Toată activitatea
- Ora trecută
-
Și a găsit alt hobby. Poate golf? Așteptăm să ne spună el.
-
Honda VT1300CTA Interstate
topic a răspuns lui AlexMurgu în AlexMurguul Motociclete peste 999 cm cubi
-
Salut Ceva poze ?
-
Ene Osule, esti ok?
- Azi
-
Raliul de anduranta al motocicletelor cu atas Tusnad 2025
topic a răspuns lui m72story în m72storyul Coltul "comunistelor"
-
Deci 80w90 este bun pentru transmisie ? Ași putea lua local de la Motul de exemplu
-
Donatii - dar nu in bani
topic a răspuns lui Tumtum în Inger`Albastruul Actiuni caritabile si de sustinere
Salutari. Se donează un costum touring de dama, geaca + pantaloni, marca Difi Rallye EDT. Atât pantalonii cat si geaca au aerisiri, straturi termice si straturi impermeabile. Este un costum purtat cam doua sezoane după care a fost spălat si uitat intr-un șifonier. Nu s-a căzut cu el, nu are rupturi, fermoarele sunt in stare perfecta. Culoarea roșie a contaminat puțin culoarea alba . Se poate preda in București, sector 4 dar ma pot deplasa si eu daca este necesar. Se potrivește unei persoane de aproximativ 1,68 m/58 kg. -
2014 SUZUKI DL 1000 VSTROM
topic a răspuns lui WhiteWolf în WhiteWolful Motociclete peste 999 cm cubi
S-a vandut.Multumesc. -
AlexMurgu îl urmărește pe Honda VT1300CTA Interstate
-
Honda VT 1300 CTA Interstate cu ABS, o bijuterie de motocicleta dornica de curse cat mai lungi. - Honda Interstate vine din fabrica cu parbriz, crash bar, genti laterale si scarite pilot mari - Evacuarea este cea de fabrica cu un sunet superb, nici prea tare, nici prea inceata - Accesorii suplimentare fata de cele de fabrica : hand guard-uri, sa pilot si pasager Mustang, spatar mic pentru pasager, scarite kuryakyn pasager - Au fost inlocuite anul trecut in noiembrie toate fluidele (ulei motor, ulei cardan, lichid frana, antigel), filtre benzina si aer, placute frana fata si spate, apoi s-a odihnit toata iarna la hotel la Motorax - kilometraj 47000 in crestere - Inmatriculata cu ITP valabil pana in noiembrie 2026 - Pretul este negociabil doar la fata locului, schimb doar cu Yamaha Rider 1900 Pret : 9800euro tel. : 0737.016.735 Alexandru Murgu Locatie : Bucuresti Sector 6 Completare: an fabricatie 2011 si pot oferi fiscal pe loc
-
Honda VT 1300 CTA Interstate cu ABS, o bijuterie de motocicleta dornica de curse cat mai lungi. - Honda Interstate vine din fabrica cu parbriz, crash bar, genti laterale si scarite pilot mari - Evacuarea este cea de fabrica cu un sunet superb, nici prea tare, nici prea inceata - Accesorii suplimentare fata de cele de fabrica : hand guard-uri, sa pilot si pasager Mustang, spatar mic pentru pasager, scarite kuryakyn pasager - Au fost inlocuite anul trecut in noiembrie toate fluidele (ulei motor, ulei cardan, lichid frana, antigel), filtre benzina si aer, placute frana fata si spate, apoi s-a odihnit toata iarna la hotel la Motorax - kilometraj 47000 in crestere - Pretul este negociabil doar la fata locului, schimb doar cu Yamaha Rider 1900 Pret : 9800euro tel. : 0737.016.735 Alexandru Murgu
-
AlexMurgu și-a schimbat imaginea de profil
-
Motorex Gear Oil Scooter ZX 80W-90 130 ml https://motorex.com/en-us/scooter-gear-oil-zx-sae-80w90--33690?category=5730
-
22.06.2025 > Thracian Tomb Of Sveshtari (BG)
topic a răspuns lui Unreal2 în SONYCul Evenimente, excursii
Nu am mai fost pana anul acesta asa ca nu pot sa compar cu anii trecuti dar sunt destul de multe camere si radare mobile pe drum. Nu te astepta la un ritm prea sustinut. Sau am fost eu ghinionist de 1 mai si am nimerit radare pana m-am plictisit. -
Rack topbox Ktm Duke 690?
