Toată activitatea
- Ora trecută
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Am văzut și eu pe motogp.com ultimele 5min din q2 - sunt Free to watch. Foarte interesanta sesiunea,toți veneau cu tururi rapide pana și Q și Bezzechi,nu toți au fost însă capabili sa le ducă la bun sfârșit în același ritm. Mir a mai facut un tur si mai rapid dupa cel care i-a adus locul 2,ar fi avut pole dacă nu greșea ieșirea din ultimul viraj.Pacat.Ok,în curse se schimba situația pt ca e alt ritm (pe care Honda nu prea il are) Dar ar fi fost frumos un pole în cursa de casa pt el/ei. Bine Pecco a zis ca a lucrat echipa foarte mult la ambele motorete ca să vina cu setup-ul de la Missano??? Nu prea am înțeles ideea dar e bun outcome'ul. În sprint iarăși o sa se ofileasca pt ca are rezervorul mic pe care nu se poate sprijini - wtf lecția Lorenzo 2018 Ducati - sa ii dea ergonomia pe care o cere - e asa de greu sa ii facă din fibra de sticla niște mold'uri peste rezervorul mic ca să fie la dimensiuni ca cel Mare?ditai echipa...și atunci la Lorenzo în 2018 mi s-a părut noaptea minții a zis ala "1 an m-am rugat de ei sa îmi facă ergonomia pe care am vrut-o" nu au învățat nimic?pilotilor le trebuie sprijin cum vor ei,și nu mi se pare mare lucru sa ii facă 2 mold'uri acolo,nu e ca și cum ar schimba cadrul... Măcar în cursă sa meargă bine... În declarații post pole chiar despre asta a vorbit a zis "i didn’t know why i did the pole in Brno" -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
I-auziti ce zice Pecco despre primul său pole, cel de la Brno: "I did it just because Marc crashed" Azi Pecco, jos pălăria! Păcat că e mult prea târziu. https://www.facebook.com/share/v/1Ds4sSvPmq/ - Azi
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
holy shit. ce sarabanda de tururi rapide. Nebunie cu Mir detinand poleul pt putin dar Peco reuseste poleul MM pe 3 Acosta probleme cu ride hight device spate rateaza primul run. sesiune Q2 fara cazaturi fata de Q1 unde au fost cazaturi chiar pe final stricandu-i lui Ogura calificare in Q2 acesta avand un timp excelent dar a dat de steaguri galbene si aia a fost... -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui MirceaB în Cavaleruul Competitii Internationale
Bagnaia in pole, Mir locul doi. Interesant. - Ieri
-
Totul despre - Import/inmatriculare moto din UK
topic a răspuns lui Florin969696 în Kitty XRxul MAREA BRITANIE
Salut. Ai cumva detaliile acelui broker vamal, te rog? -
Florin969696 s-a înregistrat pe forum
-
Dintre astea MT03. Dar mai aimo gramada de alte variante, depinde de buget si ce ai de gand sa faci cu ele.
-
topcase de o casca, imbinat cu unul textil de bmw. nu au joc,testate la 120 km/h. 250 ron. dambovita,gaesti. 0721277729. vali.
-
-
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Haha Blestemele lui Pecco...Prima oara îl ajung pe fratele cel mic Meamwhile,Ducati a facut niște schimbări la aero,Honda a adus mai multe update-uri,Yamaha au venit și ei cu ceva puternic - țineți-va bine - o evacuare finală nouă.Cred ca au schimbat cel puțin 4-5 soluții de evacuări noi pana acum ca pana la urma sa nu le adopte... -
Momentan e incaltat cu Road 6, gumele au putin peste 2000 km. Urmatoarele vor fi Mutant, pana atunci ma folosesc de ce am. Pentru aratura am DR-ul, Xmoto e pentru drumurile zilnice, care au si portiuni de macadam si pamant.
-
Cuplul ala e bun pe drept și pe uscat,nu știu pe înclinat sau ud cum e.
-
ER-6N, pentru că nu este de o vârstă cu mine sau cu bunica ta.
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
AM a inceput si el cu "nu simt fata" -
andrei_candy îl urmărește pe Kawasaki Er6n cel mai bun pentru A2?
-
Salutări ! Am luat prin primăvară permisul de A2 și mă gândeam undeva pe la sfârșitul iernii sa achiziționez un motor. Cred că m.am uitat la aproximativ toate modelele pentru A2 și cumva am ajuns la er6n și Aprilia shiver 750. Recent am fost dat o tura cu Yamaha mt03 660 și am rămas impresionat ce cuplu are, abia reușeam să mă țin de motor fara să mă salte de pe scărițe , având un cuplu de 57nm daca nu mă înșel. Er6n mi.se pare potrivit datorita aspectului, cuplului și puterii sale. Pentru mine Shiver este mai slab pe aspect, dar câștigă la cuplu și putere. Îmi place senzația de a te da pe spate, nu mă dau în vânt după top speed, deci prefer cuplul. Acum aștept păreri de la voi. Kawasaki Er6n sau Aprilia Shiver 750.
