motor, trage din ture joase, stie sa si fuga daca vrei, suspensiile sunt f bune, se lipeste de asfalt, pasagerul sta comod. 1000km intr-o zi nu ar trebui sa fie o problema pt vrf, faceam cu gs-ul 250km fara oprire iar vfr-ul e mai comod si mai rapid.

TDM-ul si Varadero sunt si ele solutii bune dar tre sa fii inalt , eu cel putin pe varadero m-am suit intr-un showroom si deabia atingeam cu varfurile, si la cat de grea e n-am nici o sansa sa merg pe asa ceva fara sa o mai scap din cand in cand pe jos

da e ok VFR-ul dar sa nu-i mai pui calandru la radiator in afara orasului... rusinica.... :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg eu bine: Aici se compara un sport touring (VFR750) cu un tourer DEDICAT 100% (K75/100 RT/LT)? Pai incheiem discutia daca tot comparam mere cu pere...

 

Omul vrea sa mearga 1000 km/zi. Nu are nici o importanta de ce vrea, daca poate sau daca are bani, nu despre asta e vorba. Voi veniti si povestiti despre drumuri de 200-300km si date despre autonomie cucu. EU am mers si pe VFR si pot spune cu mana pe inima ca e o motocicleta BUNA. Dar buna pentru alte scopuri.

 

Dupa 1000km pe zi pe un VFR iti vibreaza toate alea, esti rupt de spate si nu se compara in ceea ce priveste protectia la vant. Are manere incalzite? ABS? Ce genti laterale se pot pune si cu ce costuri? Toate aceste detalii conteaza enorm cand vine vorba de touring, nu de drumuri scurte intre orase, de ici pana colo.

 

Ce fiabilitate are un VFR cand vine vorba de motoare trecute de 100.000 km? Dar consumabilele? Dar accesibilitatea reparatiilor? E usor sa dai roata jos cand ai facut pana? NU! La BMW sunt 4 prezoane ca la masini la roata spate, iar moto sta comod pe cric. Cum e cu schimbul de lant? Cum e cu ajustarea jocului la supape, a culbutorilor? Stiti cat e de complicat? Sunteti in stare sa faceti asta? Daca nu, intervine un mecanic profesionist... alti bani alta distractie. Cat de repede cedeaza un electromotor? Dar tobele si rezervorul cat de repede ruginesc? Sa va spun ca la BMW e toba integral din inox si rezervorul din aluminiu? Cine face pistoanele pentru BMW serie K? Mahle. Dar pentru VFR? Nu ma indoiesc ca au pistoane bune, dar japonezul facea motociclete pentru societatea de consum, nu ca sa le lasi la nepoti.

 

As vrea si eu un raspuns avizat la intrebarile astea, ca mie mi s-au parut importante cand am ales un tourer. Poate am gresit, dar vreau argumente.

 

Cei care spun ca BMW exceleaza la fiabilitate si consum ce inteleg prin asta? Ca e o motocicleta foarte rezistenta in timp si care nu creaza probleme, iar in rest foarte proasta? Adica e buna, dar cam atat...? E un nonsens pe undeva... Sau cum altfel? Ca nu pricep! :hug:

 

Sigur ca e grea, are peste 250kg, dar cine a mers cu ea ca sa spuna cat e de manevrabila? Sau cat sunt de ajustabile suspensiile? Oare faptul ca BMW a fost mereu un inovator in ceea ce priveste sistemele de suspensie nu spune chiar nimic?

 

Ati auzit pe undeva de Paralever? Telelever? Duolever? Au revolutionat lumea moto cand au aparut! Bascula monobrat cu monoamortizor lateral? Parea o erezie in 1980! Si a avut un mare succes: facea ce fusese proiectata sa faca, si facea cu brio!

 

Ideea nu este ca VFR nu ar fi bun, nu vreau sa il subestimez sau sa il blamez, doar ca e chestie de "ce faci cu el" si cati bani esti dispus sa dai. Atat conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care spun ca BMW exceleaza la fiabilitate si consum ce inteleg prin asta? Ca e o motocicleta foarte rezistenta in timp si care nu creaza probleme, iar in rest foarte proasta? Adica e buna, dar cam atat...? E un nonsens pe undeva... Sau cum altfel? Ca nu pricep! smile.gif

La o motocicleta nu numai fiabilitatea si consumul conteaza, mai sunt si alte aspecte cum ar fi manevrabilitatea , modul in care se aseaza pe curbe, etc; eu nu spun ca la astea nu ar sta bine pt ca nu am mers pe asa ceva, am vrut sa-mi iau si am citit mult inainte, poate cei care au scris nu aveau dreptate, oricum fiecare e subiectiv in descrierea unei motociclete. Ce-i place cuiva la un motor altcuiva s-ar putea sa nu-i placa

Eu nu am vrut sa zic ca BMW-ul e mai prost decat Vfr-ul sau invers, dar din cele 2 ( defapt ma gandisem la mai multe motoare) eu am ales VFR-ul si l-am luat tot pt a face drumuri lungi in special

Fiecare alege ce vrea dar i-ar fi mai usor daca ar avea cat mai multe informatii despre cat mai multe modele. Tu ai facut o prezentare f buna a bmw-ului, eu nu pot face una la fel de buna pt vfr, deocamdata pt ca doar ce l-am luat.

