Hellryder Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 nu e tocmai poza potrivita (reprezentativa) iuta-te la asta cu parbriz touring si e chiar model mai vechi un pic: scuze prima oara o pusesem aiurea n-am vrut sa va fac pofta.... Toate pistoanele, mai putin pistoanele forjate, speciale pentru curse sunt produse in Germania de catre Mahle pentru BMW. Mahle este producatorul pieselor originale pentru BMW si nu face numai pistoane ci si sisteme de admisie, filtre de aer si altele! Dovada pistoanelor Mahle in BMW-uri, citeste atent, oamenii astia stiu ce spun aici: http://www.rbracing-rsr.com/bmwturbos.htm on-topic: BMW F650GS e si el o alegere destul de inspirata. Problema sunt banii: nu il gasesti la 2000E pe cel care are si ceva optionale (genti, ABS, manere incalzite, etc) Transalp sau TDM stau in picioare in ceea ce priveste pretul, mai au de lucru la accesorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motororult Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 XJ 600S Diversion "The BEST" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s.ward-dediu Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Salut omule,am citit citeva rticole si sfaturi de la alti si acuma depinde de tine cum intelegi ,sau daca nu ai experienta in turinguri tiasi da un sfat. BMW ori ce fel de model GS este foarte bun si confortabil si reliable si safe. Eu am fost cu motorul meu prin multe tari si sint foarte satisfacut si de confort cit si de consum. Recent am fost plecat de Pasti prin Europa sa imi incalzesc si eu motoru si lam uzat la extrime am facut 8 tari in 48 de ore vreo 2600 de km si drept sa iti zic a fost nemai pomenit de misto si confortabil.Acuma nustiu poate ai alte gusturi la motoare, dar faci cum crezi tu ca este mai bine . BMW IS THE BEST Numai bine Sorin xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 [...] on-topic: BMW F650GS e si el o alegere destul de inspirata. Problema sunt banii: nu il gasesti la 2000E pe cel care are si ceva optionale (genti, ABS, manere incalzite, etc) [...] e f650 o alegere buna de touring? 1.e monocilindru si chiar cu echilibarare motorul tot o sa transmita vibratii destul de puternice al caror efect il resimti la drum lung si 2. posesorii spun ca se vede ca isi cam pierde din "abur" cand ai pasager. spun si eu nu dau cu parul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Ai dreptate, vibreaza. "aburul" il pierde la peste 120 cu pasager. La viteze mici nu simte sarcina. Am mai mers din cand in cand cu un F650GS si nu am avut de ce sa ma plang. Nu l-as alege ca tourer, dar o sa vina unii sa spuna ca e perfect pentru asa ceva. Pana la urma ma gandesc eu ca cel mai bun e un IJ... motor mic, consuma putin, se repara usor la marginea drumului cu sarma rupta dintr-un gard, nu e pretentios la benzina, merge cu orice ia foc, e recunoscut pentru confortul deosebit pe care il ofera saua pe arcuri, iar senzatiile traite cand tragi de frana si nu se intampla nimic sunt deosebite! Sa nu mai discutam ca amortizoarele nenumarate trepte de reglaj in functie de adancimea gropii in care dai... Piesa frate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChopperVonGal Postat Aprilie 19, 2007 Share Postat Aprilie 19, 2007 Ai dreptate, vibreaza. "aburul" il pierde la peste 120 cu pasager. La viteze mici nu simte sarcina. Am mai mers din cand in cand cu un F650GS si nu am avut de ce sa ma plang. Nu l-as alege ca tourer, dar o sa vina unii sa spuna ca e perfect pentru asa ceva. Pana la urma ma gandesc eu ca cel mai bun e un IJ... motor mic, consuma putin, se repara usor la marginea drumului cu sarma rupta dintr-un gard, nu e pretentios la benzina, merge cu orice ia foc, e recunoscut pentru confortul deosebit pe care il ofera saua pe arcuri, iar senzatiile traite cand tragi de frana si nu se intampla nimic sunt deosebite! Sa nu mai discutam ca amortizoarele nenumarate trepte de reglaj in functie de adancimea gropii in care dai... Piesa frate! Super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S George Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 (editat) @Sacal, am vazut ca ai amintit TDM-ul ca fiind una din optiuni. Nu stiu daca ti-ar place pt ca e un motor inalt si greu, din punctul asta de vedere as alege (in locul tau) K 75-ul.Inaltimea si greutatea la TDM nu le simti in mers (in trafic chiar te bucuri ca vezi departe peste masini) ci la manevrele statice si la viteze f mici in oras.Eu am 1,84/85 kg si cateodata mai reuseste sa ma "surprinda" vacutza pe picior gresit.Altfel e f bun de touring, e f comod si ai loc de bagaj+pasager berechet. Cred ca ar trebui sa le-ncerci "live" si sa vezi tu pe care te simti bine. Editat Aprilie 20, 2007 de S George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Aprilie 20, 2007 Share Postat Aprilie 20, 2007 (editat) Suzuki V-Strom 650! Stiu ca depaseste bugetul de 2000 euro, dar este una din cele mai confortabile si mai manevrebile motociclete pentru touring, iar in ultimi ani a fost in top in toate testele in care a concurat. http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=1139245 Editat Aprilie 20, 2007 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 (editat) P.S. Mini-touringul meu: Editat Aprilie 24, 2007 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 Sacal a uitat sa precizeze un amanunt important. Anume inaltimea lui (nu mi-o lua in nume de rau) Asa ca motoarele inalte ies din discutie si el ar trebui sa se ghideze intai de toate dupa inaltimea seii si cat se poate cobori din suspensii pt a ajunge ok jos si a o si sustine (gentile laterale inseamna greutate in plus cand sunt pline pt drum) R6 si R1 am vazut ca nu le sustiii cu toata talpa, si ele sunt usurele. La un tourer e necesar (dupa parerea mea) sa poti sa il sustii ca lumea. Cunoscandu-te, as merge pe varianta lui Hellryder (chiar daca nu exceleleaza la aspect BMW-ul) V-stromul, TDM-ul, F650-ul si altele pica din start cu toate ca indeplinesc cerintele tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 la toate cerintele initiatorului topicului, Yamaha XJ600S Diversion poate raspunde "prezent" saua confortabila, suficient de joasa ca sa o pot sustine chiar si eu (1,67 inaltime) este usoara (200 kg cu plinurile facute) motor simplu, fiabil, fara multe accesorii, 600 cmc racit cu aer cutie de viteze cu 6 trepte rezervor de 17 litri, consum 4,2/100 km la 120 km/h si max 4,7 cu pasager si bagaje, autonomie aprox 400 de km suspensia f moale, confortabila, permite chiar o mica "endureala" cand este incarcata se aseaza perfect la drum este un motor "cuminte", fara pretentii, cu care iti poti face treaba f bine si nu in ultimul rand, pretul se incadreaza in buget succes PS anul trecut am facut aproape 2000 de km in 5 zile, intr-un mic tur al tarii cu pasager si bagaje gramada si n-am avut absolut nicio problema cu ea. aveam pe undeva pe aici un topic cu poze despre plimbarea asta, unde poti vedea cum arata incarcata cu toate cele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Special K Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 http://www.mobile.de/SID5bqjMhGwBUjs.0QPLq...1254776800& Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 Transalp sau Tdm,am mers ture medii cu transalp ul si nu am avut nimic,nici eu nici pasagerul!Ar mai fi si africana,dar e mai grea, dar problema inaltimii seii se rezolva cu greutatea bagajelor!anul trecut am ajutat cu 2 prieteni un neamt sa si schimbe lantul la africa twin,omul nu era mai inalt de 1.70 si avea vreo 50 de ani,mergea fara probleme pe motocicleta(nu stiu ce facea daca o scapa)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Aprilie 26, 2007 Autor Share Postat Aprilie 26, 2007 la toate cerintele initiatorului topicului, Yamaha XJ600S Diversion poate raspunde "prezent" saua confortabila, suficient de joasa ca sa o pot sustine chiar si eu (1,67 inaltime) este usoara (200 kg cu plinurile facute) motor simplu, fiabil, fara multe accesorii, 600 cmc racit cu aer cutie de viteze cu 6 trepte rezervor de 17 litri, consum 4,2/100 km la 120 km/h si max 4,7 cu pasager si bagaje, autonomie aprox 400 de km suspensia f moale, confortabila, permite chiar o mica "endureala" cand este incarcata se aseaza perfect la drum este un motor "cuminte", fara pretentii, cu care iti poti face treaba f bine si nu in ultimul rand, pretul se incadreaza in buget succes PS anul trecut am facut aproape 2000 de km in 5 zile, intr-un mic tur al tarii cu pasager si bagaje gramada si n-am avut absolut nicio problema cu ea. aveam pe undeva pe aici un topic cu poze despre plimbarea asta, unde poti vedea cum arata incarcata cu toate cele foarte interesanta motocicleta. o sa o caut pe italia. sencs man! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 Din pacate, pentru tine TDM & Co sunt complet in afara subiectului, din cauza inaltimii (daca vrei te poti sui pe a mea sa vezi). As merge tot pe K75. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 foarte interesanta motocicleta. o sa o caut pe italia. sencs man! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 (editat) foarte interesanta motocicleta. o sa o caut pe italia. sencs man! salve sacale...xj 900f yamaha....o scurta prezentare-900cmc, 98cp,81nm/7000 rot,242kg la plin ....am mers aproape de 650 -700km intr-o zi,no problem....consum pina in 5 la viteze de 90-120km/h,are cuplu cit vrei mergi cu pasager in viteza 5 si cu 30 pe ora...la fiabilitate, sa ma scuze cei cu bmw, merge mult si bine, am vazut xj900 cu placuta de inmatriculare intitulata '350000'.dan nastase poate confirma acest lucru ,poate il vom intilni la salon.ahile din bucuresti are asa ceva si el poate confirma cele spuse de mine...e un turing perfect-transmisie pe cardan,saua este imensa al doilea sta fff confortabil,cuplu din belsug, consum f mic pt un 900 ,f stabil,si 240kg la plin cred ca nu e prea mult.... daca vrei pot veni cu ea la salon s-o vezi si saa faci o tura....e din 1989 are 36000,doi nemti au avut-o inainte de mine,2700 euro si in rate daca vrei...motorul nu are nici o reparatie si nici n-o sa aiba in urmatoarea suta de mii -apropo am gasit-o pe motoscout si a costat aproape 2000 in germania :cheers:ps am auzit cevA despre inaltime -e o motocicleta joasa Editat Aprilie 28, 2007 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirceatrif Postat Aprilie 29, 2007 Share Postat Aprilie 29, 2007 salve sacale...xj 900f yamaha....o scurta prezentare-900cmc, 98cp,81nm/7000 rot,242kg la plin ....am mers aproape de 650 -700km intr-o zi,no problem....consum pina in 5 la viteze de 90-120km/h,are cuplu cit vrei mergi cu pasager in viteza 5 si cu 30 pe ora...la fiabilitate, sa ma scuze cei cu bmw, merge mult si bine, am vazut xj900 cu placuta de inmatriculare intitulata '350000'.dan nastase poate confirma acest lucru ,poate il vom intilni la salon.ahile din bucuresti are asa ceva si el poate confirma cele spuse de mine...e un turing perfect-transmisie pe cardan,saua este imensa al doilea sta fff confortabil,cuplu din belsug, consum f mic pt un 900 ,f stabil,si 240kg la plin cred ca nu e prea mult.... daca vrei pot veni cu ea la salon s-o vezi si saa faci o tura....e din 1989 are 36000,doi nemti au avut-o inainte de mine,2700 euro si in rate daca vrei...motorul nu are nici o reparatie si nici n-o sa aiba in urmatoarea suta de mii -apropo am gasit-o pe motoscout si a costat aproape 2000 in germania :cheers:ps am auzit cevA despre inaltime -e o motocicleta joasa XJ 900 F este o motocicleta extrem de fiabila si suficient de puternica pentru a face fata unei calatorii comfortabile in doi, cu o cantitate impresionanta de bagaje. Transmisia cardanica reduce la minim intretinerea la drum lung. Exemplarele cu 200-300 000 km nu sunt o raritate. Ca e cam grea, asa sunt cam toate din clasa sa, multe peste greutatea XJ-ului. Una peste alta, o motocicleta mai mult decat reusita. Cel putin asa se lauda posesorii din vest... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 (editat) XJ 900 F este o motocicleta extrem de fiabila si suficient de puternica pentru a face fata unei calatorii comfortabile in doi, cu o cantitate impresionanta de bagaje. Transmisia cardanica reduce la minim intretinerea la drum lung. Exemplarele cu 200-300 000 km nu sunt o raritate. Ca e cam grea, asa sunt cam toate din clasa sa, multe peste greutatea XJ-ului. Una peste alta, o motocicleta mai mult decat reusita. Cel putin asa se lauda posesorii din vest... domnu' mircea, deja ai crescut foarte mult in ochii mei... nu te-am vazut cred, in viata mea, dar deja te cred un om adevarat, cu un foarte dezvoltat simt al aprecierii unui lucru de calitate,domne m-ai lasat paf... sa-mi zici cind treci prin bucuresti sa viu si eu sa te cinstesc sacale, auzi ce zice omu' asta?sa stii ca daca scap de datorii ,nu prea o mai dau....am fost si la salon da' nu te-am vazut pe acolo.... de fapt nici nu te cunosc Editat Aprilie 30, 2007 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 XJ 900 F este o motocicleta extrem de fiabila si suficient de puternica pentru a face fata unei calatorii comfortabile in doi, cu o cantitate impresionanta de bagaje. Transmisia cardanica reduce la minim intretinerea la drum lung. Exemplarele cu 200-300 000 km nu sunt o raritate. Ca e cam grea, asa sunt cam toate din clasa sa, multe peste greutatea XJ-ului. Una peste alta, o motocicleta mai mult decat reusita. Cel putin asa se lauda posesorii din vest... subscriu. e o moto exceptionala, chiar si cea de 600cc - e mai mult decat suficienta pt ce vrea omul (plus ca fiind de capacitate mai mica, poate gasi ceva mai nou de banii astia) ... dar mare grija la cumparare ... pt drumuri lungi cum vrei tu, la o moto batrana pot aparea probleme ... am amici care fac dumuri de 500-1000km/zi timp de 2 sapt in concediu insa toti au moto nu mai vechi de 2-3 ani ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 subscriu. e o moto exceptionala, chiar si cea de 600cc - e mai mult decat suficienta pt ce vrea omul (plus ca fiind de capacitate mai mica, poate gasi ceva mai nou de banii astia) ... dar mare grija la cumparare ... pt drumuri lungi cum vrei tu, la o moto batrana pot aparea probleme ... am amici care fac dumuri de 500-1000km/zi timp de 2 sapt in concediu insa toti au moto nu mai vechi de 2-3 ani ... d-acilea ai dreptate, ca englezii aia doi care au plecat pin-aci la capatul lumii au mers motorete moderne, nu cu d-alea batrine.....da stai ca ma inseala memoria....nu domne, au mers 17 ANI cu honda cx500, o vechitura pina la urma...chiar au spus ca au facut monetarul si au ajuns la concluzia ca trebuie sa ia ceva mai ieftin, si-au luat ....cx ,care oricum e fantastica...sacale, ia-ti vere ce vrei ca si asa cred ca nu te mai uiti de mult p-aci .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Aprilie 30, 2007 Autor Share Postat Aprilie 30, 2007 ba ma uit. dar intre timp am fost pe autostrada sa vad cum arata 299 pe indicator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 ba ma uit. dar intre timp am fost pe autostrada sa vad cum arata 299 pe indicator. yamaha ,frate...mi-a zis ahile ca a venit de la mare cu240[xj900] da eu cred ca nu are cum sa mearga cu mai mult de220 cit spune producatorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
75ygy Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 touringul perfect ......... honda paneuropean 1100 , sau 1300 ( an functie de buget ) pan_ul modern, e superb ........dar, nici cel anterior, nu se lasa mai prejos. vad pe aici, opinii, ....... dar din pacate, multi opineaza, din auzite, sau ....ca sa_u dar o tura cu un anume motor si ....cred ei..... au o concluzie, sant cunoscatori, spun ei. Hai sa fim seriosi...... Sant posesorul unui pan 1100 ...... eu l_am condus si prin afara si pe la noi ......... e o senzatie deosebita, si mult mai usor de condus, si mai elegant, decat bmw_ul. Panul nu te oboseste la drum lung ....... si de motor ...... aici se ancheie smecheria...fara antretinere. adica, trebuie sa te straduiesti mult, sa strici un paneuropean 1100. . . .e mult de vorbit pe tema asta. opinia mea, si a multor altora, touringul perfect ........honda paneuropean. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 nu am citit tot topicul deci nu stiu daca s-a discutat, dar incearca sa iei in calcul si un bandit ...ori 600, ori 1200 (pt un cuplu mai bun) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.