Toată activitatea
- Ora trecută
-
Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
topic a răspuns lui DonFlamingo în Dan Nastaseul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Nu ai ce sa faci decât să schimbi saua cu una confort sau sa o retapisezi și să adaugi extra spuma. Acum depinde și de înălțime ta, daca ai >1.85 atunci sa înaltă confort ceea ce ar trebui sa ajute foarte mult. Eu unul am făcut o țigănie și mergeam cu perna antihemoroizi - a funcționat dar trebuie să o iei după tine oriunde oprești. - Azi
-
iar n-am auzit claxonu'! :))
-
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Păi ar cam trebui un topic... imediat încălzesc ăștia motoarele si noi n-avem topic -
ascundeti virgineleeee !!!!
-
S-a strambat tija care comanda axul din cutie. Schimbatorul pe care il apesi cu piciorul trimite comanda printr-o tija catre axul schimabtorului de viteze din cutie, acea legatura (tija) care are nuci la capete s-a strambat si ar trebuie sa se vada si la ochi.
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui apriliacluj în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
sau Pruteanu.... -------------- artele or fi plastice, ca si Facultatea de Arte Plastice dar substantivul plastic la plural as zice ca sunt plasticurile my2c -
In primul rand lipsa ceva ani de scoala. Cred ca de-aia nu am putut citi tot ce ai scris, deci n-am cum sa te ajut.
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui Silver Arrow în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Niciodata nu am fost priceput la gramatica limbii romane. Eu stiam ca plural nominativ al substantivului neutru PLASTIC is PLASTICE. De aici si genitivul plural Plasticelor. O fi bine, a fi gresit, nu stiu. Dar m-ai facut curios si am cautat si nu am gasit forma plasticuri. Am gasit genitivul Plasticului / Plasticelor. M-am gandit ca o fi o chestie specifica de moto, si am dat o cautare.... Unii sunt cu plastice altii cu plasticuri. Pana la urma astia m-au bagat in ceata de tot: E si plastice si plasticuri, sa fie tot clientul multumit Din pacate nu mai traieste Alexandru Graur ca sa ii punem o intrebare la radio..... -
Autocorectorul
-
Daca te referi la tura de ieri, unul dintre participanti nu putea sa iasa din tara. A fost insa ok si asa, ne-am descurcat. Ii vine cat de curand randul si Bulgariei
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui Kristian în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Nu-s plastice,is plasticuri. -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
da, asa-i, nu te putem contrazice ___________________________ PS. weekendul asta e cursa de la Jerez -
4. Qatar Airways Grand Prix of Qatar
topic a răspuns lui bmdbmw în Cavaleruul Competitii Internationale
Radem, glumim, dar MM in afara de COTA a castigat tot ce se putea castiga sezonul asta. Acolo a cazut pe o greseala stupida, pana una alta putem spune ca i-a invartat casca in cap lui Peco. -
Mai bine era in Bg ….mult mai liber
-
Mulțumesc! Sa fii sănătos și voios!
-
Era mort si a inviat, taiati vitelul cel mare si gras!
-
Trebuie sa ai seria undeva pe cadru, cateodata e undeva in lateral stanga, altadata e batuta pe coloana cadrului care urca spre ghidon si ai un capac de vizitare. Piese se gasesc, bani sa ai...
-
Răzvan019e s-a înregistrat pe forum
-
Salutare, am un scuter kymco de 125cc 4t, am rămas fără compresie, și as vrea sa ii refac motorul, unde pot vedea seria scuterul ui sa îl găsesc exact pe net? Țin sa menționez ca scuterul este vechii și abar nu am dacă se mai găsesc piese
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui Ruginel în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Sunt niste lepre. Nu ma asteptam ca Groupama sa faca nazuri din astea. Eu de fiecare data cand am avut un incident (din fericire cu masina, si alea light) am compus de la inceput un mail destul de bine structurat, cu elementele listate cu pretul reperelor date de reprezentante si cu articolele de lege care specificau conditiile (ca poti sa faci evaluarea la orice service autorizat RAR) etc. De fiecare data au platit fara discutii fara sa se targuiasca prea mult si in termenul specificat de lege. -
Honda Africa Twin CRF 1000 si 1100
topic a răspuns lui secbiker în Dan Nastaseul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salutare. Am inceput sa fac niste trasee mai lungi cu motocicleta. Toate bune si frumoase, sunt foarte incantat dar saua este un mare minus. Am mai citit si-n alte locuri ca multi se plang mai ales de sezutul soferului. Efectiv la 50 km ma opream ca nu puteam de durere. Va intreb daca aveti accesi parere si ce solutii ar exista pentru a inbunatatii situatia. -