Totusi legat de vfr mai pot spune (tot din review-uri) ca este un motor f fiabil, intretinut sare de 200.000km, modelele de 750 au distributie pe pinioane, modelul rc24 are culbutori ( nu mai trebuie cumparate pastile pt reglarea jocului la supape) Modelele dupa 90 au bascula monobrat si roata spate se scoate f usor.

Genti laterale se pot prinde, exista si genti honda speciale pt vfr sau se pot pune altele , pretul nu-l cunosc dar nu ar trebui sa fie f diferit de cel al gentilor de bmw de ex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TDM 850 (ai de unde alege ca inca se mai fabrica, chiar daca de 900)

 

Bandit 600

 

Bandit 1200

 

FJ1200

 

 

Eu asta mi-as lua de touring, nu de alta dar sint celebre.

 

Si le iei in 2000Euro, nu ca cele de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg eu bine: Aici se compara un sport touring (VFR750) cu un tourer DEDICAT 100% (K75/100 RT/LT)? Pai incheiem discutia daca tot comparam mere cu pere...

 

Omul vrea sa mearga 1000 km/zi. Nu are nici o importanta de ce vrea, daca poate sau daca are bani, nu despre asta e vorba. Voi veniti si povestiti despre drumuri de 200-300km si date despre autonomie cucu. EU am mers si pe VFR si pot spune cu mana pe inima ca e o motocicleta BUNA. Dar buna pentru alte scopuri.

 

Dupa 1000km pe zi pe un VFR iti vibreaza toate alea, esti rupt de spate si nu se compara in ceea ce priveste protectia la vant. Are manere incalzite? ABS? Ce genti laterale se pot pune si cu ce costuri? Toate aceste detalii conteaza enorm cand vine vorba de touring, nu de drumuri scurte intre orase, de ici pana colo.

 

Ce fiabilitate are un VFR cand vine vorba de motoare trecute de 100.000 km? Dar consumabilele? Dar accesibilitatea reparatiilor? E usor sa dai roata jos cand ai facut pana? NU! La BMW sunt 4 prezoane ca la masini la roata spate, iar moto sta comod pe cric. Cum e cu schimbul de lant? Cum e cu ajustarea jocului la supape, a culbutorilor? Stiti cat e de complicat? Sunteti in stare sa faceti asta? Daca nu, intervine un mecanic profesionist... alti bani alta distractie. Cat de repede cedeaza un electromotor? Dar tobele si rezervorul cat de repede ruginesc? Sa va spun ca la BMW e toba integral din inox si rezervorul din aluminiu? Cine face pistoanele pentru BMW serie K? Mahle. Dar pentru VFR? Nu ma indoiesc ca au pistoane bune, dar japonezul facea motociclete pentru societatea de consum, nu ca sa le lasi la nepoti.

 

As vrea si eu un raspuns avizat la intrebarile astea, ca mie mi s-au parut importante cand am ales un tourer. Poate am gresit, dar vreau argumente.

 

Cei care spun ca BMW exceleaza la fiabilitate si consum ce inteleg prin asta? Ca e o motocicleta foarte rezistenta in timp si care nu creaza probleme, iar in rest foarte proasta? Adica e buna, dar cam atat...? E un nonsens pe undeva... Sau cum altfel? Ca nu pricep! :what:

 

Sigur ca e grea, are peste 250kg, dar cine a mers cu ea ca sa spuna cat e de manevrabila? Sau cat sunt de ajustabile suspensiile? Oare faptul ca BMW a fost mereu un inovator in ceea ce priveste sistemele de suspensie nu spune chiar nimic?

 

Ati auzit pe undeva de Paralever? Telelever? Duolever? Au revolutionat lumea moto cand au aparut! Bascula monobrat cu monoamortizor lateral? Parea o erezie in 1980! Si a avut un mare succes: facea ce fusese proiectata sa faca, si facea cu brio!

