Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Actualul contract al lui Q a intrat in vigoare la inceputul anului, sezonul a inceput acum 4 luni, motoreta a inceput sa livreze oarece rezultate in ultimele trei etape. Eu zic ca s-au miscat un pic, iar pana la 1,5 ani mai este. Vedem ce va fi peste un an si jumatate. La banii pe care ii ia, Q ar trebui sa aibe rabdare si sa puna osul la treaba.
  3. Nu eram pe mijloc ci in partea dreapta la ceva distanta, s-a urcat pe mine cu treapta din partea dreapta, distanta aveam, trafic lejer si semaforul verde in fata. Unele situații nu ai cum sa le prevezi. Pe stanga este o banda dedicata autobuzelor.
  4. Nu am apucat decat sa urlu ceva înjurături in romana si sa sar ca o căprioară
  5. Azi
  6. Și eu tot la asta ma gândesc. Acuma,cum să îți zic...candva trebuie sa tragi linie si sa zici destul,la un moment dat trebuie luata o decizie dacă rezultatele nu vin... Aia vroiam sa subliniez și eu - sa nu ne excitam și sa îl confundam cu un pilot cum e MM. Eu ii dau timp 20 de ani Și asta e drept,decât duda de Miller... Eu am așteptările pe care cred ca le are și Q - ca în aproximativ 1-1.5 ani sa ii dea lui Q o moto cu care se poate bate la podiumuri. Nu vad asta insa la ei. Ai tot zis de revirimentul Yamaha,am spus încă de la Jerez "hai sa nu ne excitam încă,pt ca sunt condiții si temperaturi speciale care nu se regăsesc pe majoritatea circuitelor",lucru cu care m-ai contrazis.Iata însă că la primul circuit mare și cu temperaturi normale de vara s-a dovedit (din pacate) ca am avut dreptate...nu ca as fi vrut. Faptul ca tu te lansezi acum într-o întreaga pledoarie cum ca am eu probleme cu Yamaha sau etc nu schimba cu nimic the facts și anume - Yamaha merge pe circuite tehnice mici și cu temperaturi de sub 30 grade,în rest grip oha - deci n-au rezolvat absolut nimic,astea sunt rezultatele indiferent cât scrii tu ca vad eu trunchiat faptele lor de arme,rezultatele lor sunt zero. Doamne ajuta sa gresesc si sa fie ca tine,insa Ii mai vedem la Missano dacă e răcoare.
  7. salut, as vrea sa gravez un laptop dar daca se poate mai adanc, sub 1mm dar nu stiu exact cat, nu am cum sa masor. si inca o alta modificare - discutam in privat ca nu vreau sa dau din casa. corpul e din aluminiu. ms + noroc! *prefer sa mai si functioneze laptopu dupa ce ii facem treaba asta
  8. Itp 2026 Asigurare 2026 Se vinde cu perfectarea actelor Locația Moinesti jud bacau Tel.0751070504
  9. se spune ca echipa ducati face tot posibilul sa ii dea lu peco ce vrea. mai e si cealalta abordare "asta e moto, descurca-te". atmosfera nu mai e ok pt ca e mereu departe. mereu a fost el miezu, acum nu mai e. unde pui ca il bat si alte moto ducati, si mai de neimaginat. numa el sa nu fii.
