melciu Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Daytona dupa 3 saptamani. Montaj umpic anevoios. In primul rand sunt mai mici decat masoanele de la F si nu mi-ar fi incaput capetele de ghidon. Asa ca am rashchetat capetele pana la finalul intariturii de pe margini si nu am nimerit firele. Legate direct la baterie printr-un releu de faruri de dacie legat la contact. Altfel previn manerele uitate pornite sau vreo gluma proasta dar si frigerea releului de la contact la trecerea celor 55W. Sunt geniale, le-am testat pana la sub 0 grade. Pozitia de start incalzeste mai mult decat rezista mainile asa ca mai mult de 5 minute pe start nu le-am lasat ca frig. Pozitia On e destul sa tina mainile calde cand esti la drum lung si tii mainile pe manson. Daca treci printr-un oras unde te la joci cu frana, mai cu ambreiaju se mai racesc umpic. Dupa alte 2 minute pe high sunt calde din nou. In schimb mi-e cam frica cu bateria. Recunosc ca si releul meu da rateuri dar am reusit sa pap bateria dupa 3 ore petrecute pe on (nu pe high) mai mult la relanti prin oras. Am adaptat stilul, le pornesc atunci cand merg constant, in oras le mai linistesc daca vad ca traficul nu ma lasa sa trec de-a doua. Cat despre intrebuintarea lor... sunt cel mai mare idiot ca am asteptat iarna trecuta. Sunt absolut geniale. Am tras o ploaie cum n-am mai vazut si manusile au renuntat. Aveam mai multa apa decat afara. Erau 3 grade, aveam mainile ude dar... calde. Tot neplacut, dar nu m-a impiedicat sa merg. Fara ele cred ca ramaneam la Buzau. Am mers inclusiv intr-o dimineata cu ceata avand manusile uitate in birou. Chiar si fara manusa isi fac treaba iar senzatia cu degetele calde face ca nici spatele palmei sa nu inghete. Recomand cu mare caldura (pun intended) un set de manere. Daca voi avea vreo alta mobra fara manere... va fi primul acesoriu de montat. Chiar si vara mai prinzi 5-10 grade pe la munte cu niste manusi de vara. Ar face diferenta oricand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Sfat pentru montarea manerelor incalzite: fa rost de o sursa de 12V si cel putin 50W, si incalzeste manerele inainte sa le indesi pe ghidon. Daca le incalzesti, acestea se dilata si vor intra mai usor. Nu recomand folosirea bateriei moto pt cei 12V, pentru ca ti-o poate termina. Majoritatea producatorilor de manere le fac mai stramte pe cea din dreapta, ca sa nu ti se invarta pe acceleratie si cea din stanga sa fie fixa. Asta inseamna ca atunci cand se incalzeste stanga, se va invarti pe ghidon, si apar neplaceri, cum ar fi sa iti rupi cablul de alimentare cu maneta ambreiajului. Asa ca puteti folosi ceva lipici (super glue, picatura, etc) rezistent la temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) Nu folosiți picături Âşi poxipoale! E mult mai bun puțin prenadez. Referitor la postu lu' melciu -> era foarte fain de Âştiut că F-u are mufa speciala pentru manerele incalzite. E vorba de mufa aia care atarna sub bord in partea cu martori. In felul sta nu te mai chinuiai cu nimic. Doar mufai Âşi gata. Spor in continuare Âşi pentru cei care nu-s siguri că vor aÂşa ceva ........ merită. Iar dacă aveți dileme cu încărcarea bateriei, instalați-vă un voltmetru Âşi sunteți la curent mereu la ce se intâmplă cu curentu. Spor maxim Editat Decembrie 8, 2009 de sebicozaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 Nu folosiți picături Âşi poxipoale! E mult mai bun puțin prenadez. Referitor la postu lu' melciu -> era foarte fain de Âştiut că F-u are mufa speciala pentru manerele incalzite. E vorba de mufa aia care atarna sub bord in partea cu martori. In felul sta nu te mai chinuiai cu nimic. Doar mufai Âşi gata. Spor in continuare Âşi pentru cei care nu-s siguri că vor aÂşa ceva ........ merită. Iar dacă aveți dileme cu încărcarea bateriei, instalați-vă un voltmetru Âşi sunteți la curent mereu la ce se intâmplă cu curentu. Spor maxim si mobra mea are mufa de manere incalzite, da trebuia sa adaug un releu original in cutia cu sigurante si un buton functional in locul celui orb de pe bord. asa ca le-am legat direct la baterie, cum prevede schema manerelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 subscriu la ce-a zis melciu. tot daytona am si eu. sunt bestiale. merita fiecare banut. eu le-am pus pe contact, sa nu le uit pornite sau sa se joace cineva pe la mobra si sa raman pieton. mi-a luat ceva mai mult timp pana le-am aranjat asa cum am vrut eu, dar a iesit bine. am folosit si ceva lipici ca sa ma asigur ca nu se invart in gol dupa ce se incalzesc. senzatia la maini e