 

Ideea nu este ca VFR nu ar fi bun, nu vreau sa il subestimez sau sa il blamez, doar ca e chestie de "ce faci cu el" si cati bani esti dispus sa dai. Atat conteaza.

glumesti cand blamezi fiabilitatea VFR-ului cred:

1, roata pe spate are 4 prezoane, bascula monobratz, in caz ca nu stiai

2. rezistentza in timp? am 70.000 de km cu el pana acum si i-am schimbat doar kitul de lank (operatiunea mi-a luat cam 2 ore e adevarat), e destul de fiabil pana acu? si am auzit de unii care au vandut VFR la 190.000 dekm fara interventii la motor...

consum? 5,5 - 6 /100km tzi se pare ok?

iti spun eu care chiar il conduc pe VFR ca este foare fiabil, poate ca intr-adevar nu e un tourer adevarat si BMW-ul este facut pentru asa ceva, dar nu-mi vorbi mie de fiabilitatea VFR-ului, ca nu sunt un ageamiu, stiu cu ce se mananca culbutorii, si monoamortizorul spate... si inca ceva mahle este furnizor de pistoane si subansamble de motor intr-adevar dar aftermarket, faptul ca le fabrica pentru BMW asta e cu totul altceva, desi eu ma cam indoiesc ca la BMW face altcineva piesele decat BMW. si cand spun asta crede-ma ca stiu despre ce vorbesc, caci lucrez in domeniu, cu zeci de mii de tipuri de piese originale si aftermarket

deci este posibil ca in motorul tau sa fi pus cineva care a facut motoru inaintea ta mahle acolo astfel incat tu chiar sa crezi asta....

deci concluzie, piesele de BMW nu le fabrica nimeni altcineva decat BMW, nu ma crezi iti fac poze ca am magazia plina.... :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai facut o prezentare f buna a bmw-ului, eu nu pot face una la fel de buna pt vfr, deocamdata pt ca doar ce l-am luat.

Totusi legat de vfr mai pot spune (tot din review-uri) ca este un motor f fiabil, intretinut sare de 200.000km, modelele de 750 au distributie pe pinioane, modelul rc24 are culbutori ( nu mai trebuie cumparate pastile pt reglarea jocului la supape) Modelele dupa 90 au bascula monobrat si roata spate se scoate f usor.

Genti laterale se pot prinde, exista si genti honda speciale pt vfr sau se pot pune altele , pretul nu-l cunosc dar nu ar trebui sa fie f diferit de cel al gentilor de bmw de ex.

 

Pai in cazul acesta iti doresc sa faci cat mai multi kilometri pe VFR, dar si sa ajungi sa mergi la un moment dat pe un BMW, pentru a avea termen de comparatie. :hug:

 

Gentile alea de BMW costa 400-500E bucata. Deci un set de 3 ar fi peste 1000E. In mod surprinzator, desi ele nu prea se gasesc usor la mana a doua, multe BMW-uri care nu costa mai mult de 1500-2000E vin echipate cu gentile cu pricina, tocmai pentru ca fabrica s-a gandit sa le echipeze din start cu asa ceva, doar sunt motoare de touring. :D

 

La BMW jocul supapelor este autoreglabil prin presiunea uleiului. E drept ca distributia e pe lant, si eu tocmai am schimbat lantul de distributie la BMW-ul meu, la 115.000 km. Inutil de spus ca nu se mai deschisese motorul pana atunci, totul era asa cum l-a lasat fabrica, si ca la 115.000km motorul arata impecabil pe dinauntru, toti cei care l-au vazut atunci s-au crucit... :what:

 

As fi curios sa fac totusi o comparatie si in ceea ce priveste pretul...

La 2000 de euro se gasesc motociclete cam din acelasi an, atat VFR cat si K75, cam la acelasi numar de kilometri si intr-o stare optica buna. Atasez si pozele la ce am gasit. Mai spun odata ca nu vreau sa fiu partinitor, recunosc oricand ca imi place BMW-ul, nu am nimic impotriva unei Honde, VFR sau alt model, doar ca incercam sa facem ceva constructiv aici, nu? :what:

 

K75 din '94, 60.000km.

 

post-877-1176899058_thumb.jpg

 

VFR750 din '95, 54.000km.

 

post-877-1176899069_thumb.jpg

 

Pareri?

 

@moscku: pistoanele din BMW-ul serie K sunt facute de Mahle, nu sunt doar in al meu si atat, ci in toate, mai documenteaza-te. Faptul ca sunt branduite BMW nu spune nimic. Si furca este Brembo sau Showa, in functie de model, tot branduita BMW, etrierele si franele Brembo, branded BMW. Hai sa discutam in cunostinta de cauza, nu din auzite.

Si inca ceva: cilindrii de la K-uri sunt imbracati in Nicasil, ca tot te descurci cu termenii tehnici. Pentru cine nu stie, Nicasilul este un material compozit menit sa reduca frecarea, sa imbunatateasca disiparea caldurii si sa reziste MULT la uzura. Daca facem comparatii, exista oameni care au dus un K100 sau un K75 la mai bine de 400.000km fara RK. De ce crezi ca a fost folosit de autoritati intr-o gramada de tari, pe toate continentele? Aia abuzeaza motocicletele, nu gluma! Am vazut in Italia K100 de politie cu 300.000km pe bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...