Sari la conținut

Kawasaki Vulcan 900


mihai_guby
 Share

Postări Recomandate

E vreunu',model Custom,cu jenti turnate,prin Bucuresti? Vreau sa-l vad de FOARTE aproape...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

As fi si eu interesat sa vad un Custom de aproape.

 

Aici am un singur dealer Kawasaki care nu aduce VN900 decat la comanda (si la pretul de 10850 EUR :) ), asa ca nu am nici o sansa sa-l ating...

 

Referitor la preturi, am vazut pe mobile.de destui dealeri care vand VN900 nou, la pretul de cca. 6600 EUR. In Romania pretul nou este 8300 EUR. Cam mare diferenta...

 

Am mai observat ca modelele din Germania difera ca specificatie (putere/cuplu mai mici) decat cele din Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Am o problema destul de mare.Desi am zis prima oara cand m-am suit pe actuala mea motocicleta ca nu o voi lasa niciodata,deja simt un piculet nevoia sa am ceva mai mare.Asta se va intampla insa peste vreo 2,3 ani.

Am 1.62 si 50 kilograme si un cruiser,kawasaki eliminator 125 cu care ma inteleg bine.Si cum vreau sa raman la cruiser,ma gandeam daca la inaltimea si greutatea mea(care nu se va schimba in 2-3 ani) as putea trece de la acest cruiser micut direct la Vn de 900? Si mai important,daca as putea sa il controlez..eu ma descurc pe moto,si de la inceput,variantele mele au fost ori un cruiser ori un supermoto.Insa am ales,si am ales bine.

Eu cred ca in 3 ani,o sa stiu mult mai multe decat stiu acum,dar nu stiu daca eu(ca inaltime si greutate) ma potrivesc cu vn-u de 900.

 

Ps: eram la Umi si tocmai asamblasera un vn de 900 classic si m-am indragostit pe loc(desi il mai vazusem in showroom,dar nu ma uitasem foarte mult,ca as fi murit de ciuda ca nu am voie asa mare).Sa nu mai zic cand au dat drumul la motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai voie si poti pe orice, atata timp cat ti-o doresti cu adevarat si ai capul pe umeri. Avantajul este ca in ciuda greutati, Vn de 900 are inaltimea sei fata de sol mica, deci e usor de manevrat cu putin antrenament. :kick:

post-6592-1197734483_thumb.jpg

Editat de rocristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1,64,70 kg :crack: si iti spun ca nu e greu de mers cu un cruiser ca VN-ul la peste 20 km/h,e greu sa-l manevrezi printre masini,sa te strecori cu el prin traficul din Buc :crack: si sa-l parchezi daca nu e drept drumul.

Parerea mea e sa mergi cu unul inainte si mai ales sa faci niste incercari sa-l parchezi de coarne.

 

PS:nu exista pe undeva marsarier pt cruiser ca tare ar fi bun !!! :kick:

Prietena mea are 45 kg si sincer nu cred ca ar misca din loc 270 kg.

Poti sa sari de la 125 la ceva de 250 dupa 1 an.

Editat de A-L-E-X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema destul de mare.Desi am zis prima oara cand m-am suit pe actuala mea motocicleta ca nu o voi lasa niciodata,deja simt un piculet nevoia sa am ceva mai mare.Asta se va intampla insa peste vreo 2,3 ani.

Am 1.62 si 50 kilograme si un cruiser,kawasaki eliminator 125 cu care ma inteleg bine.Si cum vreau sa raman la cruiser,ma gandeam daca la inaltimea si greutatea mea(care nu se va schimba in 2-3 ani) as putea trece de la acest cruiser micut direct la Vn de 900? Si mai important,daca as putea sa il controlez..eu ma descurc pe moto,si de la inceput,variantele mele au fost ori un cruiser ori un supermoto.Insa am ales,si am ales bine.

Eu cred ca in 3 ani,o sa stiu mult mai multe decat stiu acum,dar nu stiu daca eu(ca inaltime si greutate) ma potrivesc cu vn-u de 900.

 

Ps: eram la Umi si tocmai asamblasera un vn de 900 classic si m-am indragostit pe loc(desi il mai vazusem in showroom,dar nu ma uitasem foarte mult,ca as fi murit de ciuda ca nu am voie asa mare).Sa nu mai zic cand au dat drumul la motor...

