Sari la conținut

Honda Cb 750 Sevenfifty


cezar_bkf
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 234
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu mai stiu sigur daca am intrebat, ce tobe aveti la 750, si daca nu sunt originale, pot sa vin sa le vad si eu ca sa stiu ce trebuie sa comand?

 

Sarumana,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai stiu sigur daca am intrebat, ce tobe aveti la 750, si daca nu sunt originale, pot sa vin sa le vad si eu ca sa stiu ce trebuie sa comand?

 

Sarumana,

 

ORIGINALE, ce altceva la motoru asta?! :)

post-25014-1288887106_thumb.jpg

Editat de TheLegend
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ORIGINALE, ce altceva la motoru asta?! :moto:

Da, eu am modelul de US (Nighthawk) si ar trebui sa verific cat de la fel sunt. Motorul are nr diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu am modelul de US (Nighthawk) si ar trebui sa verific cat de la fel sunt. Motorul are nr diferit.

 

Nu cred ca tobele sunt dif la Nighthawk(vezi poze). Poza pe care am pus-o(cu acea serie), este de pe/la tobe, nu de la motor ;)

Exista si OEM(~ 500-700 EUR) si la TSR in Japonia din titan/carbon/clasic insa... au ceva pretz(~ 900 $ + shipping + vama+TVA = ??), dar au un sunet....suuuuper ;)

 

Bafta!

post-25014-1289379124_thumb.jpg

post-25014-1289379180_thumb.jpg

Editat de TheLegend
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

A trecut un an fara citeva zile de la ultimul post...sper ca totusi mai e cineva pe-aici.

 

On topic: dupa o lunga monitorizare a forumului m-am decis si am actionat: sint proaspat posesor de CB750 SF si sint tare mindru de ea. An 1995, 9800 km(!?), prim proprietar in RO. Arata f.bine si functioneaza impecabil din cite am putut sa-mi dau seama (2-300 km).

 

Deocamdata am inmatriculat-o si asteapta in garaj.

 

Va doresc sa incepeti un An Nou mai bun si fara incidente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La multi ani!!

Calendar 2011 Seven fifty

post-42959-1293881869_thumb.jpg

 

LA MULTI ANI

Poate mai gasesti un calendar si pe 2012.

Multumesc ptr cel de anul trecut.

Sa fie un an bogat si in satisfactii moto.

 

Cu respect :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ziua buna!

 

Cu scuzele de rigoare pentru absenta masiva... am incercat de 2 ori sa-mi vand motoreta. Nu i-a placut nimanui... din fericire zic acum, pentru ca m-am apucat de recostruit la ea si ce bine ma face asta sa ma simt... :burnout: Si nici nu se va mai pune vreodata problema sa incerc sa o vand, asta-i foarte clar. Vrea la mine si gata. Am adoptat-o si mi-am asumat raspunderea :laugh: . Incerc acum sa adaug niste poze cu starea jalnica in care se afla, dar care se va schimba cu siguranta in maxim 2 saptamani de acum incolo.

 

Bulan la max!

 

Si n va ganditi ca o sa fac mari schimbari. Nu. Doar o s-o aduc la forma si culoarea la care a iesit din fabrica. Vintage, classic, baby! :rolleyes:

post-19667-0-25736900-1332458613_thumb.jpg

post-19667-0-24446600-1332458653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Multumesc.

As fi dorit din tara.

Acum un an am cumparat o piesa de pe ebay in valoare de 40 eu iar transferul banilor in contul prietenului din D a fost de 50 eu.Total 90 eu.

N-as risca.

Multumesc .

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Salutare la toti motoristii.

 

Vad ca s-a cam racit topicul asta. Asa ca m-am decis sa-l revigorez putin :P. Am si eu o intrebare la toti posesorii de sevenfifty. Doresc sa schimb simeringurile la furca si aici apare o mica problema. Nu am nici cea mai vaga idee cum se procedeaza. Daca cineva ar putea sa-mi dea cateva indicatii la modalitatea de a le schimba as fi foarte recunoscator. Stiu eu, la ce sa ma astept in momentul cand imi iau inima in dinti si bag cheia pe ea, daca am nevoie de ceva chei speciale sau alte unelte. Multumesc mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ti recomand sa schimbi semeringurile cu cineva de meserie.

S-ar putea sa fie nevoie de ceva scule mai deosebite la indepartarea semeringului vechi.

Sa verifici si rulmentul de la furca cu aceasta ocazie.

 

Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns. Am reusit intr-un final sa le shimb dupa lupte seculare cu un manual de reparatie in franceza :P Acum singura treaba care nu o gasesc poate ma lamureste cineva. Unde e localizat afurisitul ala de surub pentru reglarea relantiului? Din ce stiu la marea majoritate a motoarelor e in partea stanga a carburatoarelor. La sevenfifty ioc.

 

LE: Am gasit locatia faimosului surub. Pentru cei interesati in caz ca nu il aveti uitati un link la Honda owners manual gasit din intamplare pe net cautand total altceva :)Honda Owners manual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

salut,

 

anu' trecut am hotarit sa-mi schimb uleiul din telescoapele de fata.

acum constat ca imi curge uleiul din ele si am vazut urme de menghina pe tije....

 

asha ca....de unde pot sa-mi cumpar telescoape noi sau second?...plec de la presupunerea ca ale mele sint compromise si irecuperabile....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salutare dragi posesori de CB SF :)

Tocmai am achizitionat si eu unul si cu ocazia asta vreau sa ii multumesc lui "Karpatenwolf" care m-a ajutat cu niste sfaturi inainte de a o cumpara. Desi sunt incepator ... (stiu ca e cam grea, sper sa ma obisnuiesc repede) mi-a placut foarte mult cum arata si asteptam de mult sa apara unul la vanzare. Motocicleta arata bine, an 1994, este originala, are 67.000km si sper sa mai tina inca pe atat cu mine pe ea. Probleme pana acum nu am avut cu ea, a fost adusa de la Hunedoara pe roti pana la Bucuresti de un prieten. Motorul merge rotund si nu are sunete ciudate. Ca probleme ar fi urmatoarele, becul "N" se aprinde aleator chiar si cand este in viteza, nu stiu de ce, iar pe la comutatorul de la rezervor de trecut pe rezerva picura cate un strop de benzina destul de des cand este pornita si un pic turata ... Sper sa le rezolv cand incepe noul sezon.

post-41945-0-59863300-1413293882_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit !

Daca citesti acest topic ai sa observi ca nu prea avem probleme.

Ar trebui sa ajungi la "Karpatenwolf" cu motorul pentru o verificare. Cunoaste si acest tip de motor.

In general in regim de oras alimentez la 200 km ,iar afara 300-340 km.Sa schimbi uleiul la timp.Alte sfaturi nu am.

Este foarte comod si la drumuri lungi.Putin cam greu.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...