  10. Nu stiu ce asteptari ai si nu prea iti inteleg logica, in ceea ce priveste evolutiile Yamaha. Anul trecut si acum 2 ani, Yamaha NU EXISTA pe nici un circuit. Anul asta, cu "motocicleta de primavara/toamna", Q reuseste trei pole-uri si obtine niste clasari foarte decente in curse. Ar fi avut (foarte probabil) si o victorie, daca nu s-ar fi blocat hole shotul vietii. Toata lumea, de la experti, la forumistii vorbesc de un progres evident la Yamaha, tu esti singurul gica contra din peisaj. La Aragon, ce asteptari ai de la Quartararo???? Pe circuitul asta, Q a fost mereu (sub)mediocru, INDIFERENT PE CE MOBRA A CONCURAT. Pur si simplu este un circuit care il depaseste. Pana acum. Poate ma contrazice weekendul asta. Repet, imi este greu sa inteleg hate-ul asta gratuit si lipsa de obiectivitate, in analizele pe care le faci. Ai decretat ca oamenii de la Yamaha (si Honada) sunt japonezi, deci tampiti, si ca lucreaza haotic, slefuiesc suruburi si alte bull shit-uri de genul asta si te incapatanezi, in ciuda tuturor evidentelor, sa sustii aceleasi teorii. Indivizii astia de la Yamaha, au dormit pe ei timp de 2-3 sezoane. acum sunt in plin proces de reconstructie, la ce te astepti??? Sa mearga perfect pe toate circuitele, in toate conditiile. Ca sa ajunga la nivelul ala, este nevoie de timp, nu se poate recupera 3 ani de somn, in doua trei luni de sezon. Pecco nu il poate bate pe MiMi pe nici o motoreta, insa una este sa fie batut pe alta motocicleta, decat Ducati si alta sa fie batut sistematic de colegul de echipa, pe material de concurs egal. Discrepanta de performanta este foarte evidenta, astfel ca s-ar mai estompa, daca ar concura pe alta motocicleta. Unde mai pui, ca este batut si de alti piloti Ducati, pe motociclete de client, asa ca plecarea la alt constructor pare foarte logica. Si este foarte posibil ca nici atmosfera din jurul lui sa nu mai fie ceea ce trebuie. Intrebarea care ma macina, este: daca pleaca la Yamaha, isi ia si maturile cu el? Un motiv in plus, sa nu te mai increzi in experti. Asculta-ti instinctul!
  11. Am avut o Mazda 3 Skyactive-G de 165CP, cutie manuala si sunt complet de acord cu afirmatia de mai sus (chiar daca a mea cred ca era ceva mai usoara - fara awd, fara AT). In cazul modelului meu, fiind prima iteratie pe acea platforma (2014), mai existau niste nemultumuri: - zgomot mare la vant/rulaj; efectiv la 130 km/h verificam daca sunt geamurile complet inchise . Similar cum faci la Logan/Sandero (cu care am mers recent) la viteze de autostrada. Din ce am inteles au lucrat la partea asta, iar facelift-urile ce au urmat au fost din ce in ce mai bine antifonate (deh, sunt 11 ani de la lansare). - A/C-ul nu facea fata vara. Posibil sa fie din cauza geamurilor de proasta calitate (lucru confirmat si de alti posesori). - materialele de la interior nu erau nici pe departe la fel de calitative ca la, sa zicem, o Skoda/Seat sau VW din acelasi an de fabricatie. Sasiu/suspensie setate misto, directie decenta, consum bun in oras (ceva mai bun ca un turbo de putere similara), dar in extraurban se simtea underpowered rau. Exact cum ai zis tu, mult zgomot si (prea) multa benzina consumata pentru performantele ei. Am vandut-o dupa mai putin de 2 ani si am luat un Leon FR 1.8TSI de 180CP, tot manual, cu ceva dotari pt "sufletul" meu, si anume suspensie adaptiva si directie sport variabila/progresiva. Incomparabil la toate capitolele!
  12. Multumesc Am mers acum la spalatorie cu ea , am si un 1250 GS din 2024 si nu are nici o legatura cu puterea . Sunt curios ce putere are si ce moment dezvolta , pe modul road daca accelerezi brusc i-ti pleaca mainile din ghidon . Pe modul sport e fara cuvinte .
  13. Asa e, măcar ai încercat. Fără regrete.
  14. Degeaba, una s-a urcat pe mine eu fiind cu mana pe claxon.
  15. Hmmmm Adică q a băgat atâta timp și nervi (și multi bani în buzunar) ca sa renunțe la tot când da semne bune moto? Când se sch și regulile în curând? Cam mare riscul. Înțeleg sa declari asta dar sa o și faci.. Acum s o fi saturat și el..plm. Mai ales dacă are planu de retragere dpdv financiar făcut.. Irelevant. Omu nu e mm da plm și dacă nu te pricepi îți dai seama ca omu e special. Da i timp. Si au mai zis ceva Englezii: Ești Yamaha, ce faci? Miller sau riști cu Toprak? Miller într un an bun termina pe 7. Oau. Super. Toprak? E un risc, dar dacă face clic? Cu cat își asigura titlul mai repede cu atât mai bine,pentru ca nu va mai merge la rezultat. Va fi show. Va fi cox. Vor fi și căzături Ce stupide sunt "animațiile" alea cu piloții.
