Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. corect, da ai vazut cum a trecut MM de el pe drept? daca avea timp sa faca ceva loc intre el si loc 2 era altceva. da mm nu s-a jucat. cand culmea, de obicei Q forteaza super mult in primele ture. e totusi bine ca se bate acolo sus chiar si putin, incet incet poate ii da de cap.
  3. Azi
  4. O fi si problema de L4, dar este si una care tine de pilot. Nu a uitat sa mearga, cum bine spui (si o demonstreaza in calificari), dar nu a stiut niciodata sa depaseasca. O depasire a lui, este un eveniment de trecut in calendar, doua, trei depasiri in aceeasi cusa, sunt de trecut in cartea de istorie a competitiei. Astazi Zarco i-a aratat cum se depaseste, pe o motocicleta la fel de slaba ca si M1. Poate chiar mai slaba pe acceleratie si la top speed. Frantuji amandoi. Unul poate, celalalt nu... Si cum spuneam si altatdata, ok... nu poate depasi, dar nu are nici defensiva. L-au depasit toate Ducati-urile, pentru ca... Ducati, dar l-a depasit Bezz pe Aprilia, Zarco cu Honda, doua motociclete care sunt departe de ceea ce arata Ducati. Plus ca nu toate depasirile la el au fost pe linii drepte, ci pe franare, so.. nu mai are scuze Astazi a plecat din pole, a luat un start foarte bun si a ajuns la conducerea cursei. A avut toata pista in fata. Si???? Este foarte adevarat ca dataorita caracteristicilor, Yamaha este o motoreta foarte buna pe viraj. Asa a fost Yamaha mereu si este firesc ca acest atu sa fie folosit pentru a face timpul pe tur, dar in cursa trebuie sa te adaptezi, mai ales cand esti prins in trafic. Problema lui Q este tocmai asta, ca el atat stie: sa duca viteza pe viraj. Daca nu poate face asta, este mort. Toti pilotii care au avut un stil de pilotaj pe reteta asta, au avut aceeasi problema... prinsi in pluton, nu mai erau capabili sa recupereze. Asa a fost Stoner, asa a fost Lorenzo. Tocmai de aceea, ambii au avut o strategie bazata pe un start beton si odata ajunsi pe prima pozitie, luptau doar cu cronometrul. Daca nu le iesea, erau anonimi. Quartararo merge dupa aceeasi reteta, care nu prea mai functioneaza in competitia actuala.
  5. aoleu: yama vrea viteza pe viraj, daca ai moto in fata pe trasa = pla viteza pe viraj.
  6. Nu am văzut sprint dar se pare ca fratelui strâmb deja i s-a urcat la cap. Pecco.. cartoneala maximă.. Quartalaba.. nici eu nu pricep cum poti scoate un tur bomba in quali si apoi in cursa nu esti in stare de nimic. Fking strange..
  7. nu fi rau. e celebra problema L4: singur pe circuit = cox. depasiri pla. viteza pe viraje OK dar daca e ducati in fata = pla. poate cu v4-ul sa se rezolve ceva. nu e ca si cum a uitat sa mearga. parea ca l ocheste pe dl. Carton pe final... te rog, vb de MM acum yama curenta vrea viteza pe viraj. daca ai o moto in fata pe viraj pla viteza pe viraj. asteptam v4?
  8. Cum spuneam, AM, principalul contender la titlu. Comentatorii britanici ce spun? Ia titlul, o echipa de client Ducati, pentru al doilea an consecutiv, in detrimentul celei de uzina???? Excelenta cursa pentru Digia, Bezzecchi si Zarco. Depasirile lui Zarco la Miller si mai ales la Bagnaia mi-au adus aminte de ce nu il place Rossi pe frantuz.... Merge excelent batranul, pe Honda aia. Bagnaia in cadere libera. Nu numai ca il bat fratii Marquez, dar uite ca il bate Digia, pe acelasi material de concurs... nu este prea promitator pentru viitorul lui la Ducati. Maturile par foarte ingrijorate. Quartalabo, daca MotoGP ar fi competitie de contratimp, ar fi campion. Din pacate, pentru el si din fericire pentru noi, nu este. Trebuie sa mai lucreze.