super. cat se incalzeste motorul, pornesc si manerele, iar pana ma echipez si plec, sunt deja calde. sunt la reducere pe louis. am dat 60 eu pe ele, iar acum sunt 40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 subscriu la ce-a zis melciu. tot daytona am si eu. sunt bestiale. merita fiecare banut. eu le-am pus pe contact, sa nu le uit pornite sau sa se joace cineva pe la mobra si sa raman pieton. mi-a luat ceva mai mult timp pana le-am aranjat asa cum am vrut eu, dar a iesit bine. am folosit si ceva lipici ca sa ma asigur ca nu se invart in gol dupa ce se incalzesc.senzatia la maini e super. cat se incalzeste motorul, pornesc si manerele, iar pana ma echipez si plec, sunt deja calde. sunt la reducere pe louis. am dat 60 eu pe ele, iar acum sunt 40. Salut. tocmai am dat si eu comanda de manere. abia astept sa vina. are cineva un link cu ceva scheme sau indicatii pt montarea lor la contact? v-as fi pe veci recunoscator! p.s. daca tot sunt aici, si-a fabricat cineva handguards pt un motor care nu era conceput cu asa ceva? ma intereseaza sistemul de prindere al protectiilor. toate cele bune de sarbatori! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Am manere Daytona de 1 an pe motocicleta si s-au tocit destul de tare stie cineva daca se poate pune un manson ceva deasupra ca au inceput sa alunece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Referitor la postu lu' melciu -> era foarte fain de Âştiut că F-u are mufa speciala pentru manerele incalzite. E vorba de mufa aia care atarna sub bord in partea cu martori. In felul sta nu te mai chinuiai cu nimic. Doar mufai Âşi gata. crapski... cine nu se pricepe... nu se pricepe. Data viitoare o sa-mi amintesc. Am manere Daytona de 1 an pe motocicleta si s-au tocit destul de tare stie cineva daca se poate pune un manson ceva deasupra ca au inceput sa alunece? deasupra tehnic poti sa pui dar nu stiu cat te mai ajuta incalzirea daca tragi un neopren pe deasupra. ceva cu lipici nu as pune pentru ca de la caldura ala se poate inmuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Am comandat si eu prin Decembrie un set de manere Daytona la reducere,de la Kronau. Ieri fiind mai frumos afara ma apuc sa le montez.......si surpriza... ..Intruderul are diametru la ghidon de 26 mm,iar toate manerele sunt pt.diametru de 22 mm(fapt constatat dupa injuraturile de rigoare la adresa mea si consultarea catalogului,ma gandeam ca idiotul de mine am comandat gresit) Asta e,le pun la vanzare si raman cu degetele inghetate tot restul vietii de motociclist. Mai stau un pic,ma mai linistesc,iau sublerul,masor si constat ca este o diferenta de 3,5 mm intre ghidon si manere(accceleratia intra perfect la ambreiaj) Bunnn....cuplez manerele la baterie(am redresor moto)le las pe "start"sa se incinga bine,dau cu ulei pe ghidon si in gaura manerului si dupa cateva fortari intra,prima data la ambreiaj. La acceleratie a fost si mai greu a trebuit sa raschetez niste dungi din plastic de pe maner(erau contra rasucirii)ca altfel nu intra"incalzitu"de nici o culoare. Deocamdata le-am legat direct la baterie,butonul insa nu e pus la vedere(sa nu am surprize),dar o sa pun releu in cel mai scurt timp sa nu raman fara baterie. PS:nu cred ca le va dauna in timp la manere faptul ca au intrat mai fortat,ma refer la rezistenta din ele. Am facut ieri o tura,sunt super-utile ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B60cmb Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 A incercat cineva si manere noname de genul: http://www.ebay.com/itm/2012-ATV-Motorcycle-Motorbike-Hotgrip-Hot-Grip-Heated-Handlebar-Grip-22mm-/271090293353?hash=item3f1e3d9a69&vxp=mtr La modelul asta imi place ca intrerupatorul e pe maner si nu trebuie sa mai montez comutatorul aparent pe ghidon. Credeti ca pot aparea probleme la ele fata de cele de la Louis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raresului Postat Octombrie 28, 2021 Share Postat Octombrie 28, 2021 Am si eu, sunt excelente doar ca dupa doua-trei ore nu mai am baterie. Ale mele sunt montate pe un scuter chinezesc (keeway). Ma gandesc ca poate alternatorul (sau ce-o avea in loc) nu produce suficient curent cat consuma ele. E ceva de facut? stau opt ore pe zi pe scuter si ar fi o minune sa le am in functiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dupre Postat Octombrie 28, 2021 Share Postat Octombrie 28, 2021 Iei asa ceva și ai scăpat de orice problema. https://www.motocard.com/en/hand-grip-cover/tucano_urbano-r363x.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.