Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Bro, burnout se face cu roata spate cand blochezi roata față. Roata spate a făcut overspin.. De fapt MM l-a rugat pe Alex sa cadă ca sa crească diferența de puncte intre ei un pic.
  3. Pai ghici ce? Nu i-a mai tinut Alex spatele, n-a mai castigat asa relaxat. Daca Bez nu era supermultumit cu locul doi nu se stie. Da, ma, i-au pus aia protectia de frana aiurea. Si la frana spate la fel, ca d-aia a scos fum din ambele roti. Plm, a aparut un pic de stres, nu mai e in stare, asta-i tot. Ba aveti niste idei... Bineinteles ca asta-i tot, Bez n-a vrut sa riste locul doi ca sa se bage la bataie cu nebunu. A incercat un pic sa se apropie, a vazut ca ala mai are resurse si s-a potolit, ca locul doi a fost super bun pentru el. Si gata. Doar ca n-a mai pus Marquez secunde bune fata de urmaritori, ca nu-l mai avea pe Alex in spate despre care stia ca sta cuminte orice-ar fi.
  4. Azi Bez l-a lăsat pe MM sa câștige, i-a ținut locul lui Alex. P.s. la Alex cu Pedro, da, lu Alex i s-a apasat maneta de frână.. a nimerit o zona din carena lui Acosta pe sub acea protecție..
  5. Azi
  6. A mers ca pe sine, fara gresala, in control total...nu a avut nici o emotie Vorbim de MM. Se vedea ca la nevoie mai avea resurse. Cum sa ataci de la 0.3s? Niciodata nu s-a putut apropia suficient, cat sa poata schita o depasire.
  7. Chiar Bez a declarat undeva, mi-e lene să caut acum, cu privire la așa zisa protejare a lui Marc de către Alex, ceva de genul "nu știm ce condiții sunt și ce poate motocicleta și pilotul. E ușor să vorbim aiurea".
  8. Creierele galbene sigur au o explicatie Pai cum sa stai 3 sferturi de cursa acolo la un scuipat distanță si sa nu schițezi o amărâtă de depasire. Cum ziceam, creierele galbene au explicatia
  9. Acu' vreo jumătate de oră eram pe punctul de a posta exact asta. Al dracu' Bezzecchi, cum are El grijă de Marquez.
  10. Chiar. Bez de ce nu a schițat depășire? Ca AM era acuzat de non combat.
  11. Pai daca a cazut Alex, ii trebuia unul sa-i țină spatele, nu? Nu asa zic mereu creierele galbene? La faza cu penalizarea pentru limitele circuitului e asa: la 3 ieșiri primesti avertizare si la 5 penalizare. Si doar pe anumite zone e valabil, zone care sunt considerate ca-ți ofera avantaj daca iesi pe ele.
  12. Aici și în aceste condiții poate motocicleta. Viraje de mare viteză și aderență precară. Pe circuite și în condiții "normale" nu mai vedem Aprilia acolo. In plus, în ultimele două tururi când Marquez a băgat puțin mâna în gaz s-a dus.
  13. Greu rău a câștigat mm. Mai mereu Bez era la 0.3 in spate. F bine. Cat timp câștiga mm. Da l în plm ca f greu a câștigat azi. Gigeii cică gestionează. Cum dracu gestionezi 0.3? Da l în plm și pe AM. avea ocazia sa termine camp pe 2 și a căutat ambiții. A găsit o fractura. Parca nu a protestat. Știa și el ca a cautat scandal. Și pt ce? Ca l a atins puțin Pedro?
  14. @Speedy.K albastrul nu este verde. Ai nevoie de ochelari, într-adevăr. Sau o fi spirit de observație?
  15. Nu cred ca i-a atins maneta. Probabil ca, roata fata fiind in aer, a incetinit-o un pic cam mult cu frana fata si apoi, la reluarea aderentei, a fost diferenta intre viteza si rotatia rotii prea mare. Io le-am zis sa-si ia mobre cu abs...