Eu zic ca daca te duci un pic la sala si faci niste exerciti de crestere a muschiilor nu o sa ai nici o problema!!! :kick: Eu sunt de 171 si 67 de kg si am motor de 200 de kg si am dus pasager de 115kg si tot m-am descurcat!!!Dar sigur ca sunt diferente intre barbati si femei....dar cu respectivul pasager am avut probleme mari la viteze mici....dar cel mai fain era ca in momentul in care se suia prietena pe motor(ea are 50 de kg) nici nu o mai simteam in spate!!!Iti propun sa incerci cu un pasager in spate mai greu ca tine si sigur o sa ai idee cum e!!!Bafta!!!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca daca te duci un pic la sala si faci niste exerciti de crestere a muschiilor nu o sa ai nici o problema!!!

 

Nu sunt vreo femeie-barbat,dar am o masa musculara destul de mare spre deosebire de multi barbati si femei,ca lucrez singura acasa,abdomene,flotari,merg mult pe jos...trag si de gantere :kick: so cred ca ma descurc la asta...

 

Nu vrei tu mai bine un VN 900 Custom?

Eu le-am vazut in show-room pe amandoua si mi se scurg ochii dupa amandoua,oricum,tot pe cruiser ma axez,si clar,tot kawasaki :crack: asadar,in momentul in care o sa pot si o sa am bani...le voi studia detaliu cu detaliu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nipra mi se pare cea mai mare pacoste pt un bucurestean, la fel si multe cruisere(mai ales cele de capacitate mare la omuleti mici) si te cam limiteaza in traficul asta infernal...nu spun ca nu e frumos sa conduci asa motociclete, dar bucurestiul sux rau la capitolul trafic si deja ajungi sa nu mai imbini utilul cu placutul :crack: la drum lung stai ca in fotoliu si n-ai greturi, dar in oras, mai ales la semafoare/blocaje, iti limiteaza avantajele strecurarii(stim cat de grabiti sunt soferii de stau bara-n bara gata sa scape mai repede de la semafor :kick: )

 

de condus cred ca ai putea sa-l conduci ca dupa ce ai dat gaz se aseaza bine pe asfalt...nu ma pot exprima cum se comporta la viteze mici, dar daca centrul de greutate e jos si saua tot jos, iar tu ai ceva forta in picioare, nu o sa ai motiv sa plangi ca l-ai scapat pe dacia "vecinului" cand schimbai banda la semafor printre masini :cheers:

 

succes :crack:

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cel mai bun in oras e un moped sau scuter(ma batea un gand acu vreo luna sa-mi iau :kick: ),dar sa merg cu scuterul si ca stea Intruderul acasa nu prea imi vine bine. :crack:

 

Bun pt domnisoara ar mai fi un Dragstar de 650 sau Virago 535,depinde si unde vrea sa mearga cu ele mai mult...Bucale sau drumuri lungi dar mai bine sa prinda ceva experienta pe 2 roti cu 125 si pe urma sa se gandeasca la ceva mai mare !!

 

 

--- Mesaj completat în 17 Dec 2007 07:34 -------------

nipra mi se pare cea mai mare pacoste pt un bucurestean, la fel si multe cruisere(mai ales cele de capacitate mare la omuleti mici) si te cam limiteaza in traficul asta infernal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt vreo femeie-barbat,dar am o masa musculara destul de mare spre deosebire de multi barbati si femei,ca lucrez singura acasa,abdomene,flotari,merg mult pe jos...trag si de gantere :crack: so cred ca ma descurc la asta...

Bravo tie ca faci miscare;e buna,dar ca sa vezi cum e,incearca cu un pasager un pic mai greu ca tine si atunci sigur o sa ai idee cu ce se mananca :kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nipra mi se pare cea mai mare pacoste pt un bucurestean, la fel si multe cruisere(mai ales cele de capacitate mare la omuleti mici) si te cam limiteaza in traficul asta infernal...nu spun ca nu e frumos sa conduci asa motociclete, dar bucurestiul sux rau la capitolul trafic si deja ajungi sa nu mai imbini utilul cu placutul :crack: la drum lung stai ca in fotoliu si n-ai greturi, dar in oras, mai ales la semafoare/blocaje, iti limiteaza avantajele strecurarii(stim cat de grabiti sunt soferii de stau bara-n bara gata sa scape mai repede de la semafor :kick: )

 

 

Niet ORL, pe unde intri tu cu mopedul intru si eu cu vulcanul.