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui Silver Arrow în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Corect. Insa decontarea directa este utila si cand firma de asigurare a vinovatului face nazuri (in cazul meu Groupama). Mie a vrut sa imi plateasca jumatate de crash-bar, adica doar jumatatea stricata si imi propunea o manopera de vreo 20 de lei pentru inlocuirea tuturor plasticelor sparte Dupa ce l-am amenintat ca daca ma mai enerveaza bag moto la reprezentanta cu decontarea directa a platit rapid tot ce trebuia schimbat. Nu aveam timp de alergat , ca asa mi-as fi bagat moto la reprezentanta Honda.... -
64) Ulei motor: ceva ieftin, de spalat motorul Filtru ulei: Hiflo 204 +20min 65) Ulei motor: Motul 7100-10W40 (full synthetic) Filtru de ulei: Hiflo 204 66) Filtru de aer: Hiflo 1618 67) Lant de transmisie: spalat/gresat/reglat 68) Lichid de frana: Motul RBF600 (DOT4) + aerisirea instalatiei 69) Antigel: Motul motocool factory line - 35C 70) Crash pads: Puig R19 4423N + Crash pads rubber: Puig 3148R 71) Ulei furca: HyperPro 15W 72) Valve jante: Puig 5591R 73) Rulmenti roata fata: Honda 91052-MBW-E11 74) Buson radiator: Honda 19045-MCE-901 75) Garnitura pompa frana: Honda 45520-MM5-006 + suruburi: Honda 93600-040120G 76) Killswitch: contacte curatate Tura 19.04.2025 Fiind prima tura pe anul asta, am zis sa strabat niste sate (sa vad cum e noua suspensie) si apoi sa ma intorc acasa, e si destul de frig. La Mizil imi zic ca fac stanga si ma intorc, sarmalele alea nu se mananca reci. Ah ce frumos miroase si arata rapita, nu ma mai satur. Vremea s-a schimbat si acum e soare, astfel incat acum e musai sa ocolesc pe la Tohani. Sa pacatuiesc de sarbatori si sa nu merg pe Hales cu manastirea Ciolanu si coborarea spre Magura? Nope, nu se face, prin urmare ii dau bataie. No', amu-i amu, fac stanga sau dreapta? Dreapta e spre casa, stanga e tot spre casa, doar ca traseul e putin mai lung. Am ales ce ar fi ales oricine altcineva in locul meu.. sa vina curbilii. E bun drumul pe Siriu, doar doua semafoare la care se asteapta. La intorsura Buzaului oamenii inca baga lemne pe foc, iar mie imi place maxim mirosul asta, imi aduce aminte de copilarie. Intoarcerea spre casa, sa fie pe DN1 sau pe Cheia? Pai unde as putea testa mai bine suspensia daca nu pe serpentinele valurite de pe Cheia? Zis si facut. Drumul e pustiu, am mers 20 de minute fara sa vad pe nimeni. Ploaia se gandeste sa imi tina de urat, dar norocul meu a fost ca n-a durat mult.. nu eram echipat pentru ea. Suspensia fata banuiesc ca a ascultat ceva populara olandeza, e cam saltareata din fire. Continuam sa analizam si sa nu judecam. De la Ploiesti la Bucuresti e doar o aruncatura de bat, dar leurda din portiunile cu padure miroase atat de puternic si deschide atat de mult pofta de mancare incat oricat de mult as creste viteza, tot mi se pare ca fac o vesnicie pana acasa. 465km Tura 21.04.2025 Am vazut cum lucreaza suspensia pe Cheia, hai sa vedem acum cum se comporta si pe un drum bun. Baietii nu se lasa asteptati, astfel incat la 08:30 plecam pe valea Prahovei. Destul de aglomerat, dar ne strecuram. De la Brasov o cotim dreapta spre Covasna unde si oprim pentru masa de pranz. Urmeaza Targu Secuiesc si apoi drumul bun, Lepsa. Prima parte merge unsa, dar a doua mai putin, a plouat si traficul s-a aglomerat. Toata mizeria de pe asfalt ajunge pe viziera si trebuie sa o sterg constant. Pe un astfel de drum pot insa spune ca se simte upgrade-ul suspensiei, se aseaza mult mai bine pe trasa, e mai stabila. E prea devreme sa o luam spre casa, ne-am propus sa ne intoarcem noaptea, asa ca facem dreapta spre Odobesti-Dalhauti. Dealuri, dealuri si iar dealuri. Bifam manastirea Recea si apoi bice inainte. Drept sa spun nu mai stiu de aici pe unde am luat-o, atat doar ca nu toate portiunile de drum au fost ok, nu pentru arcurile mele noi si tari. Bmw-ul si CfMoto s-au simtit bine, eu inca imi caut rinichii. Centura Buzaului.. de vis.. toti crestinii s-au adunat pentru rugaciune. Au fost insa suficienti oameni care ne-au facut loc, trebuie sa mentionez. In orice caz, planul de acasa a batut intocmai cu planul din teren, la ora 21:00 noi inca eram pe drumuri. 633km
-
Hai noroc si la multi ani, @Nooxy. La fel si lui @Jean_Taxi.
-
Ai citat o postare din 2009...
-
Chiulasa.