  16. Marquez este depresiv de precis in tot ce face... cica, asta nu e unul din circuitele lui favorite, dar castiga tot, intr-un control total. L-as remarca insa pe Bezz.. foarte buna cursa a facut italianul. M-as bucura pentru Aprilia si Rivola, sa gaseasca in el pilotul care le trebuie. Q, dezamagitor din nou. Un circuit favorabil, plecare din pole si....nimic. Cate astre, planete, gauri negre, asteroizi, comete trebuie sa se alinieze, ca sa faca si el o cursa decenta?? . AM se pare ca va sta pe bara, o vreme...sa vedem cat.
  17. Au dat multe reluări, sa moara cipi dacă am văzut atins maneta sau ghidon. Ori îmi trebuie ochelari.
  18. A zis si Bez acum, a blocat fata dupa ce a facut over spining pe spate.
  19. Cei care i-au urmărit prestațiile de la clasele mici știu ca AM e mai "putinia" cu mult decât MM - MM le comite din cauza Red mist,AM ii troznește "de-al draq și de ambițios".Cu Acosta însă nu i-a mers,i s-a spart în cap agresivitatea. Cred ca s-a apropiat atât de mult de Acosta încât i s-au apasat manetele de frână (poate și la picior?) Și de aia a cazut.E o posibilitate cel puțin după cum s-a văzut.
  20. Credeam ca aici verdele e albastru... Si eu am vazut fum si nin fata si din spate.
  21. Mda,Previzibil deznodământul. Previzibil și faptul ca Bez/Aprilia vor merge bine aici,nu înțeleg ce tot lăudau comentatorii la Aprilia : merge bine,da - pe ASSEN ! Și pe Silverstone.pt ca high-speed corners dooh.In rest pe celelalte haptespe circuite ce facem cum se poate bate cu Ducati??? Yamaha bătută de cele 44 grade la asfalt,săracul Mir cazut degeaba din cauza lui greșelii lui Aldeguer pe care a mai și avut puterea sa îl încurajeze după aia - respekt! Acosta greu greu omul.Big balls ! Nu ii găsesc vreo vina cu AM - el a lăsat loc era pe vibrator pe exterior la ieșire. Am văzut eu rău sau mi s-a părut ca a ieșit fum mai întâi din roata SPATE a lui AM apoi și din cea față? Oricum AM a încercat sa îl înghesuie pe ieșire ca să nu poată accelera bine însă inghesuiala i s-a întors împotrivă... ma bucură că între cei 2 a pierdut AM dar îmi pare rău că s-a accidentat destul de nasol.Noroc că vine vacanța de vară și se poate reface. În rest,Bagnaia...călduț și apoi recișor...el se va bate pt locul 2 în campionat că văd că sub nici o formă nu are față de 1 dacă el și pe Assen unde rula mai demult acum are lacune...
  22. Parca se dadea avertisment la 3 si la urmatoarea penalizare. Sa ne spuna cunoscatorii de regulament, eu nu sunt. Pai asta inseamna sa stii bataie, sa te tii pe roti la contacte, la "umar la umar". La mers de domnisoare e simplu...
  23. Mie mi a părut ca de pe drept a căzut pur și simplu, s a dus fata aiurea. Hmmm erau și zone verzi? Nu era aia cu călcat pe verde în ultimul tur nush ce penalizare?
  24. Fix in contact a facut overspinning si a pierdut aderenta, cumulat cu aplecarea pe viraj....
  25. Mi a părut initial ca AM s a încăpățânat sa facă contact ca răzbunare ca Pedro îl atinsese la depășire. Chiar cred ca AM a cautat contact și s a ales cu mana rupta. Nu înțeleg totuși cum a căzut, de ce a căzut - nu a părut da atingă frâna și nici ghidonul. Pla și cu tine frate. Cade la contact și brusc nu știe. Și eu am văzut. Warning se da la 1, apoi la 3 iei long lap. Nu? O fi fost de at a 2 a aia?
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...