Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Salutări ! Am luat prin primăvară permisul de A2 și mă gândeam undeva pe la sfârșitul iernii sa achiziționez un motor. Cred că m.am uitat la aproximativ toate modelele pentru A2 și cumva am ajuns la er6n și Aprilia shiver 750. Recent am fost dat o tura cu Yamaha mt03 660 și am rămas impresionat ce cuplu are, abia reușeam să mă țin de motor fara să mă salte de pe scărițe , având un cuplu de 57nm daca nu mă înșel. Er6n mi.se pare potrivit datorita aspectului, cuplului și puterii sale. Pentru mine Shiver este mai slab pe aspect, dar câștigă la cuplu și putere. Îmi place senzația de a te da pe spate, nu mă dau în vânt după top speed, deci prefer cuplul. Acum aștept păreri de la voi. Kawasaki Er6n sau Aprilia Shiver 750.
  3. paruse ca a facut clic, dar i-a plecat ingineru, probabil nu-l plateau aia de la ktm. nu zici f rau. eu cred ca deja este enervant ca face 2 ani fara victorie. sper sa plece repede pe alta moto.
  4. inca o iesire prin munti, vai si ape cristaline incheiata cu bine gasca mare si zurlie care ziua se sparge in mici grupuri ce colinda’ drumurile serpuite din munti de la 0m altitudine pana sus printre nori la 2900m kilometri rulati, mancaruri bune, glume tembele si multa prosteala cum ii sta bine unei gasti formata prin 2008 nu e zi fara cateva ore de stat in sa si asta imi place cel mai mult 5600 km rulati plus cateva sute salvate cu trenul de noapte
  5. Azi
  6. Mie Acosta imi pare un fel de Jack Miller la stilul de pilotaj, cat are pneuri se bate si e competitiv,, dar ca sa fie competitiv si sa se bata consuma pneurile la greu dupa care .. cade sau ramane in pluton. A adunat mai multe puncte pt ca Binder a avut mai multe DNF, Viniales e inconstant de cand e el + accidentare si lipsa cateva curse, iar cu Bastianini nu are rost sa-l comparam, sincer nu stiu ce cauta acel baiat in MotoGP.
  7. 100% ar deveni mai eficient in abordarea cursei si mai competitiv - una e sa managerieze el cursa in focul luptei cu 170 puls si atata stres si alta e un colectiv de strategie de pe margine cu toate datele la dispozitie - de aia o fac si in F1 pt ca sunt mult mai competitivi asa. DAR - cu ce ne-ar ajuta pe noi??? Faptul ca acum pilotul termina cursa in 48.16.xx ca si timp by himself si cu comm radio ar termina-o in 46.12.xx si ar fi mult mai eficient?ne incalzeste cu?.... Pt ca toti ar avea echipe de strategie care sa ii conduca,adica ar merge toti mult mai eficient. Si pt noi ar fi zero avantaje...si pt ei la fel de fapt.Doar dezavantaje in faptul ca toata treaba asta ar comporta multe cheltuieli pt un strategy team si o gramada de date ce au aia nevoie,scenarii samd
  8. are ceva circuitu asta. in acelasi timp au si cazut destul de multi. singura parte buna e ca poate un pilot primind indicatii la obiect ar deveni mai competitiv. doar sa nu devina ala care e deja competitiv mai competitiv si deci fix pix.
  9. Exact.La ce naiba sa te uiti? Daaa,dar nu se compara. Una e sa ii scrie 15msg pre-scrise si alta e sa ii zica "stay out" cand e flag-to-flag,"push to get...x time",now save your tires","push red button map x" samd samd cu alte cuvinte efectiv sa ii conduca de pe margine la metru. Daca au full radio,in loc sa conduca pilotul cursa cum e cazul acum,va conduce un inginer de cursa pilotul in fiecare secunda,si vom vedea o batalie ale echipelor de strategi. Si nici macar nu le trebuie bi-directional pt asta,tot ce le trebuie e sa poata vorbi tot timpul cu pilotul.Pilotul nu trebuie sa vorbeasca inapoi,doar sa execute ce i se spune.Si s-a dus tot.
  10. Sa moara Cici, toti primii 20 sunt in aceeasi secunda!
  11. pai asta pt ca F1 e boooooring :))) Si acum le pot arata mapping 8. Dar dacă e 2way vorbește non stop cu el " ai 3 zecimi, ai 6 zecimi" Se pierde rău din farmec când știi non stop situația. Dar poate sunt ceva limitări,nu or sta la chat toata cursa naibii Și 1 way e nașpa ca ii zice echipa info sensibila non stop *când e cazul
  12. Parerea mea este ca e intresantcpentru noi, o mana de oameni din fenomen. Exceptand cateva GP-uri, le mans gen... sunt extrem de putini spectatori. Daca sunt putini nu vim sponsori, daca nu vin sponsori, nu sunt bani, samd.... parerea mea este ca se va schimba, poate mai milt intr-un show decat competitie.... am fost anul trecut la F1 la vip, am avut o invitatie. ce m-a socat era ca de la inaltimea vip-ului, nici macar nu se vedea cursa... sa zic ca vedea 50m de pista. Si oricum nimeni nu era neaparat intresat de ce ae intampla in cursa, ei erau acolo pt cu totul alte scopuri. Pb ca asa se va ajunge si in motogp la un moment dat.