topic a răspuns lui Cristi.S în Cristi.Sul Accesorii after-market pentru motociclete
Am rezolvat până la urmă cu un sistem de prindere shad, zicea că merge numai pe Duke 690 2017 2018 dar este perfect compatibil și cu 2013 și cu o cutie shad sh48 și mânere pasager. Original voiam modelul de prindere de la givi că nu mai trebuia să cumpăr mânerele pentru pasager, dar tot a ieșit bine. -
Salutare, am cumpărat recent un scuter YOUYI YB50QT-17D și nu știu ce ulei să folosesc pentru motor și pentru transmisie, în manual nu este menționat ce ulei să pun la transmisie. Am să vă las mai multe fișiere atașate dacă mă puteți ajuta. Are că și cod motor 139QMB
-
Daniel09 s-a înregistrat pe forum
-
Problemă turație / pornire Hornet PC34.
topic a răspuns lui Daviddd în Davidddul Service si intretinere curenta
Aveți dreptate! Uleiul si antigelul sunt ok, pana la urma, bujii noi, carburatoare curățate, filtrul de aer era pus invers in carcasa lui aparent… in final, pornește perfect, dar stă relantiul la pe la 3000 oricum as da șurubul, se aude gros, nu subțire și rafinat, se turat de turează până în limitare, dar da cam multe rateuri, fum nu dă deloc, totuși nu mai moare motorul, stă pornită și se turează, cred ca tot ceva prin carburatoare, sincronizare, am vorbit să o las la un mecanic -
Zece porunci pentru supraviețuirea pe motocicletă
topic a răspuns lui Adrian M. în sprikeul Discutii generale
O MIZERIE! Eu am pe mount ul original de gps, un android auto compatibil cu rotita, si nu folosesc aplicatia BMW. Pentru ca pe GS iti da doar TURN BY TURN, nu ca pe RT. Dar e alta discutie asta... -
Ativix îl urmărește pe Honda XL700VA / 2009 și vand BMW R1100RS
-
Donatii - dar nu in bani
topic a răspuns lui Kristian în Inger`Albastruul Actiuni caritabile si de sustinere
User nou fiind,crezi ca poti sa iti completezi macar avatarul cu datele de acolo,daca sa te prezinti e greu? -
Închirieri, căutări, oferte de garaje
topic a răspuns lui Unreal2 în zombiul BUCURESTI - discutii generale
Hello, Caut si eu un garaj / spatiu de depozitare cu acces din strada. Zona dorita Vatra Luminoasa - Maior Coravu - Matei Voievod - Frunzei pentru moto / bicle si altele. Daca stiti ceva in zona, rog un mesaj privat. Multumesc anticipat. -
Donatii - dar nu in bani
topic a răspuns lui Jay98 în Inger`Albastruul Actiuni caritabile si de sustinere
Salut, nu stiam cum funcționează, dar am inteles acum din discutia asta, sa va bucurati de ele si asfalt uscat -
Motocicleta Suzuki gn 250 stare perfecta
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în zodiacus111ul Motociclete intre 250 si 499 cm cubi
Să se schimbe, dar să nu se modifice nimic! Deja există reguli ce trebuie respectate la publicarea unui anunț pe bursă. Moderatorii au dovedit răbdare, ba chiar prea multă. @sprike, oferta ta este foarte apropiată de valoarea cotețului. -
Vand geaca moto Alpinestars Gravity Drystar marime XL - pret 650 lei. Geaca e purtata in vreo 2-3 excursii, o vand deoarece nu o folosesc. Arata impecabil (doar putin mototolita din dulapul in care imi tin echipamentul moto). https://www.asfalt-uscat.ro/echipamente-moto/geaca-alpinestars-gravity-drystar.html Pantaloni moto Cafe-Racer masura L (merg si la un XL pentru cineva mai slim), au protectii complete (genunchi si sold) si mesada termica detasabila. Pret 500 lei. Arata mai frumos in realitate. Sunt impecabili. Bucuresti (trimit oriunde cu verificare colet). Contact PM
-
Vand 2 ghete si 3 perechi de cizme TCX/Daytona masura 45