In alta ordine de idei, Ene somnorosul al carei nume nu-l stim, cred ca mai pretabil pentru cerintele tale ar fi vn 900 custom, clasicul cred ca te incurca in trafic-latime ghidon, roata lata- sunt mai facile manevrele pe loc cu modelul custom.

VN_900_CUST.1000.jpg

In alta ordine de idei, cred ca te aranjeaza la fel de bine si o honda shadow spirit 750, e mai mica un pic decat vn 900.

2007-Honda-Shadow-Spirit-750-C2b.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niet ORL, pe unde intri tu cu mopedul intru si eu cu vulcanul.

Ai dreptate mane, dar pana ajungi sa-ti cunosti fierul te cam chinuie ceva, mai ales ca orasu-i santier :kick: Da si cand ajungi sa-l cunosti, cum spui tu, il strecori si prin gaura de sarpe!Sa speram ca din 2009 va avea si strazi capitala asta, iar atunci mi-as lua si eu asa specie de motor, ca nu ma mai doare sufletul ca-l omor prin hartoape :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Mai nou am vazut oferta in Germania de vulcan 1600 si 2000 sub 11000 de euro :bigstar: Noi dar inmatriculate in 2007...la ei se numeste "erste zulassung"...shi se practica pt a creste nr de motoare vandute in statisticile anuale :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 years later...

Salut, este mai vechi postul ăsta dar vreau sa iau un vulcan de 900 și aveam nevoie câteva sfaturi. Mai exact se plânge lumea pe forumurile de afară ca vibrează destul de tare la 120km/h și peste. Rog dacă este un posesor de VN 900 clasic aici care poate sa confirme sau sa infirme acest lucru. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 years later...

Salutare, sunt din Fagaras si posesorul unui Vulcan 900 Classic din 2016, doar 33000km, de putin timp, intrebarea este: unde pot verifica, de ce la 110-115 km/ora simt ca nu "mai trage''', se plafoneaza, nu mai are putere ! Nu intrerupe, merge rotund, dar ''se lasa jos''.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Horioka san a spus:

Salutare, sunt din Fagaras si posesorul unui Vulcan 900 Classic din 2016, doar 33000km, de putin timp, intrebarea este: unde pot verifica, de ce la 110-115 km/ora simt ca nu "mai trage''', se plafoneaza, nu mai are putere ! Nu intrerupe, merge rotund, dar ''se lasa jos''.....

Nu e nimic în neregula cu ea , efectiv atâta știe. La mai mult de 115 oricum vei resimți vântul in casca.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Escanor a spus:

efectiv atâta știe

VN900 din 2008 prinde >150 km/h, am ieșit de mai multe ori cu cineva care are așa ceva! Nu comentez cât e de comod și cum bate vântul, dar 🏍 clar poate mai mult de 115.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, ENEOS a spus:

VN900 din 2008 prinde >150 km/h, am ieșit de mai multe ori cu cineva care are așa ceva! Nu comentez cât e de comod și cum bate vântul, dar 🏍 clar poate mai mult de 115.

Poate duce 150, dar nu trage. De ce crezi că am vândut-o? 

 

Pe un drum spre Thassos muci m-au făcut 2 autocare de Turcia pline de pasageri . E foarte mișto strict pentru cruising, dar sa te apuci de depășiri și mers mai sprinten? Nope 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica e puturoasa rau! 

 

Nu stiu de ce are toata lumea impresia ca cine stie ce mare motor e asta de pe Vulcan 900. E o motocicleta foarte ok daca stilul de mers se limiteaza la 110 - 120. 

 

Nu ma intelegeti gresit, nu sunt vreun vitezoman sau VR46 dar la drumuri lungi as vrea un pic de "ooomph" sa ma ajute in depasiri, iar Vulcan 900 nu are cum sa ofere asta. Un cruiser foarte bun de iesit la cafea in oras sau pana la piata Victoriei :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...