  13. la cat de fit e MMul, as zice ca inca 4-5 sezoane poate concura fara probleme, in top doar atunci s-ar schimba ceva, daca careva alt constructor ar scoate o mobra muuuult mai buna decat Ducati ceea ce nu prea vad cum s-ar intampla....
  14. De aia imi e cel mai frica. Atunci nu mai gandesc pilotii,au oameni de le spun ce sa faca. Da stiu ce zici,dar nu inteleg de ce ar vrea rezultate diferite. Fata de plictiseala monumentala care e F1 (am incetat sa o urmaresc demult pt ca efectiv ajunsesem sa ma abtin cu greu sa nu picotesc la fiecare cursa),in motogp e destul de animata treaba. Din 2020 incoace a fost foarte animat,Marquez e cel care a adus plictiseala,si el e cel care o aduce si acum.Dar pana sa isi revina Marquez a fost un campionat ff animat,2023 si 2024 au fost perfecti zic eu. 2025 boring intradevat,si 2026 la fel indiferent de ce ar nascoci Liberty. Dar Marquez nu mai duce mult,din 2027 eu cred ca va fi iarasi interesant. Nu ma pot supara pe Marquez pt ca e atat de puternic,si sunt dispus sa astept pana in 2027
  15. Pitstop pentru realimentare si schimb gume . Votez pentru
  16. stai ca baga comunicatii bidirectionale si se instruiesc colegii sa lase pe colegu sa treaca, ca-n F1 care se bucura de succes
  17. dar in subconstient realizezi ca fix asta o sa se intample . E vorba aia, nu poti sa continui sa faci acelasi lucru, dar sa astepti rezultate diferite. si clar, ei vor rezultate diferite. vom vedea si penalizari ciudate, doar ca sa nu mai iasa unul capion cu 7 etape inainte. si, daca o judeci la rece, au dreptate. Pentru ei e un business, nu o competitie.... si vor sa scoata/spele bani cat mai multi prin ea
  18. Martin, Ogura și A. Marquez adică locurile 13,14 și 15 in Practice, același timp: 1,43,784. Incredibil.
  19. Da,f buni f buni.Mir Totusi e circuit pe care Honda se preteaza f bine.Aprilia not so much,de aia subliniez performanta Aprilia. da,ai dreptate,mai e mult pana departe.Totusi timp bun,e potential. Am dat un exemplu de decizie total gresita a unei companii imense cu foarte multa experienta in domeniul ei.De aia spun ca nu iau tot timpul cele mai bune decizii - faptul ca ei au experienta,sunt mari sunt listati la bursa samd samd nu ii face sa aiba dreptate.Stiu ca e analizata fiecare decizie,stiu procesele,doar ca,dupa cum zici si tu - nu se iau doar decizii bune.Nu am zis ca se iau la repezeala,am zis doar ca eu cred ca e o decizie proasta,nu pt ca nu imi convine mie sau altor colegi,ci pt ca incearca sa faca un produs pt care nu cred ca exista cerere. Intradevar,parerea mea valoreaza cat o basina in vant fata de a lor,insa...i'll take my chances Eu sper sa nu le reuseasca.Si sper sa nu insiste cu alte prostii gen radio comm si alte calcaturi.
  20. Cate 2 cazaturi de căciulă pentru fiecare din pilotii de uzină Aprilia. In total 6 cazaturi pentru Aprilia, in doar 2 sesiuni. Cam multe cazaturi per total in astea 2 sesiuni.
  21. MM singurul care a mers in Q2 direct. Doar ei 2 au fost pana azi. Honda cu 3 moto in top 10. ok nu e quali dar totusi. e ceva. da, nu au fost calificari. Bez neasteptat mai ales dupa ce cazuse de vreo 2-3 ori. pacat de JM, ce-o fi facut.. poate aujnge in Q2.
  22. Lui Acosta pare sa ii placa maxim acest circuit. Aprilia 1...mai e ceva de zis?Sa vedem cursa. Bagnaia f bine. Q calificat in extremis in ultimul tur. La Q e un foc de paie,a scos timpul ala numa din incheietura si skill'ul lui,in cursa eu nu ii dau vreo sansa. Cred ca cel mai mult ma bucura Aprilia/Bez
  23. a reusit Q20 sa prinda q2 in ultimul tur. Am prima data sezonu asta in Q1 Si Bez cu cel mai bun timp! FANTASTIC!
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...