  16. Pai sunt colegi de academie mai...Morbi ala e așa un bashit...din toate punctele de vedere.E pe Gp24 acum nu?Super motoreta,și el e lemn acolo.Il bate Aldeguer cu ceasul de la gara,și nu e ca și cum Aldeguer ar fi venit campion din moto2 precum a venit el samd... Din toată școala italiana din toată Academia (un gest dealtfel foarte binevenit și bun din toate punctele de vedere al lui Rossi) doar Pecco e intradevar un talent confirmat. Bezz și el mișcă so and so,Diggia e sporadic. În rest,spaniolii dau ora exacta - e oarecum normal pt ca în Spania statul e implicat direct în trainingul lor cu scoli din astea de ii iau din generala,e un sistem f bine pus la punct în timp ce în Italia strădania lui Valentino e singulara,nu știu sa aibe statul vreun amestec.Pacat,pt ca,avându-l pe Valentino care e interesat sa promoveze pilotii italieni,dacă se implica și statul putea ieși ceva f bun. Asa doar cu Pecco printre mareea spaniola...cu o floare nu se face primăvara. La Aprilia se știa clar ca va excela pe Silverstone...si pe încă vreo 2 circuite.Si atat. Cu toate astea mie mi se pare ca Martin greșește vrând sa plece de la ei... Asta e strategia Zarco - HRC dacă îți aduci aminte : curtat de Puig și momit sa vina lângă MM la Honda care pe atunci mergea atza,Zarco a refuzat pt ca ii era frica sa se bata de la egal la egal cu demonul încercând sa se ducă la o motoreta care sa ii dea un edge în fața lui - ne aducem aminte cum a decurs strategia măreață a lui Zarco : refuz HRC mers la KTM după 1 an plângând retragerea unilaterala din contact și luat de mila pe la un privat Ducati parca? Pecco ar trebui sa tragă învățăminte din asta - tot timpul trebuie sa urmărești best bike on the grid.Chiar dacă e demonul acolo.Macar ai arme egale,asa cu Yamaha ai arme sa te sinucizi nu altceva,uită-te la Quartararo. Asta e situația,Pecco trebuie sa persevereze cu MM lângă el,iar eu cred ca Pecco e destul de inteligent sa înțeleagă asta ,iar mutarea la Yamaha mi se pare doar zvon. Mai ales cand Q a zis zilele trecute ceva în genul ca "Dacă asta nu merge voi cauta o moto care sa fie ready pt a ma bate la campionat" dând oarecum un mesaj gen "ori o faceți cum trebuie ori ma car". Nu,eu zic ca Pecco nu e atât de prost incat sa se mute de la Ducati. Sa nu uitam totuși ca Toprak a făcut un test la motogp unde a fost...chiar slab.Adica nu e o mare necunoscuta ce se va întâmpla - moto slăbuța pilot puriu și deloc din filmul asta cu motogp,deja făcut un test și ieșit la aproape 1s în spatele lui Chel...crezi ca la următorul test va ieși pe 1?Sau? MM la primul test a ieșit pe 1.Scurt.In 2013 era Lorenzo era Pedrosa era Rossi era lume de lume în gp,piloti extrem de rapizi.Si a venit ala și boom - 1 direct in presezon.Ok - și moto de locul 1 dar un rookie a bătut niște nume grave da?E o mare diferență - s-a vazut din primul contact ce avea sa vină. Și la Toprak se vede dar ne place noua underdog'ul, hype'ul și nestemata din țărână.Ar fi de povesti sa vina turkish delight din alta disciplina la 30 de ani și sa dea mucu lui Memelu,dar astea sunt basme cu zâne. Realitatea (dura) e ca probabil MM ii va bate în cap iar și iar pe toți câțiva ani buni de acum încolo pana ne va exaspera pe toți (pe mine după jumătate de sezon m-a obosit deja,visez la tensiunea și intensitatea dintre JM și Pecco din 2024).Csf,asta e...anul asta vedem defilarea.Sa nu fie la fel și în urmatorii 3-4 ani...
  17. Bună dimineata! V-am disparut greata? Hai la plimbare!
  18. Aasta ar trebui sa te invete ca nu ai ce sa cauti pe mijlocul masinii din fata ta, cu atat mai mult in imensele unghiui moarte ale dubelor si camioanelor. Si, in principiu, nu ai ce sa cauti in spatele unei dube. Fiind UK, inteleg ca strada era cu sens unic de mergeati pe banda din dreapta, nu?