  9. Măi da Qualbalgbt ăsta rapidu mai stie oare si să dea sau doar să ia . O nenorocită de depășire nu a incercat toată cursa. Mai era să-l depășeasca un kktm si aveam tot meniul. Speram să-l țină erectia macar juma de cursă si sa incurce lumea puțin acolo in față
  10. Zarco iar a dat cox ne arata peco. MM e pe 25 AM e pe 24 Peco pe 25, unde e diferenta?
  11. Mda Cupa Ducati Yamaha pe linia dreapta useless în fata lor Chiar și Honda lui Zarco la fel. Aprilia însă are ceva forța,singura care putea tine pasul pe accelerare.Pacat ca Bez s a trezit târziu. Pecco a terminat roata spate destul de devreme...slăbuța prestația. Maine...probabil Marquez pe 1 și 2.
  12. DonFlamingo

    Club Vespa

    HnVideoEditor_2025_05_24_180909639.mp4 Foarte frumos
  13. Salut Vand o placa topcase Monokey Kappa KM9A / Givi M9A. se pot desface prinderile pentru topcase si se poate folosi pentru soft topcase, prins cu chingi. pret: 375 de lei locatie: Bucuresti, Sector 6 contact: 0736 495 807
  14. :)) e tenis pe digi 3. pe prima sport 2 vad ca e live.
  15. Sper ca AM sa termine forma asta buna. Deja e obraznic cum ii cearta pe altii care "il incurca" in practice
  16. Uită-te la temperatura la asfalt...25-26 grade Când o sa vezi 45+ bye bye yamaha Tot respectul am pt el chiar dacă e gay. Speed is speed. Păcat ca ritmul de cursa nu e acolo,iar dacă cade în pluton salut guma față creste presiunea și e la revedere. Sper sa se excite dacă e Pecco in față. Sa vedem nițel stres pe el
  17. daca in sprint scapa in fata Q va castiga. si el chiar forteaza mult din prima. MM nu va risca f mult - se gandeste la campionat. pare ca misca si peco, poate avem duel ceva. nu se dau puncte pt pole se dau ceasuri parca? si un bembeu. sper sa o joace inteligent MM - scopul nr 1 e sa fie in fata lui Peco. oricum 6 victorii de sprint nu mai leaga nimeni prea curand. nu merita riscul pt 7 la rand. *desi cu 51 pcte avans fata de Peco isi permite sa riste ca un campion adevarat deci sprintu raman la 18? sigur?
  18. au bagat bani, asta e clar pana acum nu stiu da asta e circuit mai de flow asa si singur pe circuit yama aia are cox in viraje etc. asa marunt cum sunt: as face test anti doping la Q
  19. Q20 avea cotoarba aia limitata ca sa se incadreze la A2 sau ce s-a intamplat in ultimii ani? Exista pe undeva vreo explicatie in legatura cu ce s-a intamplat cu dezvoltarea lor in ultima perioada?
  20. Bravo: venit, aruncat piatra în lac și apoi "Iț Gon"... Condițiile respective care au efect asupra plății TVA se aplică doar pentru vehicule importate. Succesuri maxime! P.S. În altă ordine de idei, există niște modalități care fac ca un vehicul neînmatriculabil după o anumită dată (ca urmare a unei noi norme), să fie pus pe o listă care îi permite să mai fie înmatriculat până la o data ulterioară respectivei norme, dar limitată în timp. Așa a fost cazul meu pentru o mașină: ea inițial nu se mai putea inmatricula după iunie 2024 (o normă noua care intrase în vigoare în februarie 2024 iar mașina era fabricată în 2023), doar că dealer-ul a obținut de la RAR trecerea pe lista aia de excepții însă trebuia s-o înmatriculez până în noiembrie 2024. Mașina avea CIV de la RAR. Așa că sunt șanse mari să fii în categoria care nu-ți mai permite s-o înmatriculezi. Deci nu cred că merită să îți bați capul cu TVA-ul.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...