topic a răspuns lui Motorist@ în Motorist@ul Echipamente de protectie
Cizmele Daytona si ghetele TCX maron - VANDUTE! RESTUL VALABILE (cele 2 perechi de cizme TCX 45 si TCX Hero Black) -
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Vorba colegului de mai sus - vezi ca doar de unii Noi astia de l-am prins in glorie si am vazut ce stie (unii din noi inca din 2013 cand se batea cu toti smecherii posibili) si nici nu suntem h8eri,giallo samd ne-am cam dat seama de faptul ca "un" Marquez chiar si la 80-90% din forma lui anterioara nu prea ar avea ce discuta cu copiii astia. Ma asteptam insa sa fie Pecco si JM macar la nivelul lui de viteza - sa fie batuti overall mai dar macar sa fie acolo cu el,dar ti-ai gasit : unul nu gaseste fatza,altul a gasit asfaltul de prea multe ori. Pana la urma mi se pare si normal : e un fel de situatie Ralph si Michael Scumacher din F1 : nu ne putem astepta sa se omoare fratii intre ei,sa fim seriosi. Aparte de asta,AM nu e deloc la nivelul MM,din nici un punct de vedere : experienta,viteza,suport echipa samd samd. Si amandoi probabil sunt vorbiti si stiu ca daca se iau la bataie,vor avea un ritm slab de cursa ceea ce ii va expune la atacuri din partea lui Pecco etc,asa ca probabil stau sa vada la sfarsit cine mai are suflu. Iar cand MM rupe pe ultimele tururi...AM e normal sa o lase moale ca nu e atat de rapid.Asta e. Bagnaia despre "interviul" cu Race Direction si problemele sale cu front-end feel : “They just asked me what happened with Marc, when we had the contact,I think it was a super normal contact in a race, but maybe they just wanted to hear what I had to say.” Marquez is also reported to have been asked to give his account of the battle.Meanwhile, after the fireworks of the opening laps, reigning triple Mugello winner Bagnaia's front-end gremlins returned, once again undoing his challenge on the factory GP25.Drifting wide in dirty air, Bagnaia gradually lost ground and became a spectator behind the Marquez brothers. “...after 6–7 laps, I was struggling with the front. I needed to wait a bit and then I got stuck behind the two brothers.I was there, watching them and unable to do anything, like always. It's always the same – I'm stuck there, 0.7–0.8s behind, then I try to close the gap but at 0.2–0.3s the front starts to understeer everywhere, and then I need to wait and slow down a bit.It's a shame because I know I can be there fighting for wins. But this season, for some reason, I don't have the same feeling with my bike. So it's strange, but it is what it is.” “I watched them – Marc is entering much faster in the corners and is able to not have this kind of movement that I suffer a lot.It's strange because I never had it before. And with a bike that is similar to last year’s, this season I’m struggling a lot with the front – so it's strange.” To add to his difficulties, Bagnaia was forced to race without the larger 355mm brake discs that had offered improved front-end feel in Aragon.Mugello’s fast, flowing layout meant he had to revert to the standard 340mm setup. -
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
Pare că e valabilă și reciproca. De fapt, ce mi se pare mie că am observat: - dacă Marc vine din spate îl depășește pe Alex fără să-l dea pe jos. - dacă Alex e în spate, de obicei așteaptă ca Marc să greșească, mai rar se aruncă în depășiri. *pentru ambii se aplică condiția de a avea ritm de cursă superior.