  19. Am vorbit la Rose Gardens și nu au locuri momentan (doar dacă renunță cineva).
  20. Clar, e primul incident in 9 ani si nu ma plang. Acum ma apuc de reparat si ascuns defectele
  21. Ieri
  22. Las aici link-ul pt cine e curios. Ca idei principale pot enunata urmatoarele: PRO ->Izolare fonica la vant si la zgomot de rulare, impecabila, mai ales pt clasa ei. Neasteptat de buna este izolarea fonica. Cu o mica observatie, daca tragi de motor, linistea si tacerea se duc. ->Materiale foarte bune la interior. Interior pt pretentiosi/mofturosi. Imi permit sa zic ca materialele la interior sunt de departe peste un BMW X1 (da stiu ca e mai mare ca CX3, ca e alta clasa) ->Setarea suspensiilor, TOP direct, spot on. ->Agiliatatea sasiului ->Servodirectia electrica cu feedback gen BMW. Nu este genul ala de servodirectie tip Playstation. ->AWD daca mergi sportiv si prinzi pietris/nisip sau ud in mijlocul unui viraj, 4x4 acesta corecteaza traiectoria. Un 4x4 de asfalt ce ofera incredere. ->Cutia de viteze automata, adevarata, serioasa, hidraulica cu convertizor, nu "porcarie" cu dublu ambreiaj. CONTRA ->Motorul 2.0i aspirat 150cai 6000rpm 204nm 2800rpm. Aoleu Doamne. Ce alegere neinspirata pt 1400kg. (Masina a fost cumparata SH cu 69000km este intretinuta si intr-o stare de top si acum, tehnic vorbind) Din pacate motorul asta, nu are putere, nu are cuplu, nu este elastic, nu este economic, este exagerat de zgomotos cand il conduc eu exteaurban. Acest motor are "putere" cat sa nu devii claxonabil. Atat. Degeaba este aspirat si nu are ce sa se strice la el, daca el consuma 2litrii de carburant in plus la 100km si sincer este total lipsit de agrement, este un motor mai mult decat obositor la drum lung, depasesti cu icoana in mana. Cand zic ca depasesti, ma refer la depasiri gen 100-130, de la 145km/h te dai jos si o impingi, pt ca efectiv NU ai cu ce. Am avut o saptamana C5X 1.2thp 3cilindrii, 130cai 5500rpm si 230nm 1750rpm ala trage ok fata de 2.0i aspirat de la Mazda, si evident consuma mai putin cu 1.5l-2l la mersul meu. Am condus Megane 1.3tce "ala slab" de 140cai si 240nm (la 1500rpm parca), pai fratilor, nu viseaza o Mazda de 2.0i sa se miste atat de bine si sprinten ca 1.3tce, 1.3tce este in alta liga, un motor de incredere, elastic, prezent, nu dezerteaza cand accelerezi. Daca vi de pe 1.4mpi, si imi permit sa zic asa pt ca acum "masina mea" este Clio 2 1.4mpi 2004, da OK aceatsa Mazda CX3 2.0i a consoartei, trage domnule. Dar daca vi de pe 1.3tce cand te urci la volanul unei Mazda 2.0i simti ca nu ai pe ce te baza, inclusiv daca vi de pe 1.5dci sau 1.6hdi. Un motor 2.0i aspirat este un downgrade evident, fiind foarte obositor la condus extraurban si total lipsit de caracter motor si de elasticitate. Sa zicem ca 2.0i este on/off in 1-a 2-a si 3-a deja din 4-a trage sa lesine, efectiv nu ai cu ce. Morala..... in opinia mea este, degeaba este motorul indestructibil, daca NU ofera performante dinamice rezonabile in trafic, consuma nejustificat de mult si NU trage fata de 1.2t 1.3t 1.5dci sau 1.6hdi. Daca esti obisnuit cu 3.0d de exemplu cand te urci la bordul unui 2.0i efevtiv simti ca "trage" sa moara motorul. Mult zgomot produs si multa benzina consumata pt nimic, ok e mai rapid ca 1.4mpi....dar....cam atat. Prefer oricand un motor mentionat mai sus cu riscul unei stricaciuni, dar macar am un agrement la condus si nu obosesc schimband treptele de viteza aiurea ca la 2.0i aspirat. Costul de rulare si exploatare la finalul unei perioade de 3ani sa zicem si 50.000km fiind aproximativ acelasi daca luam in calcul consumul enorm al aspiratei si sa zicem unele reparatii specifice unui motor turbo, un senzor sau o turbina de schimbat......dar repet macar 1.2thp nu te oboseste la drum lung ca 2.0i.
  23. daca ar fi sa aleg - decat ceva incident la viteza (>decat stat pe loc) mai bine asa. fieru se repara.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...