-
andrei_candy s-a înregistrat pe forum
-
paruse ca a facut clic, dar i-a plecat ingineru, probabil nu-l plateau aia de la ktm. nu zici f rau. eu cred ca deja este enervant ca face 2 ani fara victorie. sper sa plece repede pe alta moto.
-
inca o iesire prin munti, vai si ape cristaline incheiata cu bine gasca mare si zurlie care ziua se sparge in mici grupuri ce colinda’ drumurile serpuite din munti de la 0m altitudine pana sus printre nori la 2900m kilometri rulati, mancaruri bune, glume tembele si multa prosteala cum ii sta bine unei gasti formata prin 2008 nu e zi fara cateva ore de stat in sa si asta imi place cel mai mult 5600 km rulati plus cateva sute salvate cu trenul de noapte
-
Top Case GIVI V40NT Tech Monokey 40 litri impecabil
topic a răspuns lui pierrotlefou în pierrotlefouul Altele
Vândut. Se poate închide -
Mie Acosta imi pare un fel de Jack Miller la stilul de pilotaj, cat are pneuri se bate si e competitiv,, dar ca sa fie competitiv si sa se bata consuma pneurile la greu dupa care .. cade sau ramane in pluton. A adunat mai multe puncte pt ca Binder a avut mai multe DNF, Viniales e inconstant de cand e el + accidentare si lipsa cateva curse, iar cu Bastianini nu are rost sa-l comparam, sincer nu stiu ce cauta acel baiat in MotoGP.
-
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
100% ar deveni mai eficient in abordarea cursei si mai competitiv - una e sa managerieze el cursa in focul luptei cu 170 puls si atata stres si alta e un colectiv de strategie de pe margine cu toate datele la dispozitie - de aia o fac si in F1 pt ca sunt mult mai competitivi asa. DAR - cu ce ne-ar ajuta pe noi??? Faptul ca acum pilotul termina cursa in 48.16.xx ca si timp by himself si cu comm radio ar termina-o in 46.12.xx si ar fi mult mai eficient?ne incalzeste cu?.... Pt ca toti ar avea echipe de strategie care sa ii conduca,adica ar merge toti mult mai eficient. Si pt noi ar fi zero avantaje...si pt ei la fel de fapt.Doar dezavantaje in faptul ca toata treaba asta ar comporta multe cheltuieli pt un strategy team si o gramada de date ce au aia nevoie,scenarii samd -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
are ceva circuitu asta. in acelasi timp au si cazut destul de multi. singura parte buna e ca poate un pilot primind indicatii la obiect ar deveni mai competitiv. doar sa nu devina ala care e deja competitiv mai competitiv si deci fix pix. -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact.La ce naiba sa te uiti? Daaa,dar nu se compara. Una e sa ii scrie 15msg pre-scrise si alta e sa ii zica "stay out" cand e flag-to-flag,"push to get...x time",now save your tires","push red button map x" samd samd cu alte cuvinte efectiv sa ii conduca de pe margine la metru. Daca au full radio,in loc sa conduca pilotul cursa cum e cazul acum,va conduce un inginer de cursa pilotul in fiecare secunda,si vom vedea o batalie ale echipelor de strategi. Si nici macar nu le trebuie bi-directional pt asta,tot ce le trebuie e sa poata vorbi tot timpul cu pilotul.Pilotul nu trebuie sa vorbeasca inapoi,doar sa execute ce i se spune.Si s-a dus tot. -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Sa moara Cici, toti primii 20 sunt in aceeasi secunda! -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
pai asta pt ca F1 e boooooring :))) Si acum le pot arata mapping 8. Dar dacă e 2way vorbește non stop cu el " ai 3 zecimi, ai 6 zecimi" Se pierde rău din farmec când știi non stop situația. Dar poate sunt ceva limitări,nu or sta la chat toata cursa naibii Și 1 way e nașpa ca ii zice echipa info sensibila non stop *când e cazul -
17. JAPAN Motul Grand Prix of Japan
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
Parerea mea este ca e intresantcpentru noi, o mana de oameni din fenomen. Exceptand cateva GP-uri, le mans gen... sunt extrem de putini spectatori. Daca sunt putini nu vim sponsori, daca nu vin sponsori, nu sunt bani, samd.... parerea mea este ca se va schimba, poate mai milt intr-un show decat competitie.... am fost anul trecut la F1 la vip, am avut o invitatie. ce m-a socat era ca de la inaltimea vip-ului, nici macar nu se vedea cursa... sa zic ca vedea 50m de pista. Si oricum nimeni nu era neaparat intresat de ce ae intampla in cursa, ei erau acolo pt cu totul alte scopuri. Pb ca asa se va ajunge si in motogp la un moment dat.